Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Raz, że taki poziom szczegółów to pewnie ogrom pracy przy tworzeniu świata (no chyba, że technologie jak ta w Ethanie Carterze by to rozwiązywały), dwa, że tendencje na rynku raczej każą spodziewać się wpychania nam 8k/16k niż rewolucji w faktycznym poziomie grafiki, trzy, że obecnie (może z wyjątkiem XOne'a, ale to nie przeskok generacji) konsole na premierę nie robią szału mocą, bo mają odpowiednio mało kosztować. Także ja bym na coś takiego za 10 lat nie liczył.

 

Inna kwestia, że taka szczegółowość runa leśnego to trochę sztuka dla sztuki, do podziwiania w photo mode, bo w trakcie normalnej rozgrywki (zależy od tytułu oczywiście) dużo by nam umknęło. 

Opublikowano (edytowane)

Szczerze to nie widzę w tym filmiku z poprzedniej strony niczego nadzwyczajnego, czego nie mogłyby osiągnąć konsole przyszłej generacji. 

4 godziny temu, kotlet_schabowy napisał:

Raz, że taki poziom szczegółów to pewnie ogrom pracy przy tworzeniu świata (no chyba, że technologie jak ta w Ethanie Carterze by to rozwiązywały), dwa, że tendencje na rynku raczej każą spodziewać się wpychania nam 8k/16k niż rewolucji w faktycznym poziomie grafiki, trzy, że obecnie (może z wyjątkiem XOne'a, ale to nie przeskok generacji) konsole na premierę nie robią szału mocą, bo mają odpowiednio mało kosztować. Także ja bym na coś takiego za 10 lat nie liczył.

 

Inna kwestia, że taka szczegółowość runa leśnego to trochę sztuka dla sztuki, do podziwiania w photo mode, bo w trakcie normalnej rozgrywki (zależy od tytułu oczywiście) dużo by nam umknęło. 

 

Argument z ogromem pracy także jest mało znaczący, bo jak sam zauważyłeś istnieje fotogrametria, która jako technologia rozwija się w naprawdę bardzo szybkim tempie pozwalając błyskawicznie tworzyć bardzo szczegółowe fotorealistyczne modele. Zresztą dam sobie głowę uciąć że wszystkie te obiekty z powyższego filmu zostały stworzone właśnie w ten sposób. 

 

Zresztą już teraz mnóstwo gier z niej korzysta (o czy często nie zdajemy sobie sprawy), a w przyszłości trend ten się będzie coraz bardziej pogłębiał. Nie znam się na tym za bardzo, ledwo liznąłem tej technologii ale wydaje mi się że problemem nie jest stworzenie statycznego fotorealistycznego otoczenia tak jak w powyższym filmiku, ale zaimplementowanie do takiej sceny animacji i silnika fizycznego, krótko mówiąc zapewnienie potrzebnej w grze interakcji. 

Edytowane przez asax
Opublikowano

Graliście w deadly premonition? Gra wygląda i chodzi jakby spyerdoliła z ps2 ale ma dość ciekawy klimat i jestem ciekawy czy historia jest warta żeby przemęczyć się z tym drewniakiem

Gość suteq
Opublikowano
6 godzin temu, Pupcio napisał:

Graliście w deadly premonition? Gra wygląda i chodzi jakby spyerdoliła z ps2 ale ma dość ciekawy klimat i jestem ciekawy czy historia jest warta żeby przemęczyć się z tym drewniakiem

Gra technicznie jest rodem wyjęta z przełomu psx/ps2, ale scenariusz, postaci, dialogi czy klimacik rodem z Twin Peaks to są atuty DP. 

 

Grałem na pc i już myślałem, że nie uda mi się skończyć gry bo trafił mi się bug z ciągłym crashem w chapterze 9 ale trochę magii i udało się go rozwiązać przez co mogłem grać dalej. 

Opublikowano

Beznajdziejny był ten Burnout. A jeszcze dochodzi do tego bolączka tej gry przy remasterze a mianowicie kiepsko wykonane modele aut (cena tych 60 fpsów na starej generacji) i tutaj żadne 4K nie pomoże, ale może gdyby się to sprzedało jest cień szansy, że Criterion odciągniete od robienia modelu jazdy czy lotu x-wingami w Battlefrontach zrobiło by nowego Burnouta? Chcialbym. 

Opublikowano

Dla mnie znowu BP było genialne, szczególnie wyzwania online. Jestem ciekaw czy multi będzie działać tak jak na poprzedniej generacji, czyli błyskawiczne dołączenie do gry bez żadnych loadingów. Szkoda, że to zwykły remaster, a nie remake. W PSS preorder kosztuje 145 PLN.

Opublikowano

Mam nadzieje że się sprzeda i zrobią mi dobrze remasterem skate'a i bc2 a potem mogłyby zbankrutować te śmiecie i rozwalić sobie głupi ryj

  • Plusik 1
Opublikowano

Remaster od ea? No Wy korvy wydajcie wreszcie ME Trilogy w 60 klatkach i wszystkimi dlc'kami na płycie jak człowiek.

  • Plusik 1
Opublikowano
10 godzin temu, Pupcio napisał:

Mam nadzieje że się sprzeda i zrobią mi dobrze remasterem skate'a i bc2 a potem mogłyby zbankrutować te śmiecie i rozwalić sobie głupi ryj

 

Są takie konsole, gdzie remaster w 4K gry pt. Skate 3 dostaje się ot, tak :lapka: 

5 godzin temu, alienator napisał:

Remaster najgorszego Burnouta, oby sie (pipi)a nie sprzedal ;(

 

O to, to. Daliby chociaż gurwa trylogię ME ze wszystkimi DLC za góra 150 zł, to bym chętnie przytulił. To nie, robią remaster najgorszego Burnouta xd.

Opublikowano

do mnie tez to najgorszy burnout (choc jedna z  moich znikomych platyn w nim wpadla), za doyebany graficznie remaster revenge bym ozlocil

Opublikowano (edytowane)

wczoraj minęło 5 lat od pierwszej zapowiedzi PS4

 

 

ale ten czas leci :obama: 

Edytowane przez asax

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...