Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo

Napisałem, że Halo Reach ma najlepszy gameplay a nie Halo 3, a suteq później zaczął pisać, że nie bo w Halo 4 było coś tam coś tam, co miało być już w Reach. Ale jak się zapytałem czy grał w Reach to napisał, że nie skończył XD No to dlaczego Halo Reach było CoD of Halo? :)

 

Nie no suteq, napisz coś jeszcze o tym czytaniu ze zrozumieniem XD

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza
Gość suteq

Don wez tabletki bo juz sie tak blaznisz ze szkoda gadac.

 

Kiedys pisalem ze od 4 sie zaczely zmiany gameplayowe na minus a Ty mi napisales ze reach mialo juz elementy wystepujace w 4 ktore mi sie nie podobaly a jak przywoluje TWOJE slowa to zaczynasz strugac wariata. Wiec skoro 4 byla juz codem a wedlug Ciebie reach mialo juz te elementy to znaczy ze obie czesci sa call of halo.

 

Pytales czy gralem w reach to odpowiedzialem ze gralem. Nie pytales czy skonczylem, przeszedlem polowe gry.

 

@blubi

Don pisal ze sprint tez zostal zapoczatkowany w reach a to tez mi nie lezalo.

Edytowane przez suteq
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

 N3 taki tam smieszny chodzony slasherek w stylu Dynasty Warrior's trochę. 

 

Są dwie części Ninety Nine Nights na X360:

 

220px-N3box.jpg

 

n3_2_esrb.jpg

 

 

Z japońskich dziwadeł - From Software popełniło kiedyś coś takiego jak Ninja Blade (było też na PC ale nie wiem czy w games for windows czy jak to się tam nazywało):

 

Ninja_Blade.jpg

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza
Gość ragus

Odpaliłem na 30 minut bloodborne (a właściwie przyglądałem grze drugiej osoby) i po za animacją jest cudownie. Oj będzie grane. Na szybko różnice po DS3

 

-blood vial się nie odnawiają

-stracone dusze odzyskujemy z przeciwnika, a nie z ziemi

-pistolet do stunowania

 

Coś jeszcze ważnego muszę wiedzieć po przesiadce z DS3? A co jak stracę dusze na bossie? Też muszę go zabić żeby je odzyskać xD?

Odnośnik do komentarza

Lepiej nie, Shadow Warrior jest mocno przeciętny, początek świetny pozniej coraz gorzej, mega znudzenie sie wkrada, a wszystko przez kiepsko zaprojektowane levele ktore ograniczały sie do stylu typu kwadrat / prostokąt wypełniony demonami i tak w kółko

 

Id Software mogło by sie zabrać za Blood bo Wolf jak i Doom jest mega

Odnośnik do komentarza

Capcom powróci do swoich starych IP? Jak dla mnie spoko, i tak ostatnie nowe IP, prócz DD, nie wychodziły im zbyt dobrze. 

 

 

Q. What impact has organizational restructuring of development in the Consumer business had?
A. Compared to before the restructuring, we have made profitability improvements via administration of the roadmap and increasing the ratio of internally developed titles. However, at the same time we have increased our development workforce, thus we must pay greater attention to management of development. We also possess a vast library of content in which there remains multiple IP that have not yet been utilized to their full potential—these issues we will handle moving forward. Moreover, we will endeavor for further profitability improvements and unit sales growth by releasing all titles finished to a high level of quality.
Odnośnik do komentarza

O remake Dino Crisis mówiłem już od dawna, zwłaszcza w czasach ponownej mody na dinozaury. Wątpię jednak, że Capcom potrafi zrobić jeszcze dobrą grę. Z RE1 i 0 było o tyle prosto, że mieli gotowy materiał do ponownego wypuszczenia, z Dino Crisis lub powstającym od podstaw RE2 jest zupełnie inaczej i nie jestem optymistą.

Odnośnik do komentarza

O remake Dino Crisis mówiłem już od dawna, zwłaszcza w czasach ponownej mody na dinozaury. Wątpię jednak, że Capcom potrafi zrobić jeszcze dobrą grę. Z RE1 i 0 było o tyle prosto, że mieli gotowy materiał do ponownego wypuszczenia, z Dino Crisis lub powstającym od podstaw RE2 jest zupełnie inaczej i nie jestem optymistą.

Oczywiscie, że Capcom potrafi zrobic dobrą grę, byleby zajął się tytułem japoński oddział, a nie jakieś zachodnie studio. Pytanie jest - gdzie jest Deep Down? Jak nic przenoszą grę na inny silnik, a Panta Rhei zostaje porzucone.

Odnośnik do komentarza

panta rhei tez mnie ciekawi, flagowy nowy silnik capcomu, ktory mial napedzac aaa tej firmy w tej generacji, a cisza o nim jak makiem zasial

 

mt framework to raczej juz piesn przeszlosci, ciekawe zatem czy jednak w bolach dalej pracuja nad panta rhei czy rzucili go w kat i przeniesli sie na jakis ogolnodosepny silnik (np UE4)

 

squre tez przejechalo sie na wlasnym silniku (luminous engine napedza tylko ffxv, reszta projektow przeskoczyla na ue4) wiec capcom mogl zaliczyc podobny falstart

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...