Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ogrywalem na pc i poczatek na promie graficznie robil motzno. Niestety nie pamietam czy gre skonczylem bo gameplay tak jak pisze kotlet w polowie gry mocno meczyl. Wciaz ta sama sztuczka ze swiatlem. Fabularnie to nic nie pamietam. Rolnik szuka zony czy cos takiego.

Opublikowano

Anal był na dłuższą metę monotonny nic tylko latarką w te stwory się celowało i poprawiało pistoletem, czasami na etap rzucali samochodzik żeby sobie nim pojeździć. Grę i dodatki zapamiętałem tak, że się ciągnie a sama fabuła specjalnie nie rozwija. Ot dla klimatu pograć można ale do Max Payne ich pozostałe giereczki nie mają startu.

Gość suteq
Opublikowano

Ja tam nic nie odczułem tej monotonii bo niesamowity klimat, tajemnica i eksploracja ładnych miejscowek bardzo skutecznie mnie przyciągała do ekranu. Skończyłem kilka razy i jedna z moich ulubionych gierek poprzedniej generacji. 

Gość ragus
Opublikowano

Krótkie, zaje,biste i z Bowiem na końcu.

 

Taka jest moja prawda gejmingu.

Gość suteq
Opublikowano
1 minutę temu, Mejm napisał:

Tej faktycznje tam byla jakas sekcja jezdzona xD Czy to w tej grze atakuja nas nawiedzone kombajny? 

Dokładnie w tej. Najlepsze nawiedzone kombajny w grze wideo. :banderas:

Opublikowano

W sumie w max payne tez tylko sie szlo i strzelalo. Jednak tutaj sztuczka z czasem robila od poczatku do konca i za 5ym razem tez. A latarka niestety nie.

Gość _Be_
Opublikowano

Mnie ta gra zassała niesamowicie ale widać, że pod koniec gry już trochę schemat latarka i świecenie po opętanych kombajnach po prostu nudził (a dlc już kompletnie odpłynęły w stronę strzelania a nie fajnej atmosfery), ale generalnie obrona na farmie to był dla mnie jeden z topów poprzedniej generacji. Fabuła bardzo fajnie poprowadzona a do tego klimat, który uwielbiam (Twin Peaks, mroczny las). Problemem Remedy było to, że mieli dużo większe ambicje co do tej gry ale niestety przez problemy z developingiem ta gra w 2010 wyszła jako mocno liniowa strzelanka a zapowiadało się na trochę więcej 

 

 

Opublikowano
13 minut temu, _Be_ napisał:

Mnie ta gra zassała niesamowicie ale widać, że pod koniec gry już trochę schemat latarka i świecenie po opętanych kombajnach po prostu nudził

 

Mnie ten schemat zaczął już męczyć po 2-3 godzinie.

 

Ale wytrzymałem do końca dla klimatu (wtedy kiedy był) i dobrej muzyki.

Opublikowano

Tak w ogole post blabera przypomnial mi, ze pierwsze trailery byly w zupelnie innej tonacji, bardziej nawiazujace do silent hill. No i produkcja trwala latami i w sumie niewiele chyba zostalo z pierwotnej koncepcji.

Opublikowano

Ho ho Alanek w swoim czasie pięknie ogrywany na PC, kiedy jeszcze na nim grałem. Klimat i oprawa wbijały w fotel obrotowy. I tak jak wskazał Bartłomiej, gdyby gierka spełniła wszystkie obiecanki z pierwszy zapowiedzi, mogłoby być jeszcze potężniej. Nie przypominam sobie też, żebym się szczególnie nudził, a końcóweczka i parę innych etapów pamiętam do dziś (Scena wtf).

Opublikowano

Jedna z nielicznych gier w których wbiłem calaka, bawiłem się świetnie i nawet końcówka mnie nie męczyła

 

Dawać mi dwójkę

 

Za ponad miesiąc Control który raczej łyknę na premierę, no ale ja lubię gry Remedy i przy QB również bawiłem się super

Opublikowano (edytowane)
W dniu 1.07.2019 o 22:49, Mejm napisał:

W sumie w max payne tez tylko sie szlo i strzelalo. Jednak tutaj sztuczka z czasem robila od poczatku do konca i za 5ym razem tez. A latarka niestety nie.

Nie szło i strzelało tylko załączało bullet time i robiło się akcje jak w żadnej grze video, bo Maksiu był też zwinny jak gepard a Anal umie tylko spie.rdalać.

Do tego miałeś masę pukawek a nie tylko latarę z pistoletem/strzelbą.

W Analu mi najbardziej podobało się to, że po prostu było czuć, że to gra od ćpunów z Remedy, pochowane easter eggi i różne smaczki (Qr cody xd).

Edytowane przez Dr.Czekolada
  • Plusik 1
Opublikowano

Skoro już o Remedy mowa to -> Sony chce przejąć twórców cyklu Alan Wake - sugerują nieoficjalne informacje

Nie spodziewałbym się jakiegoś sprzedażowego sukcesu Controla, więc myślę, że wsparcie dużego wydawcy będzie im za niedługo na rękę. 

Może przy wsparciu Sony mogliby wrócić do tego czym AW miał być na początku (ten prototyp wrzucony parę postów wyżej). 

Opublikowano

 

1 minutę temu, MBeniek napisał:

Skoro już o Remedy mowa to -> Sony chce przejąć twórców cyklu Alan Wake - sugerują nieoficjalne informacje

Nie spodziewałbym się jakiegoś sprzedażowego sukcesu Controla, więc myślę, że wsparcie dużego wydawcy będzie im za niedługo na rękę. 

Może przy wsparciu Sony mogliby wrócić do tego czym AW miał być na początku (ten prototyp wrzucony parę postów wyżej). 

no wcale bym się nie zdziwił, patrząc na to jak ostatnio Sony i Remedy wyraźnie mają się ku sobie. Na pewno wsparcie Sony wyszłoby też na plus Remedy, singlowe gry japończyków trzymają poziom i sprzedają się świetnie. Wreszcie też pojawiłaby się szansa na to co piszesz - kolejną część Alana. 

 

Nie wiem tylko czy Sony potrzebne jest kolejne studio od filmowych gier akcji z trzeciej osoby? 

Opublikowano (edytowane)

Remedy? No niech i kupią i zrobią tego Punisher. Po ogromnym sukcesie Spider Mana, Marvel pewnie się zgodzi. 

Podobno Housemarqe będzie również wykupione. Obecnie oprócz tego battle Royal, robią jakiś niezapowiedziany tytuł AAA, nie wiadomo od kogo dostali pieniążki, ale plotki mówią o Sony. 

O Bluepoint również się plotkuje, że przejdzie do Sony. 

 

Najbardziej brakuje u Sony jakiegoś arcade racera, tu powinni zadziałać, ale przecież zlikwidowali Evolution. Zebrać ich, dać im odpowiednią ilość czasu i MotorStorm na PS5 będzie zrywać pape z dachu, ale to by było :obama:

 

PS. Ostatnio ktoś z Remedy został zapytany jak przebiegała współpraca z Microsoftem, koleś odpowiedział "muszę odpowiadać?" i się zaśmiał. 

Edytowane przez YETI
Opublikowano

Nie byłoby, inwestowanie dużych pieniędzy w arcade racery bez żadnej marki jest absolutnie nieopłacalne, jak i racery ogólnie, chyba, że noszą tytuł Forza bądź Gran Turismo :v. Codemasters coś o tym wie. Evolution i tak przetrwało 3 klapy finansowe. Prędzej uwierzę w powrót do marki Wipeout (szczególnie razem z PSVR2) niż jakikolwiek arcade racer od Sony. I nie mówię o najbliższej przyszłości, tylko w ogóle.

Co do Remedy, na razie wątpię w zakup - szczególnie po odzyskaniu praw do IP Alan Wake - zresztą są jawną spółką giełdową, więc o ew. kupnie dowiemy się od razu, łącznie z kwotą - jeśli kiedykolwiek to nastąpi, ofc.

Housemarqe jest dużo bardziej prawdopodobnym celem - długa historia współpracy i chęć studia do przejścia w gry AAA, co bez większych inwestycji będzie bardzo ciężkie. To samo Bluepoint, które zatrudnia ludzi do prac nad oryginalnym IP.

  • Plusik 1
Opublikowano

Jedno jest pewne jeżeli Sony będzie próbowało wykupić Remedy to wszyscy się o tym dowiemy. Skandynawskie studio obecne jest na giełdzie, gdy więc Sony złoży jakąś ofertę będzie ona musiała być podana do publicznej wiadomości. Nie będą mogli tego załatwić w tajemnicy za zamkniętymi drzwiami 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...