Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, suteq napisał(a):

Josh to mi przypomina takie początki czatów GPD gdzie co chwila trzeba było weryfikować informacje wypluwane przez bota. :kaz: 

Przecież to tylko śmieszki. Wiadomo, że gra się świetnie sprzeda :) 

Opublikowano

Shu Yoshida po 31 latach odchodzi z Playstation 

W ostatnich latach trochę zmarginalizowany do roli współpracy z twórcami indyków, ale w latach 2008-2019 to on był odpowiedzialny za studia firrst party Playstation, czyli w okresie który wiele osób za bardzo dobry. 

 

 

 

 

  • Plusik 1
  • Smutny 1
Opublikowano

Ostatni hamulcowy wywalony, w końcu można robić gry zasługi i tpp bez przeszkód :)

 Kurde mega szkoda :/ już w sonce znam tylko tego złego holendra i creepy cernego

Opublikowano

Ale odchodzi do onej firmy czy na emeryturę? W sumie dziwne bo firmy trzymają jak długo się da doświadczonych i zasłużonych pracowników jako doradców. Moja firma matka trzyma gościa po 90 odpowiedzialnego za prawo lotnicze na świecie xd jak jest potrzebny to go zapraszają na spotkania czy delegacje. 
 

Miyamoto jest starszy od Yoshidy pewnie grubo dekadę a i tak twardo pracuje w Nintendo. 

Opublikowano
1 minutę temu, Ukukuki napisał(a):

Ale odchodzi do onej firmy czy na emeryturę? W sumie dziwne bo firmy trzymają jak długo się da doświadczonych i zasłużonych pracowników jako doradców. Moja firma matka trzyma gościa po 90 odpowiedzialnego za prawo lotnicze na świecie xd jak jest potrzebny to go zapraszają na spotkania czy delegacje. 
 

Miyamoto jest starszy od Yoshidy pewnie grubo dekadę a i tak twardo pracuje w Nintendo. 

Odchodzi z Playstation, mówi że chciałby dalej pracować w branży gier. 

Opublikowano

No to faktycznie dziwna sytuacja skoro nie odchodzi na emeryturę.

 

Albo pójdzie do firmy, którą chce przejąć Sony żeby zrobić grunt.

 

MS tak "robił", ostatecznie wszyscy ich spadochroniarze i tak skończyli w MS :p

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Studio jest po postu kiepsko zarządzane. Oni w półtora roku rozrośli się chyba do 400-500 pracowników i sobie wymyślili, że będą robić 3 czy 4 gry naraz.

 

Zamiast tego mogli siedzieć na stanie do 150 pracowników, zrobić Bulletstorm 2 na znanym im UE4 z budżetem AA i dealem na GP i pewnie lepiej by na tym wyszli.

Edytowane przez SnoD
Opublikowano

W skrócie koleś dorwał PC który można określić jako PS5 z defektami (6 aktywnych rdzeni zamiast 12 i 60% mocy GPU) i sprawdził czy emu PS3 zadziała, no i oczywiście zadziałało, przy normalnej PS5 pewnie część gier by śmigała bez problemu w 1440p zamiast 720p.

 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

11bitowcy z problemami. W tym roku wartość ich akcji jebła o ponad 60% po kiepskich wynikach Frostpunk 2.

 

The Alters też będzie poniżej oczekiwań.

 

Natomiast dzisiaj kurs poleciał na pysk o kolejne zatrważające 21% po informacji, że będą musieli zrobić odpis strat na grę, na której stworzenie wydali już prawie 50 mln zł :reggie:

 

Edytowane przez SnoD
Opublikowano
2 godziny temu, Paolo de Vesir napisał(a):

Ciekawi mnie czy PSSR mógłby jeszcze podbić jakość tych gier. Nie ukrywam, że taką wsteczna skusiłaby mnie do przesiadki.

Chętnie bym ograł MGS4 ale chyba będzie w drugiej kolekcji remasterów

Opublikowano
12 godzin temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Który nie przyniósł dochodu, więc i tak późno te cięcia. 

Square finansowało więc dla PCF to pewnie było wszystko jedno. Dużo znajomych kilka lat temu dołączyło do PCF w QA, teraz widzę że część z nich napisała że szuka pracy. Przejebane pracować w gamedevie teraz ale cóż, akurat PCF jest sam sobie winien za aktualną sytuację. Szkoda ludzi tylko. 

Opublikowano

PCF wtopiło z Project Dagger przede wszystkim, mam wrażenie. Założyli pod ten tytuł nowy oddział (a w zasadzie wykupili studio - z tego co kojarzę, to tak im się podobał koncept tej gry robionej w tym studiu przed zakupem, że postanowili ich wcielić do siebie) w Kanadzie, mieli umowę z TakeTwo, ale TT się wycofało, a środków nikt nie zwrócił. A kiedyś miałem okazję zamienić parę słów z Panem Szanownym Prezesem i sprawiał wrażenie typowego gościa, który myśli, że zna się na wszystkim (tyle, że w praktyce nie). Nie jestem ani trochę zdziwiony obrotem sytuacji.

Opublikowano

CEO studia od Wukongu płacze w internecie bo to Astro wygrało GOTY, a nie ich giereczka :niki:

Cytat

 

It has been a day since the TGA Awards. I am here to say a few words from my heart. I think it may be useful to some friends. After all, I didn't have the opportunity to speak on stage yesterday .

1
This awards ceremony coincided with the release of a relatively large update. For me personally, this project that took seven years has officially come to an end.
The four nominations for Black Myth: Wukong (Best Action Game, Best Art Direction, Best Game Direction, and Game of the Year) are all the first in China. In the end, it won the Best Action and Player's Voice, especially the Player's Voice, which is gratifying.
But I must admit that there are disappointments and regrets, and more of them are giving up illusions.
The games nominated this year are all excellent, but I really don't understand the selection criteria for this year's Game of the Year. I came here for nothing!

 

From yesterday to now, I have also seen strong dissatisfaction, unwillingness and unhappiness in the comments of many players - most of them expressed in a humorous and deconstructive way, which is hilarious.
I can fully understand these unwillingness and sympathize with these unhappiness, because I know that behind these emotions, it is not pain and malice, but self-esteem and self-confidence.
It's normal to be a little angry when you are so confident but not recognized by others.
I am actually... more confident than you (refer to my first answer on Zhihu). The speech for the annual game was written two years ago, but it was not used. :unsure:

During the development of this game, many colleagues were not as optimistic as I was. They may have played too many intermediate versions, so they inevitably felt that this game still had too many flaws and it was unlikely to be launched on time.
One of my main jobs in the company is to constantly comfort them that we have done a good job and the product has been improving.
Yes, you can't be confident only when you have won.
That is not confidence, but a repetition of the result.
If you lose today, you may lose tomorrow, but so what?
The factors that affect the result are too complex, so the result must be uncertain. The only thing we can be sure of is to choose what we are doing -
do specific things, do difficult things, and do things we believe in.
Of course, we should be confident when doing these.

 

 

mocne loser energy 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...