Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza

Featured Replies

Opublikowano

No tak, bez dwoch zdan.

  • Odpowiedzi 17,1 tys.
  • Wyświetleń 1,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Tak wszyscy wrzucają swoje zaliczone tytuły, ciągiem, bez refleksji, a ja wolałbym, aby każdy dodał do tego dwa, trzy zdania, nadając swojemu zdaniu jakiejś indywidualnej opinii - było warto? Nie? Bo

  • A ja podejmę rękawicę bo to może być ciekawe.    @ogqozo    Na steam w tej marży 30% mam:   - darmowy SteamOS od Valve który mogę sobie zainstalować na dowolnej maszynie

  • No ale co byście powiedzieli na taką Forumkową Bitwę Gierek? Wiadomo, że nie wyszedłby z tego żaden poważny ranking, tylko pewnego rodzaju połączenie popularności, sentymentu, console warsowych antypa

Opublikowano

Nom. Kof XIII > KoF XIV

 

 

 

Grałeś w KoFa XIII? Fajny tytuł, tylko nie ma z kim w to grać.

Opublikowano

Zrobiliby SS w pełnym 2D w full hd z dopakowanymi sprite'ami to nie lepiej iść po najmniejszej linii oporu i wrzucić jakieś 3d góvno. Lenie :/

Opublikowano

tak

Opublikowano

mógł w materiale wspomnieć o aczku z pierwszego darksiders, z jazda na koniu :pawel:

 

odp na pytanie - tak, ale w sumie zależy jaka gra, np jak ktoś lubi giercowcać 8h w RB bez przerwy to spoko :dunno:

Opublikowano

Dla mnie najlepsze acziki/trofea to Dead Rising 1 i Wipeout HD. Pierwsze dosyć ciekawe i nagradzające np. zaje.bista bronią, drugie wynagradzające skill a nie grindowanie w jednym miejscu. Z resztą właśnie takie gry jak WHD czy MGR to w większości najbardziej przyjemne osiągnięcia bo nie nagradzają zestrzelenie 200 gołębi tylko umiejętności w danej grze.

Opublikowano

Akurat gołębiom daleko do bezsensowności, mi autentycznie to sprawiło radość. Wiele z nich było dość wymyślnie ukrytych, a każdy z nich wymagał zwiedzenia miasta (zaje,biście zrobionego miasta, przypominam) i jakiegoś nowego jego zakątka.

Opublikowano

Ciekawe czy bez mapki z neta byłoby to takie przyjemne. Moim zdaniem gruba przesada.

Opublikowano

Ależ oczywiście, że nie. Ja ogólnie wychodzę z założenia, że takie znajdźki bez mapek to bezsens w ch,uj i większość z nich zlewam ciepłym moczem. W GTA IV to była tylko zachęta do odwiedzania co ciekawszych zakątków Miasta, dlatego nie widzę w tym nic złego.

Opublikowano

Lubie znajdźki ale w gierkach o zamkniętej strukturze, a za zebranie wszystkich wolałbym jakąś nagrode w gierce niż trofeum, coś jak w starszych gta za 100%.

Opublikowano

Jak dla mnie znajdzki są spoko, gdy jest ich nie dużo, jest to jakiś quest za znalezienie wszystkich rzeczy i dostajemy jakis fajny bonusik no i gdy gra sama w sobie oferuje ingame mape tych pierdół do zebrania - jakieś wskazówki co do ukrycia czy radar. No kur.va i tak kazdy lata z mapa z neta to juz lepiej jak by były pozaznaczane na mapie, +100 do przyjemnosci.


Miło wspominam znajdywanie skarbów w RDR - jakaś mapka z zarysem okolicy i się szukało z wypiekami na twarzy.

Edytowane przez XM.

Opublikowano

Jeszcze powiedzcie ze piórka zbieraliscie w Assasin Creed.

Nie, napisałem już ze dwa razy, że znajdźki w GTA IV były wyjątkowe ze względu na wyjątkowość miasta. Te w AC są nudne jak wszystkie inne, zaorać.

Opublikowano

Ciekawe czy bez mapki z neta byłoby to takie przyjemne. Moim zdaniem gruba przesada.

Pamiętam jak pierwsze 100% robiłem u babci na wsi na crt w 2009 roku. Nie miałem tam neta tylko te mapki co dostajemy w emailu w grze. Zrobiłem 100% właśnie dzięki tym mapkom. Wszystko sobie zaznaczałem na mapce dołączonej do pudełka. :)

Opublikowano

No w Hotline Miami 2 jest aczik za 50k killów, jeszcze mi nie wpadł, nie wiem czy się cieszyć czy nie, ale przecież nie będę grindowal sceny First Blood jak głupi. 

Opublikowano

Jeszcze powiedzcie ze piórka zbieraliscie w Assasin Creed.

Tak, zbierałem to góvno. Najgorsze było, że żołnierze atakowali cię bez powodu i strącali kamieniami z budynków.

 

Ale to było jakiś czas temu, teraz zwykle odpuszczam zbieractwo. Chociaż w tak wyjątkowej grze jak GTA V chciałem mieć 100%, więc jeszcze zdarza mi się czasem wyciągnąć poradnik.

 

Niemniej uważam, że każda znajdźka powinna być unikatowa (żeby ułatwić jej identyfikację), najlepiej wnosić coś do gry, a lista wszystkich powinna być dostępna w menu gry (żeby wiadomo było czego brakuje). W przeciwnym razie nawet lepiej ich samemu nie szukać, bo potem nie wiadomo co się już podniosło.

 

Mafia 2 miała ciekawe jeśli pamiętacie.

 

Edit: A jeszcze co do filmiku, to mi się przypomniało, że właśnie w Mafii wbijałem ten wspaniały achievement bez glitcha. Z perspektywy czasu trochę szkoda dnia.

http://www.trueachievements.com/a61583/explorer-achievement.htm

Edytowane przez Mustang

Opublikowano

Znajdźki typu np. audio logów z Bioshocka poszerzające historię/fabułę z gry jak najbardziej na tak. 

 

szukanie puzli Riddlera w Arkham Asylum z małym bonusem za calaka <3 

Opublikowano

w max payne 3 były fajne te fabularne znajdźki. :>

Opublikowano

W Life is Strange świetnie rozwiązali kwestię znajdziek. Podpowiedzi nierzadko będące swego rodzaju rebusem sprawiały że przy każdym nowym epie człowiek na początku wgryzał się w nie, by potem w trakcie odcinka odnaleźć odpowiadające im scenerie czy ujęcia.

 

No i zdecydowanie znajdźki w korytarzach > znajdźki w sandboxach.

Opublikowano

Wystartowałem drugi raz do Demon's Souls. Za pierwszym razem zaciąłem się i straciłem motywację, a nie chciałem grać z poradnikiem.

Później Bloodborne mną zamiotło i spędziłem 100+ godzin z tym tytułem. Teraz patrzę na Demon's Souls zupełnie inaczej i nie mogę się doczekać jak dziś wrócę do domu i dalej będę biegał po zamku i grindował.

 

Gra nie zestarzała się, czasem tylko bolą grube przycięcia animacji ale nie ma to większego znaczenia.

Opublikowano

Chcielibyście zobaczyć pełnowymiarową grę AAA zrobioną przez Platinum Games / From Software / inne studio, ale w 2d? I nie mówię tu o jakimś pobocznym projekcie danego developera, który robi wycinek pracowników, tylko duży projekt w 2d. Na przykład taki side-scroller od Platinum? Albo metroidvania od Fromu? I nie żadne 2d z trójwymiarowymi modelami, tylko dwuwymiarowe sprite'y. 

Opublikowano

Takie gry z już z definicji nie mogą być AAA po prostu nie jest potrzebny na nie taki budżet. 

Edytowane przez _Be_

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.