Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
55 minut temu, Mejm napisał:

Dlatego porzuccie wszelka nadzieje i odpalcie sobie intro z logo konami na yt na pocieszke.

Miałem to kiedyś na start windowsa ustawione. Muzyczka odpalenia PSXa plus to intro to było niesamowite combo.

Opublikowano
1 godzinę temu, Square napisał:

Miałem to kiedyś na start windowsa ustawione. Muzyczka odpalenia PSXa plus to intro to było niesamowite combo.

Mój dzwonek w telefonie. To jest tak naprawdę motyw z Policenauts(jakiś czas temu ogrywałem), tak jak i Snatchera i już wtedy Kojima nawet w grach klikadłach miał rozmach filmowego reżysera. Niby statyczne obrazki, a masz wrażenie, że oglądasz przerywnik filmowy.

 

Tak poza tematem @Mejm:

Trylogia Dark Souls po latach - YouTube

Czy nie znalazłem czasem ciebie na YT? Zresztą nawet jeśli, to nie ty, to polecam obejrzeć, ciekawie opowiada.

Opublikowano

Nie nie, mowie tylko o Dark Soulsach. Demonsy sa dla mnie topem i nie wiem czy cos od From je zdetronizuje. Jedynka DaS bylem bardzo rozczarowany.

Opublikowano
3 godziny temu, Ukukuki napisał:

Jedyny ratunek dla giereczkowej części Konami to kupno przez większego gracza albo udostępnianie swoich IP innemu studiu. Szkoda ,że gigant który przez 30 lat dostarczał hity które zapisały się w historii giereczkowa tak nisko upadł. 

Nie oni pierwsi i ostatni ;) Mi szkoda marki c&c ale co zrobić.

Opublikowano

Byłem pewny, że blubery się za to wezmą, no chyba, że będą dwa projekty od dwóch różnych devów, tak jak to kiedyś plotkowano. Tym japońskim, to mam nadzieję, że jest Kojima.

Opublikowano

Niby autor potwierdzał gdzieś na Twitterku,  że to nie Kojima.

 

Według mnie jednak ten drugi projekt to od Sony Japan - za dużo było plotek chyba, żeby to nie było prawdą. Nie zdziwiłbym się gdyby Sony robiło reboot serii z nową formułą, a Blooberek zrobi porządny remaster/remake którejś części Silent Hilla oparty w 100% na klasycznej rozgrywce. To by idealnie pasowałoby pod kątem umiejętności Bloobera w tworzeniu gameplayu, bo nic nowego nie musieliby wymyślać. ;)

Opublikowano

W takim razie pewnie Sony Japan, ale Tango od Mikamiego(Tokyo) też by pasowało. The Evil Within 1/2, to sztywniutkie survival horrory i zresztą są takim miksem Silenta i Residenta 4.

Opublikowano (edytowane)

Chyba was pogrzalo zeby dawac Silent Hilla bluberom :D  ma byc powrot do formy z pierwszych czesci i powrot marki a nie kolejne gowno w stylu Downpour. Blubery to sobie moga robic Silent hilla na pachinko

Edytowane przez Ma_niek
Opublikowano

Osobiście bym nie chciał, bo jeszcze im nie ufam na tyle, żeby dostali tak wielką markę, ale Yamaoka, Mary McGlynn, wywiady z ich prezesem. Dosłownie wszystko wskazuje, że tak będzie.

Opublikowano

 

1 godzinę temu, SlimShady napisał:

W takim razie pewnie Sony Japan

 

Gra od Sony Japan sugerowałaby exa, a jakoś tego nie widzę. Tango to Mikami i Residenty, nie widzę ich w tym wydaniu. Co za to myślisz o Bokeh? Nowe studio, weterani branży, a na czele Keichiro Toyama który na koncie ma Silenty i Siren. IMO najpewniejszy bet.

 

Swoją drogą ucieszyłbym się gdyby był to jednak Kojima, bo największe doświadczenie i sprawdzony zespół.

Opublikowano (edytowane)
23 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

 

 

Gra od Sony Japan sugerowałaby exa, a jakoś tego nie widzę. Tango to Mikami i Residenty, nie widzę ich w tym wydaniu. Co za to myślisz o Bokeh? Nowe studio, weterani branży, a na czele Keichiro Toyama który na koncie ma Silenty i Siren. IMO najpewniejszy bet.

 

Swoją drogą ucieszyłbym się gdyby był to jednak Kojima, bo największe doświadczenie i sprawdzony zespół.

Nie znam tego Bokeh, ale słyszałem, że ostatnio poodchodzili z Sony Japan różni weterani żeby założyć nowe studio, więc, to też nie wygląda na przypadek.

Akurat tego odcinkowego Sirena z PS3 niezbyt lubię. To była reinterpretacja, albo reboot oryginału z PS2. Średniak w pełnym znaczeniu tego słowa. Silent Hill też musi mieć konkretny scenariusz, to nie może być byle jaka historyjka o potworach.

Myślałem sobie jeszcze, że jakby to było Sony Japan, to Kojima mógłby tam robić na kontrakcie na jeden projekt, żeby obejść niesnaski z Konami, bo może są zbyt dumni, żeby dogadywać się bezpośrednio między Kojima Productions.

Jeszcze jest ewentualnie Capcom, ale oni mają co robić na wiele lat do przodu i z tych hakerskich przecieków nie było tam ani słowa na ten temat.

Edytowane przez SlimShady
Opublikowano

 

digital foundry  bierze na warsztat "killera Halo".  Trzeba przyznać że technologia w 2009 robila ogromne wrażenie, do tego bardzo fajny artstyle i ten ponury klimat brutalnej wojny w kosmosie, zdecydowanie wybijał grę na tle konkurencji

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...