Opublikowano 13 lutego 20169 l Nom. Kof XIII > KoF XIV Grałeś w KoFa XIII? Fajny tytuł, tylko nie ma z kim w to grać.
Opublikowano 14 lutego 20169 l Zrobiliby SS w pełnym 2D w full hd z dopakowanymi sprite'ami to nie lepiej iść po najmniejszej linii oporu i wrzucić jakieś 3d góvno. Lenie
Opublikowano 14 lutego 20169 l Czy powtarzanie bezsensownych czynności przez dziesiątki godzin żeby zdobyć wirutalne punkty/pucharki to autyzm? Dyskutujmy.
Opublikowano 14 lutego 20169 l mógł w materiale wspomnieć o aczku z pierwszego darksiders, z jazda na koniu odp na pytanie - tak, ale w sumie zależy jaka gra, np jak ktoś lubi giercowcać 8h w RB bez przerwy to spoko
Opublikowano 14 lutego 20169 l Dla mnie najlepsze acziki/trofea to Dead Rising 1 i Wipeout HD. Pierwsze dosyć ciekawe i nagradzające np. zaje.bista bronią, drugie wynagradzające skill a nie grindowanie w jednym miejscu. Z resztą właśnie takie gry jak WHD czy MGR to w większości najbardziej przyjemne osiągnięcia bo nie nagradzają zestrzelenie 200 gołębi tylko umiejętności w danej grze.
Opublikowano 14 lutego 20169 l Trofiki za skilla jak najbardziej tak, za bezsensowne grindowanie do pieca.
Opublikowano 14 lutego 20169 l Akurat gołębiom daleko do bezsensowności, mi autentycznie to sprawiło radość. Wiele z nich było dość wymyślnie ukrytych, a każdy z nich wymagał zwiedzenia miasta (zaje,biście zrobionego miasta, przypominam) i jakiegoś nowego jego zakątka.
Opublikowano 14 lutego 20169 l Ciekawe czy bez mapki z neta byłoby to takie przyjemne. Moim zdaniem gruba przesada.
Opublikowano 14 lutego 20169 l Ależ oczywiście, że nie. Ja ogólnie wychodzę z założenia, że takie znajdźki bez mapek to bezsens w ch,uj i większość z nich zlewam ciepłym moczem. W GTA IV to była tylko zachęta do odwiedzania co ciekawszych zakątków Miasta, dlatego nie widzę w tym nic złego.
Opublikowano 14 lutego 20169 l Lubie znajdźki ale w gierkach o zamkniętej strukturze, a za zebranie wszystkich wolałbym jakąś nagrode w gierce niż trofeum, coś jak w starszych gta za 100%.
Opublikowano 14 lutego 20169 l Jak dla mnie znajdzki są spoko, gdy jest ich nie dużo, jest to jakiś quest za znalezienie wszystkich rzeczy i dostajemy jakis fajny bonusik no i gdy gra sama w sobie oferuje ingame mape tych pierdół do zebrania - jakieś wskazówki co do ukrycia czy radar. No kur.va i tak kazdy lata z mapa z neta to juz lepiej jak by były pozaznaczane na mapie, +100 do przyjemnosci. Miło wspominam znajdywanie skarbów w RDR - jakaś mapka z zarysem okolicy i się szukało z wypiekami na twarzy. Edytowane 14 lutego 20169 l przez XM.
Opublikowano 14 lutego 20169 l Jeszcze powiedzcie ze piórka zbieraliscie w Assasin Creed. Nie, napisałem już ze dwa razy, że znajdźki w GTA IV były wyjątkowe ze względu na wyjątkowość miasta. Te w AC są nudne jak wszystkie inne, zaorać.
Opublikowano 14 lutego 20169 l Ciekawe czy bez mapki z neta byłoby to takie przyjemne. Moim zdaniem gruba przesada. Pamiętam jak pierwsze 100% robiłem u babci na wsi na crt w 2009 roku. Nie miałem tam neta tylko te mapki co dostajemy w emailu w grze. Zrobiłem 100% właśnie dzięki tym mapkom. Wszystko sobie zaznaczałem na mapce dołączonej do pudełka.
Opublikowano 14 lutego 20169 l No w Hotline Miami 2 jest aczik za 50k killów, jeszcze mi nie wpadł, nie wiem czy się cieszyć czy nie, ale przecież nie będę grindowal sceny First Blood jak głupi.
Opublikowano 14 lutego 20169 l Znajdźki typu np. audio logów z Bioshocka poszerzające historię/fabułę z gry jak najbardziej na tak.
Opublikowano 14 lutego 20169 l Jeszcze powiedzcie ze piórka zbieraliscie w Assasin Creed. Tak, zbierałem to góvno. Najgorsze było, że żołnierze atakowali cię bez powodu i strącali kamieniami z budynków. Ale to było jakiś czas temu, teraz zwykle odpuszczam zbieractwo. Chociaż w tak wyjątkowej grze jak GTA V chciałem mieć 100%, więc jeszcze zdarza mi się czasem wyciągnąć poradnik. Niemniej uważam, że każda znajdźka powinna być unikatowa (żeby ułatwić jej identyfikację), najlepiej wnosić coś do gry, a lista wszystkich powinna być dostępna w menu gry (żeby wiadomo było czego brakuje). W przeciwnym razie nawet lepiej ich samemu nie szukać, bo potem nie wiadomo co się już podniosło. Mafia 2 miała ciekawe jeśli pamiętacie. Edit: A jeszcze co do filmiku, to mi się przypomniało, że właśnie w Mafii wbijałem ten wspaniały achievement bez glitcha. Z perspektywy czasu trochę szkoda dnia. http://www.trueachievements.com/a61583/explorer-achievement.htm Edytowane 14 lutego 20169 l przez Mustang
Opublikowano 14 lutego 20169 l Znajdźki typu np. audio logów z Bioshocka poszerzające historię/fabułę z gry jak najbardziej na tak. szukanie puzli Riddlera w Arkham Asylum z małym bonusem za calaka <3
Opublikowano 16 lutego 20169 l W Life is Strange świetnie rozwiązali kwestię znajdziek. Podpowiedzi nierzadko będące swego rodzaju rebusem sprawiały że przy każdym nowym epie człowiek na początku wgryzał się w nie, by potem w trakcie odcinka odnaleźć odpowiadające im scenerie czy ujęcia. No i zdecydowanie znajdźki w korytarzach > znajdźki w sandboxach.
Opublikowano 16 lutego 20169 l Wystartowałem drugi raz do Demon's Souls. Za pierwszym razem zaciąłem się i straciłem motywację, a nie chciałem grać z poradnikiem. Później Bloodborne mną zamiotło i spędziłem 100+ godzin z tym tytułem. Teraz patrzę na Demon's Souls zupełnie inaczej i nie mogę się doczekać jak dziś wrócę do domu i dalej będę biegał po zamku i grindował. Gra nie zestarzała się, czasem tylko bolą grube przycięcia animacji ale nie ma to większego znaczenia.
Opublikowano 16 lutego 20169 l Chcielibyście zobaczyć pełnowymiarową grę AAA zrobioną przez Platinum Games / From Software / inne studio, ale w 2d? I nie mówię tu o jakimś pobocznym projekcie danego developera, który robi wycinek pracowników, tylko duży projekt w 2d. Na przykład taki side-scroller od Platinum? Albo metroidvania od Fromu? I nie żadne 2d z trójwymiarowymi modelami, tylko dwuwymiarowe sprite'y.
Opublikowano 16 lutego 20169 l Takie gry z już z definicji nie mogą być AAA po prostu nie jest potrzebny na nie taki budżet. Edytowane 16 lutego 20169 l przez _Be_
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.