ASX 14 716 Opublikowano 3 marca 2018 Opublikowano 3 marca 2018 grałem w te gameboyowe Heroesy na N-Gage i mimo swoich ułomności, naprawdę miło je wspominam Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 3 marca 2018 Opublikowano 3 marca 2018 Dzisiaj przypadkiem na to wpadłem w internecie i sobie przypomniałem. Moje marzenie sprzed ponad 10 lat: ULTIMATE RACING PC o kosmicznej specyfikacji: - Czterordzeniowy procesor Intel® Core™ 2 Quad Q6600 - Płyta główna Asus nForce 680i SLI - Pamięć RAM Kingston DDR2 2x 1GB 800MHz - Karta muzyczna Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer - Dwie karty graficzne Gigabyte GeForce 8800GTS 320MB w trybie SLI - Dysk twardy Seagate 320 GB - Microsoft® Windows VISTA™ Ultimate PL Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 5 marca 2018 Opublikowano 5 marca 2018 takie coś co albo się ma albo nie Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 5 marca 2018 Opublikowano 5 marca 2018 http://theswordsofditto.com/ Wygląda fajnie. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 5 marca 2018 Opublikowano 5 marca 2018 7 minut temu, Rozi napisał: Wygląda fajnie. wygląda jak kooperycyjny klon Zeldy czyli fajnie Będę miał tę grę na oku, to może być dobra okazja aby wprowadzić bliską osobę w klimat Nintendo Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 5 marca 2018 Opublikowano 5 marca 2018 O cholipa, pojęcia nie miałem, że pierwsze materiały z RDR Rockstar pokazało w sumie wcześniej, niż cokolwiek z GTA IV pokazali O_o. Nie śledziłem specjalnie rozwoju tamtej gry, więc nie jest trudno mnie zaskoczyć, ale wciąż. Jezu, ile oni wtedy nakłamali i naściemniali xD. Tylko Sony mogło to ujść na sucho. W pewnym momencie słuszną uwagę robią, że jak Epic pokazało work in progress Gears of War w 2005, to zostali zmieszani z błotem, bo gra wyglądała średniawo na tamten moment, ale byli szczerzy. Sony wypuściło w ch,uj niemożliwych renderów i z miejsca na forach zawrzało, że X360 można schować do grobu. Później okazało się, że Gearsy na premierę wyglądają bardzo, bardzo dobrze, a taki Motorstorm czy nawet wypuszczone dużo później Killzone 2 nawet jeśli wyglądały OK, to do renderów nie miały startu. Ale kogo to obchodziło? Do dzisiaj jeszcze czytam/słucham od osób rzekomo zorientowanych o mitycznej mocy PS3. Lepiej było nakłamać w sumie. I w tą stronę poszło już wszystko od tamtego czasu, teraz każdy developer ściemnia i im bliżej premiery, tym więcej downgrade'u. A potem powstają filmiki autorstwa cycu1 (jak ja tej k,urwy nienawidzę xd). 1 Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 5 marca 2018 Opublikowano 5 marca 2018 Powiem tylko jedno słowo: CELL Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 5 marca 2018 Opublikowano 5 marca 2018 https://gematsu.com/2008/06/killzone-2-uses-4-12-of-ps3s-6-cell-chip-cores http://n4g.com/news/692292/killzone-3-uses-100-of-ps3-power pogratulować Sony marketingu, że też tyle ludzi przez tyle lat w to wierzyło Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 5 marca 2018 Opublikowano 5 marca 2018 https://www.videogamer.com/news/killzone-shadow-fall-ps4-demo-only-used-4gb-ram Sony, Sony never changes Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 5 marca 2018 Opublikowano 5 marca 2018 3 godziny temu, Rozi napisał: http://theswordsofditto.com/ Wygląda fajnie. Zajechało trochę starymi gierkami webowymi Cartoon Network. Cytuj
Yakubu 3 047 Opublikowano 6 marca 2018 Opublikowano 6 marca 2018 W dniu 3.03.2018 o 16:32, raven_raven napisał: O, nie miałem pojęcia o istnieniu Gameboyowych wersji tych gier O_o. Materiał jak to na arhn.eu, najwyższej jakości. zrobiłbym loda za trójeczkę na psvitę. czemu oni tego (pipi)a nie zrobią? Cytuj
Kyokushinman 38 Opublikowano 6 marca 2018 Opublikowano 6 marca 2018 Grałem tylko w demo na psxie. Muzyczka bardzo fajna i przyjemna. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 6 marca 2018 Opublikowano 6 marca 2018 8 godzin temu, Yakubu napisał: zrobiłbym loda za trójeczkę na psvitę. czemu oni tego (pipi)a nie zrobią? bo vita zdechla btw na ipadzie masz hirosow 3 Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 6 marca 2018 Opublikowano 6 marca 2018 W dniu 5.03.2018 o 22:09, Rozi napisał: To źle, czy dobrze? Niby jest pewna nostalgiczna nuta, ale z takiej kategorii, że raczej nie chcesz do tego wracać. To cel miało taki aby darmowo zająć mi nudny czas w trakcie wizyty u rodziny na święta. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 7 marca 2018 Opublikowano 7 marca 2018 Artykuł z Forbes, o tym dlaczego Sea of Thieves to gra wyjątkowo i w pewnym sensie rewolucyjna, na poziomie podstawowych elementów i rdzenia rozgrywki https://www.forbes.com/sites/davidthier/2018/03/05/why-microsofts-sea-of-thieves-feels-truly-next-gen/#235f1b372407 Polecam przeczytać Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 8 marca 2018 Opublikowano 8 marca 2018 W dniu 5.03.2018 o 21:37, hav7n napisał: https://www.videogamer.com/news/killzone-shadow-fall-ps4-demo-only-used-4gb-ram Sony, Sony never changes No, ale K:SF dokładnie tyle używał (z dostępnych 5.5 dla gier). Samo sony (i GG) nigdy nie wspominało o dostępnych 8gb dla developerów, więc te 50% to projekcja dziennikarza, a ci w naszej branży na technikaliach jakimś cudem się nie znają :v Btw. Co do przedstawienia nowych konsol - stare czasy to był dziki zachód (ps3? polecam N64 i materiały Nintendo, stawiam je chyba nawet wyżej od niesławnej konferencji z 2006). Kiedyś łatwiej było wszystko "fake'ować", złote czasy downgrade'ów i oszukanych materiałów promocyjnych - casus Drivera 3 do tej pory mnie dziwi. Ps3 było jedną wielką pomyłką - ale jeśli ma się "Crazy Kena" za szefa, to nie mogło być inaczej (tyle ile pieniędzy Sony straciło na R&D i produkcję konsol jest po prostu niepojęte) - Kutaragiego tak mocno poniosło w projektowaniu, że firma przepłaciła to wizerunkiem, pieniędzmi i wew. kłopotami (no, ludzi bezpośrednio odpowiedzialnych z Ps3 już w firmie niema). Generalnie poprzednia generacja jest dla mnie tragiczna, MS nie był dużo lepszy - źle zaprojektowana konsola i miliardy wydane na RRoD (sam miałem 3 x360, premierowa, konsola wymieniona gwarancyjnie i wersja z 2010, po tym jak RRoD dopadł wymienioną) i tragiczna druga połowa (subiektywnie naturalnie) względem software'u. Od końcówki 2010 zresztą przeniosłem się w zasadzie ekskluzywnie na PC (xbox poszedł do brata, zresztą nadal go ma :v ). Teraz? Teraz podoba mi się wybór. Wszystkie konsole są w porządku, wszystkie stawiają na trochę inny rodzaj klienta/gracza, wszystkie mają jasny pomysł na przyszłość/funkcje. Btw2. Zbliża się GDC, więc teoretycznie możemy słyszeć pierwsze plotki o nowej generacji - jeśli ta jest planowana na 2019, to powinniśmy mieć pierwsze informacje, jeśli nie, raczej będzie cicho. Choć nie wątpię, że devsi najbliżej współpracujący z producentami konsol, wstępne devkity już mają. 3 Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 8 marca 2018 Opublikowano 8 marca 2018 (edytowane) Trochę się jaram tym Dniem Kobiet. Ciekawe co pokaże Nintendo, Ubisoft i być może ktoś jeszcze EDIT: Aha czyli Th Division 2, czyli bez jaranka Edytowane 8 marca 2018 przez asax Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 8 marca 2018 Opublikowano 8 marca 2018 Na kotaku potwierdzają https://kotaku.com/ubisoft-is-making-the-division-2-1823611394 Może w końcu będzie wygladać jak pokaz na e3 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 9 marca 2018 Opublikowano 9 marca 2018 Gabe Newell: Valve is Going To Start Shipping Games Again http://www.gameinformer.com/themes/blogs/generic/post.aspx?WeblogApp=news&y=2018&m=03&d=08&WeblogPostName=gabe-newell-valve-is-going-to-start-shipping-games-again&GroupKeys= od 2011 roku czyli premiery Portala 2 nie wyszła żadna gra non VR gra od nich więc może wreszcie coś się ruszy Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.