Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ten TR to obrosl jakims mitem jak dla mnie. Tam wszystko było podzielone na kwadraty i zeby wykonać perfekcyjny skok wystarczylo podejsc do krawedzi, zrobic jeden odskok i ruszyć biegiem trzymając skok. Jak ogarnelo sie ten patent to gierka nie byla jakas mega trudna. No ale w porównaniu z ucharted czy nowymi TR to faktycznie wymagalo to chirurgicznej precyzji

Opublikowano
38 minutes ago, teddy said:

Ten TR to obrosl jakims mitem jak dla mnie. Tam wszystko było podzielone na kwadraty i zeby wykonać perfekcyjny skok wystarczylo podejsc do krawedzi, zrobic jeden odskok i ruszyć biegiem trzymając skok. Jak ogarnelo sie ten patent to gierka nie byla jakas mega trudna. No ale w porównaniu z ucharted czy nowymi TR to faktycznie wymagalo to chirurgicznej precyzji

 

To nie bylo trudne tylko mega upierdliwe. Każdy skok to mozolne podchodzenie do krawędzi, cofanie, rozbieg i skok. Dzięki za coś takiego

Opublikowano

Czytam właśnie, że Dark Souls 3 ma dostać remake'a i tak sobie pomyślałem, że to już tak daleko zaszło, że niedługo ciężko będzie wymienić wysoko ocenianą grę, która nie dostała jakiegoś remastera/remake'a. Moje typy co jeszcze powinni odświeżyć:

 

Bioshock 1-4

Dino Crisis 1-2

Stare Zeldy 3D

Driver

Vagrant Story

FF Tactics

Silent Hill

Star Wars Old Republic 1-2

Skyrim (mody potwierdzają, że ta gra może wyglądać znacznie lepiej)

Gears of War 1-4

Dantes Inferno

Killzone 2-3

Resistance 2-3

Splinter Cell Saga

Fallout New Vegas

Halo 1-4

Devil May Cry 1-4

Lost Planet 1-3

Dishonored 1-2

MGS 4-5

Nier Automata

Batman Trylogia

Just Cause 2-4

Far Cry 1-4

Alien Isolation

Assassin Creed Ezio i Black Flag

Borderlands 2

Subnautica 1-2

Shadow of the Colossus

Dragon Age Origins

Metroid Prime 2

Hitman 2

Deus Ex 2 ostatnie

Max Payne 1-3

Gravity Rush 2

 

 

 

 

 

  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, GearsUp napisał(a):

Driver


Tego typu tytul potrzebuje remake’a albo najlepiej rebootu.

 

Rozgrywka w Crashu czy Spyro jest przyjemna do dzis i wystarczylo odswiezyc tylko oprawe graficzna. W przypadku Drivera to nie przejdzie, bo rozgrywka jest mega archaiczna. 
 

Gdyby mieli robic jakis remake to bylby to po prostu nowy tytul. Zrobienie dzis 4 tak duzych miast tez pewnie byloby zbyt duzym przedsiewzieciem i remake mialby tylko jedno miasto.

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano
9 minut temu, GearsUp napisał(a):

Czytam właśnie, że Dark Souls 3 ma dostać remake'a i tak sobie pomyślałem, że to już tak daleko zaszło, że niedługo ciężko będzie wymienić wysoko ocenianą grę, która nie dostała jakiegoś remastera/remake'a. Moje typy co jeszcze powinni odświeżyć:

 

Bioshock 1-4

Dino Crisis 1-2

Stare Zeldy 3D

Driver

Vagrant Story

FF Tactics

Silent Hill

Star Wars Old Republic 1-2

Skyrim (mody potwierdzają, że ta gra może wyglądać znacznie lepiej)

Gears of War 1-4

Dantes Inferno

Killzone 2-3

Resistance 2-3

Splinter Cell Saga

Fallout New Vegas

Halo 1-4

Devil May Cry 1-4

Lost Planet 1-3

Dishonored 1-2

MGS 4-5

Nier Automata

Batman Trylogia

Just Cause 2-4

Far Cry 1-4

Alien Isolation

Assassin Creed Ezio i Black Flag

Borderlands 2

Subnautica 1-2

Shadow of the Colossus

Dragon Age Origins

Metroid Prime 2

Hitman 2

Deus Ex 2 ostatnie

Max Payne 1-3

Gravity Rush 2

 

 

 

 

 

Co to jest za lista? Połowa z nich ma już zapowiedziany remake i remaster (albo miały) przecież :D. 

Opublikowano
2 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Co to jest za lista? Połowa z nich ma już zapowiedziany remake i remaster (albo miały) przecież :D. 

 

Kierowałem się przykładem Horizona i zastosowania nowych metod oświetlenia itd

Opublikowano
Teraz, GearsUp napisał(a):

 

Kierowałem się przykładem Horizona i zastosowania nowych metod oświetlenia itd

No tak, teraz już idzie tzw. trzeci rząd, inna sprawa, że taki Remake Maxia 1-3 to jest top moich oczekiwań na następne lata. Jeszcze dodałbym Xenogears i Chrono Trigger, jeżeli chodzi o remake'i. Będzie tego dużo, bo gry są regrywalne, to się sprawdza i po prostu działa, względnie tańszym kosztem. Trzeba tylko zachować jednak umiar.

 

 

Capcom robi to dobrze, ankieta, cyk, mają informacje, co ludzie chcą i robimy, a nie, że potem wychodzi remake x, a dostajemy jakieś gówno, co nikt nie chciał, albo dalej nowe. 

 

Opublikowano

Subnautica to za chwile bedzie miec dwojke wiec nikt nie bedzie remasterowal poprzednich. Zreszta to nadal wyglada dobrze wiec nie ma sensu. Sporo bym chcial zobaczyc z tej listy ale nie wszystko mialoby dzisiaj sens.

Opublikowano

Z tej listy najbardziej interesuje mnie Vagrant Story. Pikseloza mi w niej nie przeszkadza, ale te „pływające” tekstury już tak. Niech SE poprawi trochę grafikę i można wydać grę ponownie.

 

Zamiast robić nowe wersje gier z poprzedniej generacji. Wydawcy lepiej by zainteresowali się grami, które utknęły na starych konsolach i ciężko jest w nie obecnie zagrać. Chciałbym remaster lub chociaż zwykły port: Suikoden 3,4,5 i Tactics, Valkyrie Profile 2: Silmeria, Xenosaga, Skies of Arcadia, czy prawdziwą perełkę Panzer Dragoon Saga.

Opublikowano

Vagrant Story, Driver, Parasite Eve to takie gry, które chciałbym zobaczyć, ale tutaj remake nie wystarczy. Choć jak by był wykonany jak np RE2 to super. Kiedyś pewnie sięgną po te marki choć powiedzmy obecne pokolenie młodych graczy nawet o nich nie słyszało więc kto wie.

Opublikowano
12 minutes ago, Basior said:

 

 

 

Może to opinia za którą zostanę zjechany,

ale co tam. Jasne, na Ray Tracing, a jeszcze bardziej na Path Tracing wygląda lepiej. Ale czy na tyle lepiej żeby drzeć o to szaty, kupować lepszy sprzęt i tak dalej? No nie jest to, IMO, kolejny poziom, kolejny skok w grafice, tylko po prostu ładniejsze efekty. Żaden gamechanger jak dla mnie

  • Plusik 1
  • This 2
Opublikowano
Teraz, Homelander napisał(a):

 

Może to opinia za którą zostanę zjechany,

ale co tam. Jasne, na Ray Tracing, a jeszcze bardziej na Path Tracing wygląda lepiej. Ale czy na tyle lepiej żeby drzeć o to szaty, kupować lepszy sprzęt i tak dalej? No nie jest to, IMO, kolejny poziom, kolejny skok w grafice, tylko po prostu ładniejsze efekty. Żaden gamechanger jak dla mnie

Wiesz i tak i nie. Jakby za ten przeskok trzeba było zapłacić tysia więcej za sprzęt, a nie 3-4 razy to spoko. Czuję, że dochodzimy do ściany możliwości

  • Plusik 1
Opublikowano
5 minutes ago, Basior said:

Wiesz i tak i nie. Jakby za ten przeskok trzeba było zapłacić tysia więcej za sprzęt, a nie 3-4 razy to spoko. Czuję, że dochodzimy do ściany możliwości

 

Ja pojarałem się Ray Tracingiem w Spider-Manie, nawet go zostawiłem. W GTA V. Na powtórkach w Gran Turismo. Za każdym razem po 3 minuty. A potem zapominałem o ich istnieniu. Tak jak piszesz - koszt niewspółmierny do efektu

  • Plusik 2
Opublikowano

No tak, ale na konsolach ten raytracing to taka namiastka pełnego raytracingw stylu jakiś odbić czy lepszych cieni, więc nic dziwnego że nie robi wrażenia. 

 

Natomiast ray tracing w czasie rozumiany jako pełne globalne oświetlenie w czsierzeczywistym to kolejny krok milowy w rozwoju grafiki w grach. Przez lata twórcy próbowali symulować, odtwarzać ten efekt wypalając np. oświetlenie na sztywno w scenie, podobnie jak w czasach grafiki 2d twórcy próbowali sztuczkami jak w np. w takim Wolfenstein uzyskać efekt 3d. Ale teraz pojawiają się możliwości by sztuczki które mają swoje ograniczenia zastąpic pelną symulacją, która zapewni lepsze efekty. 

Co zresztą widać, bo w Cyberpunku  pathtracing odmienia kompletnie wygląd gry i wygląda ona lepiej niż jakakolwiek gra bez RT.

 

Opublikowano

Uwazam, ze zdolny deweloper nie potrzebuje ray tracingu by zrobic ladne oswietlenie. Takie Rockstar moze zrobic RDR3 bez path tracingu i nadal wyznaczyc standardy graficzne w branzy. Dobry deweloper moze symulowac ten efekt, ale jesli dlugo i starannie nad tym pracuje, moze miec lepszy efekt. 

Opublikowano
15 godzin temu, mario10 napisał(a):

Vagrant Story, Driver, Parasite Eve to takie gry, które chciałbym zobaczyć, ale tutaj remake nie wystarczy.


Przecież remake to gra robiona od nowa, więc czemu "nie wystarczy"?
Czy mylisz z remasterem?

Opublikowano

Bardziej miałem na myśli taki całkowity reboot serii Parasite Eve zostawiłbym turowy system walki, ale reszta przystosowana do dzisiejszych standardów, ale tak masz rację remake by był w porządku jak najbardziej.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...