SnoD 2 319 Opublikowano 26 lipca Opublikowano 26 lipca (edytowane) 6 godzin temu, Shen napisał(a): Trafiłem na dyskusje na reddit, jak to microsoft kolejny raz nie wyczuł trendów i wypiął się na Genshin Impact kilka lat temu, mobilki teraz omijają xboxa, te gry zarabiają miliardy, a procent z tego wpada do kieszeni Sony. Sam Genshin w 3 lata zarobił 5 miliardow dolarów. https://www.ign.com/articles/microsoft-regretted-missing-out-genshin-impact-xbox-exclusive Po Genshinie na Sonke trafiły kolejne hity od Mihoyo jak Honkai Star Rail i debiutujące w tym miesiącu Zenless Zone Zero, dochodzą do tego gry innych developerów, jak hit ostatnich tygodni Wuthering Waves. Miesięczne zarobki 3 najpopularniejszych obecnie mobilek i są to dane tylko z androida i ios, bez pc i playstation. "Wypiął się" bo nie zapłacił im za ekskluzywność? To "mała" nadinterpretacja To już producenci gier nie mogą wydawać multiplatform? Nie mówiąc już, że w tym artykule nie ma nic o tym, że z tego powodu inne podobne gry omijają X'a. Myślę, że powód jest bardziej prozaiczny - popularność PS5 w szczególności w Azji, co nie wymaga od Sony szczególnych starań o czasową lub pełną ekskluzywność na konsolach skoro taka gra i tak by zarobiła 10 do 1 na platformie Sony. Przy okazji przejęcia AB też MS poruszał tę kwestię chyba w kontekście gier japońskich wydawców, że Sony bardzo łatwo wypychać Xboksa z tego segmentu bo koszty są dla nich nieporównywalnie mniejsze niż dla MS. Edytowane 26 lipca przez SnoD 3 1 Cytuj
Beelzeboss 312 Opublikowano 26 lipca Opublikowano 26 lipca już się zlatują boty ze swoimi urojeniami, ze sony każdemu płaci, zeby nie wydawac na xboxie. Biedacy znowu nie przewidzieli co moze byc popularne, ale to nie dziwne, bo tam graczy nie ma. Możliwe, ze znowu byli chytrzy na kase i chcieli wiecej od mihoyo niz sony. FF14 tez przez wiele lat obiecywali, a jak w koncu gra wyszła to wymaga dwoch abonamentów na xboxie. 3 Cytuj
SnoD 2 319 Opublikowano 26 lipca Opublikowano 26 lipca Teraz, Beelzeboss napisał(a): już się zlatują boty ze swoimi urojeniami, ze sony każdemu płaci, zeby nie wydawac na xboxie. Biedacy znowu nie przewidzieli co moze byc popularne, ale to nie dziwne, bo tam graczy nie ma. Możliwe, ze znowu byli chytrzy na kase i chcieli wiecej od mihoyo niz sony. FF14 tez przez wiele lat obiecywali, a jak w koncu gra wyszła to wymaga dwoch abonamentów na xboxie. Widać tłuku, że nawet nie przeczytałeś tego artykułu XD Bo byś wiedział, że tak, Sony im zapłaciło za ekskluzywność. Cytuj
Shen 9 635 Opublikowano 26 lipca Opublikowano 26 lipca 21 minut temu, SnoD napisał(a): "Wypiął się" bo nie zapłacił im za ekskluzywność? To "mała" nadinterpretacja To już producenci gier nie mogą wydawać multiplatform? Na tym polega biznes, że trzeba czasem zainwestowac, żeby zarobić. Genshin to była ich pierwsza duza gra i mulitplatforma i widocznie szukali pieniędzy, microsoft ich olal, Sony wyczuło potencjał i teraz mają stały dopływ gotówki i nowych gier które są w topce popularności. 21 minut temu, SnoD napisał(a): Przy okazji przejęcia AB też MS poruszał tę kwestię chyba w kontekście gier japońskich wydawców, że Sony bardzo łatwo wypychać Xboksa z tego segmentu bo koszty są dla nich nieporównywalnie mniejsze niż dla MS. Wszystko fajnie, tylko gry które wymieniłem, czyli topka mobilek to gry chińskie a nie japońskie. 1 Cytuj
SnoD 2 319 Opublikowano 26 lipca Opublikowano 26 lipca (edytowane) 6 minut temu, Shen napisał(a): Na tym polega biznes, że trzeba czasem zainwestowac, żeby zarobić. Genshin to była ich pierwsza duza gra i mulitplatforma i widocznie szukali pieniędzy, microsoft ich olal, Sony wyczuło potencjał i teraz mają stały dopływ gotówki i nowych gier które są w topce popularności. Wszystko fajnie, tylko gry które wymieniłem, czyli topka mobilek to gry chińskie a nie japońskie. Ale działają te same prawidła rynku. Jeżeli MS sprzedaje w Azji 20 razy mniej konsol od Sony, to dewi mniej chętnie będą z nimi chodzić do łóżka, a jeśli nawet to za znacznie wyższą kasę. Z biznesowego punktu widzenia olewanie PS5 na rzecz Xa nie ma żadnego sensu. Jest po prostu zbyt duża dysproporcja w wielkości docelowego rynku. Edytowane 26 lipca przez SnoD Cytuj
Ukukuki 6 990 Opublikowano 26 lipca Opublikowano 26 lipca Sam Genshin zarabia więcej niż całe Sony na Playstation xD matematykę zostawiam wam. Do tego to Sony musiało pójść na ustępstwa żeby ta gra się u nich ukazała. Więc raczej kokosów z tego nie mają. Cytuj
mario10 519 Opublikowano 26 lipca Opublikowano 26 lipca 11 godzin temu, Figuś napisał(a): Świetnie, że to zrobią. Co prawda wolałbym remake, ale i remasterem nie pogardzę Cytuj
pawelgr5 1 460 Opublikowano 26 lipca Opublikowano 26 lipca Jak zrobia tak jak TR1-3 to bede mocno zadowolony. Na wiecej zreszta nie ma co liczyc. Cytuj
Josh 4 524 Opublikowano 28 lipca Opublikowano 28 lipca https://thatparkplace.com/suicide-squad-kill-the-justice-leagues-lesbian-mrs-freeze-season-2-update-bombs-with-players-game-has-lost-95-of-its-players-since-february/ Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 28 lipca Opublikowano 28 lipca to za dużo i tak nie stracili bo mało kto w to i tak grał Cytuj
suteq 183 Opublikowano 28 lipca Opublikowano 28 lipca No właśnie w tym to jest najlepsze, że mało kto grał ale wpisanie 95% nadaje tytułowi piękny clickbait xD Oczywiście tylko na thatparkplace 1 1 1 1 Cytuj
Bzduras 12 531 Opublikowano 28 lipca Opublikowano 28 lipca 95% porównując do czego? Najwyższej liczby grających jednocześnie? Śmiem twierdzić, że taki spadek wydarzył się na długo przed tęczową lesbo-freeze, teraz to już tylko dobijanie gwoździa do trumny. Cytuj
Beelzeboss 312 Opublikowano 28 lipca Opublikowano 28 lipca W dniu 26.07.2024 o 01:21, Shen napisał(a): Trafiłem na dyskusje na reddit, jak to microsoft kolejny raz nie wyczuł trendów i wypiął się na Genshin Impact kilka lat temu, mobilki teraz omijają xboxa, te gry zarabiają miliardy, a procent z tego wpada do kieszeni Sony. Sam Genshin w 3 lata zarobił 5 miliardow dolarów. https://www.ign.com/articles/microsoft-regretted-missing-out-genshin-impact-xbox-exclusive Po Genshinie na Sonke trafiły kolejne hity od Mihoyo jak Honkai Star Rail i debiutujące w tym miesiącu Zenless Zone Zero, dochodzą do tego gry innych developerów, jak hit ostatnich tygodni Wuthering Waves. Miesięczne zarobki 3 najpopularniejszych obecnie mobilek i są to dane tylko z androida i ios, bez pc i playstation. https://www.windowscentral.com/gaming/xbox/the-biggest-strategic-mistake-of-xboxs-phil-spencer-era-is-not-talked-about-enough Jizz Condom też wyskrobał "artykuł" na ten temat 2 Cytuj
SnoD 2 319 Opublikowano 28 lipca Opublikowano 28 lipca 5 godzin temu, Josh napisał(a): https://thatparkplace.com/suicide-squad-kill-the-justice-leagues-lesbian-mrs-freeze-season-2-update-bombs-with-players-game-has-lost-95-of-its-players-since-february/ Esencja tego co mi się nie podoba we współczesnych grach czy filmach - eksponowanie orientacji seksualnej (odmiennej) bez wyraźnego uzasadnienia czy jakiegokolwiek powodu. Np. nie wystarczył alternatywny skin dla tej postaci, jego żeńska wersja, dlaczego musiała to być koniecznie LESBIJKA. Kto grając się nad tym zastanawia? Ale sam tytuł newsa clickbaitowy, bo w grę nawet na premierze nikt nie grał. 1 1 Cytuj
Bzduras 12 531 Opublikowano 31 lipca Opublikowano 31 lipca https://eci.ec.europa.eu/045/public/#/screen/home - proszę tutaj podpisać wyraz poparcia w drodze legislacyjnej, mości zagrajmerstwo. Jak nie zbierzemy się w końcu w kupę to nas wydawcy będą okradać z coraz większej liczby giereczek 4 1 Cytuj
Bzduras 12 531 Opublikowano 31 lipca Opublikowano 31 lipca Jak widać inicjatywa jest bliska polskiej racji stanu, bo po tych kilku godzinach od uruchomienia możliwości wyrażenia poparcia dla inicjatywy najwięcej podpisów jest właśnie z naszego kraju. Nic tylko się cieszyć! Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 31 lipca Opublikowano 31 lipca Bungie właśnie wyjebało 450 pracowników czyli 1/3 studia, połowa na bruk, połowa do innych ekip co tam robiło 1300 osób to beczunia. 1 Cytuj
SnoD 2 319 Opublikowano 31 lipca Opublikowano 31 lipca (edytowane) 220, ale i tak dużo. Wszyscy mówili, że najbardziej irracjonalne i przepłacone przejęcie w branży. Miało być 15 nowych GAASów, a prawie wszystko już pokasowali, a Bungie łącznie straciło już ~450 pracowników. No ale sami są sobie winni, nie chcieli robić Halo, to Sony ich przemieli do jakiś cinematiców za 3 lata. 220 zwalniają a 155 przechodzi do Sony, to w sumie w samym Bungie zostanie z 700 osób z 1300. Edytowane 31 lipca przez SnoD Cytuj
Pupcio 18 429 Opublikowano 31 lipca Opublikowano 31 lipca Największa wtopa zakupowa w historii tej branży. Nie wiem jak można było kupić tych parobasów Cytuj
jimmy 1 273 Opublikowano 31 lipca Opublikowano 31 lipca Akurat Bungie to jebać i bardzo dobrze się stało (ludzi szkoda wiadomo). Sukces zbudowany na rakowych praktykach, przehajpowani bajkopisarze. Chcieli wydymać pana Sony to teraz Sony wydyma ich. Tylko szkoda straconego czasu i pieniędzy. Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 31 lipca Opublikowano 31 lipca 53 minuty temu, SnoD napisał(a): to Sony ich przemieli do jakiś cinematiców za 6 lat z deszczu pod szambo ale co tam robiło aż 1300 nieudaczników to afera którą powinien rozwiązać Roman G. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.