Ma_niek 860 Opublikowano 1 lutego 2021 Opublikowano 1 lutego 2021 Jeszcze w tym roku ten caly projekt stadia bedzie wyjebany do kosza Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 1 lutego 2021 Opublikowano 1 lutego 2021 (edytowane) Jade Raymond Kiedy ona ostatnio jakąś grę dowiozła jako szefowa? Będzie już chyba trochę ponad 10 lat... a mimo tego, cały czas ją gdzieś zatrudniają. Inna sprawa, że po prostu zmieniają strategię (chyba) i będą więcej kupować od 3rd party developerów niż sami robić grać. Zresztą kto tam wie z tym Googlem. Edytowane 1 lutego 2021 przez Cedric Cytuj
Mejm 15 326 Opublikowano 1 lutego 2021 Opublikowano 1 lutego 2021 Tez nie rozumiem jej fenomenu. Kojarze ja z pracy przy pierwszym AC ale co tam robila nie mam pojecia. No ale baba w gamedevie wiec trzeba sie jarac. 14 minut temu, 20inchDT napisał: Na szczęście jeden konkurent mniej. A co, juz sie bales ze wykosza microsoft? xD Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 1 lutego 2021 Opublikowano 1 lutego 2021 Teraz, Mejm napisał: A co, juz sie bales ze wykosza microsoft? xD Tego pociągu już nikt nie zatrzyma Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 1 lutego 2021 Opublikowano 1 lutego 2021 MS ma o tyle dobrą sytuację, że mają budowaną latami, prężnie działającą siatkę developerów, zależności i własny HW który istnieje w wersji fizycznej, a jedynie jako dodatek może być wykorzystywany do streamingu. Amazon i Google to typowe bogate wujki którzy inwestują w gierki, bo "tam jest pieniądz", ale nie wiedzą o nich nic. IMO jedyną konkurencją w segmencie streamingu będzie Sony z PSNow i Geforce Now na PC. Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 1 lutego 2021 Opublikowano 1 lutego 2021 41 minut temu, ASX napisał: Phil Harrison znowu to zrobił PS3, Xbox One a teraz Stadia xd Gość Ewidentnie nie rozumie tego biznesu. Czego się dotknal porażka. Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 1 lutego 2021 Opublikowano 1 lutego 2021 No właśnie co on tam przy Xboxie zmajstrował bo nie pamiętam? Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 1 lutego 2021 Opublikowano 1 lutego 2021 (edytowane) A on nie był odpowiedzialny za kinecta w pudle z xem? A propo agenta 47 - dunkey dostarcza w nowym fimiku o hitmanie 3 XD Edit https://youtu.be/UA3NlwU7keI Edytowane 1 lutego 2021 przez mozi 1 Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 1 lutego 2021 Opublikowano 1 lutego 2021 1 godzinę temu, ASX napisał: Phil Harrison znowu to zrobił PS3, Xbox One a teraz Stadia xd Łysy od Gowa, łysy od plejstejszon, czy można łysym ufać w gamedevie?! Cytuj
ASX 14 664 Opublikowano 2 lutego 2021 Opublikowano 2 lutego 2021 8 godzin temu, Figuś napisał: No właśnie co on tam przy Xboxie zmajstrował bo nie pamiętam? Był szefem europejskich studiów Xboxa, to on np. kazał robić Lionhead MOBE mimo że devi woleli tworzyć klasycznego RPG a i zagonił Rare do Kinecta 1 Cytuj
Kmiot 13 681 Opublikowano 2 lutego 2021 Opublikowano 2 lutego 2021 Brzmi jak sabotaż. Mam nadzieję, że wyrok był surowy i odsiedzi swoje. 2 Cytuj
ASX 14 664 Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 Konsolidacji branży ciąg dalszy kolejne studio i wydawcy co zostali przejęci 1 Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 Chodzą też delikatne ploty, że to całe Embracer Group planuje wejście na rynek z własnym modelem subskrypcyjnym na gierki. Cytuj
Ukukuki 7 017 Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 (edytowane) Pewnie w stylu EA/Sony, abonament dla starych gierek a nowe po jakimś czasie będą wpadać do oferty. Jest to dobry sposób monetyzacji starszych tytułów po tym jak przestają się sprzedawać. Chociaż dla nas lepszym wariantem będzie droga UBI/MS. Ciekawe co Acti na to wszystko. Tak samo ciekawe co steam planuje. Ja osobiście wolę podejście w stylu humble choice jednak widocznie ten model się nie opłaca bo ostatnio kiepski wybór. Jednak swego czasu oferta była bezkonkurencyjna. Edytowane 3 lutego 2021 przez Ukukuki Cytuj
pawelgr5 1 461 Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 Obstawiam, że Steam nie planuje absolutnie nic. Epic nie zmusił ich do niczego. Zmiany dokonywane przez grubego są po prostu ich własnym doskonale realizowanym planem. Ostatnio latały jakies newsy, że maja sie świetnie i biznes się kręci jak nigdy. Biorąc pod uwage że EA wróciło + MS i Sony wydają u nich swoje exy to jeszcze daleka droga do tego żeby ktoś zmusił Valve do zmiany strategii albo kopiowania usług typu GP czy EA Play. Cytuj
ASX 14 664 Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 sprzedaż gier w japonii w 2021 1 Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 A ten embracer to jakie tam ma marki tj. jest się o co bić w ogóle? Wiem tylko, że teraz border i tam też coś polskiego mają. Cytuj
Ukukuki 7 017 Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 2 godziny temu, pawelgr5 napisał: Obstawiam, że Steam nie planuje absolutnie nic. Epic nie zmusił ich do niczego. Zmiany dokonywane przez grubego są po prostu ich własnym doskonale realizowanym planem. Ostatnio latały jakies newsy, że maja sie świetnie i biznes się kręci jak nigdy. Biorąc pod uwage że EA wróciło + MS i Sony wydają u nich swoje exy to jeszcze daleka droga do tego żeby ktoś zmusił Valve do zmiany strategii albo kopiowania usług typu GP czy EA Play. Pewnie mówisz o tym https://www.gry-online.pl/newsroom/steam-podsumowanie-2020-plany-na-2021/ze1f1a5 No wyniki mają dobre. Cytuj
ASX 14 664 Opublikowano 6 lutego 2021 Opublikowano 6 lutego 2021 Warner Bros opatentował system Nemesis, węc jeśli liczyliście że ten system stanie się bardziej popularny i więcej gier z niego zacznie korzystać to nie chyba nie ma na co liczyć Cytuj
Pupcio 18 460 Opublikowano 6 lutego 2021 Opublikowano 6 lutego 2021 Ale durnota xD co następne? Activision opatentuje fpsy i będą tylko cody na rynku? Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 6 lutego 2021 Opublikowano 6 lutego 2021 Nintendo z 20 lat temu opatentowało sanity system z Eternal Darkness i nie wydało żadnej innej gry z tym systemem, a twórcy muszą później kombinować żeby obejść jakiś ogólny opis patentu. Straszne frajerstwo czy to ze strony Nintendo, czy WB czy Bloober Team które opatentowało dual reality gameplay. Cytuj
Mejm 15 326 Opublikowano 6 lutego 2021 Opublikowano 6 lutego 2021 8 minut temu, łom napisał: Bloober Team które opatentowało dual reality gameplay Serio? xD No to chyba po jakiejkolwiek kontynuacji Soul Reavera. Cytuj
SlimShady 3 385 Opublikowano 6 lutego 2021 Opublikowano 6 lutego 2021 Tam chyba bardziej chodzi o oto, że dzieje się to w tym samym czasie na przepołowionym ekranie, ale to i tak taka sztuka dla sztuki. Z tym szaleństwem z Eternal, to nie wiem jak to się ma do realiów, to wydaje mnie się, że sporo gier używało tego w ten, czy w inny sposób. Może diabeł tkwi w szczegółach, albo po prostu developerzy mają wyjebane na jakieś śmieszne patenty. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.