Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Generalnie ziomek ma rację że nie ma sensu trzymać serwerów do martwej gry ale wystarczy nie robić gry always online i wtedy serwery sobie mogą zamykać a gra będzie dalej działać w singlu. :) 

Opublikowano

No ale to jest chyba w podstawach tej akcji że nikt nie wymaga aby gry multi działały w nieskończoność tylko właśnie jakieś chore praktyki typu singiel wymagający połączenia z serwerami. Więc o czym ten developerek od modelowania kibli czy co on tam robi nawija?

Opublikowano

No problem w tym że ta inicjatywa zaczęła się od The Crew które wrzuciło always online do singla i teraz nikt jej nie odpali a najwidoczniej wyewoluowało w petycję aby we wszystkie gry można było dalej grać, nawet w te które mają tylko multiplayer i o których pamiętają 2 osoby na świecie. I jak czytam opis tej petycji to tak, tam nie ma sprecyzowane o jakie gry chodzi tylko ogólnie o zapewnieniu funkcjonowania gier na zawsze. 

Opublikowano

Wczoraj oglądałem filmik quaza to tam podawał jakie są cele tego gówna ale nie wiem skąd je wziął bo na tej stronie ich nie widziałem chyba że mi gdzieś umknęły

Opublikowano

Mozna tez tak zaprojektowac gre zeby dedykowane serwery mogla stawiac spolecznosc. Na ps3 z tego co pamietam to tak odratowali Bulletstorma.

Opublikowano

Chyba wszystkie gry Valve mają opcję stawiania prywatnych serwerów i jak gracze chcą to sobie nawet pierwszego Counter-Strike odpalą w multi. 

Opublikowano
Godzinę temu, drozdu7 napisał(a):

 

Nie wiem czy było. Odnośnie tej inicjatywy graczy. Tu developerek oczywiście z problemami

Jest też druga część

Ach, tak, to ten typ, co zrozumiał parę rzeczy na opak i na tej podstawie oparł swoje wywody. Ross Scott, autor tej inicjatywy, zaprosił go nawet na rozmowę na live, żeby wyjaśnić jego wątpliwości i odpowiedzieć na ewentualne pytania. Nie zgodził się :) Dlatego Ross postanowił nagrać swoje Q&A bez niego. Lepiej zamiast zapychać sobie głowę jakimiś pierdołami o żabach obejrzeć materiał od autora:

  • Plusik 2
Opublikowano
9 godzin temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Aha, no czyli mamy odpowiedź, że to tylko HiFi na początek, potem być może nowe IP. Swoją drogą trochę dziwne, że EW i Ghostwire: Tokyo zostało w M$, a HiFi nie, no cóż lepszy rydz niż nic. 

 

Bo HiFi to jedyne IP od Tango z jakimkolwiek potencjałem marketingowym i Krafton pewnie nic innego poza tym nie chciał, no bo i po co.

Opublikowano

Też mi się wydaje że Evil Within wcale nie ma mniejszczego potencjału. 

 

Myślę że to deal był robiony po kosztach, Krafton chciał mieć studio i prawa do HiFi Rusha ale nie interesowało go wykupowanie praw do innych IP studia, które podbiłyby cenę transakcji.

A Microsoft był gotów pójść na rękę w tym przypadku, bo zawsze to odrobinę lepiej wypada PRowo sprzedać studio niż je zamykać. 

Opublikowano

Technicznie rzecz biorąc to oni już studio zamknęli, mieli już ostatni dzień pracy jakiś czas temu. Jeszcze wyjdzie tak, że sprzedano tak naprawdę sam szyld i jedno IP, a ludzi już dawno nie ma.

Opublikowano

Obejrzyj to zobaczysz. Tam do TV to są chyba switche podłączone, generalnie chciałbym być tam w procesie łączenia wszystkiego w całość i układania przewodów żeby zobaczyć to na własne oczy :nosacz3:

Opublikowano
W dniu 12.08.2024 o 21:33, SnoD napisał(a):

Technicznie rzecz biorąc to oni już studio zamknęli, mieli już ostatni dzień pracy jakiś czas temu. Jeszcze wyjdzie tak, że sprzedano tak naprawdę sam szyld i jedno IP, a ludzi już dawno nie ma.

Część ludzi została przydzielona do innych studiów MS, część jest bez pracy, coś tam z tego ulepią. 

 

 

Cieszy że kiedyś będzie HR2 na Xboxa :obama: jedynka to jedna z najlepszych gier 2023, ciekawe tylko czy znowu będzie sprzedażowa katastrofa na wszystkich konsolach jak pierwsza cześć i każda inna gra Tango z wyjątkiem TEW1 które jeszcze było na progu opłacalności. 

 

Opublikowano

Ciekawe czy Wukong i Sztywny Blejd to jaskółka tego, że chińscy czy koreańscy deweloperzy zaczną wychodzić ze swojej strefy komfortu i śmielej wydawać gry inne niż mmosy z których są najbardziej znani.

Opublikowano

Coś mi mignęło że małpiszona nikt tam nie chciał wydać bo chinole i gry to właśnie tylko mmo, i te mobline gówna więc po takim sukcesie rzeczywiście może się coś ruszy na tamtym rynku w singlowych gierkach. Fajnie by było bo te gry z ameryczki i europy w ostatnich latach to xD

Opublikowano
2 godziny temu, XM. napisał(a):

Oby bo wszytsko wskazuje na to, że najlepsze gry tego roku to właśnie skośne twory.


Przecież ten Wukong to będzie żółtko na PS5 na meta przez technikalia, na PC ma ledwo zielono. Stellar to też bardzo dobra gra ale nic co będzie się pamiętało po latach jak Sekiro. 
 

Warhammer może być jeszcze sztosem w tym roku. No i Astro z nadchodzących premier. 

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...