Josh 4 524 Opublikowano 7 sierpnia Opublikowano 7 sierpnia Vagranta nigdy nie lubiłem, ale Parasite Eve w stylu pierwszej części przytuliłbym mocniej niż proboszcz na plebanii nowego ministranta. Obawiam się jednak, że prędzej zrobiliby z tego akcyjniaka jak PE2 albo 3rd Birthday. Cytuj
mario10 520 Opublikowano 7 sierpnia Opublikowano 7 sierpnia Vagrant i Parasite to gry mojej growej młodości i mam spory sentyment do nich Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 7 sierpnia Opublikowano 7 sierpnia 20 minut temu, mario10 napisał(a): No taki pełnoprawny remake bym chciał Vagranta i Parasite Pełnoprawny remake? Oj to morze kasy musiało by pójść, Vagrant z oprawą na poziomie Demon's Souls czy PE to masa lokacji do zrobienia a do tego trzeba dodać dobrze wyreżyserowane cutscenki. Nie wiem czy SE dało by zielone światło nawet jeśli najpierw wydali by bieda remaster który by zszedł w jakiejś kosmicznej ilości. Cytuj
ASX 14 654 Opublikowano 7 sierpnia Opublikowano 7 sierpnia Oni mają zysk operacyjny z singlowych gier na PC i konsole na poziomie 0,5% i to w momencie kiedy wydali kolejną część remake'u jednego ze swoich największych hitów w historii, a wy tutaj piszecie o rimejkowaniu jakiś mniej znany marek xD Skupią się raczej na tym co przynosi im kasę czyli MMO i grach mobilnych. Jeśli wciąż będą chcieli odświeżać jakieś stare marki to najprawdopodobniej zrobią to po kosztach jakimiś tanimi w produkcji remasterami, bo robienie gier AAA zwłaszcza w ich przypadku to przepalanie kasy i balansowanie na krawędzi. Cytuj
pawelgr5 1 460 Opublikowano 7 sierpnia Opublikowano 7 sierpnia FF7-3 zrobia z takim budzetem jak poprzednie dwie. Bardziej bym sie zastanawial jak moze wygladac FF17. Cytuj
Josh 4 524 Opublikowano 7 sierpnia Opublikowano 7 sierpnia 9 minut temu, ASX napisał(a): Skupią się raczej na tym co przynosi im kasę czyli MMO i grach mobilnych. Jeśli wciąż będą chcieli odświeżać jakieś stare marki to najprawdopodobniej zrobią to po kosztach jakimiś tanimi w produkcji remasterami, bo robienie gier AAA zwłaszcza w ich przypadku to przepalanie kasy i balansowanie na krawędzi. To nie za bardzo wyjaśnia czemu (podobno) robią remake FFIX. Cytuj
Jukka Sarasti 358 Opublikowano 7 sierpnia Opublikowano 7 sierpnia 4 minuty temu, Josh napisał(a): To nie za bardzo wyjaśnia czemu (podobno) robią remake FFIX. Przy czym podobno skala rimejku FF IX ma być znacznie mniejsza, niż siódemki. Inna rzecz, że chociaż to moja ulubiona część z PSX, to jak chcą robić nowe wersje, to dziwi mnie pominięcie ósemki. 1 Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 7 sierpnia Opublikowano 7 sierpnia 4 minuty temu, Jukka Sarasti napisał(a): Przy czym podobno skala rimejku FF IX ma być znacznie mniejsza, niż siódemki. Inna rzecz, że chociaż to moja ulubiona część z PSX, to jak chcą robić nowe wersje, to dziwi mnie pominięcie ósemki. Zobacz sobie na Steamie ile osób ograło/posiada remaster VIII a ile IX. IX ma prawie 3x większe zainteresowanie, do tego zrobienie stylizowanej grafiki jest tańsze niż pójście w realizm a najważniejszym powodem jest to że FFVIII to jest gameplayowy śmieć i i cały system trzeba by było zrobić od zera (od junction system, przez draw, limit breaki, skalowanie przeciwników, benefity z karcianki itd.). Cytuj
Jukka Sarasti 358 Opublikowano 7 sierpnia Opublikowano 7 sierpnia 6 minut temu, łom napisał(a): Zobacz sobie na Steamie ile osób ograło/posiada remaster VIII a ile IX. IX ma prawie 3x większe zainteresowanie, do tego zrobienie stylizowanej grafiki jest tańsze niż pójście w realizm a najważniejszym powodem jest to że FFVIII to jest gameplayowy śmieć i i cały system trzeba by było zrobić od zera (od junction system, przez draw, limit breaki, skalowanie przeciwników, benefity z karcianki itd.). Co do ilości zainteresowanych na Steam jest to słuszny argument, natomiast nie sądzę, że konieczny musi być utrzymany styl graficzny z oryginału w przypadku ósemki (siódemka też poszła w inny styl graficzny, i przy IX nikt nie obiecuje podobnego stylu), a system można łatwo przebudować na fundamencie z nowej wersji siódemki. Cytuj
Josh 4 524 Opublikowano 7 sierpnia Opublikowano 7 sierpnia 16 minut temu, łom napisał(a): Zobacz sobie na Steamie ile osób ograło/posiada remaster VIII a ile IX. IX ma prawie 3x większe zainteresowanie, do tego zrobienie stylizowanej grafiki jest tańsze niż pójście w realizm a najważniejszym powodem jest to że FFVIII to jest gameplayowy śmieć i i cały system trzeba by było zrobić od zera (od junction system, przez draw, limit breaki, skalowanie przeciwników, benefity z karcianki itd.). Eee, akurat jeżeli chodzi o system to bez znaczenia którego Finala będą rimejkować, bo i tak każdy będzie zrobionym od zera akcyjniakiem z wykastrowaną połową mechanik z oryginału. Bardzo bym chciał FF9 (8 jeszcze bardziej) w klasycznym wydaniu, tylko z lepszą grafą i rozbudowanymi miejscówkami, ale nie ma się co czarować, że oni zrobią z tego turówkę zawracając sobie przy okazji gitarę pozostałymi mechanikami. Co do reszty argumentów to brzmi całkiem sensownie czemu akurat za tę część się teraz biorą. 1 Cytuj
Suavek 4 695 Opublikowano 7 sierpnia Opublikowano 7 sierpnia 13 godzin temu, Josh napisał(a): Na Switcha ponoć już portują. Niestety, nie obędzie się bez małych cięć tu i tam Nieironicznie, bardzo chętnie bym przyjął remaster oryginalnego FFVII w stylu graficznym Ever Crisis. Tj. taki remaster 1:1 gameplay'owo, tylko w nowej oprawie. Te wszelkie mody graficzne na PC stworzone przez fanów nieszczególnie do mnie przemawiają w tym przypadku. Cytuj
Pupcio 18 430 Opublikowano 7 sierpnia Opublikowano 7 sierpnia Właśnie gram sobie Parasite Eve i tam jest strasznie sporo lokacji a do tego w mieście więc morze hajsu by na to poszło a przy ich obecnym rozumowaniu można zapomnieć o takim ryzyku. No ale nie powiem, marzenie zobaczyć te gierke w obecnej jakości. design stworków jest super Cytuj
mario10 520 Opublikowano 7 sierpnia Opublikowano 7 sierpnia Wiadomo, że kołnierzyki muszą przeliczyć to czy będzie się opłacać, ale w ramach pobożnych życzeń te gry bym chciał Cytuj
pawelgr5 1 460 Opublikowano 7 sierpnia Opublikowano 7 sierpnia Wiedzac ze taki Rebirth im sie srednio oplacal to nie licze na podobne projekty w przyszlosci (a przynajmniej nie wiecej niz jeden na kilka lat). Natomiast nie wydaje mi sie zeby S-E zrezygnowalo wlasnie z takich remakow jak te na silniku 2D-HD. Ewentualnie proste remastery jak Tactics Ogre. Teraz jeszcze w zapowiedziach jest mocno oczekiwany przeze mnie Front Missions 3 (jedyna czesc do ktorej mam sentyment i moj nr 2 jak chodzi o ten gatunek ever) i Dragon Questy - tak pamietam o FFT i 9 ale oficjalnie nic nie bylo jeszcze. Sporo grania sie szykuje tak czy tak. Cytuj
Josh 4 524 Opublikowano 7 sierpnia Opublikowano 7 sierpnia Sądzę, że doczekamy się podobnych projektów w przyszłości, tylko SE będzie już mądrzejsze i zacznie je wydawać multiplatformowo. Bo chyba największy problem polega na tym, że Rebirth jest uziemione na jednej platformie mocno ograniczając tym ilość sprzedanych sztuk, a nie że gracze nie chcą remaków. Cytuj
Beelzeboss 312 Opublikowano 7 sierpnia Opublikowano 7 sierpnia Nintendo wypuści switcha 2 w przyszłym roku i SE się odbije. Gracze nintendo kupują gry i nie czekaja na abonamenty, więc SE ładnie zarobi na portach wszystkiego co wyszło na playstation. Cytuj
SnoD 2 319 Opublikowano 7 sierpnia Opublikowano 7 sierpnia Ciekawe czy MS się skusi jak już zainwestował do $50 mln: 1 Cytuj
suteq 183 Opublikowano 7 sierpnia Opublikowano 7 sierpnia PCF do zsypu, oni nie zrobili dobrej gry od w zasadzie Bulletstorma. 1 Cytuj
Josh 4 524 Opublikowano 7 sierpnia Opublikowano 7 sierpnia Ciężkie do przełknięcia pigułki, ale niestety to prawda. Cytuj
Bzduras 12 532 Opublikowano 7 sierpnia Opublikowano 7 sierpnia 12 minut temu, suteq napisał(a): PCF do zsypu, oni nie zrobili dobrej gry od w zasadzie Bulletstorma. Witchcraft podobno spoko jest. Cytuj
suteq 183 Opublikowano 7 sierpnia Opublikowano 7 sierpnia 4 minuty temu, Bzduras napisał(a): Witchcraft podobno spoko jest. Kolego serdeczny, chyba pojebały ci się studia i gry. Pewnie miałeś na myśli Witchfire od potężnego Adriana Chmielarza uzależnionego od Destiny i studia The Astronauts. 1 Cytuj
Bzduras 12 532 Opublikowano 7 sierpnia Opublikowano 7 sierpnia A to oni się rozbili? W sumie ruchy Chmielarza przestałem obserwować w momencie gdy wszedł w tryb Magdy Gessler i robienia fotek jedzenia więc faktycznie pewnie jebnąłem głupotę, mea culpa. Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 7 sierpnia Opublikowano 7 sierpnia 15 minut temu, ASX napisał(a): kolejne zwolnienia w branży To ci od psp'kowych gowow i zamówienia 1886? Cytuj
suteq 183 Opublikowano 7 sierpnia Opublikowano 7 sierpnia Chmielarz poszedł na swoje (po raz 3) w 2012 i wtedy też powstało The Astronauts, a w 2014 wydali Zaginięcie Ethana Cartera Adriana Chmielarza hehe Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.