Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Bansai coś konfabuluje. Chyba uciął sobie komara w trakcie ;)

 

Ciekaw jestem za co te minusy, widać niektórym ciężko się pogodzić z faktem, że to już nie czasy PSX'a i neta na kilobajty. Inne było skomplikowanie gier, gdy tworzyły je 20 osobowe ekipy i inne będzie gdy grę robi 200 osób. 

shenmue, finale ery psx, kazde gta - raczej nie tworzylo tych gier 20osob w garazu, a potrafily byc nawet bardziej skomplikowane niz ich odpowiedniki obecnie i to bez day one patchy i latania gierek miesiacami po premierze

 

zreszta klocilbym sie ostro o skomplikowanie gier kiedys vs obecnie - graficznie owszem, ostro poszlo do przodu ale same zalozenia gameplayu czy nawet czesto fizyka i mechanika gier bardzo czesto stoi w miejscu, a nawet sie cofa wzgledem tego co bylo np na ps2

 

obecni devi to sa niesamowicie niechlujni, nie ma juz czegos takiego jak dobra optymalizacja u 95% wydawcow, to co potrafili wyczarowac kiedys z zamknietych bebechow to byla magia, a teraz, sick, brzydkie gierki tna, jacys indy devi tworzacy gierki, ktore pociaglaby moja amiga600 narzekaja ze np vita ma za malo ramu (512mb) - np ostatnio anulowano n++, a to powinno na nokii 3210 wrecz smigac

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Suteq: Ale developerów należałoby raczej mierzyć przeciętną miarą. Nie wszyscy mogą być najlepsi w tym co robią, a jeżeli chodzi o gry to nie każdy developer może sobie pozwolić, by jedną grę robić tyle co przeciętnie poświęca swoim grom R, nie mówiąc już o środkach finansowych jakimi na ten cel dysponują.

 

Na szczęście konsole mają tryb czuwania. Od jakiegoś czasu nie wiem co to patch czy aktualizacja.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

gta5 na ps3/x360 moze i gubilo klatki ale dalej twierdze, ze to byl swiety graal i cud, ze tak wygladajacego sandboxa dalo rade odpalic na tym sprzecie i nawet znosnie w niego grac

 

zreszta gta na konsolach zawsze rozmachem i wizja przekraczalo owczesnie panujace maszynki, nowe gta czy tam rdr (zalezy co wydadza pierwsze) tez pewnie wizualnie zachwyci ale bedzie cielo rowno na ps4/xone i dopiero na neo i scorpio zagramy w pelni komfortowo

Odnośnik do komentarza

To akurat prawda. Aktualna generacja jest jedną z lepiej działających jesli chodzi o stabilność. Po prostu kiedyś nikt na to tak nie zwracał uwagi. Przecież jakby wyszła teraz tak chodząca gra jak Shadow of the Colosuss to by ludzie zjedliby Sony i twórców. 

Edytowane przez _Be_
Odnośnik do komentarza

gta5 na ps3/x360 moze i gubilo klatki ale dalej twierdze, ze to byl swiety graal i cud, ze tak wygladajacego sandboxa dalo rade odpalic na tym sprzecie i nawet znosnie w niego grac

 

znośnie to grało się w RDR, V poza szybką jazdą w zatłoczonym ruchu miejskim chodziło jak cudo (chyba że ktoś jest debilem który dał sobie wmówić że trwający sekundę drop do 22 podczas wymiany ognia psuje całą rozgrywkę).

Odnośnik do komentarza

Ostatnio DF robi retro analizy starych gierek. Norma to chyba 15 fps :P

 

 

 

 

Uwielbiam takie materiały o podstawowych wyzwaniach, żeby w ogóle dało się zrobić grę która jakoś wygląda. Tak jak fakt, że Mario ma wąsa, bo nie dało się zrobić wyraźnej twarzy itp. Te akurat wideo są dość pobieżne. Na tle tego, co robiło pierwsze Mario czy Mario 64, ostatnie 10 lat w grach to praktycznie stagnacja technologiczna. Nie pamiętam, kiedy ostatnio grałem w gierkę i pomyślałem: "o wow, można zrobić coś takiego?". Nie wiem, czy cokolwiek poza Fezem przez ten czas.

 

Oczywiście płynna szybka animacja tak naprawdę dla tej firmy jest normą.

Edytowane przez ogqozo
Odnośnik do komentarza

co to jest uncanny valley

 

termin stosowany w hipotezie naukowej, zgodnie z którą robot, rysunek lub animacja komputerowa wyglądający bądź funkcjonujący podobnie (lecz nie identycznie) jak człowiek, wywołuje u obserwatorów nieprzyjemne odczucia, a nawet odrazę

 

Dolina_niesamowitosci.png

brązowa linia - obiekt nieporuszający się

zielona - ruszający się

Odnośnik do komentarza

2008 - GTA4 i Midnight Club

2009 - Lost & Damned, Gay Tony

2010 - RDR i RDR Undead Nightmare

2011 - LA Noire

2012 - Max Payne 3

2013 - GTA V

2014 - GTA V w 1080p

2015 - GTA V w 60 fps

2016 - kolejny rok czekania na zapowiedź RDR i GTA VI w klimatach Miami Vice i Hotline Miami

 

Piękne podsumowanie ostatniej polityki R* i przykład z WoW po Warcrafcie 3

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...