ASX 14 665 Opublikowano 23 czerwca 2019 Opublikowano 23 czerwca 2019 Myśle że postawi na swój klasyczny i wciąż unikalny na rynku, multiplayer. Nauczeni porażką Halo 4, kiedy postanowili gonić za codowskimi trendami, wiedzą że nic dobrego z tego nie wynika. 2 minuty temu, suteq napisał: Halo Infinite na razie w ogóle nie wygląda bo nie pokazali nawet ułamka rozgrywki. Fair point Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 23 czerwca 2019 Opublikowano 23 czerwca 2019 Ciekawe jak mocno spadł w ogóle hajp na serie Halo. jak patrzę różne zagraniczne fora to ludzie już tak nie czekają na nowa część, ale może przy okazji nowej gry znowucos się ruszy w temacie i sprzedaż będzie bardzo dobra. Cytuj
ASX 14 665 Opublikowano 23 czerwca 2019 Opublikowano 23 czerwca 2019 5 minut temu, XM. napisał: Ciekawe jak mocno spadł w ogóle hajp na serie Halo. jak patrzę różne zagraniczne fora to ludzie już tak nie czekają na nowa część, ale może przy okazji nowej gry znowucos się ruszy w temacie i sprzedaż będzie bardzo dobra. Kiedyś Halo było prawdziwym gigantem na rynku gier wideo, bo był to w zasadzie jedyny fps na konsolach, potem rynek się mocno zmienił i stał się bardziej różnorodny,pojawiło się Call of Duty, Battlefield, Borderlands, Destiny,Overwatch więc i popularność Halo spadla i nigdy już nie wróci do starego poziomu. Ale wciąż jest to ogromnie popularna marka i na pewno nie będzie żadnego problemu z bardzo dobrą sprzedażą Cytuj
ASX 14 665 Opublikowano 23 czerwca 2019 Opublikowano 23 czerwca 2019 Jakiś koleś od xboxa mówi że subskrybenci GamePassa kupują więcej gier, bo są bardziej skłonni opuszczać swoją strefe komfortu i sprawdzać gatunki ktorych nigdy wcześniej by nie dotkneli https://www.onlysp.com/people-buy-more-games-after-joining-game-pass-says-xbox/ Ciekawe bo ta teza kłóci się trochę z tym o czym czytam na forum. Ale być może to znowu gamepassowa propaganda i kłamstwa korporacji, pozwalam wam ocenić Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 23 czerwca 2019 Opublikowano 23 czerwca 2019 Ciekawe, bo ja np przez gamepass przestałem kupować gry na koxa, nie ma sensu, wiec jedyna platforma w która inwestuje pieniądze to switch, wiadomo jak wyjdzie coś ciekawego jak Cyberpunk to wezmę na premierę ale reszta może poczekać Cytuj
ASX 14 665 Opublikowano 23 czerwca 2019 Opublikowano 23 czerwca 2019 (edytowane) Ja sam wciąż kupuje gry, bo nie lubie być ograniczany presją czasu (mimo że abonament skonczy mi sie za jakies 2 lata xd) i jak jakiś tytuł mi się spodoba to po prostu chce miec ją na własność. Nie lubie też kalkulować więc nie usmiecha mi się czekać i myśleć czy gra ktora mnie interesuje wpadnie w końcu do usługi lub nie. Znam też całkiem sporo przykładow jak ktoś grał w GamePassie tak długo w jakąś grę że w końcu stwierdzał że to yebać i nie opłaca się dla jednej produkcji opłacać abonamentu i kupował grę na własnośc po kilku miesiącach. Generalnie usługa przyjęła się calkiem dobrze i patrząc globalnie na rynek to nie spelniły się pesymistyczne proroctwa że Gamepass zabije sprzedaż gier, jest raczej na odwrót co widać na przykładach gier ktore od premiery lądują w Gamepassie i te dwa modele mogą ze sobą koegzystować Edytowane 23 czerwca 2019 przez ASX Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 23 czerwca 2019 Opublikowano 23 czerwca 2019 2 minuty temu, ASX napisał: Znam też całkiem sporo przykładow że ktoś grał w GamePassie tak długo w jakąś grę że w końcu stwierdzał że to yebać i nie opłaca się dla jednej gry opłacać abonamentu i kupowali grę na własnośc po kilku miesiąca Czyli znasz goscia ktory kupil 2 egz. Sot w pudelku? Zadne cw. Dane prosto z raportow sprzedaz. Sieci sklepów perfect blue 2 1 Cytuj
MaZZeo 14 192 Opublikowano 23 czerwca 2019 Opublikowano 23 czerwca 2019 13 godzin temu, XM. napisał: Ciekawe jak mocno spadł w ogóle hajp na serie Halo. jak patrzę różne zagraniczne fora to ludzie już tak nie czekają na nowa część, ale może przy okazji nowej gry znowucos się ruszy w temacie i sprzedaż będzie bardzo dobra. hype spadł na tyle że nawet ja mam zdeka wysrane na nowe Halo tzn jestem zniesmaczony że tyle czasu mija od Halo 5 a nadal nic nie wiadomo. Muszą mnie poskładać na przyszłorocznym E3 żeby mi hajp wrócił. Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 23 czerwca 2019 Opublikowano 23 czerwca 2019 Wszyscy będą w ustalonej bocznej za rok bez zegarków Cytuj
ASX 14 665 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 Ciekawy artykuł na polygonie o sytuacji na rynku i całkiem interesujące wnioski https://www.polygon.com/2019/6/24/18683652/single-player-games-as-service-fortnite-anthem-apex O tym że na rynku przesyconym tzw. Wiecznie żyjącymi grami usługami bardzo trudno się przebić, bo albo gra musi być na tyle dobra by mogła zabić króla (tak jak apex próbował przez krotką chwile konkurować z fortnitem i odniósł porażke) albo gra musi być na tyle różna by znalazła swoje własne królestwo i wierną baze graczy. Dlatego zgaduje że nadchodzącym lootershooterom trudno będzie o sukces, bo rynek jest już zdominowany przez Destiny, Division, Borderlands i Warframe i raczej nikt nie potrzebuje ich kolejnych klonów. Paradoksalnie w tej sytuacji dobrze odnalazły się gry single player, bo gdy wszyscy wydawcy biją się o swoje gierki usługi, zapominają że przecież rynek nie jest z gumy, nikt nie ma czasu grać caly czas po setki godzin w te wszystkie gry. A skończone gierki singlowe nie mają ambicji by być ogrywane latami, nie muszą się też silić na wielką oryginalność, wystarczy po prostu że będą wystarczająco dobre by gracze wydali na nie pieniądze. Tym prostym sposobem gry takie jak Spiderman, God of War czy RDR2 osiągneły swój sukces Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 48 minut temu, ASX napisał: Tym prostym sposobem gry takie jak Spiderman, God of War czy RDR2 osiągneły swój sukces Raczej milionowym marketingiem Cytuj
ASX 14 665 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 To też na pewno, ale sam marketing nie wystarczy. Gra musi być przede wszystkim dobra. Ogólnie rynek stał się chyba bardziej wymagający przez ostatnie lata. Jeśli gra nie jest dobra i nie obroni się sama to szybko umiera. Nawet najlepszy marketing nie pomoże Cytuj
Paolo de Vesir 9 131 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 4 minuty temu, ASX napisał: To też na pewno, ale sam marketing nie wystarczy. Gra musi być przede wszystkim dobra. Z drugiej strony, pamiętasz może ostatnią grę którą nie odniosła sukcesu marketingowego pomimo kampanii reklamowej? Mówimy o singlówkach. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 7 minut temu, ASX napisał: Jeśli gra nie jest dobra i nie obroni się sama to szybko umiera Sea of Thieves jakoś temu przeczy Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 Godzinę temu, Paolo de Vesir napisał: Z drugiej strony, pamiętasz może ostatnią grę którą nie odniosła sukcesu marketingowego pomimo kampanii reklamowej? Mówimy o singlówkach. Shadow of the Tomb Raider Cytuj
Paolo de Vesir 9 131 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 4.12 mln units sold na koniec roku 2018 wg. Wiki (shipped wg. GamesIndustry). Jak na grę z Września 2018, to niezły wynik. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 Na multiplatformę i takie IP? I jeszcze biorąc pod uwagę, że gra już po paru tygodniach zaczęła szybko schodzić z ceny? No nie wiem, czy taki "niezły" wynik. Przypominam, że Spiderek w 3 miesiące - 9mln. Cytuj
Paolo de Vesir 9 131 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 Teraz, MBeniek napisał: Przypominam, że Spiderek w 3 miesiące - 9mln. New value Spider-mana to 2 mld $, a Lary niecały 1 mld $ + człowiek pająk dalej jest u szczytu kariery, a Lara nieco przygasła. Dodając do tego, że wynik 4.12 mln to 3 miesiące po premierze, czyli ponad pół roku temu. IMO tragedii nie ma. No i Sony ma jednak najgłośniejsze kampanie swoich gier + popularność marki. IMO bez tragedii, marketing sprzeda wszystko (nawet niezbyt udanego SoTRa). Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 SoTR nie spełnił wymagań S-E (dane: ich raport finansowy), głównie przez słaby debiut - gra nabrała pary dopiero po obniżkach, dużych obniżkach (dość standardowa praktyka S-E, oni jak i Bethesda, nie boją się szybkiego cięcia cen). Nie można mówić o SoTR w kategoriach sukcesu marki, ale porażki raczej też nie. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 Porażki może nie ma, ale podejrzewam, że Lara razem z Jensenem (Deus Ex) odpocznie sobie na jakiś dłuższy czas Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 No to jest pewne akurat, zachodnia część S-E będzie skupiona na Marvelu w dużym stopniu. Eidos Montreal, jako największa część (ponad 500 pracowników), pewnie będzie próbował robić prototypy też do innych gier. IMO powrót marki Deus Ex jest bardziej realny niż Tomb Raidera (jeśli mówimy o następnych 5-6 latach). Larze przyda się odpoczynek. Cytuj
Paolo de Vesir 9 131 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 Nie wiem jak z Deus Ex, bo już HR na PS3 mi nie podszedł, ale Lara po świetnym reboocie i fantastycznym mechanicznie RoTRze, na premierę Shadowa upadła i sobie ten głupi ryj rozwaliła psując praktycznie wszystko co w poprzedniczce było dobre. Oddanie świetnego projektu całkowicie innemu teamowi było poronionym pomysłem i odpoczynek jak najbardziej się przyda. 1 Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 Oby jak najwięcej deusa, bo uwielbiam te gry. Mam nadzieję, że sukces cyberpunka skłoni ich do zrobienia kolejnej części. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 No tylko temu Deusowi to przyda się mocarne przebudowanie silnika bo kolejna część w ktorej eksploracja miasta jest podzielona loadingami już nie przejdzie. A Lara że sie wy(pipi)ła na ten glupi pysk? Bardzo dobrze, słaba gra więc nikt płakać nie będzie Cytuj
Gość suteq Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 Paweł nie zaczynaj znowu z tym świetnym rebootem Lary bo powszechnie wiadomo, że to gra max na 7. Ale RoTR supcio. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.