Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeśli ta przeklęta gra usługa pod nazwą Assassin's Creed's Infinity oznaczać będzie jak sugerują przecieki wypuszczanie regularnie mniejszych, bardziej liniowych odsłon Asasynów w ciekawych lokacjach (Japonia, Ameryka Południowa w czasach Azteków), zamiast rozdmuchanych do granic możliwości, wypełnionych tysiącami znaczników Asasynów z ogromnymi mapami to jestem w stanie przyklasnąć temu pomysłowi.

Valhalla, Odyseja czy Origins to nie są złe gry, ale ich rozmiar oraz częstotliwość z jaką wypuszczane są kolejne odsłony potrafią odebrać smak życia nawet u największych fanów.

Opublikowano

Jak dobrze że sony zrobiło ghosta więc nie będę musiał się męczyć z asasynem :fsg: może teraz niech chłopy od forzy zobaczą tego newsa i powiedzą "ty, taki horizonik w chinach to byłaby kosa, robimy"

Opublikowano

Ograłbym Assasyna w jakichś sensownych ramach rozmiaru i ilości znaczników, ostatni, który mi się podobał to Black Flag później już nie tykam. Widziałem jak kumpel pyka w Valhalle to nie, lubię open worldy ale to już dla mnie za dużo

Opublikowano

takie to już czasy że więksi kupują mniejszych i rynek się centralizuje. Ale "agresywność" Embracera w kolejnych przejęciach faktycznie zaskakuje, widać że maja duże ambicje

Opublikowano (edytowane)
56 minut temu, Bigby napisał:

Embracer, w co ty grasz?

 

Kupują wszystko jak popadnie.

 

Gry to rozwojowy biznes o dobrej stopie zwrotu. Pewniejszy niż lokowanie kasy w giełdę. Do tego lokują kasę w małych i średnich deweloperów, którzy wydają w większości do kilkunastu mln na stworzenie gry, więc rentowność takich produkcji jest stosunkowo duża.

 

Generalnie, to po przejęciu AB Microsoft powinien podążyć podobną ścieżką. Kupować pojedynczych małych deweloperów do 100 mln $, którzy pod skrzydłami bogatego dłaściciela platformy mieliby szansę na rozwój.

 

Edytowane przez SnoD
Opublikowano
Godzinę temu, SnoD napisał:

 

Gry to rozwojowy biznes o dobrej stopie zwrotu. Pewniejszy niż lokowanie kasy w giełdę. Do tego lokują kasę w małych i średnich deweloperów, którzy wydają w większości do kilkunastu mln na stworzenie gry, więc rentowność takich produkcji jest stosunkowo duża.

 

Generalnie, to po przejęciu AB Microsoft powinien podążyć podobną ścieżką. Kupować pojedynczych małych deweloperów do 100 mln $, którzy pod skrzydłami bogatego dłaściciela platformy mieliby szansę na rozwój.

 

 

Tylko że jak widać oni również idą w komiksy, filmy, automaty do gier itd.

 

Mam tylko nadzieję, że nie kupują tego po to, żeby później jakiś gigant pokroju Tencenta pochłonął ich w całości.

Opublikowano
8 minut temu, Bigby napisał:

 

Tylko że jak widać oni również idą w komiksy, filmy, automaty do gier itd.

 

Mam tylko nadzieję, że nie kupują tego po to, żeby później jakiś gigant pokroju Tencenta pochłonął ich w całości.

 

Ale ich strategia jest jasna - transmedia. Rozszerzanie IP poza ramy jednego medium.

4 minuty temu, Figuś napisał:

Embracer jest większy na tą chwile niż Tencent

 

Pod jakim względem?

Opublikowano
42 minuty temu, SnoD napisał:

Pod jakim względem?

choćby ilości studiów

 

sskAe_58jD3GiVhqmValhZ8zPHIpu-NgwY-Zle-a

 

i jak widać po ostatnich ruchach więcej kupują w całości, Tencent zaś ostatnio raczej skupował tylko częściowe udziały i chyba jakieś problemy wewnętrzne mają przez chińskiego regulatora, źródełko z $ też może na jakiś czas wyschnąć bo w chinach za dobrze z gospodarką nie jest przez covid i lockdowny które cały czas tam są

Opublikowano

Ogólnie mnie to cieszy, że skupiają się mniej znanych lub zapomnianych studiach/IP. 

Taki Ubisoft też mogli kupić i zrobić z nich jakiś pożytek. Byłaby większa szansa na kolejne Raymany i inne bardziej kreatywne projekty. :sonkassie:

Opublikowano (edytowane)

Jeśli dzięki nim zobaczymy kolejnego Deus Exa, Soul Reavera czy właśnie nowego, prawilnego Duke'a, to mogą kupować te studia codziennie i w każdej liczbie. :xboss:

Edytowane przez Bigby
Opublikowano

Generalnie największy sztryms to jednak Ubisoft. Powstające od 48 lat Beyond Good & Evil 2. Remake PoP zlecony Pajetom i Rajishom. Skull & Bones wypuszczane na szybko, by nie stracić dofinansowania. Martwe takie marki jak Rayman, Splinter Cell. Najebane tych oddziałów na całym świecie, a jedyne do czego są zdolni, to klepanie na zmianę Assassin's Creed i Far Cry.

Czy jest lepszy żart, niż Ubi? Za każdym razem gdy sobie o nich pomyślę, to dostaję ciarek żenady.

  • Plusik 3
Opublikowano

Ubisoft to ostrzeżenie, do czego prowadzi bezpieczne klepanie gier AAA niewyłamujących się poza znany i przyjęty schemat, dążąc do minimalizacji ryzyka.

  • Plusik 3

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...