Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kazdy kto nie jest gimbem, kojarzy gry z Kunio, premiera gry pod koniec lutego, z tego co tworcy pisali 15 dolcow na start, pozniej 20.

Ktos chetny do coopa online?

 

Opublikowano

Kazdy kto nie jest gimbem, kojarzy gry z Kunio, premiera gry pod koniec lutego, z tego co tworcy pisali 15 dolcow na start, pozniej 20.

Ktos chetny do coopa online?

 

 

Jak na steamie to ja chetnie pogram :lapka:

  • Plusik 1
Opublikowano

Ale wypierahfyać z tymi klatkami z Tęczy. Również czekam. Tak jak na Death's Gambit.

Opublikowano

 

Najpierw trochę statystyk. Przychody netto na dzień 07 lutego 2017 wzrosły o 15%, +476,5 miliona dolarów, w porównaniu do zeszłego roku, gdzie suma ta wyniosła 414,2 miliona dolarów.

Gra, która najbardziej przyczyniła się do wzrostu dochodu, to oczywiście Grand Theft Auto V, a właściwie tryb sieciowy - GTA Online.
Cyfrowo dostarczone dochody netto, wzrosły o 64% (240,2 miliona dolarów), w porównaniu do zeszłego roku, gdzie było to "tylko" 146,4 miliona dolarów. 39% tej sumy stanowią min. mikropłatności w grach.
Jeśli nie zrozumieliście zbyt wiele, na podstawie powyższych danych - nie przejmujcie się. W skrócie, GTA Online generuje gigantyczne zyski, a darmowe DLC sprawiają, że gra nadal cieszy się ogromną popularnością.
Kwota, którą T2 zarobiło na Grand Theft Auto (sprzedaż gier, mikropłatności), w ostatnich 12 miesiącach przekroczyła 650 milionów dolarów netto. Według danych, najwięcej pieniędzy (z kart Shark), GTA zarobiło na platformie PS4.

 

ja pier.dole jaki rak, je.bać graczy gta online maczetami

Gość suteq
Opublikowano

Bardzo się martwię o RDR 2, ale jednak wierzę, że Rockstar dostarczy mięsistego singla. 

Gość DonSterydo
Opublikowano

 

 

Najpierw trochę statystyk. Przychody netto na dzień 07 lutego 2017 wzrosły o 15%, +476,5 miliona dolarów, w porównaniu do zeszłego roku, gdzie suma ta wyniosła 414,2 miliona dolarów.

Gra, która najbardziej przyczyniła się do wzrostu dochodu, to oczywiście Grand Theft Auto V, a właściwie tryb sieciowy - GTA Online.
Cyfrowo dostarczone dochody netto, wzrosły o 64% (240,2 miliona dolarów), w porównaniu do zeszłego roku, gdzie było to "tylko" 146,4 miliona dolarów. 39% tej sumy stanowią min. mikropłatności w grach.
Jeśli nie zrozumieliście zbyt wiele, na podstawie powyższych danych - nie przejmujcie się. W skrócie, GTA Online generuje gigantyczne zyski, a darmowe DLC sprawiają, że gra nadal cieszy się ogromną popularnością.
Kwota, którą T2 zarobiło na Grand Theft Auto (sprzedaż gier, mikropłatności), w ostatnich 12 miesiącach przekroczyła 650 milionów dolarów netto. Według danych, najwięcej pieniędzy (z kart Shark), GTA zarobiło na platformie PS4.

 

ja pier.dole jaki rak, je.bać graczy gta online maczetami

 

 

A co powiesz na to, że wczoraj Activision Blizzard podało, że w 2016 r. zarobili na DLC i mikropłatnościach, uwaga...

 

3.5 mld $

 

wzrost o 116% względem 2015 r. 

 

Życzę miłego dnia ;)

Opublikowano

Ale gierki Acti Blizzard mnie nie interesują i to sobie może zjadać rak, te gówna multi i inne oversraki.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Ale trend jest wyraźny dla całej branży. Najdziwniejsze jest to, że ludzie ładują kasę w mikrotransakcje nawet jak gra do tego w żaden sposób nie zmusza.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...