Opublikowano 11 kwietnia 20204 l W Fire pro Wrestling World też tak jest - DLC z pomocą dla Yoshihiro Akayamy, który to podczas walki roz(pipi)ał sobie kręgosłup. Kupując dostajemy Takayame jako zawodnika z własnym movesetem i okolicznościowy ring takayamania. 100% ze sprzedaży tego DLC idzie dla niego i jego rodziny. Samego Takayame mogą niektórzy kojarzyć z walki Pride z Donem Frye:
Opublikowano 30 kwietnia 20204 l W dniu 6.12.2019 o 09:41, Hendrix napisał(a): I zaręczam, gdy Gamepass zacznie przynosić dochody, PR MS będzie głośno o tym mówił, jak myślicie, dlaczego ostatnio MS znowu zmienił to jakie dane podają na kwartalnych sprawozdaniach? (teraz prawie żadnych). Są na tyle dużą firmą, że te dane dla inwestorów są absolutnie nieważne, więc łatwo ukryć numery, jeśli są złe. Odkopuje bo wydarzyła się ciekawa rzecz. Mimo iż ms z pewnością dalej nie zarabia na gamepassie, to po raz pierwszy postanowił pochwalić się wynikiem gamepassa na kwartalnym sprawozdaniu dla inwestorów. Ponad 10 mln subskrybentów w jakieś 3 lata, to całkiem imponujący wynik, osiągnięty głównie dzięki dobrej ofercie gier i agresywnej polityce cenowej. I wydaje się że MS szybko nie zmieni tejstrategii
Opublikowano 30 kwietnia 20204 l Jednak to rozdawanie za prawie darmo muszą zmienić prędko, bo nie wiem jak im się to w excelu zgadza :p Zastanawiam się ile osób skorzystało w pełni z konwersji golda/gp na gpu. Nawet na naszym forum zdarzają sie osoby, ktore o tym nie wiedza/nie daja rady z instrukcją tego zrobić, to co dopiero jakis janusz.
Opublikowano 30 kwietnia 20204 l @ASX Tak, 10+ mln to bardzo dobry wynik (hej, sam się wliczam w to, bo GP mam do września) - i skutek agresywnej polityki susbsydiowania kosztów (na co MS może sobie jeszcze dłuuuugo pozwolić, więc też bym się nie martwił o to) plus dobrej oferty gier dostępnych. To ważny milestone dla usługi. Przed GP jest też kilka kolejnych ważnych testów: jak się sprawdzi w przypadku gier z bardzo dużym budżetem (vide Halo Infinite), jak będzie dalej rozwijał się na PC oraz jaki będzie poziom retencji klientów w okresie kilku letnim. Jako, że zapowiada się dobra generacja pod względem inwestycji w gry (tym razem już u wszystkich producentów sprzętu) - spodziewam się, że wszystkie "testy" przejdą bez problemu
Opublikowano 30 kwietnia 20204 l A ja uważam, że 10mln użytkowników usługi, która jest również na PC to dosyć przeciętny, żeby nie powiedzieć słaby wynik. MS powinien bardziej promować GP na PC bo tam użytkowników jest znacznie więcej, a cena też korzystniejsza więc łatwiej płacić pełną cenę za abonament.
Opublikowano 30 kwietnia 20204 l No na pewno na tym nie zarabiają ale czy to dla konsumenta jest istotne?
Opublikowano 30 kwietnia 20204 l Teraz nie, ale przyjdzie czas, że będzie dla nas istotne. Jak im się nie będzie opłacać, to albo zrezygnują całkowicie, albo bedą wrzucać crap.
Opublikowano 30 kwietnia 20204 l A te 90 baniek aktywnych graczy XBL w miesiącu to możliwa liczba? Wszystkich Xboxów zeszło ile, 150 milionów?
Opublikowano 30 kwietnia 20204 l Trzeba doliczyć jeszcze Minecrafta z ps4 i switcha bo tez korzysta z infrastruktury xbox live. Ale to prawda 90 mln aktywnych uzytkowników to potezna usluga sieciowa
Opublikowano 30 kwietnia 20204 l W dniu 30.04.2020 o 08:57, Square napisał(a): A te 90 baniek aktywnych graczy XBL w miesiącu to możliwa liczba? Wszystkich Xboxów zeszło ile, 150 milionów? Do tej liczby zalicza się też profile związane z Minecraftem, jakby nie było jednym z największych IP na rynku.
Opublikowano 30 kwietnia 20204 l W dniu 30.04.2020 o 09:07, Ukukuki napisał(a): XBL jest na PC? Po co? Masz całą funkcjonalność jak na konsoli: widzę co w kto gra, mogę zapisać się do grup, dzielić screeny i piszać czaty. Są achivementy, no dolce vita generalnie.
Opublikowano 30 kwietnia 20204 l No jak jest XGP na PC to wiadomo, że jednocześnie XBL też jest bo jest tak jak pisze Paweł: masz całą nakładkę z listą aktywnych znajomych, osiągnięcia, grupy, chat. Dosłownie masz system XO na PC tylko bardziej upośledzony w funkcje, niestety.
Opublikowano 30 kwietnia 20204 l Bo MS ma tam gry i sklep XBL to nie XBL Gold - liczba 90 mln nie jest równa liczbie subskrypcji do usługi związanej z konsolami i płatnym online (dużo osób nadal to myli). Dla przykładu (i przy okazji dobra miara dlaczego 10 mln gamepassa w krótkim okresie to dobry wynik): najwyższy zaraportowany poziom subskrybentów XBL Gold to 17+ mln użytkowników.
Opublikowano 6 maja 20204 l Było? Skasowany Prince of Persia jeszcze na generację z PS3 i Xbox 360. Wygląda jak mega mocna inspiracja God of Warem z tamtych czasów, ale kurde... zagrałbym coś takiego teraz maksymalnie efekciarskiego.
Opublikowano 19 maja 20204 l To może jeszcze jest nadzieja, na ogranie backlogu na emeryturze https://www.donald.pl/artykuly/sB7k2Rg3/japonia-90-latka-dorabia-jako-streamerka-gier-teraz-sieka-w-gta-v
Opublikowano 21 maja 20204 l albo dwuwymiarowa Castlevania mi się podoba, ale nie powiem żeby się czymś wyróżniało i zapewne do premiery w ogóle o niej zapomnę btw patrząc po komentarzach nie tylko ja widzę tutaj Blasphemous Edytowane 21 maja 20204 l przez Paolo de Vesir
Opublikowano 21 maja 20204 l Kolejna trudna gierka w pixelarcie w 2D. Zupełnie nikt tego wcześniej nie zrobił.
Opublikowano 21 maja 20204 l Trzy gierki jednego dnia dostały kampanię na KS włącznie z tą, którą wrzucił XM
Opublikowano 21 maja 20204 l W dniu 21.05.2020 o 12:43, suteq napisał(a): Kolejna trudna gierka w pixelarcie w 2D. Zupełnie nikt tego wcześniej nie zrobił. a mogli zrobić kolejnego soulslike w trójwymiarze
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.