Paolo de Vesir 9 041 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 W dniu premiery GoWik 1 robił niesamowicie. Jeden z pierwszych slasherów z jakimi miałem do czynienia. 'twas good Cytuj Odnośnik do komentarza
raven_raven 12 013 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 10 godzin temu, Figaro napisał: a to mam lepsze pytanie jak często gracie z magicznym papierosem, czy pomaga to wam w lepszym odczuwaniu gry, czy jednak lepiej na trzeźwo pykać? wolę bez, fajnie sobie czasami przejść samograja jak Abzu czy pobiegać bez celu po jakimś immerysjnym świecie, ale grać tak ogólnie to zdecydowanie wolę na trzeźwo Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 12 325 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 Jak lulek to tylko przy każulowych kanapowych multiplayerach z ziomkami. Z drugiej strony, w czasach gdy w moim mieszkaniu padało śniegiem praktycznie co kilka dni wykręcałem takie rekordy w Guitar Hero, że potem nigdy nie mogłem tego powtórzyć Cytuj Odnośnik do komentarza
creatinfreak 3 827 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 Ja z używek do grania to tylko kofeina we wszelakiej postaci, nic innego nie wchodzi w grę. Ewemtualnie bym spróbował zajarać i wtedy vr odpalić Cytuj Odnośnik do komentarza
II KoBik II 2 635 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 Znam lepsze zabawki w połączeniu z Thumperem na VR Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 593 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 (edytowane) podejście Microsoftu do graczy to definicja rigczu <3 Edytowane 31 Stycznia 2019 przez ASX 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 19 godzin temu, ragus napisał: God of War na mefedronie był grany żeby nie zasnąć Kratos to szmata suki nie chce znać 4 godziny temu, II KoBik II napisał: Znam lepsze zabawki w połączeniu z Thumperem na VR Wiemy, awatar cię zdradza Cytuj Odnośnik do komentarza
II KoBik II 2 635 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 (edytowane) Nie to jeszcze nie mialem okazji z tym akurat łączyć. Ale myślę ze wtedy można juz tam zostać w VR. Choć dla mniej co za różnica? Edytowane 31 Stycznia 2019 przez II KoBik II Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Cytat When everybody plays, we all win C I A R E C Z K I 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 (edytowane) Reklama piękna, uroniłem męską łzę. Edytowane 1 Lutego 2019 przez _Be_ Cytuj Odnośnik do komentarza
Figaro 8 190 Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 Czytam że Kingdom Hearts 3 sprzedaje się zaskakująco dobrze (pomimo kiepskiego marketingu) i bije rekordy serii. Dodać do tego świetny wynik RE2 i nienajgorszy Ace Combat 7 (tu nie było żadnego marketingu, lol) i wygląda na to, że passa japońskich gier i dobrej jakości idące w parze z dobrą sprzedażą trzyma się dalej. Niech teraz Sekiro i DMC V przedłużą ten piękny trend zaczęty w 2017, a przed nami złote lata. Cytuj Odnośnik do komentarza
mate6 108 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 Oglądałem trochę materiałów i boli w oczy jak szaro-buro-brązowy jest ten nowy Kingdom Hearts. Do tego chyba jest na unrealu zrobiony, bo gra ma ten taki generyczny styl graficzny. Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 529 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 yhy, UE4 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 4 minuty temu, mate6 napisał: Do tego chyba jest na unrealu zrobiony, bo gra ma ten taki generyczny styl graficzny. Tak jest. To samo nowy Dragon Quest, który niby jest unikalny stylistycznie ale jakos lokacje wydają się takie generyczne przez tego Unreala, ale nic to sprawdzę pewnie obie z czasem Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 593 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 a co chodzi z tym "generycznym" stylem graficznym i Unrealem? Cytuj Odnośnik do komentarza
chmurqab 3 192 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 Jeżeli masz coś zbudowane z klocków, to prędzej czy później zaczynasz zauważać klocki. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ragus Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 5 minut temu, ASX napisał: a co chodzi z tym "generycznym" stylem graficznym i Unrealem? to tak jak masz te fanowskie dema na unrealu, jakaś zelda albo inny marian dla przykładu. no widać, że to UE. w KH i DQ nie jest to może aż tak chamskie, no ale jednak też widać Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 19 minut temu, ASX napisał: a co chodzi z tym "generycznym" stylem graficznym i Unrealem? Nie miałeś wrażenia w poprzedniej generacji, że każda gra na UE wygląda dość podobnie? Taki Bioshock czy Batman AA miały pewną "śliskość" powierzchni, podobne plastelinowe tekstury. Jeśli chodzi o gry zrobione na Unrealu 4 to już tego wrazenie nie mam, dużo gier dość odmiennie się prezentuje jak na przykłada takie Life is Strange 2 czy Hellblade cięzko akurat w tym przypadku stwierdzić, że obie były zrobione na tym samym silniku, ale w przypadku japońskich gier tych wyżej wymienionych jest coś zbieżnego w ich designie i wyglądzie, ale może to złudne wrażenie bo w sumie nie grałem jeszcze w KH3. Ale wiesz masz tez takie przypadki jak Nier Automata czy Persona 5, które raczej wygladają zupełnie odmiennie. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 593 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 Chyba wszyscy mieli takie wrażenie. Poprzednia generacja była okropna pod tym względem, UE3 był bardzo popularny i wszystkie gry wyglądały podobnie, do tego dorzucano wszędzie modny w tamtym czasie ohydnie wyglądający bloom. Nie znam się na silnikach, ale wydaję mi się że UE4 jest o wiele bardziej elastyczny i z tych samych klocków można dojść do znacznie bardziej odmiennych efektów. Poza tym sam rynek silników stał się o wiele bardziej zdywersyfikowany i silnik od Epica nie jest już tak powszechny. Dlatego mnie osobiście nie przeszkadza wykorzystanie UE4 w Kingdom Hearst 3 i trochę zdziwił mnie tekst o jego "generyczności". Cytuj Odnośnik do komentarza
raven_raven 12 013 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 Gry na tym samym silniku często mają podobne techniki wyświetlania, pewne powierzchnie/animacje/ruchy/zachowania są specyficzne i mimo, że ciężko to palcem jakoś wskazać, tak popatrzysz na kilka takich gier i myślisz sobie, że już gdzieś to widziałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza
Shen 9 610 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Observer 10 255 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 W dniu 31.01.2019 o 19:24, ASX napisał: podejście Microsoftu do graczy to definicja rigczu <3 Szacunek do MS za to. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 Raczej dla Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 041 Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 Jakie DLA, mówi się szacunek Microsoftowi c0,rwa. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 Powiedz dla taty Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.