Mejm 15 302 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu Uncharted 1 to ciota i ch.uj. 1 Cytuj
GearsUp 177 Opublikowano 10 godzin temu Opublikowano 10 godzin temu Dobra dżunglowa kapiszoniariada polana platformowym sosem, do strawienia Cytuj
Josh 4 507 Opublikowano 10 godzin temu Opublikowano 10 godzin temu Gardzę Uncharted za jedną rzecz: całkowite spieprzenie, czyli zautomatyzowanie platformingu w grach. Od kiedy ta gra wyszła wszystkie inne zaczęły od niej kopiować tę mechanikę i w każdej tak samo źle się skacze. Cytuj
dominalien 262 Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu Stellar Blade się kłania, na szczęście. Po tylu latach autoskakania już nawet nie pamiętałem czego mi brakuje. Cytuj
BRY@N 1 453 Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu I to wspaniałem rzucanie granatami poprzez wychylenie pada w pierwszej części Cytuj
Pupcio 18 397 Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu Nie ma co skakać samemu w grze wideo, jeszcze człowiek spadnie i będzie musiał powtarzać etap co opóźni przechodzenie kolejnej gry na wyścigi! Cytuj
Josh 4 507 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu Tylko to Nintendo jak zawsze zacofane. Może się kiedyś nauczą, że peak platformingu to po prostu wychylanie gałki i patrzenie jak postać sama susa po kolejnych półeczkach. Cytuj
Homelander 2 072 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu No wolę skakanie z Uncharted niż kwadratowe poziomy i skoki co do milimetra z Tomb Raiderów 1 Cytuj
Square 8 567 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu 2 godziny temu, BRY@N napisał(a): I to wspaniałem rzucanie granatami poprzez wychylenie pada w pierwszej części Niestety usunięte z Remastera z tego co pamiętam. 2 godziny temu, dominalien napisał(a): Stellar Blade się kłania, na szczęście. Po tylu latach autoskakania już nawet nie pamiętałem czego mi brakuje. Niektórzy narzekali, że się źle łapie. Cytuj
GearsUp 177 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu 11 minut temu, Homelander napisał(a): No wolę skakanie z Uncharted niż kwadratowe poziomy i skoki co do milimetra z Tomb Raiderów Nie ma co wymagać małpich platform w normalnym cinematicu, nie ta gra Cytuj
Homelander 2 072 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu Just now, GearsUp said: Nie ma co wymagać małpich platform w normalnym cinematicu, nie ta gra Dokładnie, tu ma być efektownie, a skakanie samo w sobie nie ma być jakimś potężnym wyzwaniem Cytuj
dominalien 262 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu 33 minuty temu, Square napisał(a): Niektórzy narzekali, że się źle łapie. Ja na początku w ogóle nie wiedziałem co się dzieje. Dopiero jak załapałem to doceniłem. Cytuj
messer88 6 459 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu 5 godzin temu, Josh napisał(a): PS5: nie zapominaj o TLOU 1 i patchu do TLOU2! I jakiś rogalik mode za 50zł co im się nawet animacji nie chciało porobić upadłe studio Cytuj
Pupcio 18 397 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu No niestety naughty dog chyba największy downgorad w historii tej branży Cytuj
Square 8 567 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu Rozczarowanie na pewno jest, ale od Part 2 dopiero 4 lata minęły, jak nowa gra wyjdzie w przyszłym roku to standard. Cytuj
Bzduras 12 470 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu Ja tam chętnie zobaczę, co mają schowane za pazuchą. Naughty Dog może i trochę odjebało w tej generacji, ale jak już dostarczają nową gierkę to przeważnie jest cymesik. 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 104 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu Zwłaszcza, że rzekomo ma być to ich nowe IP, więc świeże rozdanie. Cytuj
Czoperrr 5 084 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu 6 minutes ago, Bzduras said: Ja tam chętnie zobaczę, co mają schowane za pazuchą. Naughty Dog może i trochę odjebało w tej generacji, ale jak już dostarczają nową gierkę to przeważnie jest cymesik. Jak mogło odjebac w tej generacji skoro nic nie zrobiło? 1 Cytuj
Pupcio 18 397 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu Pełna kontola druckmana nad projektem, co może pójść nie tak Cytuj
messer88 6 459 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu Odjebać to może Kukmann z swoimi pomysłami. Cytuj
Square 8 567 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu 3 minuty temu, Czoperrr napisał(a): Jak mogło odjebac w tej generacji skoro nic nie zrobiło? Ja bym tu zaliczył skasowanie Frakcji. 2 Cytuj
Homelander 2 072 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu The Last of Us 2013 Uncharted 4 2016 The Last of Us 2 2020 Gry robi się dłużej niż kiedyś. Do tego ten alkoholik zmusił firmę do robienia jakiegoś gaasa, więc i na to poszły zasoby. Nie liczę na wypuszczenie czegokolwiek wcześniej niż 2026. Myślę, że 2025 to będzie TLoU2 na PC i zapowiedź czegoś właśnie na 2026. Cytuj
Bzduras 12 470 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu 15 minut temu, Czoperrr napisał(a): Jak mogło odjebac w tej generacji skoro nic nie zrobiło? No właśnie o to mi chodzi - odjebali z brakiem nowej gry, ale za to dwa remastery dostarczyli. Mówcie co chcecie, ale jak TLoU2 wyszło to zmiażdżyło mi jajca swoją oprawą na leciwej wtedy czwórce i grałem w to jak zaczarowany. Od czasu PSX nie pamiętam, żebym grał w przeciętną gierkę spod ręki ND, najniższy poziom to było "bardzo dobra" i dlatego jestem ciekaw nowego projektu. To może być gra, która w końcu każe mi ruszyć dupę i kupić PS5, bo jak na razie to na placu boju walcząc o moją uwagę i kasę został tylko Astrobot, a to jednak za mało. Cytuj
Josh 4 507 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu (edytowane) 3 godziny temu, GearsUp napisał(a): Nie ma co wymagać małpich platform w normalnym cinematicu, nie ta gra Ja bym poszedł nieco dalej i w ogóle wywalił jakikolwiek gameplay. Po co się męczyć, po co ryzykować zgony, po co główkować przy zagadkach dłużej niż 5 sekund? Dlaczego robić jakieś większe lokacje zamiast ciasnych korytarzy? Wywalić szukanie skarbów, zbieranie amunicji itp. Przecież filmowość na tym traci Cytat No wolę skakanie z Uncharted niż kwadratowe poziomy i skoki co do milimetra z Tomb Raiderów Pomiędzy kwadratami ze starych Tomb Raiderów, a samograjstwem z Uncharted był jeszcze platforming z Legend/Anniversary/Underworld i jak dla mnie to był idealny balans między jednym a drugim. Ten styl nie wymagał chorej precyzji przy skakaniu ani szukania przez dwie godziny wajchy otwierającej drzwi do kolejnego pomieszczenia, ale też nie robił z gracza totalnego cymbała wmawiając mu, że jest sens w ogóle trzymać pada i wciskać cokolwiek. Szkoda, że przy tym nie zostali. Edytowane 3 godziny temu przez Josh Cytuj
Figaro 8 206 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu A ja poproszę właśnie platformówkę wymagającą takiej precyzji jak w pierwszych TR. Tam każdy skok to było przeżycie i stawka. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.