Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

 

gry AAA dla mnie się skończyły, nie wiem jakoś nie czerpie z nich radości. Duze, piękne ale no czegoś mi brakuje.

Uuu czuję pierwsze symptomy przestania grania w gierki. Ja to lubię nadal pograć w jakiegoś mocnego AAA jak i niszową skillową gierkę.

Chociaż widzę, że choćby tu na forum dużo osób ma całkiem inne podejście do gierek. Rozkładają je na czynniki pierwsze, analizują dogłębnie mechanikę itp. trochę jakby devami byli (nie wiem czy to nie zabija trochę miłości do gierek?). Dla mnie gierka jak i 25 lat temu ma sprawiać fun i to jedyne kryterium. Jak mi się w nią fajnie gra i chce się włączyć konsolę to walą mnie jej ułomności.

Może i fakt, że trochę mi się odechciewa grać ale to raczej spowodowane tym, że gry AAA to je.bane kopiuj wklej. Kupię nowa Zelde to zobaczymy czy jeszcze coś iskrzy.

Odnośnik do komentarza

W AAA nikt niczego nowego już nie wymyśli. Wszystko jest robione tak aby się sprzedało. Ja trzymam się zdala od gier EA, Ubi czy innego Acti. Nawet pod uwagę nie biorę opcji kupna Horizona, bo za bardzo gry Ubisoftu przypomina z tego co widzę. Tak to gry AAA są spoko. Kopiuj-wklej ale podrabiane od najlepszych. Zresztą, jak sobie przypomnę pewien okres z poprzedniej generacji, gdzie wychodziły tylko same cover-shootery, to obecnie jest bardzo dobrze.

Odnośnik do komentarza

graliscie moze w stasis?

 

klimat mozna kroic nozem, gameplay oparty na przygodowce point n click, dzwieki i ta atmosfera horroru plus bardzo intrygujaca fabula

 

kocham takie klimaty no i gra w starym stylu, zero podpowiedzi - po somie czuje sie jak w domu

 

ps. pudelko bylo w biedronce za 19,99 co za szalone czasy xd

Odnośnik do komentarza

maly spoiler tam nie ma walki jak w alien isolation - po prostu kombinujemy jak isc dalej w mega gestej atmosferze

 

sam bym sie irytowal gdyby tam trzeba bylo jeszcze walczyc strzelac z jakimis potworami itp na szczescie jest idealne polaczenie horroru z przygodowka

Edytowane przez kermit
Odnośnik do komentarza

Czy Stasis takie straszne to bym nie powiedział.

Owszem klimatu zaszczucia nie można odmówić, było też parę momentów ale większość jumpscare'ów było raczej zbędnych, wzbudzały we mnie politowanie. Imo świetna przygodówka, zwłaszcza za takie pieniądze.

 

Czekam na ich nowe Beautiful Desolation i Cayne.

Odnośnik do komentarza
Gość ragus

I znowu to zrobił. Bardzo lubię jego materiały, ale tak samo jak w przypadku Dooma i MGSa V mam wrażenie, że sam sobie obrzydza gry. Dla bunnyhopa przejście gry=zrobienie w niej dosłownie wszystkiego, przez co w te 3 gry grał odhaczając kolejne rzeczy do zrobienia, nie patrząc na to, czy to co robi mu się podoba, czy nie. Granie w Zeldę czy dooma w ten sposób może być bardzo męczące, i chłop sam sobie robi krzywdę takim podejściem, bo mam wrażenie, że mimo znakomitego warsztatu, nie do końca zawsze łapie, o co chodzi w grach, gdyż traktuje je jak robotę, w której albo robimy 100% albo nic.

 

I jeszcze ten zarzut że gra potrzebuje EXPa. No nie, po prostu nie. Podejścia, że ktoś kto wystawił grze 10/10 bo się nie zna i ma na nosie okulary nostalgii już nawet nie skomentuję. No miewał lepsze materiały.

Edytowane przez ragus
Odnośnik do komentarza
10 Works Announced for PlayStation's China Hero Project

 

Sony angażuje się w chińskie projekty, nie tylko Lost Soul Aside. Niektóre gry wyglądają naprawdę fajnie i pomysłowo, w dodatku czuć większy budżet. A co najbardziej cieszy - same nowe IP.

 

Edytowane przez Figaro
Odnośnik do komentarza

giphy.gif

 

RgV1zO.gif

 

HT9PbE8.gif

 

Dobry ruch od Sony. To jest kolejna ich dalekowzroczna inwestycja, która jeśli nie na PS4, to na PS5 się opłaci. Budowanie różnorodnej biblioteki związanej z marką Playstation. Kto wie co wybuchnie jako kolejny hicior i następny argument za PS.

Edytowane przez Figaro
Odnośnik do komentarza

Jak u was z tolerancja na spoilery?

U mnie kiedyś to zero problemów - mogłem oglądać recki, wiedzieć o grze prawie wszystko i grać z bananem na ryju,ale od jakiś 3 lat? No kórva każda informacja jaka lokacja będzie czy lekkie naprowadzenie na fabułę w grze jak to często robią co raz czesciwj niektorzy na forumku wpieniaja mnie niesamowicie.

Teraz to nawet nie oglądam więcej niż 2 minuty filmików tylko biorę w ciemno gry.

Edytowane przez XM.
Odnośnik do komentarza

Bo kiedyś Cię jarały gierki, mechanika, gameplay, coś ciągle nowego to mało kto zwracał na spoilery, z wiekiem czasu widziałeś już wszystko w grach jeśli mówimy o mechanikach i teraz bardziej się skupiamy wtedy na fabule omijając kompletnie spoilery, żeby nie zepsuć sobie zabawy, bo patenty i mechaniki są zapożyczone z innych gier, które już to widzieliśmy. Miałem to samo jak Ty kiedyś, liczyła się też fabuła ale nie tak mocno jak dziś w przypadku u Mnie.

Edytowane przez Faka
Odnośnik do komentarza

Mnie, jak i Ciebie, bolą spoilery, ale boję się ich tylko w tytułach, gdzie fabuła jest ważnym elementem produkcji (Wiedźmin, Mass Effect, The Last of Us) etc. Problem rozwiązuję polegając na prasie papierowej: to zawsze pewne źródło informacji, redagowane wielokrotnie przed wypuszczeniem jej do druku.

 

Z resztą, jakiś czas temu informacje dotyczące nowych produkcji śledzę bardzo pobieżnie, bo z powodu natłoku materiałów prasowych gra zdąży znudzić mnie, lub odkryć swoje karty, na długo przed premierą. Lubię zaskakiwać samego siebie, więc mam tylko ogólny zarys tego co mnie interesuje, a zdanie wyrabiam po nabyciu.

Odnośnik do komentarza

Wyeebane na spoilery bo w gierki gram dla gameplayu i generalnie specyficznego uczucia bycia w świecie gry. Fabuła może dla mnie nie istnieć, cut scenki mnie tylko irytują i wybijają z rytmu gry (Bayonetta to gra na 10, ale cutsceny przegiete, za długie i dosc nie zbyt interesujące).

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...