Opublikowano 21 stycznia 20187 l Piraci to musi byc bardzo dobra gra jak tutaj nastukaliscie wiecej postow niz w dedykowanym temacie xd.
Opublikowano 21 stycznia 20187 l 4 minuty temu, Faka napisał: SoT to nawet nie stało koło Zeldy, cała ta dyskusja nie ma w ogóle tak naprawdę sensu. przecież pisałem że 100 razy że te gry nie są dla siebie konkurencją, a Zelda stoi o półkę (albo dwie) wyżej poza tym cała dyskusja nie dotyczyła SoT vs Zelda, ale elementów gier singlowych których nie ma według balona w grach multiplayer. Ot tyle to nie jest moja wina, że niektórzy nie potrafią zestawiać ze sobą dwóch elementów inaczej niż na zasadzie kontry
Opublikowano 21 stycznia 20187 l 13 minut temu, Playstation napisał: przecież pisałem że 100 razy że te gry nie są dla siebie konkurencją, a Zelda stoi o półkę (albo dwie) wyżej poza tym cała dyskusja nie dotyczyła SoT vs Zelda, ale elementów gier singlowych których nie ma według balona w grach multiplayer. Ot tyle Może ma, może nie. Okaże się po premierze i sprawdzeniu finalnej zawartości i jakości (wiadomo nie od dziś że takie "przeżycia" online prowokują wydawców do płatnych zawartościach i wydawania płatnych wersji beta). Co nie zmienia faktu, że ma rzeczy, które mnie obrzydzają w obecnej branży czyli always online, kupowanie dodatkowego abonamentu aby "przeżyć doświadczenie" za 250 zł czy masa pierdół do kupienia za prawdziwy kesz. Chyba zgodzicie się ze mną, że nie chcemy takiej branży?! Edytowane 21 stycznia 20187 l przez balon
Opublikowano 22 stycznia 20187 l https://twitter.com/UnrealEngine/status/955471357080252416 Cloudgine technologia stojąca za destrukcją otoczenia w Crackdown 3 została wykupiona przez Epic Games jak myślicie czy kupiliby coś co nie działa? i ciekawe co to oznacza dla Crackdowna? Edytowane 22 stycznia 20187 l przez Playstation
Opublikowano 22 stycznia 20187 l pisząc już zupełnie poważnie, to moim zdaniem jeśli taka korporacja jak Epic Games inwestuje w Cloudgine to widocznie technologia ta musi działać i widzą w tym realny potencjał. A to oznacza, że jesteśmy znacznie bliżej ujrzenia realnych zastosowań obliczeń w chmurze w grach wideo, niż w 2013 roku kiedy to w czasie prezentacji Xboxa fundował nam swoje PR-owe kłamstwa Edytowane 22 stycznia 20187 l przez Playstation
Opublikowano 22 stycznia 20187 l speedruny w Mario 64 nadal zachwycają, a przecież minęło już tyle lat
Opublikowano 22 stycznia 20187 l 10 minut temu, balon napisał: Ta polepszona grafa to z chmury Switcha? jak się podłączy karton to jest takie HDR
Opublikowano 22 stycznia 20187 l Uuuu czyli metoda nr 2 do uzyskania HDR bez HDR. Boże ale znowu bym sobie pograł w Mario 64... wspaniały kamień milowy gejmingu.
Opublikowano 30 stycznia 20187 l Video długie, ale IMO bardzo ciekawe. Historia o tym, jak speedrunnerzy przez lata rozkminiali sposoby na szybsze przejście jednego levelu w Mario:
Opublikowano 30 stycznia 20187 l 1 godzinę temu, Pierce napisał: Ledwo mamy styczeń, a 2018 już chce dokopać 2017mu Nie ten kaliber. Figaro nie mogłeś sie powstrzymać do czytania na wędliniarzu?
Opublikowano 1 lutego 20187 l W dniu 1/30/2018 o 10:25, chmurqab napisał: Video długie, ale IMO bardzo ciekawe. Historia o tym, jak speedrunnerzy przez lata rozkminiali sposoby na szybsze przejście jednego levelu w Mario: Ogólnie koluniu robi zajefajne filmiki o postępach w speedrunowaniu klasycznych giereczek, polecam
Opublikowano 1 lutego 20187 l Tutaj o speedrunowaniu całej gierki od niego: Ostatnio wjeżdżają bez popity do jakiegoś zmywania naczyń czy rozwieszania prania, wyśmienicie się to ogląda.
Opublikowano 3 lutego 20187 l Tak sobie oglądam nowy materiał TVGry (xD) o grze Sub Rosa (https://www.youtube.com/watch?v=j9kSB9tb7C4) która pomimo odrzucającej oprawy ma bardzo ciekawe założenia i zastanawiam się czy przypadkiem taki rodzaj zabawy przez sieć, opartej na interakcjach nie stanie się może zupełnie nowym trendem zabawy przez sieć. Chodzi o to, że przez lata rozwoju gier multiplayerowych zatraciliśmy gdzieś tę pierwotną magię i ekscytacje ze spotkania innego gracza. Przeciwnicy szybko zamienili się worki mięsa to ostrzelania, oklepania lub pociachania, a ten najbardziej intrygujący element czyli interakcja został całkowicie zmarginalizowany. Grając w Battlefielda, Gears of War czy Call of Duty nie ma miejsca aby zastanowić się że po drugiej stronie jest gdzieś tam taki sam gracz jak my, a rozgrywka szybko staje się bezmyślną rzeźnią. Dlatego tak ogromny potencjał widzę właśnie w grach tego typu jak powyżej (Sub Rosa) jak i w grze o której ostatnio zdecydowanie za często pisze czyli Sea of Thieves, czyli w grach które nie opierają się u podstaw na zabijaniu innych graczy, ale wchodzeniu z nimi w przeróżne interakcje. Dzięki czemu natura ludzka ma okazję wybrzmieć. Ktoś w internecie trafnie napisał że SoT na nowo rozpaliło w nim miłość do gry multiplayer i całkowicie się z tym zgadzam bo ciężko nie znużyć się setkami bezrefleksejnych strzelanin i bijatyk
Opublikowano 3 lutego 20187 l @suteq a Ty bawisz sie jeszcze w speedruny? Pamietam ze cos z GTA pracowales
Opublikowano 3 lutego 20187 l Aktualnie nie ale wroce do tego bo spokojnie z mojego czasu w GTA 3 moge uciac 15-20 minut jak sie naucze latac dodo i dopracuje jeszcze kilka zagrywek. Aczkolwiek i tak jestem zadowolony ze swojego czasu po tak krotkim okresie przygotowań.
Opublikowano 5 lutego 20187 l Zupełnie zapomniałem o tym tytule, a tutaj premiera praktycznie na dniach.
Opublikowano 5 lutego 20187 l To nie jest przypadkiem 2 letnia gra? edit: aha na konsolach, juz czaje. Edytowane 5 lutego 20187 l przez Velius
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.