ASX 14 660 Opublikowano 6 lutego 2018 Opublikowano 6 lutego 2018 (edytowane) Nawet ludzie w komentarzach przestrzegaja, aby nie dac sie nabrac. Cos mi tu smierdzi Edytowane 6 lutego 2018 przez asax Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 6 lutego 2018 Opublikowano 6 lutego 2018 Godzinę temu, asax napisał: Nawet ludzie w komentarzach przestrzegaja, aby nie dac sie nabrac. Cos mi tu smierdzi Ale co śmierdzi? Gra wyszla na PC w 2016 konsole teraz dostają port Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 6 lutego 2018 Opublikowano 6 lutego 2018 (edytowane) No pusze o tym ze ludzie ktorzy w to grali wyraznie zaznaczaja ze to zeby sie specjalnie nie napalac i raczej tonuja oczekiwania, ale konsolomaniaki sie jaraja Edytowane 6 lutego 2018 przez asax Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 6 lutego 2018 Opublikowano 6 lutego 2018 Grałem na PC, nawet fajna gierka bez szału, nie widzę żeby ktoś to hajpował na mesjasza ( przynajmniej nie jak Sea of Thieves) Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 6 lutego 2018 Opublikowano 6 lutego 2018 (edytowane) http://i.imgur.com/XS5LK.gif tak czy inaczej ogra sie Vicie w promocji. Bo wciaz nie ogralem m.in pierwszego Hotline Miami, trudno sie w to gra na tych malych galkach (nie wiem co sie musialo dziać w glowie Ficusia ktory pisal ze to najlepsza wersja) Edytowane 6 lutego 2018 przez asax Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 6 lutego 2018 Opublikowano 6 lutego 2018 dla mnie rowniez hotline miami na vicie to najlepsza wersja:) na laptopie gralo sie spoko ale jednak na vicie gralo sie duzo duzo lepiej Cytuj
Pupcio 18 448 Opublikowano 6 lutego 2018 Opublikowano 6 lutego 2018 Wersja na vitunie mesjasz, aż platyne wbiłem Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 6 lutego 2018 Opublikowano 6 lutego 2018 Rownież mam to była mona pierwsza platyna w życiu:) kurde aż zachciało mi sie ponownie kupić vite xD Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 9 lutego 2018 Opublikowano 9 lutego 2018 Cytat Przychody Activision Blizzard za rok 2017 wyniosły 7,16 miliarda dolarów - z czego ponad 4 miliardy to przychody z mikropłatności i zakupów wewnątrz wszystkich gier amerykańskiego wydawcy. Wzrosły też ogólne przychody ze sprzedaży cyfrowej, a więc mikrotransakcji oraz cyfrowych wersji gier - poinformowali przedstawiciele firmy w raporcie finansowym. Warto zaznaczyć, że aż 2 miliardy dolarów wygenerowały mikropłatności z gier studia King.com, a więc choćby niezwykle popularna mobilna seria Candy Crush. Inne najważniejsze źródła przychodów z zakupów wewnątrz gier - na przykład kupna tak zwanych lootboxów - w przypadku Activision Blizzard to: Overwatch Hearthstone Call of Duty World of Warcraft Destiny 2 Gracze wy ku,rwy Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 9 lutego 2018 Opublikowano 9 lutego 2018 (edytowane) Te wszystkie dodatki są do gier multiplayer i kosmetyczne także tego... Bijcie, zabijcie, sam kilkukrotnie korzystałem w WoWie z usług jak zmiana serwera czy rasy postaci. Edytowane 9 lutego 2018 przez Paolo de Vesir a dzięki Rozi, poprawione Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 9 lutego 2018 Opublikowano 9 lutego 2018 2 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: kożystałem Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 9 lutego 2018 Opublikowano 9 lutego 2018 12 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Te wszystkie dodatki są do gier multiplayer i kosmetyczne także tego... A co to zmienia? Ludzie ku.rwa dzbany i wydają więcej i więcej na microtransakcje więc wiadomo jaki trend będzie w branżuni. Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 9 lutego 2018 Opublikowano 9 lutego 2018 (edytowane) 3 minuty temu, _Be_ napisał: A co to zmienia? Ludzie ku.rwa dzbany i wydają więcej i więcej na microtransakcje więc wiadomo jaki trend będzie w branżuni. Mikrotranzakcje były przyszłością w momencie w którym pojawiły się warte cokolwiek gry F2P. Dopóki trend nie wejdzie na Pay-to-Win to nie widzę przeciwskazań do skórek czy innych zmian kosmetycznych tylko w multi. edyta: jeszcze tylko doprecyzuję, randomowe lootboxy czy inne boostery są rakiem, o ile zawartości nie można wymieniać między graczami. Akceptuję za to usługi które jasno tłumaczą co dostaniesz po zakupie (jak skórki właśnie). Edytowane 9 lutego 2018 przez Paolo de Vesir Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 9 lutego 2018 Opublikowano 9 lutego 2018 Nie no dla mnie całe gów.no z skórkami to jest rak, ktory toczy gry multi. Byly Gearsy fajną gra z spójnym designem to nie dali skórki i ludzie biegają z różowymi lancerami. Je.bać to, ludzie, ktorzy to kupuje nie zaslugują na oddychanie tym samym powietrzem co ja. Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 9 lutego 2018 Opublikowano 9 lutego 2018 To możesz mieć pretensje to twórców skórek. Ja nie mam nic do tego, że w Awesomenauts mój leon jest piratem i ma do tego oddzielny zestaw emotek. Zmieniają się tylko moje odczucia z gry, bo przeciwnik dalej walczy z tym samym Leonem. Cytuj
Godot 416 Opublikowano 10 lutego 2018 Opublikowano 10 lutego 2018 Nie wiem czy dobry temat, ale w szafie oprócz Xbox One mam jeszcze WiiU. Zeldy WW i TP, NSMBU, Metroid Trilogy, SMG 1/2, Zelda SS i jeszcze kilka starszych giereczek. Jak ktoś z moich okolich z renomą forumkową jak Ficuś by chciał to mogę użyczyć Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 11 lutego 2018 Opublikowano 11 lutego 2018 16 lutego do programu Game Preview na Xboxie wchodzi Claybook (wcześniej dostępny tylko na PC), czyli bardzo ciepło przyjęta gra logiczna 1 Cytuj
zloto 737 Opublikowano 11 lutego 2018 Opublikowano 11 lutego 2018 Xbox, jako marka już prawdopodobnie nigdy nie doczeka się tak ważnej gry. Polecam obejrzeć filmik wszystkim Halo świrom, zresztą, polecam obejrzeć każdemu. 3 1 1 Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 11 lutego 2018 Opublikowano 11 lutego 2018 (edytowane) wspaniała gra, bez wątpienia jedna z najważniejszych w historii branży jasne miała swoje wady, Bungie zawsze szło swoją własną oryginalną ścieżką co odbijało się na tym że wiele już w dniu premiery różniło się przyjętych standardów, no i trochę zyebali multika (który i tak cieszył się gigantyczną popularnością, ba do dziś ludzie przecież w niego grają). Ale to właśnie w tej części seria osiągnęła swoje wyżyny. Gameplay był idealny, level design dopracowano do perfekcji i poziomu do którego seria już nigdy później się nie zbliżyła, muzyka i audio design był genialny, ponadto sam wątek fabularny osiągał swoją kulminacje, cały świat czekał jak zakończy się walka z Przymierzem. Nie wiem czy drugi raz przeżyje taką premiere BTW ta misja to dla mnie dalej kwintesencja frajdy z gier wideo Edytowane 11 lutego 2018 przez asax 2 2 1 Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 12 lutego 2018 Opublikowano 12 lutego 2018 (edytowane) 18 godzin temu, Rozi napisał: https://imgur.com/gallery/omnobVt No tak. Kontynuuję może to tutaj, bo szkoda psuć temat o samej grze. W sumie to posmutłem, bo o ile rozumiem jeszcze zarzuty do amerykańskich developerów na przykład, o ile jeszcze rozumiem potrzebę posiadania ludzi o różnych kolorach skóry w BF1, który z dokładnością historyczną nie ma aż tak dużo wspólnego (albo inaczej - w tych grach przymyka się oko na niejedną nieścisłość, więc nie widzę problemu przymknąć też oczu na to, że w sumie to nie było czarnoskórych za dużo na frontach WW1), no to narzekań na to, że w grze, która ma być dokładna historycznie nie ma "POC" (people of color) nie rozumiem. Developer dobrze to podsumował, nie bardzo wiem, dlaczego ktoś z Czech ma dbać o potrzeby całego świata. Nikt się nie czepia np. Chińczyków, że robią gry tylko dla siebie i nie dbają o różnorodność rasową (i w ogóle mało kto się czepia Azjatów, a oni są cholernie rasistowscy w porównaniu do Europy). I jeszcze to tłumaczenie Czechowi przez Amerykanów jego własnej historii i położenia geograficznego xD. Edytowane 12 lutego 2018 przez raven_raven 2 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 12 lutego 2018 Opublikowano 12 lutego 2018 Zabrałbym internet takim ludziom, plaskoziemcom też. Cytuj
creatinfreak 3 828 Opublikowano 12 lutego 2018 Opublikowano 12 lutego 2018 Jak myślicie na ps6/xbox3 za te 10 lat się wyrobią? Czy jeszcze dalej? Dodam, że to jest zrobione na unreal emgin 4. Coś pięknego!! Cytuj
Copper 2 657 Opublikowano 13 lutego 2018 Opublikowano 13 lutego 2018 7 godzin temu, creatinfreak napisał: Jak myślicie na ps6/xbox3 za te 10 lat się wyrobią? Czy jeszcze dalej? Dodam, że to jest zrobione na unreal emgin 4. Coś pięknego!! Może za 10lat się wyrobią z taką grafą na konsolach, ale dobrej gierki z taką grafą to i za 20lat nie zobaczymy xd Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 13 lutego 2018 Opublikowano 13 lutego 2018 W następnej generacji? Na tym poziomie co powyzej, najwyżej symulatory chodzenia i filmo gierki. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.