ASX 14 663 Opublikowano 13 lutego 2019 Opublikowano 13 lutego 2019 (edytowane) Najciekawsze, moim zdaniem, jest to że jak wynika z różnych źródeł GamePass pomaga w sprzedaży gier, co widać po wynikach sprzedaży SoT czy Forzy Horizon 4. Co kilku osobom na forumku nie mieści się w głowie. Edytowane 15 lutego 2019 przez ASX 1 Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 13 lutego 2019 Opublikowano 13 lutego 2019 rocket league i division tez mialo taki efekt ze jak wylądowała w gp to podbila znacznie sprzedaż cyfry kazda plaszczyzna zyskuje: gry usługi, singlowe indyki, nowosci jak ashen czy mutant których nikt by nie kupil, exy ms jak crapdawn i cebulaki jak izi Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 13 lutego 2019 Opublikowano 13 lutego 2019 29 minut temu, ASX napisał: GamePass pomaga w sprzedaży gier, Co kilku osobom na forumku nie mieści się w głowie. SuperData reports: "Sea of Thieves has early success but with a caveat. Sea of Thieves had 1.7 million monthly active users on console and 283,000 on PC during its launch month. However – more than half of these users obtained the game through the limited free trial offered as part of Microsoft’s Xbox Game Pass. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 13 lutego 2019 Opublikowano 13 lutego 2019 Ja nawet samochodziki kupiłem do rl żeby im dać zarobić xD Cytuj
Mejm 15 321 Opublikowano 13 lutego 2019 Opublikowano 13 lutego 2019 3 minuty temu, _Be_ napisał: Ja nawet samochodziki kupiłem do rl żeby im dać zarobić xD Ale wybrales pierwsze z brzegu byle kliknac "place" czy jednak kierowales sie jakimis preferencjami? Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 13 lutego 2019 Opublikowano 13 lutego 2019 Teraz, Mejm napisał: Ale wybrales pierwsze z brzegu byle kliknac "place" czy jednak kierowales sie jakimis preferencjami? Kupiłem z powrótu do przyszłości a co? Cytuj
ASX 14 663 Opublikowano 13 lutego 2019 Opublikowano 13 lutego 2019 5 minut temu, aphromo napisał: SuperData reports: "Sea of Thieves has early success but with a caveat. Sea of Thieves had 1.7 million monthly active users on console and 283,000 on PC during its launch month. However – more than half of these users obtained the game through the limited free trial offered as part of Microsoft’s Xbox Game Pass. Super Data? serio? Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 13 lutego 2019 Opublikowano 13 lutego 2019 tez kupilem autko, trzeba wspierac dobrych developerow Cytuj
mate6 108 Opublikowano 14 lutego 2019 Opublikowano 14 lutego 2019 Napsze tutaj bo do tematu Chrono Trigger nikt nie zagląda. No wiec mam ponad 17 godzin już nabitych i po jednej walce z bossem odblokował mi się dungeon. Wchodzę, za(pipi)iscie trudno, ale cisne na sile. Po 4 godzinach rozgrywki go przeszedłem w koncu, za(pipi)iscie trudnego bossa miał. Myśle ze to cholera jest zbyt trudne żeby tak przechodzić i miałem racje, był opcjonalny. Patrzę w internety, bo coś chyba nie tak ze to jest takie trudne no i wychodzi ma to, ze przeszedłem Spoiler Black Omen O wiele za wcześnie xDD z postaciami na tam 37lvl, bez dobrego gearu xDDD i to jeszcze bez Spoiler Chrono i Robo xDDDD gdzie moj dream team to Ci dwaj i żaba xDDD leczenie to ja kur.wa miałem aryą i frogiem na 400hp xDDD Gra mnie pewnie pokierowała żebym szedł do Death peak uratować Chrono a ja zamiast tego poszedłem do black omen bo mi się poje.balo xD Kur.wa jestem z siebie dumny. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 15 lutego 2019 Opublikowano 15 lutego 2019 mk11 mimo wczesniejszych plotek dziala wciaz na eu3, batman arkhmam knight tez dziala na eu3 - oba wygladaja niesamowicie, a to silnik pastgenowy przy czym nie widzialem jeszcze gry na eu4 co by wygladala jakos oszalamiajaco Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 15 lutego 2019 Opublikowano 15 lutego 2019 Z tego, co kojarzę to Gears of War 4 i 5 działa na UE4. Podobnie też Days Gone wykorzystuje ten silnik. To chyba będą raczej najładniejsze gry na tym silniku w tej generacji. Cytuj
Gość Opublikowano 15 lutego 2019 Opublikowano 15 lutego 2019 W dniu 13.02.2019 o 20:57, aphromo napisał: SuperData reports: "Sea of Thieves has early success but with a caveat. Sea of Thieves had 1.7 million monthly active users on console and 283,000 on PC during its launch month. However – more than half of these users obtained the game through the limited free trial offered as part of Microsoft’s Xbox Game Pass. Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 15 lutego 2019 Opublikowano 15 lutego 2019 (edytowane) Coś ściemnione te dane. Przecież na Xboxie nikt nie gra, 95% aktywnych userów to PC-towcy. @Mojave masz tak wielkie grabie, że pudełko w nich wygląda jak atrapa Edytowane 15 lutego 2019 przez Paolo de Vesir Cytuj
Gość suteq Opublikowano 15 lutego 2019 Opublikowano 15 lutego 2019 31 minut temu, Ficuś napisał: mk11 mimo wczesniejszych plotek dziala wciaz na eu3, batman arkhmam knight tez dziala na eu3 - oba wygladaja niesamowicie, a to silnik pastgenowy przy czym nie widzialem jeszcze gry na eu4 co by wygladala jakos oszalamiajaco No ale to nie jest zwykły UE3 tylko mocno zmodyfikowany na własne potrzeby. Tak samo jak CoD używa ciągle IW Engine, który jest modyfikowanym silnikiem z Quake 3 ale obecnie jest stosowana już chyba 7 jego edycja. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 15 lutego 2019 Opublikowano 15 lutego 2019 37 minut temu, Ficuś napisał: mk11 mimo wczesniejszych plotek dziala wciaz na eu3, batman arkhmam knight tez dziala na eu3 - oba wygladaja niesamowicie, a to silnik pastgenowy przy czym nie widzialem jeszcze gry na eu4 co by wygladala jakos oszalamiajaco Gears of War 4 niszczy Cytuj
Figaro 8 222 Opublikowano 17 lutego 2019 Opublikowano 17 lutego 2019 Czy was też irytuje jak w wielu grach AAA gra sama z siebie zmniejsza mi poziom trudności jak przegram ze trzy razy? Pykam właśnie w TLOU i przegrałem trzy razy na jednej planszy i nagle zauważyłem, że zmniejszyła się ilość przeciwników! Szczerze od razu odechciało mi się przez to grać. Straciłem motywację bo wiem, że teraz przejście tej planszy nie sprawi mi żadnej satysfakcji. A już zaczynałem planować strategię jak pokonać ten poziom i było fajnie. Cytuj
Square 8 611 Opublikowano 17 lutego 2019 Opublikowano 17 lutego 2019 Na jakim poziomie? Nie kojarzę takiego patentu, ale może po prostu nie zginąłem za wiele razy w jednej sekcji. Cytuj
Figaro 8 222 Opublikowano 17 lutego 2019 Opublikowano 17 lutego 2019 Normal. Mam wrażenie, że zazwyczaj w grach Sony odbywa się ten zabieg. Cytuj
Square 8 611 Opublikowano 17 lutego 2019 Opublikowano 17 lutego 2019 Ja grałem na hardzie to tam pewnie tego nie ma. Z nowych tytułów to RE2 na Normalu ma ten patent z dynamicznym poziomem trudności. Cytuj
mate6 108 Opublikowano 17 lutego 2019 Opublikowano 17 lutego 2019 Granie w tyolulkę na normal z podsłuchiwaniem jak my z ravenem i nobodym od 5 lat wam tłuczemy jak trzeba grać. Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 17 lutego 2019 Opublikowano 17 lutego 2019 1 godzinę temu, Figaro napisał: Czy was też irytuje jak w wielu grach AAA gra sama z siebie zmniejsza mi poziom trudności jak przegram ze trzy razy? Pierwsze słyszę szczerze mówiąc. Gra pyta czy pomóc ale nie kojarzę żeby sama zmieniała poziom. Cytuj
Figaro 8 222 Opublikowano 17 lutego 2019 Opublikowano 17 lutego 2019 Godzinę temu, Paolo de Vesir napisał: Pierwsze słyszę szczerze mówiąc. Gra pyta czy pomóc ale nie kojarzę żeby sama zmieniała poziom. Nie chodzi o suchą zmianę trudności z Normal na Easy, ale w gameplayu, jak właśnie zmniejszenie ilości przeciwników, czy nagłe pojawienie się itema, tam gdzie go nie było wcześniej. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 17 lutego 2019 Opublikowano 17 lutego 2019 A może to po prostu jest losowo generowane i tyle. Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 17 lutego 2019 Opublikowano 17 lutego 2019 W sumie rozumiem do czego odnosi się Figar. Również zauważyłem to grając w TLoU: przedostatni poziom trudności, prawilnie bez nasłuchiwania i z wyłączonym telewizorem, więc ciężko było i ginąłem często lub rozpoczynałem walkę z małą ilością życia. Ellie ni stąd ni zowąd potrafiła wyciągnąć apteczkę lub kilka sztuk pocisków. Nie wybijało mnie to z wczutki, bo wiadomo że dziewczyna mogła gdzieś znaleźć jakieś przedmioty w trakcie eksploracji, ale nie szło nie zauważyć tej pomocy. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.