Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

smutno mi że rzadziej wspomina się w tym kontekście także bardzo dobrą dwójkę. niby z dobrego s.horroru gra przeskakiwała w drugiej fazie do wyżynki ton ścierwa, ale ten sam schemat dręczył już jedynkę. 

Edytowane przez nobody
Opublikowano

Visceral? Ci od jednej dobrej gry?

 

 

Niby zrobili tylko jedna genialna grę ze świetną kontynuacja (DS3 i DI to slabizna), ale czuć było potencjał w tych ludziach. Na pewno coś fajnego zrobią jeszcze, juz nie pod EA tylko w innych studiach.

 

Pierwsza ich gra to obok Goldeneye najlepszy Bond w historii, Simpsonowie i Godfather mimo błędów były naprawdę ok a oba Dead Spejsy były wyje.bane. Liczyłem mocno na tę gierke w świecie SW, fakt, że to pewnie byłby samograj AAA nie oznacza, że od czasów Jedi Academy nie dostaliśmy dobrej singlowej gry w świecie SW.

 

Na bank nowe SW od EA to będzie looter shooter :usmiech:

 

Nowe nie liczac Battlefronta 2?

 

 

No to dokańczane po Visceral 

Opublikowano (edytowane)

Chłopaki robili porządną robotę. Nieraz dostawali zadanie z cyklu mission imposible od EA (masz IP Ojca Chrzestnego , macie odwalić GTA, Simsons - zróbcie coś z tym, Hardline- zróbcie FPS który bedzie rywalizował z Codami  jednoczesnie nie będący wojennym fps z marką  która  w  już w tytule jest wojenna . Zawsze będę wspominał  ich gry Władcy pierścieni  z nostalgią. Nie byli Geniuszami ale takich Solidnych Studiów też mi szkoda. 

Edytowane przez Heviro (Fanboy BDG)
Opublikowano

ta gierka chyba w ogole nie miala miec multi i byc typowo singlowa przygoda - na bank sie o to poroznili, ea nie mialo gdzie zbierac hajs od graczy, a wiadomo, ze gierka tylko z singlem w dzisiejszych czasach szybko trafia w drugi obieg i tam juz pieniazkow firmie nie przynosi

Opublikowano

Plakac mocno nie bede. W sumie pamietam ich mocno z ds1 i teraz mi przypomnieliscie mi o Dante's Inferno. Wlasciwie myslalem, ze juz dawno ich EA rozmontowalo. A dead space 1 wciaz wydaje mi sie jakims wypadkiem przy pracy elektronikow, ze pozwolili stworzyc tak swietna gre. Bylem mega zdziwiony jak dobra byla. Wciaz jednak bardziej utyskuje za Westwoodem ;(

Opublikowano

Zaczynam drugi watek.

 

 

gierka tylko z singlem w dzisiejszych czasach szybko trafia w drugi obieg i tam juz pieniazkow firmie nie przynosi

 

Myslicie, ze to bedzie kierunek brazny w nastepnych latach? Ze proprocje sie odwroca i teraz to single bedzie przystawka do multi a nie na odwrot? Nie wszystkie studia raczej podaza ta droga ale gracze AAA wydaja sie ostro kierowac w taki model.

Zaczynam drugi wate

Opublikowano

Myślę ,że tak może niestety być. Wielkie studia polecą w multi dodając słabego singla albo nawet sam tutorial. Będzie to trwało aż w końcu zniszczą  rynek gier multi. A mniejsi wydawcy bedą wydawac na plytach co lepsze konwersje gier z singlem w małym nakładzie. Normalne gry  pójdą w cyfre.

Opublikowano

Mejm TRIPLEEJ będą wciskać te lootboksy, mikrotransakcje i inne gów,na jak tylko mogą. Gdyby się dało, to jeszcze liczniki i energię jak w gierkach F2P by dodali, pewnie w końcu i do tego dojdzie.

 

Tylko gierki od Nintendo i indie.

  • Plusik 3
Opublikowano

Zaczynam drugi watek.

 

 

gierka tylko z singlem w dzisiejszych czasach szybko trafia w drugi obieg i tam juz pieniazkow firmie nie przynosi

 

Myslicie, ze to bedzie kierunek brazny w nastepnych latach? Ze proprocje sie odwroca i teraz to single bedzie przystawka do multi a nie na odwrot? Nie wszystkie studia raczej podaza ta droga ale gracze AAA wydaja sie ostro kierowac w taki model.

Zaczynam drugi wate

alez trend juz widac w tej generacji

 

ile powstalo wysokobudzetowych gier single player bez multi z rozgrywka na 7-8h? mi na szybko z pamieci przychodzi tylko quantum break i order1886 podczas gdy na zeszlej moglbym wymieniac takie na peczki

 

jak cos w dzisiejszych czasach nie ma multi to jest praktycznie sandboxem, open worldem albo rpg'iem - przesuneli ten prog rozgrywki na te min20h przed puszczeniem na rynek uzywek gdzie juz wydawca nie zarobi

 

nawet nintendo w flagowych seriach singlowych zaczyna tym podazac bo w jaka strone skrecila nowa zelda i zaraz marian chyba kazdy widzi

Opublikowano

Ficuś słoneczko, Marian obrał taką drogę już w 1996 roku m'kay? Na mniejszą skalę oczywiście ze względu na sprzęt, ale jednak. Także akurat tutaj nie filozofuj xd.

Opublikowano

czyli nintendo juz w 96 wiedzialo w jaka strone skreci single player - wizjonerzy

 

btw mi z lotr najbardziej podobala sie podrobka ffx czyli trzecia era 

  • Plusik 1
Opublikowano

To jak tak jeszcze się wtrącę w wspominki o Visceral - mieli na koncie moją ulubioną grę ze świata "Włady Pierścieni". Na zawsze w serduszku [*]

To był 2003, dla mnie złota era wysypu gierek - NFS:Underground, SSX3, Sim City 4, Def Jam, Freedom Fighters, AVP: Extinction. Takie EA było wtedy.

Opublikowano

juz za chwile tak bedzie wygladac matchmaking w grach??

 

 

W Sieci pojawiły się kompletne szczegóły technologii, która ma na celu zachęcanie graczy do kupowania małych transakcji przez system dobierania zawodników. Brzmi dziwnie? Trochę tak, ale ma to głębszy i zarazem złowieszczy sens.

W prostych słowach taka innowacja może dobrać świeżaka, który dopiero, co kupił produkcję, z bandą hardcorowców grających od dnia premiery. Zawodnik znajdzie się w tym samym zespole, więc będzie widział ich sprzęt i może pomyśleć „po co będę spędzał wieki na zdobywaniu gnatów, mogę je po prostu kupić”.

Technologia działa również w innych sytuacjach – gdy akurat kupimy sobie różowy karabin, to akurat trafimy na serwer, gdzie takie cacuszko będzie wyjątkowo efektowne i pozwoli nam dominować nad osobami z czarnymi pukawkami. Oczywiście kolor broni nie ma tutaj najmniejszego znaczenia – najważniejsze jest fakt, by gracz podświadomie dostrzegł sens sięgania po małe transakcje i zrobił to kolejny raz.

Gdyby tego było mało, to maszyna tak układa promocje oraz produkty w sklepie, by pokazać zawodnikowi elementy, które faktycznie mogą go w pewien sposób zainteresować – marzysz od dzieciństwa o staniu się wyczynowym snajperem? Gra zachęci do kupienia mocniejszej broni.

Nie musieliśmy długo czekać na reakcją Activision. Firma podkreśla, że patent został zgłoszony w 2015 roku przez zespół badawczo-rozwojowy pracujący niezależnie od zespołów tworzących gry i projekt nie został zaimplementowany do jakiejkolwiek produkcji.

http://www.ppe.pl/news/54163/activision-stworzylo-matchmaking-zachecajacy-graczy-do-mikrotransakcji.html

Opublikowano

To jak tak jeszcze się wtrącę w wspominki o Visceral - mieli na koncie moją ulubioną grę ze świata "Włady Pierścieni". Na zawsze w serduszku [*]

 

rotk_110303_mid1.jpg

 

jaka ta gra byla dobra swego czasu...

 

ehhh :/

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...