Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

 

Sony Plans To Explore Microtransactions, Talks About Shifting From Hardware To Users And Services

 

There are mitigating factors to the effect of the console cycle on revenue: the business model used to be a business-to-business royalty-based model, but now it has shifted to direct sales to consumers. Hardware sales are still important, but the number of monthly active users is getting more relevant, alongside PlayStation Plus subscribers and how much time they spend on Sony’s services and consoles.

 

Therefore, according to Yoshida-san, the axis is shifting from hardware to user base.

On top of that, after the purchase of a game, users can purchase items or content within the game itself, and the proportion of those sales is increasing.

 

 

No i jeszcze ze Sony na przyszlosc rozpatruje raczej "Games as service".

 

Myslicie ze z PS5 przyjda znaczace zmiany, czy moze zaczna to robic jeszcze za PS4? A moze w ogole nie bedzie juz PS5 skoro PS4 ma kazdy w domu, technologia idzie wolniej to trzeba korzystac.

Edytowane przez Velius
Opublikowano

Ech, szkoda. Super Stardust HD, Delta, wersja na PSP, Resogun, Alienation i Nex Machina - za to wszystko dałem im pieniążki. (pipi)ać graczy, najnowszy Battlefront pójdzie w grubych milionach a te perełki wiecznie niedocenione, gdyby nie Resogun, Alienation czy Super Stardust w Plusie to pewnie mało kto by się w ogóle interesował nimi..

Opublikowano

Housemarque kończy z grami Arcade - będą próbować czegoś innego. Chyba sprzedaż Nex Machina i Materfall nie była zbyt dobra :(

 

http://www.housemarque.com/arcade-is-dead/

Niestety NM nie sprzedało się za dobrze, pomimo bardzo dobrych ocen. Matterfall chyba jeszcze gorzej poszedł.

 

http://www.gamesindustry.biz/articles/2017-11-01-housemarque-says-a-bittersweet-farewell-to-arcade-shoot-em-ups

Gość aphromo
Opublikowano

Rynek sie polaryzuje, albo wielke AAA albo indyczek w cenie 2 obiadow, nie ma juz nic pomiedzy. Sony tez juz nie robi srednich marek jak Twisted Metal itp.

 

 

 

Sony Plans To Explore Microtransactions, Talks About Shifting From Hardware To Users And Services

 

No i jeszcze ze Sony na przyszlosc rozpatruje raczej "Games as service".

 

Myslicie ze z PS5 przyjda znaczace zmiany, czy moze zaczna to robic jeszcze za PS4? A moze w ogole nie bedzie juz PS5 skoro PS4 ma kazdy w domu, technologia idzie wolniej to trzeba korzystac.

 

 

Przeciez to zadna nowina, wszedzie teraz tak jest. Zaczelo sie od zbroi dla konia i juz nie pusci.

Jesli przez gry jako uslugi rozumieja szerokie wsparcie jak U4, to nie mam nic przeciwko

Opublikowano

Jesli przez gry jako uslugi rozumieja szerokie wsparcie jak U4, to nie mam nic przeciwko

Przez szerokie wsparcie U4 masz na myśli biedną zawartość na premiere i dodawanie małych paczek co kwartał, a przy premierze TLL, które ma ten sam multi nie dodanie ani jednej nowej mapki czy innej znaczącej zawartości? Bo ja jednak wolałbym coś lepszego.

Opublikowano

 

playstation-4-cuh2100-series-1tb-hdd-cal

 

Ależ męska konsola :obama:

Konsola w barwach dla dzieci CoDa, ale sam pad w fajnym odcieniu zielonego.

To jest limtka z nowym codem

Opublikowano

Rynek sie polaryzuje, albo wielke AAA albo indyczek w cenie 2 obiadow, nie ma juz nic pomiedzy. Sony tez juz nie robi srednich marek jak Twisted Metal itp.

 

Mam nadzieje jednak, że sektor AA jednak nie zniknie.W czasach gdy blockbustery kosztują setki milionów dolarów projektowane są w arkuszach Excela, przez co aby zminimalizować ryzyko porażki finansowej są maksymalnie bezpieczne i wtórne (co zresztą widać po grach takiego Ubisoftu  produkującego klony Asasyna czy Sony, gdzie każda gra przypomina TLOU), to właśnie gry AA jest w stanie dostarczyć kreatywnych pomysłów i rozwiązań jednocześnie oferując rozbudowaną rogrywkę (co odróżnia te gry od garażowych indyków)

 

Dobrze, że wciąć są wydawcy którzy deklarują więc wsparcie dla tego rodzaju gier. Np taki Micorosft ustami Loftis przyznał, odnosząc się do swoich porażek wydawniczych przyznała, że nauczyli się w tej generacji tego, że czasami lepiej zamiast przeznaczać setki milionów na wydanie dużej gry AAA zafunodwać kilka mniejszych oryginalnych gierek w stylu: Ori, State of Decay 2 czy Super Lucky Tale 

Gość aphromo
Opublikowano

Przez szerokie wsparcie U4 masz na myśli biedną zawartość na premiere i dodawanie małych paczek co kwartał, a przy premierze TLL, które ma ten sam multi nie dodanie ani jednej nowej mapki czy innej znaczącej zawartości? Bo ja jednak wolałbym coś lepszego.

 

 

Mowie o DLC, odejmujac rzecz jasna LL ktore jest dodatkiem fabularnym, cos jak Gothic 2 Noc Kruka.

Do U4 sporo rzeczy wpadlo za darmo, jest grafika na sieci. Jesli porownamy to z Uncharted 3, gdzie laczna cena wszystkiego przekraczala 150zl kupujac po premierowych cenach, to ja absolutnie nie mam powodu by nazywac takie wsparcie biednym.

 

 

 

Mam nadzieje jednak, że sektor AA jednak nie zniknie.

(co zresztą widać po grach takiego Ubisoftu  produkującego klony Asasyna czy Sony, gdzie każda gra przypomina TLOU)

 

taki Micorosft ustami Loftis przyznał, odnosząc się do swoich porażek wydawniczych przyznała, że nauczyli się w tej generacji tego, że czasami lepiej zamiast przeznaczać setki milionów na wydanie dużej gry AAA zafunodwać kilka mniejszych oryginalnych gierek w stylu: Ori, State of Decay 2 czy Super Lucky Tale 

 

 

Przeciez on znika na oczach, pamietacie ile bylo wyscigowek,bijatyk, japoncow itp na poprzedniej generacji ? Gdzie jest Resonance Of Fate 2, Splt Second  Velocity2, Blur, Rage, i moge wymieniac liste bez konca. Prey 2 wtopa finansowa ze az boli. Platinum games odratowane przez Automate,  juz pierwsi pracownicy opuszczali studio. 

 

Ubisoft ? No akurat oni wypuscili ostatnio pare innowacyhnych/nietypowych gier jak Siege, For Honor, Child of Light, Mario z krolikami.

Sony ? Akurat zadnego klona TloU w tym roku nie widze, Nioh, Gravity Rush2 to chyba pod to nie podchodzi, co ?

Microsoft ? Faktycznie, na miare mozliwosci usiluje dywersifikowac line up, to krok w dobra strone.

Opublikowano

 

Rynek sie polaryzuje, albo wielke AAA albo indyczek w cenie 2 obiadow, nie ma juz nic pomiedzy. Sony tez juz nie robi srednich marek jak Twisted Metal itp.

 

Mam nadzieje jednak, że sektor AA jednak nie zniknie.W czasach gdy blockbustery kosztują setki milionów dolarów projektowane są w arkuszach Excela, przez co aby zminimalizować ryzyko porażki finansowej są maksymalnie bezpieczne i wtórne (co zresztą widać po grach takiego Ubisoftu  produkującego klony Asasyna czy Sony, gdzie każda gra przypomina TLOU), to właśnie gry AA jest w stanie dostarczyć kreatywnych pomysłów i rozwiązań jednocześnie oferując rozbudowaną rogrywkę (co odróżnia te gry od garażowych indyków)

 

Dobrze, że wciąć są wydawcy którzy deklarują więc wsparcie dla tego rodzaju gier. Np taki Micorosft ustami Loftis przyznał, odnosząc się do swoich porażek wydawniczych przyznała, że nauczyli się w tej generacji tego, że czasami lepiej zamiast przeznaczać setki milionów na wydanie dużej gry AAA zafunodwać kilka mniejszych oryginalnych gierek w stylu: Ori, State of Decay 2 czy Super Lucky Tale 

 

 

he? "AA" to głównie gry jak The Evil Within, Automata, Obcy Izolacja, czy souls(lajki) - idealny kompromis między garażowymi niszami, a blockbusterami za +50 mln.$. większość wyżej wymienionych to trochę droższe (bo pod opieką dużego wydawcy) "indyki" (na psn ich odpowiednikami są choćby Journey, czy Alienation)

Gość aphromo
Opublikowano

 

 he? "AA" to głównie gry jak The Evil Within, Automata, Obcy Izolacja, czy souls(lajki) - idealny kompromis między garażowymi niszami, a blockbusterami za +50 mln.$. większość wyżej wymienionych to trochę droższe (bo pod opieką dużego wydawcy) "indyki" (na psn ich odpowiednikami są choćby Journey, czy Alienation)

 

 

Czyli jak rozumiem serie jak Devil May Cry,

Army of Two ( najlepszy coop ever ),

Bulletstorm

Crysis

Dead or Alive

,Dragons Dogma

,Fight Night

Kane-Lynch

tez byly taki duzymi indykami pod opieka duzego wydawcy ?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...