Gość DonSterydo Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 (edytowane) Napisałem, że Halo Reach ma najlepszy gameplay a nie Halo 3, a suteq później zaczął pisać, że nie bo w Halo 4 było coś tam coś tam, co miało być już w Reach. Ale jak się zapytałem czy grał w Reach to napisał, że nie skończył XD No to dlaczego Halo Reach było CoD of Halo? Nie no suteq, napisz coś jeszcze o tym czytaniu ze zrozumieniem XD Edytowane 15 maja 2016 przez DonSterydo Cytuj
Gość suteq Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 (edytowane) Don wez tabletki bo juz sie tak blaznisz ze szkoda gadac. Kiedys pisalem ze od 4 sie zaczely zmiany gameplayowe na minus a Ty mi napisales ze reach mialo juz elementy wystepujace w 4 ktore mi sie nie podobaly a jak przywoluje TWOJE slowa to zaczynasz strugac wariata. Wiec skoro 4 byla juz codem a wedlug Ciebie reach mialo juz te elementy to znaczy ze obie czesci sa call of halo. Pytales czy gralem w reach to odpowiedzialem ze gralem. Nie pytales czy skonczylem, przeszedlem polowe gry. @blubi Don pisal ze sprint tez zostal zapoczatkowany w reach a to tez mi nie lezalo. Edytowane 15 maja 2016 przez suteq Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 Nie no Reach miał momenty oskryptowane jak w Codzie i pewnie o to chodziło rudemu. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 (edytowane) N3 taki tam smieszny chodzony slasherek w stylu Dynasty Warrior's trochę. Są dwie części Ninety Nine Nights na X360: Z japońskich dziwadeł - From Software popełniło kiedyś coś takiego jak Ninja Blade (było też na PC ale nie wiem czy w games for windows czy jak to się tam nazywało): Edytowane 15 maja 2016 przez DonSterydo Cytuj
Gość ragus Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 Odpaliłem na 30 minut bloodborne (a właściwie przyglądałem grze drugiej osoby) i po za animacją jest cudownie. Oj będzie grane. Na szybko różnice po DS3 -blood vial się nie odnawiają -stracone dusze odzyskujemy z przeciwnika, a nie z ziemi -pistolet do stunowania Coś jeszcze ważnego muszę wiedzieć po przesiadce z DS3? A co jak stracę dusze na bossie? Też muszę go zabić żeby je odzyskać xD? Cytuj
teddy 6 900 Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 Dusze odzyskujesz z ziemi tylko jak mobek po nich przejdzie to je zbiera i musisz go ubic. Viale mozna farmowac i kupowac. No i backstaby dzialaja inaczej, podchodzisz od tylu i robisz ladujesz atak zeby moba ogluszyc i potem mozesz zrobic backstab Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 Doom 2016 chrystusem FPSów tak jak Max: The Fury Road jest chrystusem filmów akcji. Polecam wszystkim. jakby zrobili remake Blood w tej jakości to bym oniemiał. 1 Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 Wszystko dałbym za Blood, świetny fps z mega klimatem i muzyka Cytuj
Czoperrr 5 241 Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 Flying Wild Hog mógłby wziąć się za Blooda bo Shadow Warrior wyszedł im wybornie. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 Lepiej nie, Shadow Warrior jest mocno przeciętny, początek świetny pozniej coraz gorzej, mega znudzenie sie wkrada, a wszystko przez kiepsko zaprojektowane levele ktore ograniczały sie do stylu typu kwadrat / prostokąt wypełniony demonami i tak w kółko Id Software mogło by sie zabrać za Blood bo Wolf jak i Doom jest mega Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 Jak bedezda na E3 ogłosi nowego Wolfa to Cytuj
Czoperrr 5 241 Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 Jestem realistą dlatego id nie biorę nawet pod uwagę. Ja przy SW bawiłem się przednio, w dwa dni ukończyłem. Cytuj
XM. 11 037 Opublikowano 17 maja 2016 Opublikowano 17 maja 2016 Capcom powróci do swoich starych IP? Jak dla mnie spoko, i tak ostatnie nowe IP, prócz DD, nie wychodziły im zbyt dobrze. Q. What impact has organizational restructuring of development in the Consumer business had?A. Compared to before the restructuring, we have made profitability improvements via administration of the roadmap and increasing the ratio of internally developed titles. However, at the same time we have increased our development workforce, thus we must pay greater attention to management of development. We also possess a vast library of content in which there remains multiple IP that have not yet been utilized to their full potential—these issues we will handle moving forward. Moreover, we will endeavor for further profitability improvements and unit sales growth by releasing all titles finished to a high level of quality. Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 17 maja 2016 Opublikowano 17 maja 2016 Na fali popularności ostatnich gier z serii RE (remake i reedycje HD) nowy (stary?) Dino Crisis jest niemal pewniakiem. Cytuj
XM. 11 037 Opublikowano 17 maja 2016 Opublikowano 17 maja 2016 RE0 HD 800tys. sprzedanych kopii. To + ponad milion sprzedanych REmake HD jak dla mnie dobitnie pokazuje w jakim kierunku powinien pojsc remake "dwójki". No, ale Capcom pewnie i tak to zj.e.bie. Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 17 maja 2016 Opublikowano 17 maja 2016 RE2 na silniku RE4? Grałbym. Cytuj
Czoperrr 5 241 Opublikowano 17 maja 2016 Opublikowano 17 maja 2016 O remake Dino Crisis mówiłem już od dawna, zwłaszcza w czasach ponownej mody na dinozaury. Wątpię jednak, że Capcom potrafi zrobić jeszcze dobrą grę. Z RE1 i 0 było o tyle prosto, że mieli gotowy materiał do ponownego wypuszczenia, z Dino Crisis lub powstającym od podstaw RE2 jest zupełnie inaczej i nie jestem optymistą. Cytuj
XM. 11 037 Opublikowano 17 maja 2016 Opublikowano 17 maja 2016 O remake Dino Crisis mówiłem już od dawna, zwłaszcza w czasach ponownej mody na dinozaury. Wątpię jednak, że Capcom potrafi zrobić jeszcze dobrą grę. Z RE1 i 0 było o tyle prosto, że mieli gotowy materiał do ponownego wypuszczenia, z Dino Crisis lub powstającym od podstaw RE2 jest zupełnie inaczej i nie jestem optymistą. Oczywiscie, że Capcom potrafi zrobic dobrą grę, byleby zajął się tytułem japoński oddział, a nie jakieś zachodnie studio. Pytanie jest - gdzie jest Deep Down? Jak nic przenoszą grę na inny silnik, a Panta Rhei zostaje porzucone. Cytuj
Czoperrr 5 241 Opublikowano 17 maja 2016 Opublikowano 17 maja 2016 Ostatnio to akurat zachodnie studio zrobiło dobrą grę - DmC. Japończycy popełniają takie barachła jak RE6 lub przeciętne do bólu Revelations 2. Cytuj
XM. 11 037 Opublikowano 17 maja 2016 Opublikowano 17 maja 2016 Dragons Dogma, bardzo dobry tytuł. Żal dupę ściska, że DD Online tylko u żółtków bo grałbym namiętnie. Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 17 maja 2016 Opublikowano 17 maja 2016 panta rhei tez mnie ciekawi, flagowy nowy silnik capcomu, ktory mial napedzac aaa tej firmy w tej generacji, a cisza o nim jak makiem zasial mt framework to raczej juz piesn przeszlosci, ciekawe zatem czy jednak w bolach dalej pracuja nad panta rhei czy rzucili go w kat i przeniesli sie na jakis ogolnodosepny silnik (np UE4) squre tez przejechalo sie na wlasnym silniku (luminous engine napedza tylko ffxv, reszta projektow przeskoczyla na ue4) wiec capcom mogl zaliczyc podobny falstart Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 17 maja 2016 Opublikowano 17 maja 2016 Capcom nie będzie ryzykował czyli na PS5 zobaczymy kolejny port RE 4 Cytuj
Czoperrr 5 241 Opublikowano 17 maja 2016 Opublikowano 17 maja 2016 Chciałbym więcej gier na Fox Engine, robił wrażenie w MGS TPP. Och Kojima, cóż nam zaserwujesz? Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 17 maja 2016 Opublikowano 17 maja 2016 Na pewno nie Silent Hills ;_; Wątpię by po Downpour komuś chciało się jeszcze dobijać tę markę. Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 17 maja 2016 Opublikowano 17 maja 2016 fox engine zostal w konami, najpewniej nowy mgs bedzie na nim smigac i pes2017 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.