Bzduras 12 646 Opublikowano 21 maja 2020 Opublikowano 21 maja 2020 "Gry AAA są takie same, ziew, indyki na ratunek branży" 1 1 Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 21 maja 2020 Opublikowano 21 maja 2020 Co za dużo, to i świnia nie zeżre. Cytuj
SlimShady 3 397 Opublikowano 21 maja 2020 Opublikowano 21 maja 2020 Te wrzucanie soulsowych elementów(niepasujących) na siłę do gier, to też mocno średnie. Z ostatnich gier, nowy Star Wars, czy Control. Podpinanie się, które nie wiadomo czemu ma służyć. 1 1 Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 21 maja 2020 Opublikowano 21 maja 2020 1 godzinę temu, XM. napisał: Bloodborne 2D Wygląda przepięknie Takich gierek nigdy za wiele. Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. 20inchDT 3 361 Opublikowano 21 maja 2020 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 21 maja 2020 Myliłem się, jednak świnia wszystko zeżre. 12 Cytuj
ASX 14 670 Opublikowano 21 maja 2020 Opublikowano 21 maja 2020 7 lat temu zapowiedziany został Xbox one. Patrząc na to jak zmienił się system ma się wrażenie że było to 100la temu. Obowiązkowo ktoś musi teraz wrzucić montaż z 2013 z tvtvtv Cytuj
Ukukuki 7 036 Opublikowano 21 maja 2020 Opublikowano 21 maja 2020 To jest jedyna prezentacja jaką pamiętam. Taka to była trauma. Cytuj
chmura 16 Opublikowano 22 maja 2020 Opublikowano 22 maja 2020 Ja to pamietam tak tv tv tv tv entire new next geration call of duty, xbox go home... Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 22 maja 2020 Opublikowano 22 maja 2020 gdzie oni mieli łby w tym Microsofcie wtedy xD Cytuj
hitor 18 Opublikowano 23 maja 2020 Opublikowano 23 maja 2020 For the fiscal year ending March 2020, Capcom shipped:- 3.25M units of Packaged Software for PS4.- 1.15M units of Packaged Software for Nintendo Switch.- 300k units of Packaged Software for Xbox One.- 200k units of Packaged Software for PC. Cytuj
ASX 14 670 Opublikowano 23 maja 2020 Opublikowano 23 maja 2020 (edytowane) Pamiętacie do bólu schematyczne zadania poboczne w pierwszym asasynie? Otóż zostały one zaimplementowane dosłownie tuz przed premierą, ponieważ na 5 dni przed wysłaniem gry do tłoczni dzieciak szefa który miał okazję zagrać w grę przed premierą stwierdził że świat jest zbyt pusty i trzeba go czymś zapełnić Xd Edytowane 23 maja 2020 przez ASX 3 Cytuj
Mejm 15 332 Opublikowano 23 maja 2020 Opublikowano 23 maja 2020 4 minuty temu, ASX napisał: Xd Szkoda, ze szef studia Rare nie ma dziecka. 1 Cytuj
ASX 14 670 Opublikowano 23 maja 2020 Opublikowano 23 maja 2020 (edytowane) 10 minut temu, Mejm napisał: Szkoda, ze szef studia Rare nie ma dziecka. sorry mejm możesz sobie podgryzać, ale nie będę dyskutował z teoretykiem gejmingu Edytowane 23 maja 2020 przez ASX 3 2 1 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 23 maja 2020 Opublikowano 23 maja 2020 (edytowane) Ehhh, Mej weź sobie kup w końcu to PS4 bo siedzenie z PS3 źle działa na foruming. Edytowane 23 maja 2020 przez suteq Cytuj
Mejm 15 332 Opublikowano 23 maja 2020 Opublikowano 23 maja 2020 12 minut temu, ASX napisał: sorry mejm możesz sobie podgryzać, ale nie będę dyskutował z teoretykiem gejmingu AC1 mial na premiere wiecej kontentu niz SoT przez pierwszych kilka miesiecy. Nie trzeba do tego profesury, ale podoba mi sie to przekonanie botow, ze nabywajac gamepassa staja sie klasa wyzsza. Jesli gry maja pomagac niedowartosciowanym jednostkom wyjsc na prosta to brawa dla microsoftu. 13 minut temu, suteq napisał: Ehhh, Mej weź sobie kup w końcu to PS4 bo siedzenie z PS3 źle działa na foruming. Przepraszam suteq, wiem ze to twoj ekolega i razem plywacie na jednej lajbie, ale toczenie beki z gry, ktora jednak dowiozla samemu grajac w kadlubek jest troche hipokryzja z jego strony. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 23 maja 2020 Opublikowano 23 maja 2020 Już nie pływamy bo misje się skończyły. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 23 maja 2020 Opublikowano 23 maja 2020 3 godziny temu, ASX napisał: sorry mejm możesz sobie podgryzać, ale nie będę dyskutował z teoretykiem gejmingu Zaoranko Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 23 maja 2020 Opublikowano 23 maja 2020 Mnie bardziej rozwala, że kilkuletni dzieciak musiał im uświadomić, że zrobili open worlda a poza kilkunastoma głównymi misjami nic tam nie ma xD Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 23 maja 2020 Opublikowano 23 maja 2020 Mnie pierwszy AC z zapowiedzi rysował się jako Hitman w średniowieczu. Sądzilem że te npc będą miały swoje daily life czynności i trzeba wykombinować sposób by się do nich dostać. Reklamowali sie, że będzie można przysłużyć się mieszczanom by ci byli po naszej stronie no i niby to jest ale w tak biedackiej formie, że nawet żal było wymieniać to jako ficzer nawet w 2007. Najsmutniejsze, że jakbym wrócił do tamtego numeru CDA i to jeszcze raz przeczytał znacznie lepiej by brzmiało niż co ostatecznie otrzymywaliśmy przez tyle (pipi)anych lat. Cytuj
Observer 10 432 Opublikowano 24 maja 2020 Opublikowano 24 maja 2020 15 godzin temu, MBeniek napisał: Mnie bardziej rozwala, że kilkuletni dzieciak musiał im uświadomić, że zrobili open worlda a poza kilkunastoma głównymi misjami nic tam nie ma xD I od tego czasu mapa za(pipi)ana znacznikami ktorych czyszczenie bylo rownie pasjonujace jak odkurzanie mieszkania. Dla mnie: Open world w ktorym są tylko fabularnie uzasadnione i dobrze napisane questy na 20 godzin > open world na 50 godzin za(pipi)any ctrl+c ctrl+v nudnymi fetch questami i zbieractwem. I jeszcze to typowe dla Ubi wciskanie losowych zdarzen co kilka sekund bo sie nowym graczom nudzi jak ich co 50 metrow nie zaatakuja tacy sami bandyci. FC5 przez to wylaczylem i wykasowalem z dysku, calkowicie takie w(pipi)ianie gracza psuje radosc ze zwiedzania świata gry jak co kilka krokow z immersji wybija cie kolejne losowe starcie identyczne jak to co stoczyles niecałą minutę temu. Jednym słowem prezesowy dzieciak z ADHD nie powinien miec wplywu na budowe swiata gry, bo widac do dzis Ubi buduje gry pod niego. 3 Cytuj
Wredny 9 586 Opublikowano 24 maja 2020 Opublikowano 24 maja 2020 22 godziny temu, ASX napisał: Pamiętacie do bólu schematyczne zadania poboczne w pierwszym asasynie? Poboczne? Ja tam wcale pobocznych nie pamiętam, za to pamiętam do bólu schematyczne i powtarzalne zabijanie kolejnych celów fabularnych, do czego w każdym mieście trzeba było wykonać dokładnie takie same kroki - coś jak dziś Mafia III, tylko jeszcze gorsze. Cytuj
Mejm 15 332 Opublikowano 24 maja 2020 Opublikowano 24 maja 2020 Bylo tak jak piszesz. Jedynym zadaniem pobocznym a pierwszym AC bylo zebranie 100 flag. 3 godziny temu, Observer napisał: I od tego czasu mapa za(pipi)ana znacznikami ktorych czyszczenie bylo rownie pasjonujace jak odkurzanie mieszkania. . To sie zaczelo od czesci drugiej. Ludzie narzekali na to co wymienil Wredny wiec ubi dorzucilo do pieca. Problem byl jednak taki, ze wciaz bylo to samo tylko wiecej i w innej konfiguracji. Do flag doszly jakies figurki czy inne obrazy a misje ze sledzeniem nie byly juz chyba zwiazane tak mocno z fabula i mozna je bylo robic rowniez w ramach sidequestow. Ale nie zmienia to faktu, ze byly w ch.uj nudnymi walking stoping symulatorami. No ogolnie od czesci drugiej AC zaczal juz mocno smierdziec niepotrzebnymi pier.dolami. Masa broni, ktorej sie nie uzywalo bo liczyla sie tylko ta z najwiekszym damage'm, customizacja strojow (zbroje?) gdzie tez bralo sie tylko najlepsza, przechwytywanie broni przeciwnika ale po co jak nasza byla lepsza, kusza niszczyciel swiatow, ktora (na szczescie) wyleciala z jedynki (widzimy ja w intro). Juz nie wspomne o zmianie epoki i klimatu ale to dyskusja na inna okazje. 1 Cytuj
alb84 943 Opublikowano 24 maja 2020 Opublikowano 24 maja 2020 (edytowane) Ciekawy skondensowany do 15 min materiał o ewolucji konsol. Głównie cyferki i flopy. Jedno zwróciło moją uwagę, to różnica PS2<Xbox. Na papierze klocek był mocniejszy aż trzykrotnie (plus wiadomo miał hdd). Jak tamta generacja wyglądała wszyscy wiedzą, PS2 zmiotło wszystkich. I teraz, jak to ma sie do PS5<XSEX? Tam było 300% (?) tu mamy raptem dwadzieścia parę w porywach trzydzieści % różnicy. Nie wiem to tylko liczby może się mylę, ale o ike XSEX zapowiada się... sexownie to w gruncie rzeczy przecież yebać te terafanki. Obie konsole dostarczą, to będzie już 9 generacja... ale coś czuję że dopiero 10 da prawdziwą rewolucję na miarę "przejścia w 3d" Edytowane 24 maja 2020 przez alb84 1 Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 25 maja 2020 Opublikowano 25 maja 2020 @Observer Sorry, ale gdzie ja pisałem, że w AC dodatkowe aktywności zostały dobrze wykonane? Przecież tam nawet misje główne były na jedno kopyto - idź zabić kolejny cel. Nie pamiętam tam żadnych "dobrze napisanych questów", no ale może mi po prostu pamięć szwankuje, w końcu gierka ma już 13lat. Trzeba by się mejma zapytać, bo on pewnie jest dopiero co świeżo po przejściu xD A to, że ubi dalej nie umie w poboczną zawartość i wrzuca jakieś irytujące losowe zdarzenia to mnie szczerze nie dziwi. Ja tam sobie darowałem open worldy od ubi gdzieś po trylogii Ezio. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.