Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
5 godzin temu, Josh napisał(a):

I dobrze, pewnie i tak zostało tam niewielu pracowników z oryginalnego Bioware. Większość teraz wygląda tak, a priorytetem nie jest dla nich gameplay, a "różnorodność" 

 

spacer.png

 

No ciężko brać na poważnie takie odpowiedzi. "Większość z nich wygląda tak", czyli jak? 

 

Czy uważasz że paroosobowy zespół od różnorodności blokuje zasoby odpowiedzialne za gameplay? Zmiana koloru tekstury na pamperku którym chodzisz sprawi, że gry będą lepsze? Gry są chujowe bo są mega drogie i robią się 8 lat, wiec garnitury blokują jakiekolwiek interesujące, ryzykowne pomysły czy oldschoolowe podejście do gamedesignu.

 

Problem leży w producentach i wydawcach, a nie laseczki która odhaczała ile jest czarnych w grze. No ale gadam z ludźmi, którzy uważają że Sweet Baby ma w garści całą branże i przetrzepuje z kasy korpogiganty. 

Opublikowano

Obawiam się, że problem jest znacznie większej skali, a w zachodnich ekipach tworzących gierki siedzi obecnie dużo większa grupa takich osób niż tylko ta mała garstka od różnorodności, o której teraz piszesz. Oczywiście to tylko moje małe założenie, ale takie za które rękę dałbym sobie uciąć: tam teraz zatrudniają nie ze względu na skilla, kompetencje czy doświadczenie w produkcji gier, tylko na bazie koloru skóry, orientacji oraz biegłości w operowaniu zaimkami, a to przy większej zbieraninie tych popaprańców ma wpływ na wszystko: od designu, przez story, aż po sam gameplay. Jasne, to o czym wspomniałeś też ma wpływ na to jak kiepskie obecnie wychodzą gierki, ale nie oszukujmy się, że polityka woke nie dokłada swojej pokaźnych rozmiarów cegły do tego festiwalu spierdolenia, no bo jednak ciężko stworzyć coś dobrego, kiedy odpowiadają za to ludzie, którzy się po prostu do tego nie nadają.

 

W przemyśle filmowym jest to na chwilę obecną bardziej widoczne, praktycznie każde znane uniwersum padło już ofiarą tęczowej rewolucji: Matrix, Władca pierścieni, Wiedźmin, Doktor Who, Gwiezdne Wojny, Marvele i jeżeli tutaj ktoś ma wątpliwości, że drastyczny spadek jakości jest związany z DEI, to znaczy, że ma piękne, różowe, ospermione klapki na oczach. Sprawdźcie sobie kto odpowiada za ten stan rzeczy i jakimi wartościami się kieruje.

 

W gierkach powoli też staje się to coraz bardziej odczuwalne, ale jako że ten przemysł został skażony dużo później, to jeszcze skutki nie są tak katastrofalne. Ale niedługo będą, bez obaw. No chyba, że zaraz po kolei pozamykają się te wszystkie pożal się boże Bajołery, Rokstedi, Noti-dogi i inne studia forsujące PRZEKAZ, to reszta zdąży się ocknąć na czas.

  • Plusik 2
Opublikowano

Wydaje mi się jednak, że świetna gra się obroni mimo wciskania wszędzie dziwnych treści. Takie TLOU2 dla mnie nadal kozacka gra ze świetnym  gameplayem  pomijam tęczowe wtrącenia, patrzę jako całość nie jest źle. Ale gra nadal robi robotę bo wygląda dobrze i walczy się dobrze, ale mam nadzieję,  że to gówno wciskane wszędzie w grach po prostu zdechnie i znów wrócimy do podstaw gier gdzie będziemy biegać piękną kobietą bez paskudzenia jej na siłę bo tak wypada. Podobało mi się pod tym Stellar Blade takimi bohaterkami powinno się grać i że się twórcy nie ugięli i nic nie zmienili.

  • Plusik 2
Opublikowano
32 minuty temu, mario10 napisał(a):

będziemy biegać piękną kobietą bez paskudzenia jej na siłę bo tak wypada. 

Chyba za mało dziś spałem bo w pierwszej chwili przeczytałem "piękną kobietą bez paskudnych jaj" :yao:

  • Haha 1
Opublikowano
53 minuty temu, BRY@N napisał(a):

Chyba za mało dziś spałem bo w pierwszej chwili przeczytałem "piękną kobietą bez paskudnych jaj" :yao:

 

Tymczasem deweloperzy z zachodu:

 

spacer.png

  • Haha 2
Opublikowano
Cytat

Breaking: Bethesda Game Studios workers have unionized. Not the same as the QA union. This time it's "wall to wall"… "241 developers including artists, engineers, programmers and designers", per the CWA. And they say Microsoft has recognized the union.

 

:thumbsup:

  • Plusik 1
Opublikowano
W dniu 17.07.2024 o 21:20, KrYcHu_89 napisał(a):

No cóż, Bioware też potrzebuje reformy. 

 

Nie ma czegoś takiego, jak BioWare w 2024. Podobny przypadek z Volition, PiranhaBytes czy Blizzardem. To są studia noszące nazwę, ale nie mające nic wspólnego z ich legendą. W przypadku BW, widać to od Inkwizycji i to co potem.

Opublikowano

Co w tym dziwnego? Gra nie jest jakoś wybitnie dobra, jest dostępna za tę przysłowiową paczkę czipsów w GP a do tego port na PC ma duże problemy z optymalizacją. Też wolałbym wydać tę kaskę gdzieś indziej na miejscu przeciętnego graczyka.

Opublikowano

Trafiłem na dyskusje na reddit, jak to microsoft kolejny raz nie wyczuł trendów i wypiął się na Genshin Impact kilka lat temu, mobilki teraz omijają xboxa, te gry zarabiają miliardy, a procent z tego wpada do kieszeni Sony. Sam Genshin w 3 lata zarobił 5 miliardow dolarów.

https://www.ign.com/articles/microsoft-regretted-missing-out-genshin-impact-xbox-exclusive

Po Genshinie na Sonke trafiły kolejne hity od Mihoyo jak Honkai Star Rail i debiutujące w tym miesiącu  Zenless Zone Zero, dochodzą do tego gry innych developerów, jak hit ostatnich tygodni Wuthering Waves.

Miesięczne zarobki 3 najpopularniejszych obecnie mobilek i są to dane tylko z androida i ios, bez pc i playstation.

Przechwytywanie.thumb.JPG.9e8d1e0b264571a605801bb6e30422c6.JPG

Opublikowano

Na Twitterze mi mignęło coś w stylu #notforxbox i się właśnie zastanawiałem o co chodzi, że kolejne takie produkcję omijają sprzęt MS.

Opublikowano
8 godzin temu, Figuś napisał(a):

 

Kupuję day one, jedne z moich ulubionych gier i w ten sposób zwiększę szansę na to, że zwieńczenie LoKowej historii ukaże się w jakiejś postaci do jakichś 2 procent. Minęło bodajże 20 lat od Defiance, a dalej mam ból dupy o to, że skasowano Dark Prophecy, które miało zamykać fabułę cyklu :(

 

Ciekawe czy będą przywracać przy remasterach wyciętą zawartość i do jakiego stopnia - jakby nie patrzeć, gdyby nie brak czasu, to Soul Reaver pierwotnie miał dostać zakończenie, po którym SR2 nie miałby racji bytu ;)

Opublikowano
6 godzin temu, Shen napisał(a):

Trafiłem na dyskusje na reddit, jak to microsoft kolejny raz nie wyczuł trendów i wypiął się na Genshin Impact kilka lat temu, mobilki teraz omijają xboxa, te gry zarabiają miliardy, a procent z tego wpada do kieszeni Sony. Sam Genshin w 3 lata zarobił 5 miliardow dolarów.

https://www.ign.com/articles/microsoft-regretted-missing-out-genshin-impact-xbox-exclusive

Po Genshinie na Sonke trafiły kolejne hity od Mihoyo jak Honkai Star Rail i debiutujące w tym miesiącu  Zenless Zone Zero, dochodzą do tego gry innych developerów, jak hit ostatnich tygodni Wuthering Waves.

Miesięczne zarobki 3 najpopularniejszych obecnie mobilek i są to dane tylko z androida i ios, bez pc i playstation.

Przechwytywanie.thumb.JPG.9e8d1e0b264571a605801bb6e30422c6.JPG

Ehh, mam niesamowitą ochotę zagrać w zzz, ale sony znowu zgarnęło cały tort. Mozgu nie mają w tym ms. Powinni probowac sciagnac do siebie te popularne darmowe gachy, a w gpu dawac co miesiac jakies perki do nich.

  • Plusik 1
  • Minusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...