Masorz 13 197 Opublikowano 14 lipca 2019 Opublikowano 14 lipca 2019 Niby tak, ale wolałbym żeby jednak przeciwnicy byli też gdzieś losowo poustawiani pomiędzy. Cytuj
MaZZeo 14 192 Opublikowano 14 lipca 2019 Opublikowano 14 lipca 2019 Wtedy nie byłoby wyzwania i rozgrywka byłaby wolna. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 14 lipca 2019 Opublikowano 14 lipca 2019 teraz to cie troche ponioslo, jakby dobrze rozstawili przeciwnikow to gra nie stracilaby nic na swojej dynamicznosci z killromow, a tylko by zyskala bo lvl design jest calkiem okej btw polecam wszystkim Blazing Chrome co za gierka Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 14 lipca 2019 Opublikowano 14 lipca 2019 (edytowane) Doom miał cudowny level design, który z nawiązką rekompensował monotonię rozgrywki. Dokładnie taki jak w latach 90' i tego właśnie najbardziej brakuje dzisiejszym shooterom fpp. 9/10 ale chyba nie dałbym rady skonczyć drugi raz ;/ Edytowane 14 lipca 2019 przez nobody Cytuj
Gość suteq Opublikowano 14 lipca 2019 Opublikowano 14 lipca 2019 2 godziny temu, kubson napisał: btw polecam wszystkim Blazing Chrome co za gierka Wygląda jak setki gierek wychodzących codziennie na steam. Cytuj
Masorz 13 197 Opublikowano 15 lipca 2019 Opublikowano 15 lipca 2019 Wygląda jak skrzyżowanie Contry i Metal Sluga- grołbyk. Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 17 lipca 2019 Opublikowano 17 lipca 2019 W dniu 14.07.2019 o 23:07, nobody napisał: Doom miał cudowny level design, który z nawiązką rekompensował monotonię rozgrywki. Dokładnie taki jak w latach 90' i tego właśnie najbardziej brakuje dzisiejszym shooterom fpp. 9/10 ale chyba nie dałbym rady skonczyć drugi raz ;/ No nie, lepszy niz w latach 90. Duzo lepszy. A co do dzisiejszych shooterow to.....nie sa to przewaznie arena shootery. Doom 2016 jest super, skonczylem i splatynowalem. Po tym zaatakowalem Batglefielda1 - fajna kampania, oryginalnie (pierwsza wojna), ladne to, swietna muzyka, multi mi sie nie chcialo, za duzo wszystkiego. Po tym titanfall 2 zewszad chwalony.....nudne, generyczne majkelobejowskie story, nudne generyczne poziomy, beznadziejne AI, miejscami calkiem ladne. Multi ? Pewnie fajne ale za duzo wszystkiego, nie chcialo mi sie. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 17 lipca 2019 Opublikowano 17 lipca 2019 BF1 i fajna kampania. Co ten kazub Cytuj
ASX 14 665 Opublikowano 17 lipca 2019 Opublikowano 17 lipca 2019 27 minut temu, Kazub napisał: Batglefielda1 - fajna kampania W tym momencie przestałem dalej czytać Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 17 lipca 2019 Opublikowano 17 lipca 2019 Krotka, liniowa, pewnie taka wiekszosc tego typu fpsow. Ale je na ogol nie gram w fpesy. B1 urzekl mnie po pierwsze samym pomyslem, po drugie prezentacja i atmosfera. Wyglada swietnie i brzmi swietnie. Pamietam, ze jak wypuscili pierwszy trailer, to pomyslalem - o wow, pierwsza wojna, chetnie zagram na jakiejs turbo przecenie i tak zrobilem. Jezu nie wiem, dam 6/10 zebyscie mnie nie pogryzli. Cytuj
ASX 14 665 Opublikowano 17 lipca 2019 Opublikowano 17 lipca 2019 No klimat, grafika, muzyka tak jak piszesz fajne, szkoda tylko że cały gameplay ze strzelaniem do kaczek jest tak czerstwy że nie da się przy tym wysiedzieć. Widać że singiel był robiony na odyerdol byle był. Zresztą sami pracownicy DICE przy komentując równie słabą kampanie w Battlefroncie tłumaczyli sie że terminy są takie że nic lepszego uszyć nie da rady. Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 18 lipca 2019 Opublikowano 18 lipca 2019 26 minut temu, Dr.Czekolada napisał: Bf1 miał kampanię? no baa...wedlug niektorych nawet lepsza niz najlepiej oceniany fps 2016 roku Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 18 lipca 2019 Opublikowano 18 lipca 2019 22 godziny temu, ASX napisał: No klimat, grafika, muzyka tak jak piszesz fajne, szkoda tylko że cały gameplay ze strzelaniem do kaczek jest tak czerstwy że nie da się przy tym wysiedzieć. Widać że singiel był robiony na odyerdol byle był. Zresztą sami pracownicy DICE przy komentując równie słabą kampanie w Battlefroncie tłumaczyli sie że terminy są takie że nic lepszego uszyć nie da rady. Swietny voice acting. Staranne podejscie do odwzorowania aspektow pierwszej wojny w zupelnie niesymulacyjnej fantastyce shooterowej. Czolgi, zeppeliny, prototypy niewykorzystanych broni. Sporo fajnego lore wtloczonego w dzienniki i zadania poboczne. Swietne animacje zolnierzy, reakcje na kule i eksplozje. Tytul nie klamie, rzeczywiscie jest to pole bitwy. Fajny pomysl na opowiedzenie tego w postaci kilku nowel z roznych stron konfliktu. No wszystko jest krotkie, gameplay jest.....po prostu jest (skrypt na szynach). Dalem za to 60 zl w paczce z titanfall 2, skonczylem raz, podobalo mi sie. Nie byl to deus ex, nie byl to doom (az nie moge sie nadziwic jak to fajnie wyszlo). Titanfalla zostawilem w polowie bo sie nim znudzilem ale pewnie skoncze. Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 18 lipca 2019 Opublikowano 18 lipca 2019 15 minut temu, Kazub napisał: Titanfalla zostawilem w polowie bo sie nim znudzilem ale pewnie skoncze. Nie wiem jak to mozliwe...TF2 ma bardzo dobrze rozlozona akcje. Walczymy w Tytanie, mamy elementy platformowe, walki piechoty, pojedynki z bossami. Gierka dawkuje nam to w odpowiednich proporcjach. Duzym plusem jest relacja BT Cooper. Zadne Eye Pety, wirtulane psiaki czy Trico nie przywiazaly mnie tak do czegos wirtualnego. W efekcie za kazdym razem robiac zrzut Tytana na sieci naprawde czuje sie ze jest to moj obronca. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 19 lipca 2019 Opublikowano 19 lipca 2019 Spiderman najlepiej sprzedającym się rajtuzowcem w historii i to na jednej konsoli tylko Cytuj
Mejm 15 329 Opublikowano 19 lipca 2019 Opublikowano 19 lipca 2019 Arkham city na 2 a arkham asylum na 9 Cytuj
Pupcio 18 463 Opublikowano 19 lipca 2019 Opublikowano 19 lipca 2019 Arkham city xD No tak działa świat perełki jak aa sprzedają się słabiej niż jakeś ac obeszczane Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 19 lipca 2019 Opublikowano 19 lipca 2019 Tam uj z city, asylum jest pod dwiema grami lego xD Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 19 lipca 2019 Opublikowano 19 lipca 2019 No na City był hype ale to dzięki Asylum, który wypracował szacunek w branży. Cytuj
Pupcio 18 463 Opublikowano 19 lipca 2019 Opublikowano 19 lipca 2019 (edytowane) W ogóle to aa ma 10 lat niech mnie chuy co za poyebana akcja Edytowane 19 lipca 2019 przez Pupcio Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 19 lipca 2019 Opublikowano 19 lipca 2019 5 minut temu, 20inchDT napisał: Tam uj z city, asylum jest pod dwiema grami lego xD Co w tym dziwnego? Cytuj
Mejm 15 329 Opublikowano 19 lipca 2019 Opublikowano 19 lipca 2019 13 minut temu, Pupcio napisał: Arkham city xD No tak działa świat perełki jak aa sprzedają się słabiej niż jakeś ac obeszczane Jechac wozem 15min na koniec mapy i wracac 20 ok ale panem nitoperzem przeleciec do lokacji w 2min juz smierdzi. 1 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 19 lipca 2019 Opublikowano 19 lipca 2019 12 minut temu, Pupcio napisał: W ogóle to aa ma 10 lat niech mnie chuy co za poyebana akcja niedawno grałem w remaster i poza tym, że czasem wygląda gorzej niż oryginał to dalej się w to dobrze gra, oczywiście wyczyściłem mapę, po raz 5 Cytuj
Pupcio 18 463 Opublikowano 19 lipca 2019 Opublikowano 19 lipca 2019 No czyszczenie potężnego Arkham asylum to czysta przyjemność szkszkoda że przy sequelu powinęła im się noga 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.