Ukukuki 6 991 Opublikowano 25 maja 2022 Opublikowano 25 maja 2022 Śmiechnę jak szybciej dostaniemy wersje PRO PS5 niż 7XXX od AMD. Cytuj
Paolo de Vesir 9 127 Opublikowano 25 maja 2022 Opublikowano 25 maja 2022 Po ostatnim materiale DF wolałbym nie. 1 minutę temu, Ukukuki napisał: Śmiechnę jak szybciej dostaniemy wersje PRO PS5 niż 7XXX od AMD. Czaisz się czy zwykła ciekawość? Cytuj
Ukukuki 6 991 Opublikowano 25 maja 2022 Opublikowano 25 maja 2022 1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał: Czaisz się czy zwykła ciekawość? Na karty się czaje a z PS5 Pro raczej już ciekawość. Cytuj
Bzduras 12 532 Opublikowano 25 maja 2022 Opublikowano 25 maja 2022 To jest dramat z tymi pastgenami. W końcu wystartowała generacja konsol, która nie wzbudza uśmiechu politowania na wejściu, obsługująca RDNA, FSR, szmery bajery, jest relatywnie mocna nawet w porównaniu do całkiem fajnych pecetów, SSD w standardzie... i co z tego, skoro developerzy kurczowo trzymają te stare trupy przy życiu Rozumiem, z czego to wynika, a mimo tego jest ten slynny niesmak. 4 Cytuj
Mejm 15 310 Opublikowano 25 maja 2022 Opublikowano 25 maja 2022 46 minut temu, ASX napisał: Więcej zasobów nie oznacza 30 fpsow czy gorszej fizyki. Wręcz przeciwnie, większą moc przekłada się na większe możliwości w kwestii klatkarzu czy implementacji bardziej zaawansowanych systemów fizycznych itd. Ludzie którzy kupują nowe sprzęty nie są hamulcem, ale są motorem rozwoju technologicznego, bo dla kogoś trzeba robić te nowe gry wykorzystujące możliwości nowych sprzętów, gdyby nie oni wciąż siedzielibyśmy na PS3 i grali w gry w 720p. Hamulcem są stare konsole, których producenci gier w pogoni za maksymalizacja zysków nie chcą porzucić, przez co nowe sprzęty nie mogą w pełni rozwinąć swojego potencjału. Wlasnie to oznacza bo te zasoby ida w grafike. Ma byc ladnie, "realistycznie", trzeba widziec kazdy por na twarzy w cutscence itd. Wystarczy poczytac komentarze nawet na forum pod jakims trailerem to wlasnie 9/10 nich to "oezu jak to wyglada". I producenci to widza wiec laduja wszystko w wyglad a konsole po 2 latach od premiery nie sa w stanie wyrenderowac tej "realistycznej" grafiki. Systemy fizyczne? Nikt sie w to nie bawi bo i po co? Czasy eksperymentow minely. Teraz sie kupuje UE czy inna Decime i elo. Nawet w ostatnim Battlefildzie juz przystopowali z rozwalaniem budynkow. Takze te moce obliczeniowe znow pojda w render wlosow czy falujacej trawy, ktora zamiast uginac sie pod stopami postaci to bedzie w nia wnikala (Horizon 2). A GTA6 nawet jesli wyjdzie na UE5 i bedzie wygladac "jak zycie" to nadal bedzie tylko gra o jezdzeniu z punktu A do punktu B gdzie przed startem bedzie sie wybierac czy 8k w 30 klatach czy 4k w 60. 1 Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 25 maja 2022 Opublikowano 25 maja 2022 Niepotrzebnie panikujecie. To pewnie będzie ostatni rok w którym past geny będą brane pod uwagę przez devów którzy próbują wykrzesać coś więcej ze sprzętów i w momencie kiedy zasoby GPU i RAMu się skończą (co już widać) będą musieli skupić się na lepszym wykorzystaniu CPU i SSD żeby zaimponować w nowych grach. A to czy wykorzystają te zasoby na lepszą fizykę, AI czy konstrukcje poziomów to już od nich zależy. Ostatnia generacja i crossgeny skupiły się na grafice bo tak były skonstruowane konsole. Bardzo mocne w stosunku do poprzedniej generacji GPU i masa RAMu ale słabe CPU więc robimy gierki pod to co mamy dostępne. Teraz jest inna sytuacja (między PS4 a 5): min. 8x mocniejsze CPU + 2x więcej i szybszego RAMu + 6x mocniejsze GPU + 50x szybszy dysk. Zasoby RAMu i GPU są już okrojone przez to że gierki działają w wyższych rozdzielczościach i klatkach więc silniki będą krojone pod te zasoby co zostały, czyli CPU i SSD tylko teraz devowie muszą przebudować silniki pod nowe konsole. Cytuj
Mejm 15 310 Opublikowano 25 maja 2022 Opublikowano 25 maja 2022 12 minut temu, łom napisał: A to czy wykorzystają te zasoby na lepszą fizykę, AI czy konstrukcje poziomów to już od nich zależy. Nie, od dzialu marketingu. Cytuj
Square 8 605 Opublikowano 25 maja 2022 Opublikowano 25 maja 2022 Oby nie skończyło się tak, że na zwykłych wersjach 30 klatek to będzie max. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 25 maja 2022 Opublikowano 25 maja 2022 (edytowane) Cytat Jim Ryan confirms the big uptake in PC revenue this fiscal year does not include Destiny 2 and the 2 games that will drive this growth aren't announced woah Edytowane 25 maja 2022 przez Bigby Cytuj
ASX 14 654 Opublikowano 26 maja 2022 Opublikowano 26 maja 2022 8 godzin temu, Mejm napisał: Nie, od dzialu marketingu. Nie, od tego co ludzie będą chcieli kupować De facto to od graczy zależy jakie gry są produkowane, gdyby gracze chętniej kupowali innowacyjne gry a rzadziej wydmuszki graficzne to tych pierwszych pojawiłoby się więcej, a drugich mniej. To tak jak z remasterami Skyrima gdy zapytali Howarda, kiedy wreszcie przestaną wydawać nowe edycję Skyrima, a ten odpowiedział "wtedy kiedy przestaniecie je kupować" Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 26 maja 2022 Opublikowano 26 maja 2022 Nie do końca, bo dużo zależy od tego na co mogą sobie pozwolić devi i jakie mają priorytety. W innym wypadku większość open worldów by się wzorowało pod względem fizyki i zależności w świecie gry na Zeldzie: BotW. Takie Guerilla Games na 100% chciało by mieć 'fizyczność' Zeldy w Horizon tylko przebudowa i optymalizacja ich silnika żeby to działało też na PS4 pewnie by była mega czasochłonna i kosztowna. Ale nie będę zaskoczony jeśli ich następna gra będzie miała o wiele większą interakcję z otoczeniem. Cytuj
Paolo de Vesir 9 127 Opublikowano 26 maja 2022 Opublikowano 26 maja 2022 UWAGA, TRUIZM: Fizyka która nie ma bezpośredniego przełożenia na gameplay będzie zawsze drugorzędna, ale chciałbym zobaczyć większy nacisk na pojedyńcze elementy, niż wszystkiego po trochu. Metro Exodus jest dość sztywne, ale ma wybitne oświetlenie. Poprawi też można destrukcję otoczenia w korytarzówkach. Wobraźcie sobie Gearsy 6 gdzie nasze granaty częściowo niszczą osłony albo ruina domu zapada się wraz z wrogami, bo zburzyliśmy ostatnie dwa fundamenty które trzymały ją w całości. W tak sposób można tchnąć życie w skostniałą gameplayowo serię. Na samą myśl o takich Gyroskach Cytuj
GearsUp 197 Opublikowano 26 maja 2022 Opublikowano 26 maja 2022 Przytuliłbym taką slimkę bez piszczących cewek. Cytuj
Pupcio 18 432 Opublikowano 26 maja 2022 Opublikowano 26 maja 2022 series s+ i series x++? Oby ostro zmienili design sonki bo nie moge patrzeć na to bydle Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 26 maja 2022 Opublikowano 26 maja 2022 series x2 dajcie mi to, ale juz Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 26 maja 2022 Opublikowano 26 maja 2022 Marna szansa że w tym roku wyjdzie PS5 Slim, Jak już to za rok wraz z przejściem na 5 nm, ale najpierw AMD musi wydać Ryzeny 7000. Niech tylko zmienią ten okropny design i dadzą możliwość położenia konsoli bez przytwierdzania durnej podstawki. 1 Cytuj
Czoperrr 5 120 Opublikowano 26 maja 2022 Opublikowano 26 maja 2022 W tym roku na pewno nie wyjdzie, w przyszłym pewnie też nie chociaż chciałbym mniejszy i przyjemniejszy dla oka model będący jednocześnie dostępny w sklepach. Nie widzę natomiast sensu wypuszcznia wersji Pro kiedy nawet obecne konsole nie są w pełni wykorzystywane co spowodowane jest pisaniem gier na obie generacje. 1 Cytuj
mitra 1 787 Opublikowano 26 maja 2022 Opublikowano 26 maja 2022 2 godziny temu, Pupcio napisał: series s+ i series x++? Oby ostro zmienili design sonki bo nie moge patrzeć na to bydle Nie no, aż tak źle nie wygląda... Chyba 1 2 Cytuj
Pupcio 18 432 Opublikowano 26 maja 2022 Opublikowano 26 maja 2022 design i wielkość tej konsoli obraża moje uczucia Cytuj
LiŚciu 1 330 Opublikowano 26 maja 2022 Opublikowano 26 maja 2022 3 minuty temu, Pupcio napisał: wielkość tej konsoli obraża moje uczucia Ale że masz jakieś kompleksy związane z wielkością? Cytuj
Mejm 15 310 Opublikowano 26 maja 2022 Opublikowano 26 maja 2022 Paskudniejszy od tej konsoli byl tylko pad od Jaguara. Cytuj
Square 8 605 Opublikowano 26 maja 2022 Opublikowano 26 maja 2022 11 minut temu, mitra napisał: Nie no, aż tak źle nie wygląda... Chyba Telewizor krzywo, bo konsola w pionie zasłaniała? 2 Cytuj
Mejm 15 310 Opublikowano 26 maja 2022 Opublikowano 26 maja 2022 3 minuty temu, ASX napisał: Xbox One był brzydszy Nie zgadzam sie. Cytuj
dee 8 808 Opublikowano 26 maja 2022 Opublikowano 26 maja 2022 Xbox One to nieco konserwatywna bryła nawiązująca do klaysku designu sprzętu RTV. I był wizualnie OK. Zresztą design XOX i XSX to w jakies formie kontynuacja tej filozofii. PS5 to dla mnie designerski koszmarek, nie potrafię polubić wyglądu tej konsoli Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.