Opublikowano 15 sierpnia 20222 l Pewnie będzie Japonia, bo udało się Sony, więc będą cisnąć w to dalej zamiast spróbować czegoś swojego. Jezu, jaka ta firma jest nijaka. xddd
Opublikowano 16 sierpnia 20222 l Jeśli ta przeklęta gra usługa pod nazwą Assassin's Creed's Infinity oznaczać będzie jak sugerują przecieki wypuszczanie regularnie mniejszych, bardziej liniowych odsłon Asasynów w ciekawych lokacjach (Japonia, Ameryka Południowa w czasach Azteków), zamiast rozdmuchanych do granic możliwości, wypełnionych tysiącami znaczników Asasynów z ogromnymi mapami to jestem w stanie przyklasnąć temu pomysłowi. Valhalla, Odyseja czy Origins to nie są złe gry, ale ich rozmiar oraz częstotliwość z jaką wypuszczane są kolejne odsłony potrafią odebrać smak życia nawet u największych fanów.
Opublikowano 16 sierpnia 20222 l Dla mnie nawet te gry mogą być poznaczkowane o ile taka przygoda trwać będzie te 10-12h. Też czuję, że Ubisoft zauważa jak zauważył przed premierą Origins, że to już najwyższa pora na zmianę formuły.
Opublikowano 16 sierpnia 20222 l Jak dobrze że sony zrobiło ghosta więc nie będę musiał się męczyć z asasynem może teraz niech chłopy od forzy zobaczą tego newsa i powiedzą "ty, taki horizonik w chinach to byłaby kosa, robimy"
Opublikowano 16 sierpnia 20222 l Ograłbym Assasyna w jakichś sensownych ramach rozmiaru i ilości znaczników, ostatni, który mi się podobał to Black Flag później już nie tykam. Widziałem jak kumpel pyka w Valhalle to nie, lubię open worldy ale to już dla mnie za dużo
Opublikowano 16 sierpnia 20222 l Tak jak poważni gracze wyżej piszą, 1/2 mapy i 1/4 znaczników to byłby spoko AC.
Opublikowano 16 sierpnia 20222 l W dniu 16.08.2022 o 08:14, Daddy napisał(a): Tak jak poważni gracze wyżej piszą, 1/2 mapy i 1/4 znaczników to byłby spoko AC. I mogło by ubi wypluwać 2 części w roku
Opublikowano 18 sierpnia 20222 l takie to już czasy że więksi kupują mniejszych i rynek się centralizuje. Ale "agresywność" Embracera w kolejnych przejęciach faktycznie zaskakuje, widać że maja duże ambicje
Opublikowano 18 sierpnia 20222 l W dniu 18.08.2022 o 05:42, Bigby napisał(a): Embracer, w co ty grasz? Kupują wszystko jak popadnie. Gry to rozwojowy biznes o dobrej stopie zwrotu. Pewniejszy niż lokowanie kasy w giełdę. Do tego lokują kasę w małych i średnich deweloperów, którzy wydają w większości do kilkunastu mln na stworzenie gry, więc rentowność takich produkcji jest stosunkowo duża. Generalnie, to po przejęciu AB Microsoft powinien podążyć podobną ścieżką. Kupować pojedynczych małych deweloperów do 100 mln $, którzy pod skrzydłami bogatego dłaściciela platformy mieliby szansę na rozwój. Edytowane 18 sierpnia 20222 l przez SnoD
Opublikowano 18 sierpnia 20222 l W dniu 18.08.2022 o 06:08, SnoD napisał(a): Gry to rozwojowy biznes o dobrej stopie zwrotu. Pewniejszy niż lokowanie kasy w giełdę. Do tego lokują kasę w małych i średnich deweloperów, którzy wydają w większości do kilkunastu mln na stworzenie gry, więc rentowność takich produkcji jest stosunkowo duża. Generalnie, to po przejęciu AB Microsoft powinien podążyć podobną ścieżką. Kupować pojedynczych małych deweloperów do 100 mln $, którzy pod skrzydłami bogatego dłaściciela platformy mieliby szansę na rozwój. Tylko że jak widać oni również idą w komiksy, filmy, automaty do gier itd. Mam tylko nadzieję, że nie kupują tego po to, żeby później jakiś gigant pokroju Tencenta pochłonął ich w całości.
Opublikowano 18 sierpnia 20222 l W dniu 18.08.2022 o 07:34, Bigby napisał(a): Tylko że jak widać oni również idą w komiksy, filmy, automaty do gier itd. Mam tylko nadzieję, że nie kupują tego po to, żeby później jakiś gigant pokroju Tencenta pochłonął ich w całości. Ale ich strategia jest jasna - transmedia. Rozszerzanie IP poza ramy jednego medium. W dniu 18.08.2022 o 07:39, Figuś napisał(a): Embracer jest większy na tą chwile niż Tencent Pod jakim względem?
Opublikowano 18 sierpnia 20222 l W dniu 18.08.2022 o 07:43, SnoD napisał(a): Pod jakim względem? choćby ilości studiów i jak widać po ostatnich ruchach więcej kupują w całości, Tencent zaś ostatnio raczej skupował tylko częściowe udziały i chyba jakieś problemy wewnętrzne mają przez chińskiego regulatora, źródełko z $ też może na jakiś czas wyschnąć bo w chinach za dobrze z gospodarką nie jest przez covid i lockdowny które cały czas tam są
Opublikowano 18 sierpnia 20222 l Ogólnie mnie to cieszy, że skupiają się mniej znanych lub zapomnianych studiach/IP. Taki Ubisoft też mogli kupić i zrobić z nich jakiś pożytek. Byłaby większa szansa na kolejne Raymany i inne bardziej kreatywne projekty.
Opublikowano 18 sierpnia 20222 l Ogólnie Embracer mając w posiadaniu 3d realms i gearbox mógłby w końcu zrobić porządek z Księciuniem i zrobić nowego Djuk Niuka
Opublikowano 18 sierpnia 20222 l Ale nam rośnie europejski gigant w giereczkowie mocno im kibicuje bo europa jest trochę w tyle jeśli chodzi o korporacje z naszego hobby.
Opublikowano 18 sierpnia 20222 l Jeśli dzięki nim zobaczymy kolejnego Deus Exa, Soul Reavera czy właśnie nowego, prawilnego Duke'a, to mogą kupować te studia codziennie i w każdej liczbie. Edytowane 18 sierpnia 20222 l przez Bigby
Opublikowano 18 sierpnia 20222 l Generalnie największy sztryms to jednak Ubisoft. Powstające od 48 lat Beyond Good & Evil 2. Remake PoP zlecony Pajetom i Rajishom. Skull & Bones wypuszczane na szybko, by nie stracić dofinansowania. Martwe takie marki jak Rayman, Splinter Cell. Najebane tych oddziałów na całym świecie, a jedyne do czego są zdolni, to klepanie na zmianę Assassin's Creed i Far Cry. Czy jest lepszy żart, niż Ubi? Za każdym razem gdy sobie o nich pomyślę, to dostaję ciarek żenady.
Opublikowano 18 sierpnia 20222 l Ubisoft to ostrzeżenie, do czego prowadzi bezpieczne klepanie gier AAA niewyłamujących się poza znany i przyjęty schemat, dążąc do minimalizacji ryzyka.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.