Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jade Raymond :D Kiedy ona ostatnio jakąś grę dowiozła jako szefowa? Będzie już chyba trochę ponad 10 lat... a mimo tego, cały czas ją gdzieś zatrudniają.

 

Inna sprawa, że po prostu zmieniają strategię (chyba) i będą więcej kupować od 3rd party developerów niż sami robić grać. Zresztą kto tam wie z tym Googlem. ;)

Edytowane przez Cedric
Opublikowano

Tez nie rozumiem jej fenomenu. Kojarze ja z pracy przy pierwszym AC ale co tam robila nie mam pojecia. No ale baba w gamedevie wiec trzeba sie jarac.

 

14 minut temu, 20inchDT napisał:

Na szczęście jeden konkurent mniej.

A co, juz sie bales ze wykosza microsoft? xD

Opublikowano

MS ma o tyle dobrą sytuację, że mają budowaną latami, prężnie działającą siatkę developerów, zależności i własny HW który istnieje w wersji fizycznej, a jedynie jako dodatek może być wykorzystywany do streamingu. Amazon i Google to typowe bogate wujki którzy inwestują w gierki, bo "tam jest pieniądz", ale nie wiedzą o nich nic.

 

IMO jedyną konkurencją w segmencie streamingu będzie Sony z PSNow i Geforce Now na PC. 

Opublikowano
41 minut temu, ASX napisał:

 

 

Phil Harrison znowu to zrobił

PS3, Xbox One a teraz Stadia xd

 

 

Gość Ewidentnie nie rozumie tego biznesu. Czego się dotknal porażka. 

Opublikowano
1 godzinę temu, ASX napisał:

 

 

Phil Harrison znowu to zrobił

PS3, Xbox One a teraz Stadia xd

 

 

Łysy od Gowa, łysy od plejstejszon, czy można łysym ufać w gamedevie?!

Opublikowano
8 godzin temu, Figuś napisał:

No właśnie co on tam przy Xboxie zmajstrował bo nie pamiętam?

Był szefem europejskich studiów Xboxa, to on np. kazał robić Lionhead MOBE mimo że devi woleli tworzyć klasycznego RPG a i zagonił Rare do Kinecta

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Pewnie w stylu EA/Sony, abonament dla starych gierek a nowe po jakimś czasie będą wpadać do oferty. Jest to dobry sposób monetyzacji starszych tytułów po tym jak przestają się sprzedawać. Chociaż dla nas lepszym wariantem będzie droga UBI/MS. Ciekawe co Acti na to wszystko. Tak samo ciekawe co steam planuje. 

 

Ja osobiście wolę podejście w stylu humble choice jednak widocznie ten model się nie opłaca bo ostatnio kiepski wybór. Jednak swego czasu oferta była bezkonkurencyjna. 

Edytowane przez Ukukuki
Opublikowano

Obstawiam, że Steam nie planuje absolutnie nic. Epic nie zmusił ich do niczego. Zmiany dokonywane przez grubego są po prostu ich własnym doskonale realizowanym planem. Ostatnio latały jakies newsy, że maja sie świetnie i biznes się kręci jak nigdy. Biorąc pod uwage że EA wróciło + MS i Sony wydają u nich swoje exy to jeszcze daleka droga do tego żeby ktoś zmusił Valve do zmiany strategii albo kopiowania usług typu GP czy EA Play.

Opublikowano

A ten embracer to jakie tam ma marki tj. jest się o co bić w ogóle? 

Wiem tylko, że teraz border i tam też coś polskiego mają. 

Opublikowano
2 godziny temu, pawelgr5 napisał:

Obstawiam, że Steam nie planuje absolutnie nic. Epic nie zmusił ich do niczego. Zmiany dokonywane przez grubego są po prostu ich własnym doskonale realizowanym planem. Ostatnio latały jakies newsy, że maja sie świetnie i biznes się kręci jak nigdy. Biorąc pod uwage że EA wróciło + MS i Sony wydają u nich swoje exy to jeszcze daleka droga do tego żeby ktoś zmusił Valve do zmiany strategii albo kopiowania usług typu GP czy EA Play.

 

Pewnie mówisz o tym https://www.gry-online.pl/newsroom/steam-podsumowanie-2020-plany-na-2021/ze1f1a5 :) No wyniki mają dobre. 

Opublikowano

 

 

Warner Bros opatentował system Nemesis, węc jeśli liczyliście że ten system stanie się bardziej popularny i więcej gier z niego zacznie korzystać to nie chyba nie ma na co liczyć ;)

Opublikowano

Nintendo z 20 lat temu opatentowało sanity system z Eternal Darkness i nie wydało żadnej innej gry z tym systemem, a twórcy muszą później kombinować żeby obejść jakiś ogólny opis patentu. Straszne frajerstwo czy to ze strony Nintendo, czy WB czy Bloober Team które opatentowało dual reality gameplay.

Opublikowano
8 minut temu, łom napisał:

Bloober Team które opatentowało dual reality gameplay

Serio? xD No to chyba po jakiejkolwiek kontynuacji Soul Reavera.

Opublikowano

Tam chyba bardziej chodzi o oto, że dzieje się to w tym samym czasie na przepołowionym ekranie, ale to i tak taka sztuka dla sztuki.

Z tym szaleństwem z Eternal, to nie wiem jak to się ma do realiów, to wydaje mnie się, że sporo gier używało tego w ten, czy w inny sposób. Może diabeł tkwi w szczegółach, albo po prostu developerzy mają wyjebane na jakieś śmieszne patenty.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...