Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem, gdzie to napisać. Niestety gra Night in the Woods, jedna z lepszych gier tej generacji, nie ma swojego tematu, ale gdzie tu by w takim razie w całej Polsce to napisać. No ale nie mogę. Alec Holowka, główny twórca tej gry (jeden z dwóch oprócz Scotta Bensona), według informacji jego siostry miał popełnić dziś samobójstwo, po oskarżeniach o napaści kilka dni temu i wyrzuceniu go ze studia.

 

https://www.ign.com/articles/2019/08/31/night-in-the-woods-developer-accused-of-sexual-assault-dies

 

 

Holowka zmagał się całe życie z problemami psychicznymi, będąc gnębionym w dzieciństwie. O jego zachowaniu wobec innych, zwłaszcza jednej developerki, ale chyba też niejednej innej, które miało wywoływać strach, padły różne słowa. Z tego oświadczenia siostry wynika, że było wiadomo, że był zły, napastował. Koleś podobno starał się leczyć i się polepszał w ostatnich latach.

 

No cóż. Nie mogę zaprzeczyć, że teraz pamięć tej gry będzie we mnie uderzać jeszcze mocniej. To jedna z tych gier, które osobę w depresji mogą odwieść od najbardziej samotnych myśli.

 

 

27503762_10155457596793175_7322928158812

 

 

Edytowane przez ogqozo
Opublikowano
9 godzin temu, II KoBik II napisał:

DEAD RISING 4

 

Chyba coś przespałem. Zassalem z GP z ciekawości bo jedynke tylko pamiętam i to dosyć miodna w swoim czasie. Ale wtedy jeszcze bałem sie horrorow i nie skończyłem :reggie:

 

4 to dobra część? Wygląda i chodzi skowyrnie. Bo trójkę źle wspominam 

Szybko robi się powtarzalna. Jest najbardziej przyjazna graczowi (osobne sloty na broń białą, palną i jedzenie), ale za tym idzie wykastrowanie wielu mechanik z poprzednich części. Można się pobawić jeśli masz ochotę na niewiele wymagającą wyrzynkę zombie, ale nie nastawiaj się na wiecej. W skali szkolnej dałbym tróję.

Opublikowano
2 godziny temu, ogqozo napisał:

Nie wiem, gdzie to napisać. Niestety gra Night in the Woods, jedna z lepszych gier tej generacji, nie ma swojego tematu, ale gdzie tu by w takim razie w całej Polsce to napisać. No ale nie mogę. Alec Holowka, główny twórca tej gry (jeden z dwóch oprócz Scotta Bensona), według informacji jego siostry miał popełnić dziś samobójstwo, po oskarżeniach o napaści kilka dni temu i wyrzuceniu go ze studia.

 

https://www.ign.com/articles/2019/08/31/night-in-the-woods-developer-accused-of-sexual-assault-dies

 

 

Holowka zmagał się całe życie z problemami psychicznymi, będąc gnębionym w dzieciństwie. O jego zachowaniu wobec innych, zwłaszcza jednej developerki, ale chyba też niejednej innej, które miało wywoływać strach, padły różne słowa. Z tego oświadczenia siostry wynika, że było wiadomo, że był zły, napastował. Koleś podobno starał się leczyć i się polepszał w ostatnich latach.

 

No cóż. Nie mogę zaprzeczyć, że teraz pamięć tej gry będzie we mnie uderzać jeszcze mocniej. To jedna z tych gier, które osobę w depresji mogą odwieść od najbardziej samotnych myśli.

 

 

27503762_10155457596793175_7322928158812

 

 

 

Zoe Quinn i jej wyznawcy z resetera oficjalnie więc zamordowali więcej osób niż jakikolwiek toksyczny gamergater z jakimi dzielnie walczą. Dopiero co Projared po 3 miesiącach nagonki udowodnił swoją niewinność wobec kłamliwych oskarżeń o napastowanie, ale widać amatorom internetowych samosądów nie dało to nic do myślenia i dalej uważają że to oni są od wymierzania kar.

 

 

 

Opublikowano

ah te nintendozboki, wszędzie się wepchną z tą swoją propagandą :smutas: 

Opublikowano (edytowane)

 

Ło panie te animacje :mog: Data na razie na steam gdzieś w 2020. Widać inspiracje Striderem ale piękne akcje będzie się tu wycinać w tłumie przeciwników. Muzykę robi Garoad m.in znany z visual novel Va11-ha11a. 

 

 

Edytowane przez Dr.Czekolada
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

A co tutaj funkcjonuje jak w metroidvanii? 

Edytowane przez _Be_
Opublikowano (edytowane)

to pytanie to na serio?

 

struktura poziomów (mapka), saveroomy, zdobywanie nowych skilli żeby osiągać wcześniej niedostępne miejsca, 2D

 

przecież ten gameplay jest tak bardzo metroidvanioniowy jak tylko może być

Edytowane przez Paolo de Vesir
Opublikowano
5 minut temu, Dr.Czekolada napisał:

 

0:43

 

jeszcze savepoint jak w metroidzie :obama: 

5 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

2D

 

:dynia:

bo nie bylo metroidów w 3D

Opublikowano

Fajna ta nowa zapowiadająca się metroidvania, trzeba będzie mieć ją na oku. Styl graficzny przypomina mi dokładnie 90 lata w Double Dragon.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...