pawelgr5 1 461 Opublikowano 30 czerwca 2021 Opublikowano 30 czerwca 2021 Gazrurką machać mniej więcej kazdy może. Wystarczy, że animacja bohatera nie będzie toporna a sterowanie będzie responsywne. Jak to zagra to dosłownie 2-3 ataki bohatera nie zmienią go w rambo i nadal będzie uczucie grania leszczem a przy okazji nie będzie to wszystko irytować. Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 30 czerwca 2021 Opublikowano 30 czerwca 2021 Bluber zrobi silent hilla bez walki. Będzie trzymanie przez prawie całą grę gałki do przodu jak w medium i naciśnięcie przycisku jak będzie cię ktoś atakowal. Cytuj
podgoor 22 Opublikowano 30 czerwca 2021 Opublikowano 30 czerwca 2021 11 minut temu, Ma_niek napisał: Bluber zrobi silent hilla bez walki. Będzie trzymanie przez prawie całą grę gałki do przodu jak w medium i naciśnięcie przycisku jak będzie cię ktoś atakowal. No to już wyszedł na dobrą sprawę remake Silent Hilla z takim gameplayem - Shattered Memories. Cytuj
Faka 3 998 Opublikowano 30 czerwca 2021 Opublikowano 30 czerwca 2021 Teraz to czekaj 5 lat na grę, bo średnio tyle trwa developing gry. Tutaj na forum zaraz większość do 40-tki dobije. Cytuj
Paolo de Vesir 9 131 Opublikowano 30 czerwca 2021 Opublikowano 30 czerwca 2021 30 minut temu, XM. napisał: A tak w ogóle jestem ciekaw waszego zdania - jak wyobrażacie sobie walkę w nowym SH? Jak oddać dobry system z nieporecznoscia głównego bohatera? Dopracować system walki z Homecoming. Oczywiście samym ciosom nadać pewnej nieporadności + niszczący się sprzęt (aby walka była raczej opcją niż sposobem na przejście gry). 20 minut temu, Ma_niek napisał: Bluber zrobi silent hilla bez walki. Będzie trzymanie przez prawie całą grę gałki do przodu jak w medium i naciśnięcie przycisku jak będzie cię ktoś atakowal. Wyszedłby z tego bardzo ciepło przyjęcy Shattered Memories. Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 30 czerwca 2021 Opublikowano 30 czerwca 2021 Może zrobią z tego rogalika? Cytuj
Figuś 21 176 Opublikowano 30 czerwca 2021 Opublikowano 30 czerwca 2021 Cytat Rok temu studio zapowiedziało nową strategię, zgodnie z którą chce tworzyć gry z segmentu AAA. Krakusi zamierzają postawić na perspektywę TPP i dodać do nowych produkcji mechanizmy. (Warto zresztą zwrócić uwagę, że wczoraj ruszyli oni z rekrutacją; szukają m.in. combat designera i combat programmera). reszta tutaj https://polskigamedev.pl/bloober-team-i-konami-nawiazaly-partnerstwo-strategiczne-zastanowmy-sie-co-to-znaczy/ Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 30 czerwca 2021 Opublikowano 30 czerwca 2021 Kurde, a pamiętacie Condemned? Chciałbym, aby dev robiący tę grę otrzymał misję wskrzeszenia SH Cytuj
Czoperrr 5 151 Opublikowano 30 czerwca 2021 Opublikowano 30 czerwca 2021 Condemned to była gierka elegancka. Podobały mi się tytuły z początków generacji X360/PS3 - pojawiało się sporo dobra w uwielbianych przeze mnie mrocznych klimatach jak właśnie Condemned albo The Darkness. Cytuj
Figuś 21 176 Opublikowano 30 czerwca 2021 Opublikowano 30 czerwca 2021 Kanał Dead Space na YT został zaktualizowany, nic wielkiego zmienili tylko avatar z logiem DS3 22 lipca EAplay Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 30 czerwca 2021 Opublikowano 30 czerwca 2021 No to widać że Silent Hill wraca na pełnej: - bloober SH - holenderski SH - bluepoint SH - sony japan [*] SH - kojima SH i Spencer wie co jeszcze 2 Cytuj
Czoperrr 5 151 Opublikowano 30 czerwca 2021 Opublikowano 30 czerwca 2021 szykuje się mnogość tytułów w tym uniwersum wspaniały czas dla graczy 1 Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 30 czerwca 2021 Opublikowano 30 czerwca 2021 (edytowane) Silent Hill od Rare jako dodatek do Sea of Thieves. Albo horror-wyścigi od Playground "Silent Horizon". Edytowane 30 czerwca 2021 przez Cedric Cytuj
mugen 1 956 Opublikowano 30 czerwca 2021 Opublikowano 30 czerwca 2021 No i nie zapomnijmy o James Sutherland's Pro Skater od samego Konami. 1 Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 30 czerwca 2021 Opublikowano 30 czerwca 2021 Jaka kasę te gamonie z konami muszą trzepać z tego pachinko i innych pierdol że może sobie porzucić takie marki na których się ludzie wychowali. Cytuj
Figuś 21 176 Opublikowano 30 czerwca 2021 Opublikowano 30 czerwca 2021 Cały rynek pachinko to ponad 200 miliardów $ w samej Japonii to macie co z czym i można sie domyślić czemu tak Konami robi Cytuj
Paolo de Vesir 9 131 Opublikowano 30 czerwca 2021 Opublikowano 30 czerwca 2021 16 minut temu, Ma_niek napisał: Jaka kasę te gamonie z konami muszą trzepać z tego pachinko i innych pierdol że może sobie porzucić takie marki na których się ludzie wychowali. Nom, obchodzi ich z pewnością te potężne 8.8 mln które jest szacowaną sprzedażą wszystkich gier z serii. xdd Cytuj
Gość Opublikowano 30 czerwca 2021 Opublikowano 30 czerwca 2021 Team Silent byli niesamowici - stworzyli serię, której bycie fanem jest horrorem samym w sobie. Nie no, jeśli Bloober robi remake jedynki, to raczej nie będzie turbo tragedii. A może jakieś remastery 2 i 3 (i 4) tylko tym razem nie chujowe? Chociaż do tego ostatniego raczej wystarczył by QLOC czy coś, a nie jeden z n a j p o t ę ż n i e j s z y c h developerów z Polski. Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 30 czerwca 2021 Opublikowano 30 czerwca 2021 Nie powiem - chciałbym zobaczyć nextgenową mgłę. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 30 czerwca 2021 Opublikowano 30 czerwca 2021 Mgła to jedno. Silent Hille z ps2 miały genialny efekt światła latarki, prawdziwie nextgenowy. 1 Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 30 czerwca 2021 Opublikowano 30 czerwca 2021 2 godziny temu, eskopado napisał: A może jakieś remastery 2 i 3 (i 4) tylko tym razem nie chujowe? Chociaż do tego ostatniego raczej wystarczył by QLOC czy coś, a nie jeden z n a j p o t ę ż n i e j s z y c h developerów z Polski. Z tego co pamiętam to całe HD Collection było padaką bo Konami posiało ostateczny kod źródłowy/build i ludzie którzy tworzyli remastera bazowali na jakiejś starszej zabugowanej wersji i próbowali ją jakoś załatać. Może być słabo z remasterem. Z drugiej strony community całkiem nieźle załatało/zmodowało SH2 na PC. Cytuj
Paolo de Vesir 9 131 Opublikowano 30 czerwca 2021 Opublikowano 30 czerwca 2021 Silent Hill 2 na PC? DEFINITIVE EXPERIENCE, a w najdrobniejszych szczegółach wie o tym kolegą @Bzduras 1 Cytuj
Bzduras 12 612 Opublikowano 1 lipca 2021 Opublikowano 1 lipca 2021 Oj tak, +1 jak nic. Pierwotna trylogia najlepiej czuje się na PC: - jedynka na najlepszym emulatorze PSX jaki istniał, Duckstation, z korektą geometrii i opcjonalnymi 60fps? Paanie - dwójka w wersji Enhanced Edition? Nie umiałbym inaczej grać w SH2, nawet oryginal z PS2 przy niej blednie - trójkę wystarczy naprawić... plikiem ini, i pyk - wersja HD jak ta lala Ogrywam sobie te gierki tak raz na rok i powiem Wam to samo, co zawsze - SH HD Collection to najgorzej wydane 30zł w moim życiu. Ogrywanko tej zacnej serii powinno być w 2021 prawnie dozwolone tylko na kąkuterach klasy PeCe. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.