Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
10 godzin temu, Figaro napisał:

a to mam lepsze pytanie

 

jak często gracie z magicznym papierosem, czy pomaga to wam w lepszym odczuwaniu gry, czy jednak lepiej na trzeźwo pykać?

 

 

wolę bez, fajnie sobie czasami przejść samograja jak Abzu czy pobiegać bez celu po jakimś immerysjnym świecie, ale grać tak ogólnie to zdecydowanie wolę na trzeźwo

Opublikowano

Jak lulek to tylko przy każulowych kanapowych multiplayerach z ziomkami. Z drugiej strony, w czasach gdy w moim mieszkaniu padało śniegiem praktycznie co kilka dni wykręcałem takie rekordy w Guitar Hero, że potem nigdy nie mogłem tego powtórzyć :dynia:

Opublikowano
19 godzin temu, ragus napisał:

God of War na mefedronie był grany żeby nie zasnąć 

Kratos to szmata suki nie chce znać 

4 godziny temu, II KoBik II napisał:

Znam lepsze zabawki w połączeniu z Thumperem na VR :ragus:

Wiemy, awatar cię zdradza 

Opublikowano (edytowane)

Reklama piękna, uroniłem męską łzę.

Edytowane przez _Be_
Opublikowano

Czytam że Kingdom Hearts 3 sprzedaje się zaskakująco dobrze (pomimo kiepskiego marketingu) i bije rekordy serii. Dodać do tego świetny wynik RE2 i nienajgorszy Ace Combat 7 (tu nie było żadnego marketingu, lol) i wygląda na to, że passa japońskich gier i dobrej jakości idące w parze z dobrą sprzedażą trzyma się dalej. Niech teraz Sekiro i DMC V przedłużą ten piękny trend zaczęty w 2017, a przed nami złote lata.

Opublikowano

Oglądałem trochę materiałów i boli w oczy jak szaro-buro-brązowy jest ten nowy Kingdom Hearts. Do tego chyba jest na unrealu zrobiony, bo gra ma ten taki generyczny styl graficzny.

Opublikowano
4 minuty temu, mate6 napisał:

Do tego chyba jest na unrealu zrobiony, bo gra ma ten taki generyczny styl graficzny.

Tak jest. To samo nowy Dragon Quest, który niby jest unikalny stylistycznie ale jakos lokacje wydają się takie generyczne przez tego Unreala, ale nic to sprawdzę pewnie obie z czasem :usmiech:

Gość ragus
Opublikowano
5 minut temu, ASX napisał:

a co chodzi z tym "generycznym" stylem graficznym i Unrealem? 

 

to tak jak masz te fanowskie dema na unrealu, jakaś zelda albo inny marian dla przykładu. no widać, że to UE. w KH i DQ nie jest to może aż tak chamskie, no ale jednak też widać

Opublikowano
19 minut temu, ASX napisał:

a co chodzi z tym "generycznym" stylem graficznym i Unrealem? 

Nie miałeś wrażenia w poprzedniej generacji, że każda gra na UE wygląda dość podobnie? Taki Bioshock czy Batman AA miały pewną "śliskość" powierzchni, podobne plastelinowe tekstury. Jeśli chodzi o gry zrobione na Unrealu 4 to już tego wrazenie nie mam, dużo gier dość odmiennie się prezentuje jak na przykłada takie Life is Strange 2 czy Hellblade cięzko akurat w tym przypadku stwierdzić, że obie były zrobione na tym samym silniku, ale w przypadku japońskich gier tych wyżej wymienionych jest coś zbieżnego w ich designie i wyglądzie, ale może to złudne wrażenie bo w sumie nie grałem jeszcze w KH3. 


Ale wiesz masz tez takie przypadki jak Nier Automata czy Persona 5, które raczej wygladają zupełnie odmiennie. 

Opublikowano

Chyba wszyscy mieli takie wrażenie. Poprzednia generacja była okropna pod tym względem, UE3 był bardzo popularny i wszystkie gry wyglądały podobnie, do tego dorzucano wszędzie modny w tamtym czasie ohydnie wyglądający bloom. 

 

Nie znam się na silnikach, ale wydaję mi się że UE4 jest o wiele bardziej elastyczny i z tych samych klocków można dojść do znacznie bardziej odmiennych  efektów. Poza tym sam rynek silników stał się o wiele bardziej zdywersyfikowany i silnik od Epica nie jest już tak powszechny. 

 

Dlatego mnie osobiście nie przeszkadza wykorzystanie UE4 w Kingdom Hearst 3 i trochę zdziwił mnie tekst o jego "generyczności".

Opublikowano

Gry na tym samym silniku często mają podobne techniki wyświetlania, pewne powierzchnie/animacje/ruchy/zachowania są specyficzne i mimo, że ciężko to palcem jakoś wskazać, tak popatrzysz na kilka takich gier i myślisz sobie, że już gdzieś to widziałeś.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...