Beelzeboss 292 Opublikowano 12 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia Korea znowu ratuje branżę. Hamburgery nie po raz pierwszy i ostatni nie poznały się na jakościowym produkcie. Cytuj Odnośnik do komentarza
drozdu7 2 536 Opublikowano 12 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia Nie wiem czy było. Odnośnie tej inicjatywy graczy. Tu developerek oczywiście z problemami Jest też druga część Cytuj Odnośnik do komentarza
suteq 162 Opublikowano 12 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia Generalnie ziomek ma rację że nie ma sensu trzymać serwerów do martwej gry ale wystarczy nie robić gry always online i wtedy serwery sobie mogą zamykać a gra będzie dalej działać w singlu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 17 956 Opublikowano 12 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia No ale to jest chyba w podstawach tej akcji że nikt nie wymaga aby gry multi działały w nieskończoność tylko właśnie jakieś chore praktyki typu singiel wymagający połączenia z serwerami. Więc o czym ten developerek od modelowania kibli czy co on tam robi nawija? Cytuj Odnośnik do komentarza
suteq 162 Opublikowano 12 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia No problem w tym że ta inicjatywa zaczęła się od The Crew które wrzuciło always online do singla i teraz nikt jej nie odpali a najwidoczniej wyewoluowało w petycję aby we wszystkie gry można było dalej grać, nawet w te które mają tylko multiplayer i o których pamiętają 2 osoby na świecie. I jak czytam opis tej petycji to tak, tam nie ma sprecyzowane o jakie gry chodzi tylko ogólnie o zapewnieniu funkcjonowania gier na zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 17 956 Opublikowano 12 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia Wczoraj oglądałem filmik quaza to tam podawał jakie są cele tego gówna ale nie wiem skąd je wziął bo na tej stronie ich nie widziałem chyba że mi gdzieś umknęły Cytuj Odnośnik do komentarza
Mejm 15 160 Opublikowano 12 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia Mozna tez tak zaprojektowac gre zeby dedykowane serwery mogla stawiac spolecznosc. Na ps3 z tego co pamietam to tak odratowali Bulletstorma. Cytuj Odnośnik do komentarza
suteq 162 Opublikowano 12 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia Chyba wszystkie gry Valve mają opcję stawiania prywatnych serwerów i jak gracze chcą to sobie nawet pierwszego Counter-Strike odpalą w multi. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 11 894 Opublikowano 12 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia Godzinę temu, drozdu7 napisał(a): Nie wiem czy było. Odnośnie tej inicjatywy graczy. Tu developerek oczywiście z problemami Jest też druga część Ach, tak, to ten typ, co zrozumiał parę rzeczy na opak i na tej podstawie oparł swoje wywody. Ross Scott, autor tej inicjatywy, zaprosił go nawet na rozmowę na live, żeby wyjaśnić jego wątpliwości i odpowiedzieć na ewentualne pytania. Nie zgodził się Dlatego Ross postanowił nagrać swoje Q&A bez niego. Lepiej zamiast zapychać sobie głowę jakimiś pierdołami o żabach obejrzeć materiał od autora: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
suteq 162 Opublikowano 12 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia No faktycznie, Trevor gada z większym sensem i fajnie że ten film zrobił. Cytuj Odnośnik do komentarza
SnoD 2 151 Opublikowano 12 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 9 godzin temu, KrYcHu_89 napisał(a): Aha, no czyli mamy odpowiedź, że to tylko HiFi na początek, potem być może nowe IP. Swoją drogą trochę dziwne, że EW i Ghostwire: Tokyo zostało w M$, a HiFi nie, no cóż lepszy rydz niż nic. Bo HiFi to jedyne IP od Tango z jakimkolwiek potencjałem marketingowym i Krafton pewnie nic innego poza tym nie chciał, no bo i po co. Cytuj Odnośnik do komentarza
SlimShady 3 285 Opublikowano 12 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia Nie powiedziałbym, że ma większy potencjał od The Evil Within. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 478 Opublikowano 12 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia Też mi się wydaje że Evil Within wcale nie ma mniejszczego potencjału. Myślę że to deal był robiony po kosztach, Krafton chciał mieć studio i prawa do HiFi Rusha ale nie interesowało go wykupowanie praw do innych IP studia, które podbiłyby cenę transakcji. A Microsoft był gotów pójść na rękę w tym przypadku, bo zawsze to odrobinę lepiej wypada PRowo sprzedać studio niż je zamykać. Cytuj Odnośnik do komentarza
SnoD 2 151 Opublikowano 12 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia Technicznie rzecz biorąc to oni już studio zamknęli, mieli już ostatni dzień pracy jakiś czas temu. Jeszcze wyjdzie tak, że sprzedano tak naprawdę sam szyld i jedno IP, a ludzi już dawno nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 11 894 Opublikowano 14 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia O skurwysyn 444 konsole podłączone do jednego TV 1 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Josh 3 778 Opublikowano 14 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia OMG, to ile wejść ma to TV??? Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 11 894 Opublikowano 14 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia Obejrzyj to zobaczysz. Tam do TV to są chyba switche podłączone, generalnie chciałbym być tam w procesie łączenia wszystkiego w całość i układania przewodów żeby zobaczyć to na własne oczy Cytuj Odnośnik do komentarza
KrYcHu_89 2 059 Opublikowano 14 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia Chory człowiek. Cytuj Odnośnik do komentarza
Figaro 8 125 Opublikowano 14 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 1 godzinę temu, Bzduras napisał(a): O skurwysyn 444 konsole podłączone do jednego TV @Mantis 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Daddy 4 193 Opublikowano 15 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia W dniu 12.08.2024 o 21:33, SnoD napisał(a): Technicznie rzecz biorąc to oni już studio zamknęli, mieli już ostatni dzień pracy jakiś czas temu. Jeszcze wyjdzie tak, że sprzedano tak naprawdę sam szyld i jedno IP, a ludzi już dawno nie ma. Część ludzi została przydzielona do innych studiów MS, część jest bez pracy, coś tam z tego ulepią. Cieszy że kiedyś będzie HR2 na Xboxa jedynka to jedna z najlepszych gier 2023, ciekawe tylko czy znowu będzie sprzedażowa katastrofa na wszystkich konsolach jak pierwsza cześć i każda inna gra Tango z wyjątkiem TEW1 które jeszcze było na progu opłacalności. Cytuj Odnośnik do komentarza
Beelzeboss 292 Opublikowano 15 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2 godziny temu, Daddy napisał(a): Cieszy że kiedyś będzie HR2 na Xboxa hehe akurat to jest jak rzut monetą 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
SnoD 2 151 Opublikowano 21 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia Ciekawe czy Wukong i Sztywny Blejd to jaskółka tego, że chińscy czy koreańscy deweloperzy zaczną wychodzić ze swojej strefy komfortu i śmielej wydawać gry inne niż mmosy z których są najbardziej znani. Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 678 Opublikowano 21 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia Oby bo wszytsko wskazuje na to, że najlepsze gry tego roku to właśnie skośne twory. Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 17 956 Opublikowano 21 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia Coś mi mignęło że małpiszona nikt tam nie chciał wydać bo chinole i gry to właśnie tylko mmo, i te mobline gówna więc po takim sukcesie rzeczywiście może się coś ruszy na tamtym rynku w singlowych gierkach. Fajnie by było bo te gry z ameryczki i europy w ostatnich latach to xD Cytuj Odnośnik do komentarza
Ukukuki 6 642 Opublikowano 21 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2 godziny temu, XM. napisał(a): Oby bo wszytsko wskazuje na to, że najlepsze gry tego roku to właśnie skośne twory. Przecież ten Wukong to będzie żółtko na PS5 na meta przez technikalia, na PC ma ledwo zielono. Stellar to też bardzo dobra gra ale nic co będzie się pamiętało po latach jak Sekiro. Warhammer może być jeszcze sztosem w tym roku. No i Astro z nadchodzących premier. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.