Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gierka jest wyje.bista, odpaliłem raz na chwile i grałem do 1 w nocy, ale dostałem wpier.dol na trzecim piętrze i odechcialo mi się grać na jakis czas. Faktycznie trudna, nie wiem jak z Izakiem bo ku,rwa nienawidze tej gry i w nią nie gram ale Gungeon jest ciężki ale niesamowicie miodny.

Opublikowano (edytowane)

Zaje.bisty design bossów czy giwer i ich nazewnictwo. Jest tez sporo secretow , dodatkowych bossow, lokacji jak w innych roguelike. Ogólnie giera na grubo 100h, ale nie wiem czy dam tyle rade grać na tv, wolałbym wersje handheldowa na vite czy switcha.

Edytowane przez XM.
Opublikowano

U mnie z Enter the Gundeon jest klasyczna sytuacja - kupiłem kiedyś w promocji, ale do tej pory nie odpaliłem. Teraz to już się będę bał, bo w rogale jestem okropny lamus, a jak jeszcze mnie pocieszacie, że jest trudny, to wiem, że utknę pewnie na pierwszym piętrze. W ogóle lubię w niektórych rogalach design i ten ich charakterystyczny "pure gameplay" (tak jak Xm. pisze - świetnie sprawdzający się na handheldach), ale np. do Spelunky nie mogę się przekonać, bo szalenie podoba mi się zamysł tej gry, jednak mam tę przykrą przypadłość (ułomność) gracza, że uwielbiam eksplorację oraz czyścić poziomy z wszystkich itemów, więc limity czasowe robią mi podczas gry ogromną krzywdę. Jak to jest z tym Isaaciem? Są tam limity czasowe, pośpiech jest niezbędny?

Opublikowano

Nie, nie musisz się spieszyć, wszystko możesz robić w swoim tempie, ALE

 

są dwa limity czasowe które musisz dotrzymać, jeśli chcesz dostać się do boss rusha i do dodatkowego bossa. Ale te możesz robić kiedy chcesz, nie w tym runie, to w następnym, nie ma absolutnie żadnej spiny, sam sobie ustawiasz podejścia pod siebie ;) 

  • Plusik 1
Opublikowano

Nie tak jak w spelunky gdzie po 2:30 przylatuje duch. Po prostu jak grasz długo etap to chyba secret room się nie odblokuje czy inny pokój, a tak to nie ma większego wpływu.

  • Plusik 1
Opublikowano

Smiecie z EA zamknely Visceral Games :/

 

W dodatku w notce prasowej poszedl taki oto tekst o single-playerowym Star Wars ktore robili:

 

Our Visceral studio has been developing an action-adventure title set in the Star Wars universe. In its current form, it was shaping up to be a story-based, linear adventure game. Throughout the development process, we have been testing the game concept with players, listening to the feedback about what and how they want to play, and closely tracking fundamental shifts in the marketplace. It has become clear that to deliver an experience that players will want to come back to and enjoy for a long time to come, we needed to pivot the design. We will maintain the stunning visuals, authenticity in the Star Wars universe, and focus on bringing a Star Wars story to life. Importantly, we are shifting the game to be a broader experience that allows for more variety and player agency, leaning into the capabilities of our Frostbite engine and reimagining central elements of the game to give players a Star Wars adventure of greater depth and breadth to explore.

 

Translacja: trzeba dodac jakis multiplayer i lootboxy c'nie.

Opublikowano (edytowane)

 Ożeż wuje jedne! Gdzie moje Star Warsy bez lootboxów?   :frog:

Obrazek widzę dalej aktualny, tylko zmienić nazwę studia

 

d0d22471bb54235b12d208de36fa5a40.jpg

Edytowane przez Cedric
Opublikowano

ze nintendo dalej zostanie przy single player to raczej pewne bo przy tak nieogarnietej strukturze sieciowej nawet jakby mieli ciagaty w inna strone to po prostu tego nie ogarna ale jestem bardzo ciekaw jaki kierunek obejmie sony po zakonczeniu produkcji gier jakie juz sie robia (god of war, tlou2, days gone), czy czasem po trendzie na tlou everywhere jednak odwroca sie bardziej w kierunku multi i lootboxow

Opublikowano (edytowane)

Po pierwszym Dead Space zaliczali chyba flop za flopem (finansowy), więc nie jest to jakaś zaskakująca wiadomość. Koryto wyschło. Będzie takich przypadków dużo więcej skoro w tej generacji większość dobrych gier sprzedaje się źle albo tragicznie, a przy tym rosną wpływy z płatnych paczek. Nawet sequela Dantego się nie doczekałem.

Edytowane przez Pacquiao
Opublikowano

Sony nie umie w multi. MS dobrze szło generacje temu, a teraz zostało tylko Halo, trochę Forza (z braku laku) i tyle. Piraci raczej nie zawojują gamingowego świata. Przyszłość niestety należy do Destiny czy Anthem. Koszty produkcji gier AAA są już takie kosmiczne że bez loot boxow nie da rady dla wielkich korporacji. Dla innych zostaje scena indie, rozważne zarządzanie budżetem czy przeniesienie produkcji do Europy wschodniej no taniej ale rozmowa o tym już była.

Opublikowano

Inwestorzy są w stanie wylozyc 100mln zielonych jak będzie szansa że gra zarobi miliardy, a taka kasę zarabiają szpile nastawione na multi i loot boxy. Nikt nie da kasy na to że kochasz gry i starczy ci szacunek fanów i zwrócone koszty produkcji. Dla takich ludzi jest scena indi i Kickstarter.

  • Plusik 1
Opublikowano

Wydało EA chociaż jedno nowe, dobre IP podczas tej generacji?? Titanfall jeśli się uprzeć, ale EA samo postanowiło zaorać tą markę (data premiery dwójki) :P . Przecież to nawet już znienawidzone UBI już sobie lepiej radzi. Widać, że elektronicy nie potrafią się odnaleźć na aktualnej generacji (prawie jak "japończycy" na zeszłej) i znowu mamy powtórkę z androbiedy. Szkoda studia (DS1&2 :3 ) i szkoda gierki, bo czekałem na nią od czasów "1313" :(

 

I w sumie minęło już prawie 5 lat odkąd EA ma wyłączność na licencję SW, a póki co wydali tylko dwie multiplayerowe strzelanki  :bad: Mam nadzieję, że po zakończeniu umowy Disney się zreflektuje i będzie dawać licencje już poszczególnym deweloperom, tak jak to robi z marvelem i superbohaterami. Przygarnąłbym np. wyścigi od Playground, strategię od Firaxis czy grę akcji/fpp od Arkane, w świecie gwiezdnych wojen. A tak musimy czekać, aż EA się kurna ogarnie...

Opublikowano

Niby zrobili tylko jedna genialna grę ze świetną kontynuacja (DS3 i DI to slabizna), ale czuć było potencjał w tych ludziach. Na pewno coś fajnego zrobią jeszcze, juz nie pod EA tylko w innych studiach.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...