Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 minutes ago, Emet said:

Teoretycznie Series S, tylko jeśli chcemy mieć jakąś sensowną jakość to XSS jej niestety nie oferuje. Obecnie 9 na 10 gier na XSS nie tylko ma niższą rozdzielczość ale i zdecydowanie gorszą oprawę (brak RT, niższe detale, gorsze cienie itd) i w dodatku w zdecydowanej większości przypadków nie ma trybu 60fps (a tryb 30fps wygląda dużo gorzej niż tryby 60fps na XSX). Wyjątkiem była FH5, ale kto wie jak będzie z następnymi częściami.

 

A w jakich exach na Xboxie masz takie cuda? Bo jeżeli Series S jest Twoja druga czy tam trzecia konsola, to raczej sprawa Cię nie dotyczy. Multiplatformy ogrywasz na PS5, a exy typu Forza 5, jak sam wspomniałeś, na Series S wyglada super (co potwierdzam). 

Opublikowano (edytowane)

@Homelander W sumie... prawdę mówiąc to i tak przede wszystkim Forza mnie interesuje z gier MS więc teoretycznie takie rozwiązanie mogłoby się spisać. Ciekawy jestem tylko czy FM (FM8) i FH6 nadal będą na XSS wyglądać niemal identycznie jak na XSX, ale w niższej rozdzielczości.

Edytowane przez Emet
Opublikowano
W dniu 3.05.2023 o 10:22, Ukukuki napisał:

Na PC popularny jest jeszcze counter strike, dziennie gra około 600 000 graczy. Co jest w sumie liczbą większą 2-3 razy niż dzienna liczba graczy w CoD.

CS ma zaletę w postaci rynków, gdzie konsole mają pod górkę - Brazylia, Rosja itp. Tam klienci mają inne nawyki niż na zachodzie.

Opublikowano
10 minutes ago, Emet said:

@Homelander W sumie... prawdę mówiąc to i tak przede wszystkim Forza mnie interesuje z gier MS więc teoretycznie takie rozwiązanie mogłoby się spisać. Ciekawy jestem tylko czy FM (FM8) i FH6 nadal będą na XSS wyglądać niemal identycznie jak na XSX, ale w niższej rozdzielczości.

 

Forza wyglada mega na Series S. Odpaliłem Drivecluba na PS5 i chociaż gra się świetnie, to jednak grafika w full hd pokazuje zabki. Dosyć mocne (gram na 65 calach). W FH5 nic takiego nie ma miejsca, grafa jest ostra, nie widzę różnicy w rozdzielczości pomiędzy takim Gran Turismo 7 a FH5. Inaczej: nie rzuca mi się nic w oczy. Odpalałem Flight Simulator, i chociaż gra nie jest dla mnie to wyglada zjawiskowo. Sadzę więc, że gry od studiów MS będa bardzo dobrze działały i wygladały na Series S. A multiplatformy? No jest PS5.

Opublikowano
5 godzin temu, pawelgr5 napisał:

Tutaj problemem raczej jest to, że osoby kupujące ich gry na PS5 nie wchodziłyby do ekosystemu. MS ma w dupie czy kupujesz na Xboxie czy PC, wazne zebys opłacał GP (a najlepiej GPU) i miał dostęp poprzez ich apki i tam zostawiał hajs niezaleznie od urządzenia. Sprzedając na PS5 czy nintendo nie wpuszczasz człowieka do swojego sklepu gdzie teoretycznie zostawi on dodatkowy hajs jak mu sie spodoba i postanowi zabawić dłuzej. 

 

Bardziej prawdopodobna jest opcja premiery rok czy dwa po wypuszczeniu czegos u siebie. Tylko własnie pytanie czy sony nie strzeli focha i powie "nie i chuj". Nintendo ma w dupie i byliby zadowoleni z jakiejkolwiek premiery niezaleznie w jakim czasie. Tak jak to było z Ori.

Xbox daje swoje gry na steam gdzie to nie jest ani ich sklep ani społeczność.

Opublikowano
2 minuty temu, PanKamil napisał:

Xbox daje swoje gry na steam gdzie to nie jest ani ich sklep ani społeczność.

I jestes pewien ze te gry nie maja podwojnego logowania jak np Ubisoftu do twgo ich klienta? Na steam tak można. Na playstation chyba nie przejdzie.

Opublikowano
18 minut temu, pawelgr5 napisał:

I jestes pewien ze te gry nie maja podwojnego logowania jak np Ubisoftu do twgo ich klienta? Na steam tak można. Na playstation chyba nie przejdzie.

Na plejce są też gierki gdzie trzeba się zalogować więc czemu by się nie logować na do gier ms? Choć jak zobaczyłem, że mam zakładać konto do warhammer inqusitor to mi się odechciało.

Opublikowano
50 minut temu, PanKamil napisał:

Na plejce są też gierki gdzie trzeba się zalogować więc czemu by się nie logować na do gier ms? Choć jak zobaczyłem, że mam zakładać konto do warhammer inqusitor to mi się odechciało.

Wlasnie z jakiegos powodu chyba Ori na Nintendo tego nie ma. W Deathloop na ps tez chyba sie tak nie robi. Moze Ubi czy EA moga. Ale oni nie produkują konkurencyjnych konsol. Obstawiam ze sony po prostu moze chciec blokowac nawet to. Ja tam bym chcial gierki MS na PS5.

Opublikowano
3 godziny temu, pawelgr5 napisał:

Wlasnie z jakiegos powodu chyba Ori na Nintendo tego nie ma. W Deathloop na ps tez chyba sie tak nie robi. Moze Ubi czy EA moga. Ale oni nie produkują konkurencyjnych konsol. Obstawiam ze sony po prostu moze chciec blokowac nawet to. Ja tam bym chcial gierki MS na PS5

Ori na Switchu to  trochę wyjątkowa sytuacja, fakt że obie części wyszły na Switcha nie jest efektem jakieś polityki Microsoftu, ale faktu że twórcom bardzo zależało na tym by Ori trafiło na Switcha, a Xbox po negocjacjach ostatecznie ustapił i poszedł im na rękę.

Opublikowano

Jestem w szoku, że hipsterska konsola na korbke za 200 dolarów, gdzie nawet nie ma podswietlenia ekranu, przezyla rok.

Ciekawostka na raz moim zdaniem.

 

 

Opublikowano

Sam wymyśliłem Dudę i Kaczyńskiego gejmingu, to teraz jak dostałem rykoszetem. Ekosystemowiec  jak mnie wyczekał hehe. 
 

Boże ale tak seriooo jaka ta gra jest dobra, że nawet Włodimir Włodimiroiwcz mięknie i pęka jak balon :banderas:
 

btw jest ruski VA, czyli Rosja dalej szanowana w Japonii.

 

ps miało być ekosystemowiec nie kryptoBot!

  • Lubię! 1
Opublikowano
1 minutę temu, balon napisał:

KryptoBot

Wypraszam sobie, od kiedy MS złożył broń i ja zdałem swój karabin do magazynu, obierając ścieżkę czerwonej męskiej miłości. Jak widać - opłaciło się, bo już tydzień później gram w grę generacji, czerpiąc z tego dziką radochę :fsg: Beka z typów od "20fps reeeeee"

  • Lubię! 1
Opublikowano
Teraz, Figuś napisał:

a gry będą wyglądać jak no man sky na premierę

 

:kekw:

Gracze już nie będą narzekać na lenistwo developerów bo AI nie musi odpoczywać i nie ma potrzeby lenienia się :)

Opublikowano

Nowe assety które i tak trzeba stworzyć od zera nadal będą robione przez ludzi ale wszelkie remastery będą korzystały z AI na potęgę żeby np. upscale'ować tekstury lub tworzyć nowe na podstawie starych (jak w GTA Definitive ale lepiej). Zgaduje że Ubi tak zremasteruje Prince of Persia (i przynajmniej jeszcze jedną grę), a jak spodoba się ludziom to może inne firmy też zaczną remasterować na potęgę gry z szóstej i siódmej generacji.

Opublikowano

AI nie zastąpi ludzi, wątpię by doszło do jakiś większych zwolnień, ale narzędzia związane z AI bardzo uproszczą i przyspieszą prace developerów, dzięki czemu ta sama praca będzie mogła być wykonana szybciej.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...