Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@up nie licz na to xd. Pewnie rzucą assety pamiętające PS3, wyższą rozdziałkę i parę efektów. Cud, jak to w 60 fpsach będzie.

 

Z takich rzeczy, którymi mam ochotę się podzielić: kupiłem (za 6 zł xd) kabel component, bo chciałem zasmakować słynnego progressive scan na PS2 (ogólnie co jakiś czas wraca mi faza na ten sprzęt i jego jak najlepsze wykorzystanie, cały czas się noszę też z zakupem adaptera do HDD). Cóż, mimo, że grałem na TV "tylko" FHD 40 cali, to efekt nie powalał, szczególnie porównując do kabla RGB na tym samym odbiorniku. Oczywiście nie oczekiwałem cudów po rozdziałce 480i puszczonej na takim wyświetlaczu, ale lekki zawód jest. Wygląda to "dziwnie", niby wyraźniej, ale z bardziej widocznymi ząbkami i pikselami. Domyślam się, że sensownie by się to mogło prezentować albo na jakimś mniejszym tiviku HD Ready, albo na świętym Graalu maniaków, czyli CRT HD. Swoją drogą, chętnie bym sobie takiego przytulił do prawilnego odpalania poprzedniej generacji, ale szkoda mi kasy na taki kaprys. W ogóle można by rzec, że w Polsce ominęła nas jedna generacja wyświetlaczy. PS w USA to była chyba norma (zresztą Xbox bodajże miał ją domyślnie w większości gier, na PS2 też często jest dostępny tylko w wersji NTSC).

Opublikowano

@kotlet_schabowy Od siebie dodam tylko że zabawa z HDD z Free Mcbootem jest umiarkowanie przyjazna. Są gierki które odpala bez problemu, są takie gdzie trzeba trochę pokombinować w ustawieniach apki, przez którą odpalamy romy. Jakoś o wiele przyjemniej bawię się z Wii podpięty componentem. Też mam 40 calowca Sony Bravia ;)

Opublikowano

No proszę, a myślałem, że będzie bezproblemowo. Tak czy siak, to na razie w fazie odkładanych na kiedyś planów. Mam dylemat, czy chińszczyzna z ali jest warta choćby tych niewielkich, ale jednak, pieniędzy. Bo oryginalnego Network Adaptera nie zamierzam kupować xd.

 

U mnie też Bravia, służy mi już ponad 5 lat i jestem naprawdę zadowolony.

Opublikowano

Kuriozalnie z ps2 slim z zewnętrznym dyskiem u znajomego było mniej problemów, po prostu odpalało gierki ale nie porobiłem większych testów. Pograłem chwilę w POP:WW, GTA:VCS, Darkwatch. Na pewno zależy to od gierki np tytuły EA jak Black, Burnout 3 lubią się gryźć. Mam chiński adapter z Alii, działa.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

 

Niedługo to tylko małe studia od indyków będą niezależne, a wszyscy inni pod skrzydłami największych firm. 

Opublikowano

Za około £750m ($980m). Szczerze to nie spodziewałem się, że wydawca skupiający się tylko na wyścigówkach, i to bez forzy lub gt w nazwie, jest aż tyle warty. Codemasters ile miało swoich wew. studiów - dwa? Od drita i od f1?

Opublikowano

Panie, to nadal początek. Swoją drogą Codemasters w cenie trochę premium, ale T2 planuje większą rozbudowę sieci swoich studiów i więcej gier rocznie (w tym GTA, która ma być mniejsze niż zwykle btw.)

Opublikowano
6 minut temu, Hendrix napisał:

Panie, to nadal początek. Swoją drogą Codemasters w cenie trochę premium, ale T2 planuje większą rozbudowę sieci swoich studiów i więcej gier rocznie (w tym GTA, która ma być mniejsze niż zwykle btw.)

Jakieś źródło? 

Opublikowano

Cytując za Schriererem (przy okazji gigantycznego artykułu o Rockstarze):

 

Cytat

One plan that management has laid out for the next game, a new entry in the Grand Theft Auto series, is to start out with a moderately sized release (which, by Rockstar’s standards, would still be a large game) that is then expanded with regular updates over time, which may help mitigate stress and crunch.

 

Opublikowano

Odejdź ze starego studia.

Załóż nowe studio.

Rób prawie, że identyczną gierkę do tej co robiłeś poprzednio.

:reggie:

 

No nie wiem, może chociaż się postarają i dodadzą destrukcję otoczenia. :lapka:

Opublikowano
W dniu 10.11.2020 o 14:56, Hendrix napisał:

Panie, to nadal początek. Swoją drogą Codemasters w cenie trochę premium, ale T2 planuje większą rozbudowę sieci swoich studiów i więcej gier rocznie (w tym GTA, która ma być mniejsze niż zwykle btw.)

 

A u Sony cos slychac czy skupiaja sie na rozbudowie swoich istniejacych ekip? Bo ostatnio cos czytalem o checie przejecia Blaupoint

Opublikowano

@Ma_niek

Z tego co słychać pośród developerów, to w zasadzie każda większa firma nieustannie poszukuje nowych partnerów. Obecnie rynek wchodzi w etap konsolidacji (start generacji temu tylko sprzyja) i w następnych latach będzie mniej większych, niezależnych ekip, tyczy się to nie tylko ekip stricte developerskich, ale i tych, które odpowiadają za "czarną robotę" jak np. assety. Oczywiście my, po naszej stronie, o większości rozmów się nie dowiemy (duh, było i jest więcej prób przejęć niż to co można wyczytać w wiadomościach, nawet w PL).

Co do bardziej sprecyzowanej odpowiedzi, śledząc ruchy Sony - nastawiałbym się na mniejsze przejęcia (coś mi mówi, że Demon's Souls i Returnal, to dwa tytuły, które są niejako egzaminem dla obydwu ekip odpowiedzialnych za nie), oraz dalszy rozwój i rozbudowę obecnych studiów. Jeśli będzie jakiś większy ruch, to raczej będzie defensywny (czytaj: realne zagrożenie przejęcia bliskiego partnera Sony) albo służący pozyskaniu nowych rynków (Chiny/gry stricte multi). Tak czy tak, Sony ma zamiar wydawać więcej gier niż w tej generacji.

  • Plusik 1
  • Dzięki 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...