Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ciekaw jestem jakie będą decyzje nowego prezesa Sony biorąc pod uwagę, że kolejna już premiera ich gry na Steam startuje mocno poniżej oczekiwań. Szczególnie, że wydają coraz mniej swoich gier, przez co mogą liczyć na coraz mniejsze zwroty przy stale rosnących kosztach.

 

Gry stricte singlowe chyba najmocniej tracą na takich opóźnionych premierach względem konsol.

 

Z innej beczki, EA może szykować się do zamknięcia Bioware - studio liczy już poniżej 100 pracowników.

Edytowane przez SnoD
Opublikowano

Coś tam były ploty, że Wolverine się robi równocześnie na PS i PC, więc w pewnym momencie wszystkie gry będą wydawane dużo szybciej, a może nawet i jednocześnie.

A SM2 chyba ciągle obrywa przez wymóg posiadania konta PSN, mimo że już Sony z tego zrezygnowało.

Opublikowano

Wciele się trochę w adwokata diabła, ale w wyjątkowo trudnych realiach przyszło zarządzać Playstation. 

 

Gry są coraz droższe, więc crossgeny to konieczność, bo nie opłaca się robić gier za dziesiątki jeśli nie setki milionów tylko na sprzęt który dopiero co trafił do sprzedaży i ma bazę kilku/kilkanastu milionów użytkowników. 

 

Co do GAASów to realia są niestety takie że coraz więcej udziałów w rynku zdobywają tego typu gry, a oni spóźnili się na ten pociąg gdy inni w poprzedniej generacji, lub jeszcze w czasach X360 robili już swoje gry usługi. Stąd taka trochę desperacka próba robienia 12 GAASów jednocześnie z nadzieją że kilka z nich wystrzeli i uda się coś zdobyć coś z tego tortu. Ostatecznie udało się tylko Helldivers 2. 

 

A takich rzeczy jak złego zarządzania, skasowania tylu gier, kasowania fanowskiego remastera Bloodborne'a, czy braku gier, nie da się w żaden sposób wybronić. 

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, SnoD napisał(a):

Ciekaw jestem jakie będą decyzje nowego prezesa Sony biorąc pod uwagę, że kolejna już premiera ich gry na Steam startuje mocno poniżej oczekiwań. Szczególnie, że wydają coraz mniej swoich gier, przez co mogą liczyć na coraz mniejsze zwroty przy stale rosnących kosztach.

 

Gry stricte singlowe chyba najmocniej tracą na takich opóźnionych premierach względem konsol.

 

Z innej beczki, EA może szykować się do zamknięcia Bioware - studio liczy już poniżej 100 pracowników.


Bo Spider Man 2 to po prostu slaba gra. Ludzie juz maja powoli dosc ubi gierek dla casuali. Zauwaz, ze na PC (i na konsolach) duze sukcesy odnosza wlasnie wymagajace gry - Baldur, Elden Ring, Cywilizacja czy Wukong. Kingdom Come: Deliverance - w ciemno mozna zalozyc, ze tez bedzie sukcesem. Dobra gra sie sprzeda nawet jak bedzie miec opozniona premiere.

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano

Czy ja wiem, czy porażka? Gra teraz ponad 24000 osób jednocześnie (peak to też jest) i to jest wynik wokół którego kręcą się gry Playstation na Steamie. 

TLoU 36000, Ragnarok 35000, Horizon Forbidden West 40.000. Mniej, ale nie dramatycznie. Jasne, pierwszy God of War, Ghost of Tsushima czy Horizon Zero Dawn mocno odstaje, bo mają 70-80 tysi. Ale taki Uncharted ma 10, Miles Morales 13. Uznawany za sukces na PC Days Gone też nie ma imponującego wyniku, bo 27k. Totalną porażką jest Sackboy, bo on ma 600 graczy w peaku lol.

 

Nie sądzę, żeby Sony miało jakieś nierealistyczne wymagania wobec Spider-Mana 2 na Steamie. Sprzedał się jak wszystkie inne gry od nich i przez ten sam rząd ludzi jest ogrywany

 

Opublikowano
48 minut temu, Homelander napisał(a):

Czy ja wiem, czy porażka? Gra teraz ponad 24000 osób jednocześnie (peak to też jest) i to jest wynik wokół którego kręcą się gry Playstation na Steamie. 

TLoU 36000, Ragnarok 35000, Horizon Forbidden West 40.000. Mniej, ale nie dramatycznie. Jasne, pierwszy God of War, Ghost of Tsushima czy Horizon Zero Dawn mocno odstaje, bo mają 70-80 tysi. Ale taki Uncharted ma 10, Miles Morales 13. Uznawany za sukces na PC Days Gone też nie ma imponującego wyniku, bo 27k. Totalną porażką jest Sackboy, bo on ma 600 graczy w peaku lol.

 

Nie sądzę, żeby Sony miało jakieś nierealistyczne wymagania wobec Spider-Mana 2 na Steamie. Sprzedał się jak wszystkie inne gry od nich i przez ten sam rząd ludzi jest ogrywany

 

Spidermany to zdecydowanie bardziej konsolowy target, niż np. Horizony, czy Tsushima. 

Godzinę temu, Lukas_AT napisał(a):


Bo Spider Man 2 to po prostu slaba gra. Ludzie juz maja powoli dosc ubi gierek dla casuali. Zauwaz, ze na PC (i na konsolach) duze sukcesy odnosza wlasnie wymagajace gry - Baldur, Elden Ring, Cywilizacja czy Wukong. Kingdom Come: Deliverance - w ciemno mozna zalozyc, ze tez bedzie sukcesem. Dobra gra sie sprzeda nawet jak bedzie miec opozniona premiere.

Bo to są gry w dużej mierze, które albo źle działały na konsolach, albo steruje się myszką i klawiaturą, nic w tym dziwnego :). 

Opublikowano
Godzinę temu, Homelander napisał(a):

 

Dlaczego?

Domyśl się dlaczego Spidermany, czy Unchartedy to zawsze będą gry konsolowe, dopóki te istnieją i tam będą święcić największe sukcesy. 

 

Marketing wersji PC tych gier to jeden trailer PC features i stronka na Steam. To jest zrobione, żeby dorobić troszeczkę na już wydanych, starszych grach. Nie są to gry na setki godzin, ani nie są to gry na K+M, ani nie są to gry na mody, to są gry na kanapy.

Opublikowano
4 minutes ago, KrYcHu_89 said:

Domyśl się dlaczego Spidermany, czy Unchartedy to zawsze będą gry konsolowe, dopóki te istnieją i tam będą święcić największe sukcesy. 

 

Marketing wersji PC tych gier to jeden trailer PC features i stronka na Steam. To jest zrobione, żeby dorobić troszeczkę na już wydanych, starszych grach. Nie są to gry na setki godzin, ani nie są to gry na K+M, ani nie są to gry na mody, to są gry na kanapy.

 

Po pierwsze to Sony wydaje to tanim kosztem, więc i marketingu nie ma. Bardziej chodzi mi o stwierdzenie, że Spiderman jest bardziej konsolowy niż Horizon. Tego nie rozumiem za bardzo

  • WTF 1
Opublikowano
W dniu 31.01.2025 o 17:44, Bzduras napisał(a):

Pamiętacie tego gościa?

No to chyba Yoshida jednak ma we krwi lojalność do marki i go podpierdolił gdzie trzeba xd

 

A może w końcu ten remaster Bloodborne się szykuje i działają Rockstar style

 

Yoshida kilka dni temu wygadał się że go wyjebali z Sony bo nie chciał gaasów i obecnego kierunku Sony i wcale to nie było pójście na emeryturę jak kolorowało Sony.

 

 

Opublikowano

Trochę jednak nadinterpretujesz, faktycznie powiedział że gdyby miał wpływ to starałby się przeciwstawić tej masowej produkcji GAASow. 

 

Ale czy z tego dokładnie powodu odszedł to nie wiadomo i pewnie nigdy się tego nie dowiemy. 

Opublikowano
W dniu 1.02.2025 o 15:20, Homelander napisał(a):

Czy ja wiem, czy porażka? Gra teraz ponad 24000 osób jednocześnie (peak to też jest) i to jest wynik wokół którego kręcą się gry Playstation na Steamie. 

TLoU 36000, Ragnarok 35000, Horizon Forbidden West 40.000. Mniej, ale nie dramatycznie. Jasne, pierwszy God of War, Ghost of Tsushima czy Horizon Zero Dawn mocno odstaje, bo mają 70-80 tysi. Ale taki Uncharted ma 10, Miles Morales 13. Uznawany za sukces na PC Days Gone też nie ma imponującego wyniku, bo 27k. Totalną porażką jest Sackboy, bo on ma 600 graczy w peaku lol.

 

Mylisz all-time peak z active players. Ostatni raz kiedy Spiderman 2k17 miał na Steamie ponad 10K to październik 2023. Większość gier Sony kręci się dziennie wokół 5K graczy.

Opublikowano
18 minutes ago, Paolo de Vesir said:

 

Mylisz all-time peak z active players. Ostatni raz kiedy Spiderman 2k17 miał na Steamie ponad 10K to październik 2023. Większość gier Sony kręci się dziennie wokół 5K graczy.

 

Nie mylę, przecież to wyraźnie napisałem przy okazji Spider-Mana 2. Wszędzie tam podawałem peaki

Opublikowano
W dniu 1.02.2025 o 11:22, SnoD napisał(a):

Ciekaw jestem jakie będą decyzje nowego prezesa Sony biorąc pod uwagę, że kolejna już premiera ich gry na Steam startuje mocno poniżej oczekiwań. Szczególnie, że wydają coraz mniej swoich gier, przez co mogą liczyć na coraz mniejsze zwroty przy stale rosnących kosztach.

 

 

wina leży po stronie Sony w przypadku SM 2. Zero marketingu, bardzo słaby port. 

Opublikowano
11 minut temu, Figaro napisał(a):

 

wina leży po stronie Sony w przypadku SM 2. Zero marketingu, bardzo słaby port. 

Z jakiegoś powodu też wyceniona na 259, a Tlou2 za 219, a już myślałem, że to zmiana polityki cenowej :D

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...