Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mate5
Opublikowano

błagam nie mów że też na ng jak tego drugiego dziada, bo załamie się nad sobą (po 15-tej próbie na ng+2 odpuściłem i przyzwałem pomoc npc huntera jak jakiś lamus).

Lady Maria

za to GOTY boss, wymagający, wredny, ale 100% uczciwy (padła za 10-tym podejściem)

 

NG+ na ~115 levelu. LM akurat nie lubię gameplayowo. Wystarczy spamować R1 i wchodzić bossowi za plecy. 

Gość mate5
Opublikowano

Polecam Ci Arek żebyś na tym ng+3 szybciutko dotarł do dodatku, pokonał L, zdobył przedmiot, który umożliwia walkę z opcjonalnym bossem, pokonał też tego i zdobył itemek. Nie zawiedziesz się. Żeby to zrobić wystarczy pokonać 4 bossów (G, VA, L i ten opcjonalny), a będziesz miał chyba najlepszy item z wszystkich soulsów.

Opublikowano (edytowane)

Nie grałem w pierwowzór więc nie wiem na co narzekać, dla mnie to wygląda mega. Zatwardziali fani pewnie już się trzęsą ze względu na liczne uproszczenia.

Edytowane przez Tankietka
Opublikowano (edytowane)

Właśnie odpaliłem sobie oryginalnego SS dla przypomnienia i eh, gra dalej ROBI.

 

Czyli Nightdive robi rimejka, a Otherside z Warrenem Spectorem robią trójkę. Co za shockujące czasy.

Edytowane przez Figaro
Opublikowano

Ja bym rimejka ss 2 wolał. W obie grałem (nie na premierę za młody byłem ale w okolicy premiery dwójki ;) )  i dla mnie ss2 zdecydowanie lepszy. Fabularnie i gameplayowo . Po prostu SS 1 to dla mnie eksperyment udany ale eksperyment a ss2 to już przemyślana gra z mnóstwem usprawnień względem pierwowzoru oraz z naprawdę klimatyczną fabułą.

Opublikowano

Ja bym rimejka ss 2 wolał. W obie grałem (nie na premierę za młody byłem ale w okolicy premiery dwójki ;) )  i dla mnie ss2 zdecydowanie lepszy. Fabularnie i gameplayowo . Po prostu SS 1 to dla mnie eksperyment udany ale eksperyment a ss2 to już przemyślana gra z mnóstwem usprawnień względem pierwowzoru oraz z naprawdę klimatyczną fabułą.

 

Blancik ale my jestesmy w pierwszej polowie lat 90, wtedy nie istnialo takie pojecie jak "eksperyment" bo gry sie po prostu robilo z marszu a nie po badaniach fokusowych.

 

I nie dziwi rowniez, ze ss2 wzgledem ss1 ma mnostwo usprawnien bo roznica miedzy nimi to 5 lat, ktore wtedy bylo prawdziwa przepascia. Nie wspominajac nawet, ze po drodze pojawilo sie 3d zatem nie ma sie co dziwic, ze ss2 mial wiecej wszystkiego i wygladal lepiej.

 

Dlatego lepszym rozwiazaniem jest zrobienie remakeu ss1 chociazby z tego wzgledu, ze da sie do niej obecnie wrzucic wiecej rzeczy (np. system rpg) niz do ss2, ktore nawet dzis jest gra kompletna i jedyne co mogliby tu zmienic to tylko na gorsze, wprowadzajac chowanie za oslonami czy regeneracje zycia z automatu albo inne easy mode. Wgraj sobie graficznego moda do ss2 i masz gre idealna pod kazdym wzgledem. SS2 nie potrzebuje remakeu.

Opublikowano

Archon ponownie dostarcza, miło patrzeć jak faktycznie nieinwazyjne (dla widzów) wsparcie ceneo pomogło rozwinąć serwis i trzaskają materialy jak z CKM nie tracąc ich jakości. Aż nabrałem ochotę na ponowne granie w G1/G2/G3 (zwłaszcza G3 bo faktycznie go nigdy nie ukończyłem)...

 

Opublikowano

 

Ja bym rimejka ss 2 wolał. W obie grałem (nie na premierę za młody byłem ale w okolicy premiery dwójki ;) )  i dla mnie ss2 zdecydowanie lepszy. Fabularnie i gameplayowo . Po prostu SS 1 to dla mnie eksperyment udany ale eksperyment a ss2 to już przemyślana gra z mnóstwem usprawnień względem pierwowzoru oraz z naprawdę klimatyczną fabułą.

 

Blancik ale my jestesmy w pierwszej polowie lat 90, wtedy nie istnialo takie pojecie jak "eksperyment" bo gry sie po prostu robilo z marszu a nie po badaniach fokusowych.

 

I nie dziwi rowniez, ze ss2 wzgledem ss1 ma mnostwo usprawnien bo roznica miedzy nimi to 5 lat, ktore wtedy bylo prawdziwa przepascia. Nie wspominajac nawet, ze po drodze pojawilo sie 3d zatem nie ma sie co dziwic, ze ss2 mial wiecej wszystkiego i wygladal lepiej.

 

Dlatego lepszym rozwiazaniem jest zrobienie remakeu ss1 chociazby z tego wzgledu, ze da sie do niej obecnie wrzucic wiecej rzeczy (np. system rpg) niz do ss2, ktore nawet dzis jest gra kompletna i jedyne co mogliby tu zmienic to tylko na gorsze, wprowadzajac chowanie za oslonami czy regeneracje zycia z automatu albo inne easy mode. Wgraj sobie graficznego moda do ss2 i masz gre idealna pod kazdym wzgledem. SS2 nie potrzebuje remakeu.

 

 

Ok ale mam nadzieję że za jedynką pójdzie choćby remaster dwójki. Dead Space może się schować przy ss2

Opublikowano

co do gierek, gdzie otoczka fabuły i klimatu przewyższa gameplay:

 

 

jak bardzo chciałbym chociaż remake jedynki, jeśli nie trójkę, (pipi)burza dewotów z polygonu i innych kloak prasy gierkowej byłaby wspaniałym aperitifem przed sieczką, ach, marzenia

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...