Gość suteq Opublikowano 30 marca 2016 Opublikowano 30 marca 2016 No to tak jak mówiłem Journey, Yakuza od trójki, Wipeout HD, Ratchet&Clank Tools of Destruction i Crack in Time, Resistance 3, Demons SoulsEhh czemu Sony nie wyda Wipeouta na ps4, nawet z taką samą zawartością nikt by się nie obraził Wipeout to teraz na tylko na wii u pod nazwa Fast Racing Neo. P-E-T-A-R-D-A Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 30 marca 2016 Opublikowano 30 marca 2016 (edytowane) No właśnie mi się graficznie nie bardzo podoba, może na vicie (albo po prostu na mniejszym ekranie) by wyglądało lepiej, ale na monitorze kompa IMO średnio Jezu chryste, zaraz mi głowa eksploduje. Nie ma nic bardziej sexy niż piksele skalowane do 23 calowego monitora i to jest fakt, kolego. Edytowane 30 marca 2016 przez mate5 Cytuj
pawelgr5 1 460 Opublikowano 30 marca 2016 Opublikowano 30 marca 2016 Nawet jak włączam trailer tego Tokyo 42 na full screen to wydaje mi sie wszystko odrobinę za małe. Jakiś lekki zoom zrobić i będzie duzo lepiej. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 30 marca 2016 Opublikowano 30 marca 2016 (edytowane) Mam ochotę na DOBREGO side scrollera 2d z otwartymi poziomami, w miarę nowego. Wybieram: Ori Kukamele czy Salt&Sanctuary ? A może Axiom Verge? Edytowane 30 marca 2016 przez ragus Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 30 marca 2016 Opublikowano 30 marca 2016 AV mi nie podeszlo, ale no jak Ci się podobał SM to i pewnie to polubisz. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 30 marca 2016 Opublikowano 30 marca 2016 Dzisiaj zaczne ciupac w Salta wiec ocenie pozniej jak wypada na tle innych ktore ogralem [kłakamejle oraz ori]. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 30 marca 2016 Opublikowano 30 marca 2016 (edytowane) Mam ochotę na DOBREGO side scrollera 2d z otwartymi poziomami, w miarę nowego. Wybieram: Ori Kukamele czy Salt&Sanctuary ? A może Axiom Verge? wszystko co tu wymieniłeś jest GOTY bier Ori albo Kukamele na początek No właśnie mi się graficznie nie bardzo podoba, może na vicie (albo po prostu na mniejszym ekranie) by wyglądało lepiej, ale na monitorze kompa IMO średnio Jezu chryste, zaraz mi głowa eksploduje. Nie ma nic bardziej sexy niż piksele skalowane do 23 calowego monitora i to jest fakt, kolego. Ale ja nic nie mam do pixeli, ba, nawet bardzo lubię, ale akurat piksele z Slain! mi się nie podobają po prostu Edytowane 30 marca 2016 przez Rayos Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 30 marca 2016 Opublikowano 30 marca 2016 Dzisiaj zaczne ciupac w Salta wiec ocenie pozniej jak wypada na tle innych ktore ogralem [kłakamejle oraz ori]. Salta ziomek ogrywa mówi, ze miniaturowe Soulsy, łatwiejsze ale idzie się naje.bać. Też musze kupić. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 30 marca 2016 Opublikowano 30 marca 2016 W Ori potem trochę zmieniają się krajobrazy? Czy ciągle tylko las na niebieskim tle? Cytuj
Tankietka 24 Opublikowano 30 marca 2016 Opublikowano 30 marca 2016 (edytowane) Jakie są wasze ulubione rogaliki bez podziału na platformę ? Edytowane 30 marca 2016 przez Tankietka Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 30 marca 2016 Opublikowano 30 marca 2016 (edytowane) świętomarcinskie Edytowane 30 marca 2016 przez _Be_ Cytuj
Gość suteq Opublikowano 30 marca 2016 Opublikowano 30 marca 2016 W Ori potem trochę zmieniają się krajobrazy? Czy ciągle tylko las na niebieskim tle? Oczywiście, że zmieniają. Wulkan, zatopiona kraina, pustynia, bagna itp. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 30 marca 2016 Opublikowano 30 marca 2016 (edytowane) pustynia nie kojarzę tankietka, chyba jedynie mocno szanuję Isaaca. Edytowane 30 marca 2016 przez Rayos Cytuj
Gość suteq Opublikowano 30 marca 2016 Opublikowano 30 marca 2016 pustynia nie kojarzę Sorrow Pass mi bardzo przypomina taką typową pustynną lokację. Jeszcze te ciernie dopełniają wizerunku. Cytuj
mushabelly 384 Opublikowano 30 marca 2016 Opublikowano 30 marca 2016 Ja lubię zwykłe z Lidla. Co do gier to Hero Siege, jest multi, jest dużo postaci do wyboru tylko ciągle naprawiają jakieś bugi, niedługo będzie PvP. Poza tym to Roguelands ale to jeszcze early acces. Vagante, Rampage Knights, Risk of Rain. Wszystkie trochę inne. Wszystkie fajne. 1 Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 30 marca 2016 Opublikowano 30 marca 2016 pustynia nie kojarzę Sorrow Pass mi bardzo przypomina taką typową pustynną lokację. Jeszcze te ciernie dopełniają wizerunku. No to mi się pustynia kojarzy z piaskiem, a nie cierniami aczkolwiek masz rację, Sorrow Pass pasuje do tego obrazu, chociaż bardziej bym powiedział, że to opuszczony, wysuszony las :potter: Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 30 marca 2016 Opublikowano 30 marca 2016 Fallout 4 i Primal dostają survivalowe tryby gry. W żadną z nich jeszcze nie grałem, ale ten drobny dodatek na pewno mocno zachęca mnie do sięgnięcia po nie. Podoba mi się to, że bardziej wymagający gracze dostają trudny tryb, który nie sprowadza się do zrobienia z przeciwników gąbek na pociski i zwiększenia ich HP. Mam nadzieje, że więcej gier pójdzie tą drogą i takie survivalo-podobne poziomy trudności staną się standardem dostępnym na premierę, a nie parę miesięcy po. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 31 marca 2016 Opublikowano 31 marca 2016 Dzisiaj zaczne ciupac w Salta wiec ocenie pozniej jak wypada na tle innych ktore ogralem [kłakamejle oraz ori]. GRA, JEST, ZA-JE-BI-STA - jak sie wyśpie to zarzuce solidna opinie w temacie, na chwile obecna szykuje sie moj ulubiony indyk ever, prawdopodobnie zdetronizuje Hotline Miami 1 jak utrzyma te za(pipi)istosc do konca. 2 Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 31 marca 2016 Opublikowano 31 marca 2016 Fallout 4 i Primal dostają survivalowe tryby gry. W żadną z nich jeszcze nie grałem, ale ten drobny dodatek na pewno mocno zachęca mnie do sięgnięcia po nie. Podoba mi się to, że bardziej wymagający gracze dostają trudny tryb, który nie sprowadza się do zrobienia z przeciwników gąbek na pociski i zwiększenia ich HP. Mam nadzieje, że więcej gier pójdzie tą drogą i takie survivalo-podobne poziomy trudności staną się standardem dostępnym na premierę, a nie parę miesięcy po. Fallout 4 skończyłem i też mnie interesuje ten tryb Survival, co prawda kilka rzeczy jest przeniesionych z New Vegas jak np amunicja która w końcu będzie miała swoją wagę ale są też nowości, jak brak szybkiego podróżowania. To sprawi że pewnie ścieżki poznamy jako bezpieczne i będziemy obchodzić te mniej bezpieczne miejsca. Nauczymy się gdzie są materace do spania, będziemy częściej odwiedzać swoje osady żeby zregenerować HP. Taki tryb powinien być od początku a nie gdy gracze już skończyli fabułę. Mam 105 level i średnio mi się widzi zaczynać od nowa bo tak to pewnie będzie wyglądało. Tak samo Rise of Tomb Raider w pewnym momencie otrzymał w DLC chyba dodatek z survivalem. Widać że popularność Dark Souls odbija się echem i więcej developerów słusznie zauważa potrzebę przywrócenia grom tego aby jednak były trudniejsze. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.