ProstyHeker 1 784 Opublikowano wczoraj o 06:27 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 06:27 (edytowane) 16 godzin temu, Figaro napisał(a): Nie ma co już nawet reagować i odpowiadać na wysrywy tego smutnego człowieka żyjącego w bańce. Ale niechcący poruszył faktyczny problem: od czasu boomu gier indie w 2009-2010, nigdy nie było indyczkom tak ciężko. Tylko JEDEN gracz kupił w ciągu 24h premiery grę All You Need is Help, nową grę Q Games (ci od PixelJunk). Gra miała nawet pokaz na konfie MSu w TGS. Gier jest po prostu za dużo. Tylu utalentowanych twórców musi liczyć na łut szczęścia, albo gra wystrzeli i masz bogactwo, albo chuja tam, bankrupctwo, nic pomiędzy. Widziałem trailer na TGS i jedyne, co czułem, to irytację zbyt długim, nudnym trailerem nieciekawej gry. Nie ma nic, co by sprawiło, że bym chciał ją kupić na konsolę lub PC. Może na telefonach znajdzie swoich odbiorców, ale tutaj? Szanuję swój czas i na pewno nie wykorzystam go na popierdółkę. I jeszcze za stówę Wiem, że indie mają pod górkę, ale może już ludziom się przejadły takie gry jak wyżej lub kolejne pixelowe chodzone w bok, z zadatkami na głębię i topienie serc, a tak naprawdę są cheesy. Może to być hot take, ale jeśli gra byłaby dobra, estetyka rodem z PS2 by nikomu nie wadziła, tak samo jak nie wadziły latami wydawane 16-bit style. Edytowane wczoraj o 06:28 przez ProstyHeker Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 12 005 Opublikowano wczoraj o 06:43 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 06:43 Plus gierka jest w Game Passie i wygląda dosłownie jak coś, co zostało stworzone z myślą o abonamencie. Ale pewnie nie rozumiemy artyzmu bo się nie znamy. Z grzeczności nie wspomnę, jakie gierki wychodzą w tym miesiącu, bo to już byłby overkill. Wrzucanie na rynek multiplayerowego indyczka w tak nabity miesiąc podchodzi pod autosabotaż. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 506 Opublikowano wczoraj o 06:51 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 06:51 IMO All you need is help wygląda bardzo w porządku na wszystkich materiałach które widziałem, tak jak wszystkie poprzednie inne gry tego studia. Ale rację ma Figaro, gier jest tyle że coraz trudniej się przebić, nawet tym które są dobre lub bardzo dobre. I sama jakość już dawno nie gwarantuje, że gra odniesie sukces. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
SlimShady 3 311 Opublikowano wczoraj o 07:21 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 07:21 Nigdy nie gwarantowała, i to nawet w przypadku gier wybitnych, i ponadczasowych. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 506 Opublikowano wczoraj o 07:42 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 07:42 no, w sumie tak Cytuj Odnośnik do komentarza
Shen 9 589 Opublikowano wczoraj o 08:24 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 08:24 kolejny emulator do piachu https://www.pcgamer.com/gaming-industry/switch-emulator-ryujinx-goes-offline-after-creator-gets-an-offer-from-nintendo-they-cant-refuse/ Cytuj Odnośnik do komentarza
Josh 3 880 Opublikowano wczoraj o 08:34 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 08:34 1 godzinę temu, ASX napisał(a): IMO All you need is help wygląda bardzo w porządku na wszystkich materiałach które widziałem, tak jak wszystkie poprzednie inne gry tego studia. Ale rację ma Figaro, gier jest tyle że coraz trudniej się przebić, nawet tym które są dobre lub bardzo dobre. I sama jakość już dawno nie gwarantuje, że gra odniesie sukces. Wystarczy podczas jakiejś grubej promki wejść na PS Store albo Steam i można godzinami przewijać listę z indykami, co poważnie daje od myślenia odnośnie ilości takich gier. I weź tu teraz z tego stosu, gdzie 3/4 to klepięte w kiblu na kolanie crapy, wybierz coś co rzeczywiście okaże się dobre. Gdybym nie subował youtuberów interesujących się horrorami, to sam bym ominął z połowę świetnych produkcji np. o takim Conscript albo Hollowbody w życiu bym nie usłyszał. Tak więc chyba najlepsza opcja dla deweloperów tworzących indie i nie posiadających kasy na jakikolwiek marketing, to po prostu uderzyć do internetowych guru licząc, że za free albo za jakąś drobną opłatą narobią ciut szumu o ich giereczkach, a później się modlić, że to zadziała. Premiera zaplanowana we właściwym terminie i nie wkurwianie ludzi pewnymi wątkami to z pewnością też są jakieś klucze do sukcesu. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 506 Opublikowano wczoraj o 08:45 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 08:45 No ale nawet jutuberom ciężko wszystko ograć, bo co chwila są bombardowani darmowymi kodami by sprawdzić jakiegoś indyczka. Problemem jest też to że gier jest dużo, bardzo dużo, ale ludzie kupują coraz mniej gier, bo są pochłonieci grami usługami. Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 18 085 Opublikowano 23 godziny temu Udostępnij Opublikowano 23 godziny temu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Figaro 8 152 Opublikowano 23 godziny temu Udostępnij Opublikowano 23 godziny temu Mi ogólnie brakuje estetyki gier z ps2 pod względem technikaliów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Shen 9 589 Opublikowano 23 godziny temu Udostępnij Opublikowano 23 godziny temu 25 minut temu, Pupcio napisał(a): W weekend właśnie zacząłem nie wiem które już przejście najlepszego jrpg wszechczasów 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Josh 3 880 Opublikowano 20 godzin temu Udostępnij Opublikowano 20 godzin temu Dla mnie grą z najbardziej wakacyjnym klimatem już zawsze będzie FFX-2 Fabularnie niesamowicie denna odsłona, ale ogólny luz i humor, pomykanie trzema seksownymi dupeczkami, bujanie się po plaży i słuchanie takich kawałków jak ten no kurde, to jest definicja odprężenia jaką może dać giereczka dla dzieci. Pewnie z wakacjami kojarzy mi się również dlatego, że grałem w to jeszcze będąc srolem... właśnie na wakacjach FFXII też miało kilka fajnych miejscówek, w tym wielką, egzotyczną plażę, na której uwielbiałem expić. No i pierwsze KIngdom Hearts też zaczynało się w podobnej miejscówce Cytuj Odnośnik do komentarza
kotlet_schabowy 2 627 Opublikowano 18 godzin temu Udostępnij Opublikowano 18 godzin temu Co prawda grałem w to pierwszy raz jakoś na jesień (i to w wersji czarno-białej, bo nie miałem jeszcze kabla RGB xD), ale klimat był. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.