Daffy 10 670 Opublikowano 28 grudnia 2024 Opublikowano 28 grudnia 2024 A to nie chodziło o gow3 że sam początek czyli pierwsza godzina z tytanami i Olimpem tyle czasu zajęła przy programowaniu? Swoją drogą to chyba dalej najdłuższa i najbardziej epicka skryptowana sekwencja ever z boss fightami Cytuj
łom 2 042 Opublikowano 28 grudnia 2024 Opublikowano 28 grudnia 2024 2 godziny temu, ogqozo napisał(a): To wszystko też zresztą pewnie ma wpływ na sprzedaż, bo jednak podejrzewam, że sporo osób na świecie ma kompy do grania, tylko że tańsze. No to oni AW2 nie kupią. Alan Wake 2 wręcz wymaga mesh shaderów, i chyba nadal jest jedyną taką grą. Parę miesięcy po premierze wyszedł patch który mocno poprawił działanie tej gry na kartach GTX10xx bez mesh shadera więc było to do zrobienia tylko potrzebowali więcej czasu. Na premierę ograniczyli ilość potencjalnych klientów o jakieś 20%. Cytuj
Square 8 757 Opublikowano 28 grudnia 2024 Opublikowano 28 grudnia 2024 25 minut temu, Daffy napisał(a): A to nie chodziło o gow3 że sam początek czyli pierwsza godzina z tytanami i Olimpem tyle czasu zajęła przy programowaniu? Swoją drogą to chyba dalej najdłuższa i najbardziej epicka skryptowana sekwencja ever z boss fightami Chodziło o GoW 2018. Cytuj
ogqozo 6 593 Opublikowano 28 grudnia 2024 Opublikowano 28 grudnia 2024 Godzinę temu, Lukas_AT napisał(a): Zalezy jak interpretowac ten rok. Mogli spokojnie nad tym dlubac, cos dodawac, testowac walke. Nie znaczy, ze rok zespol 20 ludzi siedzial 8h w pracy non stop nad tym, ale mozliwe, ze nawet przed wydaniem cos jeszcse testowali i zmieniali. Pewnie przesadzone, ale kontekst mniej wiecej ilosci pracy i kosztow jakie generuje tu jest. No devem nie jestem, wiec moge sobie tylko gdybac i rzeczywiscie to totalna sciema. Nie wiem, czy to takie dziwne w ogóle? 30 osób to część zespołu, która robi też inne rzeczy w ciągu dnia, a walka z bossem to duża część God of Wara. Czy warto było, to inna sprawa. Ludziom się podobają te walki, może nie mi, ale ludziom się podobają bardziej niż w innych grach. Barlog tego nie mówił jakoś dla szpanu, dosłownie opisał to jako swoje niepowodzenie i żal. Normalnie opowiadał o tym jak wyglądały prace nad grą, i że pierwotnie gra miała dużo większe zakusy, "była dużo ambitniejsza", dużo więcej bossów, ale nie udało im się tego zrealizować, bo tak szło. Zamiast tego musieli ograniczyć liczbę bossów, i trochę "awansowano" mniejszych przeciwników na bossów. Ot opowieść o tym jak odbiega plan od egzekucji. Można oczywiście się tradycyjnie masturbować, że developer jest ZŁY i LENIWY i WOKE dlatego tak skandalicznie słabo mu to szło, ale fakt faktem, efektem tej złej leniwej pracy jest ogólnie gra często wymieniana wśród najlepszych w historii, i sprzedażowy hit, i też fakt faktem, ci sami ludzie wiedzą jak zrobić całą grę w półtora roku gdyż to dosłownie sami też kiedyś zrobili, więc, nie wiem, może po prostu tyle im to zajęło i zrobili co mogli, i nikt inny nie zrobił lepiej, kto to wie. "Miałem pomysł na dużo więcej, ale trzeba było sporo uciąć" to właściwie klasyk opowieści making of w branży gier, nie zwróciło to jakoś wtedy mojej uwagi. Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Paolo de Vesir 9 279 Opublikowano 28 grudnia 2024 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 28 grudnia 2024 Ludziska, nie wiem czy jest dedykowany temat, ale bardziej pasującego nie znalazłem. Byłem dzisiaj w Muzeum Gier i Technologii - mały, ale przytulny lokalik mieszczący się przy Fabrycznej 8 w Białymstoku. Miejscówka jest jednak bardziej interaktywna niż większość muzeów gdyż była tam okazja pograć na retro sprzętach w wiele klasyków jak Diablo, Contra, Tekken czy nawet w Guitar Hero (nie tylko gitara, ale i perkusja!) - niektóre natywnie, niektóre na emulatorach, ale klasyki były niezmiennie na monitorach CRT lub TVkach „z dupą”. Nie znam się na retro na tyle aby powiedzieć co było faktycznym unikatem, ale wystrój to głównie PC-towe bigboxy z przełomu tysiącleci, a półki i gabloty wypełniały wszelkiego rodzaju retro sprzęty, w tym także telefony, maszyny do pisania, pagery. Oprócz samych konsol nie zabrakło też gadżetów jak unikatowe pady, limitowane edycje konsol czy figurki z edycji kolekcjonerskich. Dla klimatu, znalazł się nawet retro kącik w typie Podlasie Intensifies. Bilet normalny dla jednej osoby to 20zl i chociaż wątpię, że muzeum zachęci kogokolwiek do odwiedzin Białegostoku (mimo, że polecam) to będąc na miejscu warto wspierać tę inicjatywę. Zwłaszcza, że kustosz wspominał, że planowana jest przeprowadzka do znacznie większego lokum więc może to być w przyszłości jedyna w skali Polski okazja aby spróbować się z niektórymi retro gratami jak 3DO czy Jaguar. 11 3 Cytuj
Homelander 2 287 Opublikowano 28 grudnia 2024 Opublikowano 28 grudnia 2024 Piękne miejsce. Jest kilka podobnych w mojej okolicy, no ale wystrój bardziej jak w Stranger Things niż moje mieszkanie w latach 80tych Cytuj
Rozi 700 Opublikowano 28 grudnia 2024 Opublikowano 28 grudnia 2024 3 godziny temu, Paolo de Vesir napisał(a): Ludziska, nie wiem czy jest dedykowany temat, ale bardziej pasującego nie znalazłem. Byłem dzisiaj w Muzeum Gier i Technologii - mały, ale przytulny lokalik mieszczący się przy Fabrycznej 8 w Białymstoku. Miejscówka jest jednak bardziej interaktywna niż większość muzeów gdyż była tam okazja pograć na retro sprzętach w wiele klasyków jak Diablo, Contra, Tekken czy nawet w Guitar Hero (nie tylko gitara, ale i perkusja!) - niektóre natywnie, niektóre na emulatorach, ale klasyki były niezmiennie na monitorach CRT lub TVkach „z dupą”. Nie znam się na retro na tyle aby powiedzieć co było faktycznym unikatem, ale wystrój to głównie PC-towe bigboxy z przełomu tysiącleci, a półki i gabloty wypełniały wszelkiego rodzaju retro sprzęty, w tym także telefony, maszyny do pisania, pagery. Oprócz samych konsol nie zabrakło też gadżetów jak unikatowe pady, limitowane edycje konsol czy figurki z edycji kolekcjonerskich. Dla klimatu, znalazł się nawet retro kącik w typie Podlasie Intensifies. Bilet normalny dla jednej osoby to 20zl i chociaż wątpię, że muzeum zachęci kogokolwiek do odwiedzin Białegostoku (mimo, że polecam) to będąc na miejscu warto wspierać tę inicjatywę. Zwłaszcza, że kustosz wspominał, że planowana jest przeprowadzka do znacznie większego lokum więc może to być w przyszłości jedyna w skali Polski okazja aby spróbować się z niektórymi retro gratami jak 3DO czy Jaguar. Piękne miejsce, identyczne jest we Wrocławiu, w budynku Dworca Świebodzkiego. Byliśmy tam kochanym łysolem @MYSZa7z 1 Cytuj
Lukas_AT 1 217 Opublikowano 30 grudnia 2024 Opublikowano 30 grudnia 2024 (edytowane) GTA 3 dzialajace na Dreamcascie. Gdyby dzisiejsi tworcy sie tak przykladali do optymalizacji, nie byloby potrzebne zadne PS5 Pro. 5) You can play without Motion Blur (Left Screen/Dreamcast Style) or play with Motion Blur (Right Screen/PlayStation 2 Style)... Personally, I hate Motion Blur, so I prefer the Left Screen. 6) The game is not using the full capacity of the Dreamcast, there is still a lot of room for improvements. 7) Although the Motion Blur simulates the PS2 version, the game is not running at 480i, but rather at 480p, which consumes more resources, as the VGA Box doesn’t work with games in 480i or 240p... 8) The game can now be played from start to finish, that's right! From start to finish! However, this is not the final version, as the developers will continue working on the project throughout 2025, 8) further improving graphics and performance. 9) The 2 analog sticks are truly analog. 10) There are reflections on cars, roads (when it rains/night), a larger number of cars at the same time compared to the PS2 version, more polygons compared to the PS version... and of course, 480p, which is much better than 480i. I would like to congratulate everyone involved in this Dreamcast GTA III port!!! Many doubted the project, thinking the Dreamcast was weak and from the same generation as the N64. Edytowane 30 grudnia 2024 przez Lukas_AT 3 3 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.