łom 1 980 Opublikowano 6 lutego 2021 Opublikowano 6 lutego 2021 Ten patent Nintendo można łatwo wygooglować i przeczytać dokładnie co obejmuje. Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 6 lutego 2021 Opublikowano 6 lutego 2021 50 minut temu, łom napisał: Nintendo z 20 lat temu opatentowało sanity system z Eternal Darkness i nie wydało żadnej innej gry z tym systemem a o jaki system konkretnie chodzi? swoją droga mogliby gnoje wziąć się za dwójeczkę albo chociaż remake, pierwszy byłbym w kolejce edit: a uciekł mi powyzszy post Cytuj
ASX 14 664 Opublikowano 11 lutego 2021 Opublikowano 11 lutego 2021 https://www.ign.com/articles/ubisoft-moving-away-from-reliance-on-aaa-releases?utm_campaign=trueAnthem: Trending Content Ubisoft odchodzi od polityki wydawniczej skupionych na dużych grach tzw. AAA w kierunku większej dywersyfikacji lineupu, oznacza to mniej więcej tyle że wciąż będą wychodzić gry AAA od Ubisoftu ale będzie ich troche mniej, a listę premier będą uzupełniać mniejsze gry, gry mobilne i free2play o których wspominają w notce Cytuj
creatinfreak 3 828 Opublikowano 15 lutego 2021 Opublikowano 15 lutego 2021 Niby fajnie, ale czy aby nie za dużo srok za ogon chcą złapać? Mimo iż podobają mi się ich gry to często mają problemy techniczne i to przy jednej grze w produkcji. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 15 lutego 2021 Opublikowano 15 lutego 2021 Ten singielek do Crossfire to chyba miał wyjść pod koniec 2020 a od lipca cisza w temacie. Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 15 lutego 2021 Opublikowano 15 lutego 2021 Ja tam straciłem nadzieję, że coś z tego będzie. Ten Crossfire wygląda na gameplayach jak CS na konsole i na tym samym silniku Remedy ma zrobić singla. Czy będzie dobry fabularnie? Pewnie tak, ale czy oni się do tego przyłożą? Pracowali niedawno nad ulepszeniami do Control, mają w planach grę AAA i dwie mniejsze. Skąd na to czas? Cytuj
Gość suteq Opublikowano 15 lutego 2021 Opublikowano 15 lutego 2021 No ale nie wiadomo na jakim stadium produkcji są te niezapowiedziane gry, obstawiam że bardzo, bardzo wczesny. CrossfireX wyglądał na trailerze na produkt w końcowym stadium produkcji więc nad tym pewnie siedzi większość zespołu. A Control na nextgeny wątpię żeby był jakimś zasobożernym projektem w kwestii ludzi czy czasu, zwłaszcza widząc jak im to wyszło. Cytuj
ASX 14 664 Opublikowano 16 lutego 2021 Opublikowano 16 lutego 2021 Sony w minionym roku roku wydało ponad 300 milionów dolarów na czasowe eksy i ekskluzywne dlc itp. Jak myślicie, czy to dobrze wydane pieniądze? w tej cenie można by sfinansować 4-5 produkcji AAA Cytuj
LiŚciu 1 331 Opublikowano 16 lutego 2021 Opublikowano 16 lutego 2021 Nie wiem gdzie tam jest napisane że czasowe exy i dlc. Z kolei widze jest napisane że w różnych okresach w ostatnich SIEDMIU latach mieli kontrakty na developing, wydawnictwa i dystrybucje. Cytuj
Czoperrr 5 151 Opublikowano 16 lutego 2021 Opublikowano 16 lutego 2021 Jestem ciekaw czy inwestowanie w czasowe exclusive faktycznie jest opłacalne - jestem sceptyczny. Nie sądzę, by ktoś był tak napalony na gierkę, aby kupić drugą konsolę zamiast poczekać pół roku lub rok i zagrać w dany tytuł na posiadanym już sprzęcie. Cytuj
ASX 14 664 Opublikowano 16 lutego 2021 Opublikowano 16 lutego 2021 Przykład Epica który też inwestuje masowo w czasowe exy na swoją platformę pokazuje że taka polityka często się opłaca. Cytuj
Czoperrr 5 151 Opublikowano 16 lutego 2021 Opublikowano 16 lutego 2021 Tak tylko jest różnica między czasowym exclusivem w pecetowym sklepie, a czasowym exclusivem na konsoli. W pierwszym przypadku odpada koszt zakupu kolejnego sprzętu. Cytuj
Wredny 9 581 Opublikowano 18 lutego 2021 Opublikowano 18 lutego 2021 A może by go tak do Konami Bo chyba tylko w ten sposób można by uwolnić te ich kultowe marki, które gniją w piwnicy. Cytuj
Ukukuki 7 021 Opublikowano 18 lutego 2021 Opublikowano 18 lutego 2021 Ja nie wiem z czego to Konami żyje. Ciekawe kto ich kupi. Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 18 lutego 2021 Opublikowano 18 lutego 2021 11 minut temu, Ukukuki napisał: Ja nie wiem z czego to Konami żyje. Ciekawe kto ich kupi. Jak to z czego? Pachinko i PES, czytałem na stronie branżowej, że mają z tego taki kwit, że wbite w konsolorzy. Cytuj
Figuś 21 175 Opublikowano 18 lutego 2021 Opublikowano 18 lutego 2021 21 minut temu, Ukukuki napisał: Ja nie wiem z czego to Konami żyje. Ciekawe kto ich kupi. 1 Cytuj
Shago 3 569 Opublikowano 18 lutego 2021 Opublikowano 18 lutego 2021 2 godziny temu, Wredny napisał: A może by go tak do Konami Bo chyba tylko w ten sposób można by uwolnić te ich kultowe marki, które gniją w piwnicy. Mógłby ktoś tam ruszyć głową i wskrzesić Contrę Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 18 lutego 2021 Opublikowano 18 lutego 2021 5 minut temu, Shago napisał: Mógłby ktoś tam ruszyć głową i wskrzesić Contrę Może lepiej nie. Swoją drogą skąd to przekonanie, że Konami dzisiaj zrobiłoby świetnego Silenta czy Castlevanie? Ich ostatnie gry to głównie żółtko na meta. Ja wiem, że sentyment, ale jak widać coś im tam nie wychodzi ostatnio. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 18 lutego 2021 Opublikowano 18 lutego 2021 Po co komu contra i castlevania jak indyki robią pełno takich gier. Nawet lepszych od oryginałów. Cytuj
Mejm 15 327 Opublikowano 18 lutego 2021 Opublikowano 18 lutego 2021 3 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: Swoją drogą skąd to przekonanie, że Konami dzisiaj zrobiłoby świetnego Silenta czy Castlevanie? No dokladnie. Do danego typu gier potrzebny jest odpowiedni zespol. I co oni teraz wezma typow ktorzy rzezbia te paskunde mordy w pesie czy podmieniaja staty w bazie danych co roku i kaza im tworzyc scenariusz do Silent Hilla? No nie wiedze tego, chyba ze ci od silentow tam zostali i napier.dalaja w te arkusze kalkulacyjne. A nawet stara ekipa moze juz nie dac rady. Przyklad Bleszynskiego, ze tutaj o ku.rwa Klifi jaki ty zaje.bisty jestes, biger better more bad ass a jak przyszlo robic samemu to dwie gry zaorane w tydzien. Jade Redmond tez sie wszyscy brandzluja (nie mam pojecia czemu), przyszla robic gierke dla Stadii, o teraz to google zaora wszystkich, Jade wam pokaze. I ch.uj. Dlatego porzuccie wszelka nadzieje i odpalcie sobie intro z logo konami na yt na pocieszke. Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 18 lutego 2021 Opublikowano 18 lutego 2021 Teams Silent nie istnieje od lat, a ludzie który byli jego częścią rozjechali się po świecie. Wikipedia podaje też, że samo Konami rozwiązało zespół, bo chciało aby to zachodni developery rozwijali serię, a jak to się skończyło to widać dzisiaj. Cóz jeśli ktoś ma zrobić dobrego Silenta to będzie to Kojima z zespołem. Cytuj
Ukukuki 7 021 Opublikowano 18 lutego 2021 Opublikowano 18 lutego 2021 Jedyny ratunek dla giereczkowej części Konami to kupno przez większego gracza albo udostępnianie swoich IP innemu studiu. Szkoda ,że gigant który przez 30 lat dostarczał hity które zapisały się w historii giereczkowa tak nisko upadł. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.