Paolo de Vesir 9 123 Opublikowano 13 stycznia 2018 Opublikowano 13 stycznia 2018 Widziałem, do niedawna była posucha. Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 15 stycznia 2018 Opublikowano 15 stycznia 2018 byli pracownicy m.in Evolution, BioWare zakładają nowe studio i pracują nad nowym IP jakąś gierką sci-fi 1 Cytuj
Patricko 1 403 Opublikowano 15 stycznia 2018 Opublikowano 15 stycznia 2018 Evolution? No nice, może być coś smakowitego! Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 16 stycznia 2018 Opublikowano 16 stycznia 2018 Remedy: The Traditional AAA Single Player Experience Is Really Expensive To Make, Costs Went Up 10x https://wccftech.com/remedy-aaa-single-player-expensive-make/ Cytuj
kotlet_schabowy 2 693 Opublikowano 16 stycznia 2018 Opublikowano 16 stycznia 2018 Fajne jest to udawanie, że chodzi o graczy, bo oni chcą długich gier, w których będą spędzać więcej czasu, a to jest droga impreza. Ja wiem, że to zupełnie inny rynek, no ale to tak jakby płakać, że kręcenie filmu trwa dwa lata, postprodukcja rok, a widz zaliczy go w dwie godziny. Zresztą, większość "badań" dowodzi, że przeciętny gracz nawet nie kończy większości gierek. Jakby skupili się na developingu a nie zatrudnianiu aktorów i kręceniu z nimi filmów, to może koszty produkcji by trochę spadły. Rozbuchali sobie budżet i tyle. Pomyśleć, że rozgłos zyskali dzięki gierce, w której z oszczędności w bohaterów wcielali się sami pracownicy firmy. 4 Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 16 stycznia 2018 Opublikowano 16 stycznia 2018 jezusienku znowu obejrzałem sobie zakończenie nier: automaty i znowu zesrałem się z wrażenia najlepsze zakończenie w historii gamingu, koniec, kropka. Musiałem to z siebie wyrzucić. Możecie wracać do gadania o tych smutnych piz.dach z remedy, które od 15 lat nie zrobiły dobrej gry Cytuj
SlimShady 3 384 Opublikowano 17 stycznia 2018 Opublikowano 17 stycznia 2018 (edytowane) Kultowe przerywniki w formie komiksu tez wynikaly z oszczednosci. Remedy to moje ulubione studio(Max Payne'a robilo chyba ze 30 osób), ale tak jak wyżej, jeżeli skupiają się na aktorach, serialu zamiast na grze to nic dziwnego, ze pozniej lamentują, ze drogo. I nie, zrobienie długiej gry to nie jest cos czego wymagają gracze, chyba ze tacy, którzy przeliczają czas gry na zlotowki. Niech zrobią grę nawet na 8 h, ale taką żeby gracze nie wiedzieli, co ze sobą zrobić po zobaczeniu napisów końcowych. Jest opcja zrobić ALAN WAKE 2 i roz.(pipi)ic system, ale pewnie czekaja az ktoś im zasponsoruje, inna sprawa jest taka, ze to jest dosyć amitne studio, które gry robi przez kilka lat i nie odcinają kuponow od marki. To tez na pewno wpływa na sprzedaż. Przeciez jak Rockstar zrobil Max Payne'a 3 to wiekszosc osob nie kojarzyla poprzednkow(przerwa 9 lat) i stad slaba sprzedaż mimo, ze gra była zaj.ebista. P.S. I co on pier.doli, ze liczba odbiorcow jest mniej więcej taka sama jak kiedyś jak dzisiaj jest to rynek większy od kinematografii, a trendy w branzy dyktują janusze gejmingu. Edytowane 17 stycznia 2018 przez SlimShady Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 17 stycznia 2018 Opublikowano 17 stycznia 2018 Cytat Przeciez jak Rockstar zrobil Max Payne'a 3 to wiekszosc osob nie kojarzyla poprzednkow(przerwa 9 lat) i stad slaba sprzedaż mimo, ze gra była zaj.ebista. Max Pejna nie kojarzyć to można już nie nazywać się graczem. Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 17 stycznia 2018 Opublikowano 17 stycznia 2018 7 godzin temu, SlimShady napisał: I co on pier.doli, ze liczba odbiorcow jest mniej więcej taka sama jak kiedyś jak dzisiaj jest to rynek większy od kinematografii, a trendy w branzy dyktują janusze gejmingu. No i po tym zdaniu można stwierdzić, że cała ta wypowiedź tego typa nadaje się do spłukania tudzież podtarcia rzyci. Nie wiem czy jest takim idiotą i nie widzi zmian w branży albo rzeczywiście wierzy w takie teorie, bo może się naczytał wypowiedzi tzw "analityków" którzy ostatnio lubią się wypowiadać o gierkach. Szczerze mówiąc to już mi się nie chce czytać tych żali studiów co to nie mogą wyrobić na gierkach singleplayer. Gry kosztują tyle samo, no to jest prawda, budżety się zwiększyły, to jest prawda ale można z tymi gierkami dotrzeć do x milionów więcej odbiorców, tym bardziej jak się wyda tą swoją gierke na 5 dostępnych konsolek czy inszych sprzętów do grania. Cuphead pokazał że wystarczy mieć fajny pomysł, pasji i włożyć w to sporo pracy a się sprzeda. Nie wiem ile oni tam zarobili i przy jakim budżecie pracowali, ale zapewne wyszli na jakiś tam plus. Takich przykładów się znajdzie, trzeba chcieć. no ale jak tu zarobić panie prezydencie weź kredyt i doyeb dlc Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 18 stycznia 2018 Opublikowano 18 stycznia 2018 no ale wiesz ze gierki pokroju Cuphead, a nawet ostatni Nier, takich funduszy jak typowe 3xA nie pochłaniają, więc przykład trochę z dvpy Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 18 stycznia 2018 Opublikowano 18 stycznia 2018 (edytowane) fakt, że Bully był remasterem to bląd (powinnien być Midnight Club LA), ale generalnie wiadomo o co chodzi, TT to rak, GTA Online to rak i jak ktoś twierdzi inaczej to Edytowane 18 stycznia 2018 przez _Be_ Cytuj
Pupcio 18 420 Opublikowano 18 stycznia 2018 Opublikowano 18 stycznia 2018 Generacja dopiero się zaczyna!!1 ehhh yebane śmiecie, niech mi nie popsują ostatniej gierki na którą czekam od tego studia Cytuj
Gość suteq Opublikowano 18 stycznia 2018 Opublikowano 18 stycznia 2018 ehhh, kiedyś to kurła były czasy Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 18 stycznia 2018 Opublikowano 18 stycznia 2018 (edytowane) przede wszystkim gracze to raki płacąc za te sharki w GTA Online dobrze to określili w nowym PE, wielu graczy młodego pokolenia czy innych januszy gejmingu nie zdaje sobie nawet sprawy z tego że te wszelkie mikrotransakcje czy lootboksy to jakaś patologia Edytowane 18 stycznia 2018 przez MYSZa7 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 18 stycznia 2018 Opublikowano 18 stycznia 2018 Mnie to tam zwisa caly problem lootboksów jak sobie jest w multi bo praktycznie nie gram w te tryby dla dzieci, ale jak przenosi się to na pole sp i zdecydowanie łatwiej jest władować tiry dolarów w multiplayer i doić to przez mikrotrasakcje to mnie ku.rwica strzela. Cytuj
Paolo de Vesir 9 123 Opublikowano 18 stycznia 2018 Opublikowano 18 stycznia 2018 Jaka dobra gra ma system lootboxów który psuje single player? Nie gram może w nowości, ale z ostatnich dobrych gier żadna nie oferowała looboxów (lub nie robiła tego w sposób nachalny). Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 18 stycznia 2018 Opublikowano 18 stycznia 2018 No chodzi o to właśnie, że na sp tego nie ma i z tego powodu robi problem np ostatnio Remedy. Cytuj
Paolo de Vesir 9 123 Opublikowano 18 stycznia 2018 Opublikowano 18 stycznia 2018 Zamiast biadolić w sieci mogliby wziąć się za kontynuację Alana Wake'a, ale bez jakiś udziwnień w postaci serialu. Fajny eksperyment, ale niech się nie dziwią, że sprzedaż jest taka jaka jest. Z drugiej strony Alan wg. VGChartz sprzedał się dość słabo, więc chcą wyciągnąć jak najwięcej. Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 18 stycznia 2018 Opublikowano 18 stycznia 2018 Bluberowi chyba chodzi o to, że przez łatwość zysku na multi i mikrotranzakcjach zaniedbują single player, jak np brak dodatków do GTA V. Cytuj
Mejm 15 306 Opublikowano 18 stycznia 2018 Opublikowano 18 stycznia 2018 9 minut temu, Square napisał: Bluberowi chyba chodzi o to, że przez łatwość zysku na multi i mikrotranzakcjach zaniedbują single player, jak np brak dodatków do GTA V. Dokladnie tak samo o dlc sie mowilo za czasow "zbroi dla konia" a teraz devi ch.uj bo dodatkow nie daja. 5 lat i ludzie beda plakali, ze jakiejs grze nie ma lootboxow. #wspieramybranze Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 18 stycznia 2018 Opublikowano 18 stycznia 2018 30 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Jaka dobra gra ma system lootboxów który psuje single player? Nie gram może w nowości, ale z ostatnich dobrych gier żadna nie oferowała looboxów (lub nie robiła tego w sposób nachalny). Forza Motosport 7, Shadow of War (ponoć nie gralem, kumpel przeszedł i mówił żeby true ending odblokować trzeba grindu na x godzin albo kupić fśśśt lootboxa) i generalnie monetyzacja w ten sposób na pewno będzie szła dalej. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 18 stycznia 2018 Opublikowano 18 stycznia 2018 No ale dalej yebac jakies (pipi)dodatki ale dobte fabularne dlc to props. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 18 stycznia 2018 Opublikowano 18 stycznia 2018 14 minut temu, Square napisał: Bluberowi chyba chodzi o to, że przez łatwość zysku na multi i mikrotranzakcjach zaniedbują single player, jak np brak dodatków do GTA V. Tak też o to mi chodziło. Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 18 stycznia 2018 Opublikowano 18 stycznia 2018 Macie jeszcze niby w nowym NFSie lootboksy w singlu, bez których nie zdobędziemy pewnych aut. Cytuj
kotlet_schabowy 2 693 Opublikowano 18 stycznia 2018 Opublikowano 18 stycznia 2018 14 godzin temu, nobody napisał: no ale wiesz ze gierki pokroju Cuphead, a nawet ostatni Nier, takich funduszy jak typowe 3xA nie pochłaniają, więc przykład trochę z dvpy Czy ja wiem, właśnie przykład na to, że nie trzeba takich funduszy, żeby zarówno zarobić, jak i zrobić dobrą grę. Co prawda goście od Cupheada bodajże zastawiali swoje domy, żeby mieć na jego skończenie (a trwało to chyba z 4 lata), no ale warto było xd. Zresztą temat kosztów produkcji już tu się raz pojawił, ja podtrzymuję zdanie, że najwięcej płaczą "wielcy", którzy za dużo wpakowują w marketing. Giganci branży narzekają, że nie warto robić krótkich gier SP, a "biedni", niezależni twórcy odnoszą sukcesy głównie w takim segmencie lol. Poza tym najdroższe produkcje ostatniej dekady to głównie gry z poprzedniej generacji, więc w ogóle yebać te lamenty. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.