Bansai 11 198 Opublikowano 2 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 sierpnia 2016 W scence nawet źrenica reaguje na światło i się zwęża, po teleporcie do ciemniejszego pomieszczenia ponownie się rozszerza, (pipi)any, że też mu się chciało nawet o czymś takim mysleć a co dopiero samemu programowac. btw. xd Creator - Bing Yang Lead Producer - Bing Yang Game Director - Bing Yang Art Director - Bing Yang Lead Programmer - Bing Yang CG Artworks - Bing Yang Special Effects - Bing Yang Lead Designer - Bing Yang Sountrack - Bing Yang Interface Design - Bing Yang Runner - Bing Yang xD Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 845 Opublikowano 2 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 sierpnia 2016 Kosmos. Cytuj Odnośnik do komentarza
MYSZa7 8 920 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 sierpnia 2016 No a tu news że Bing Yang to zespół 10 typa. Cytuj Odnośnik do komentarza
gkihdghdhj 354 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 sierpnia 2016 Aaaa... Skąd ten news? Sam autor na fb odpowiedział, że studio to dwie osoby, z czego jedna odwala gros pracy. Oczywiście nie zdziwiłbym się, gdyby to była ściema i jest tam ich więcej, zresztą 10 osób to też niedużo, mając na uwadze kaliber produkcji. Może być i tak, że ich tam jest paręset i ta akcja była dla rozgłosu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ragus Opublikowano 3 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 sierpnia 2016 (edytowane) https://archive.org/details/nintendopower 143 numery Nintendo Power, od 1988 do 2001 roku Ostrzegam, uzależniające. Te reklamy, te zapowiedzi gierek na SNESa, jezu. Edytowane 3 sierpnia 2016 przez ragus Cytuj Odnośnik do komentarza
Bansai 11 198 Opublikowano 5 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2016 Troche (pipi)em zalatuje, kolejny pseudo survival, mieszanka Xcoma i Dead Space'a w FPP, ze starym Preyem to to nic wspolnego juz nie ma: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Czezare 1 450 Opublikowano 5 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2016 Troche (pipi)em zalatuje, kolejny pseudo survival, mieszanka Xcoma i Dead Space'a w FPP, ze starym Preyem to to nic wspolnego juz nie ma: Jestem dokładnie tego samego zdania. Jedynie drobna, cieniusieńka niteczka nadziei pojawia się w 54-tej sekundzie filmiku, która może wskazywać,że portale w jakiejś tam formie będą, tudzież zabawa z grawitacją, co było najciekawszym ficzerem pierwowzoru. Na dodatek multi w jedynce , które gdyby nie totalnie spyerdolony kod sieciowy i zyebany framerate mogłoby się stać kanwą do powstania dzieł równie wiekopomnych jak Unreal Tournament lub Halo, rzecz jasna w swojej specyficznej konwencji... Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 5 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2016 Mi się podoba. Czuć znów w tym Half Life. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość suteq Opublikowano 5 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2016 Troche (pipi)em zalatuje, kolejny pseudo survival, mieszanka Xcoma i Dead Space'a w FPP, ze starym Preyem to to nic wspolnego juz nie ma: A gdzie było mówione, że ma mieć coś wspólnego ze starym Preyem skoro to jest reboot? Cytuj Odnośnik do komentarza
Bansai 11 198 Opublikowano 5 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2016 Reboot czegos z reguly trzyma sie tego samego gatunku i ma podobna mechanike, tym samym wiele wspolnych elementow (np DMC4 -> DmC / Tomb Raider / NFS / Doom etc.), tutaj robia cos kompletnie innego i jada chyba na ostatniej marce ktora im zostala i jest jeszcze jako tako rozpoznawalna. Cytuj Odnośnik do komentarza
Czezare 1 450 Opublikowano 5 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2016 Prey bez portali to jak Dżirsy bez osłon, jak CoD bez perków, jak DoA bez cycków i reversali...Mam wymieniać dalej? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość suteq Opublikowano 5 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2016 CoD bez perków to akurat dobra rzecz. Cytuj Odnośnik do komentarza
Czezare 1 450 Opublikowano 5 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2016 CoD bez perków to akurat dobra rzecz. ...ale nie do pomyślenia. Cytuj Odnośnik do komentarza
MYSZa7 8 920 Opublikowano 5 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2016 No to i Prey może być dobry bez portali. Cytuj Odnośnik do komentarza
Papaj 465 Opublikowano 5 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2016 (edytowane) Mechanika oryginału była rewelacyjna. Grę ogrywałem, jak poyebany 3 razy pod rząd po każdym skończeniu. Zastawić taki gameplay, po sukcesie Portala 2 na wszystkich platformach, jest dla mnie bez sens. Ograłbym jeszcze raz tego Preya, bo mam wersje w pudełeczku ale nie mam w kompie napędu DVD a steamowej nie ma. Edytowane 5 sierpnia 2016 przez Papaj Cytuj Odnośnik do komentarza
gkihdghdhj 354 Opublikowano 5 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2016 Nie ma gry w steamowym sklepie, ale klucze do niej są. Rok, dwa lata temu kupiłem jeden za pare złotych, ale z tego co widzę, to wszystkie poznikały i można je dostać jedynie na tych stronach typu g2a. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bansai 11 198 Opublikowano 6 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2016 Niesamowita puenta na koncu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Papaj 465 Opublikowano 6 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2016 Właśnie dlatego gry bez wyboru poziomu trudności sa dla mnie bardziej grywalne od tych z takim wyborem. Wolę grać w grę w czystej postaci, jaką sobie twórca wymyślił niż się zastanawiać, dlaczego gra traktuje mnie jak debila, mimo wybrania ostatniego z możliwych poziomów. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość suteq Opublikowano 6 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2016 Z puentą się zdecydowanie zgadzam. Bardzo fajny filmik tego schopenhauera gamingu. Cytuj Odnośnik do komentarza
zloto 737 Opublikowano 6 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2016 Video game dunkey to jeden z nielicznych jutuberów, którego da się oglądać. Poletzcam mocno cały kanał, satysfakcja gwarantowana. I klasyka Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 6 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2016 TheGamingBritshow Game Maker's Toolkit (kanał poświęcony game designowi) Super Bunnyhop Previously Recorded Najlepsi z najlepszych i bez autystycznych wrzasków do mikrofonu oraz gwiazdorzenia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ragus Opublikowano 6 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2016 http://metroid2remake.blogspot.cl O (pipi), jest Remake Metroida 2 z Gameboya w stylu Zero Mission jest już do ściągnięcia. Nintendo nie potrafi docenić swojej 30 letniej serii, to chociaż fani ich wyręczają. BĘDZIE GRANE Cytuj Odnośnik do komentarza
Bjały 2 951 Opublikowano 7 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2016 Piękny prezent od fanów dla fanów akurat na 30ta rocznicę Cytuj Odnośnik do komentarza
pawelgr5 1 460 Opublikowano 7 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2016 Bardzo fajna gierka. Pierwszy raz ukonczyłem dopiero jakiś rok temu na VC z 3DS'a. Klimat super a największy minus to był brak mapy bo obszary gry był naprawde spory a czarno biała grafika i dosyć podobne otoczenie nie pomagały w orientacji. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 8 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 sierpnia 2016 (edytowane) Wróciłem ostatnio do Magic Duels na Xone i stwierdziłem, że gra ma chyba najbardziej chamski model mikrotransakcji jaki widziałem, nawet jak na grę F2P. W grze za singla i potyczki z SI oraz żywymi graczami dostajemy monety, za które kupujemy paczki z kartami. Monety możemy oczywiście kupić także za prawdziwą kasę. Nie byłoby tu nic rażącego, w końcu na czymś gra F2P musi zarabiać, gdyby nie fakt w jaki sposób są umieszczane losowe karty w paczkach, które kupujemy za monety. W grze jest pewna grupa legendarnych i mitycznych kart, które poza oczywistymi walorami w samej rozgrywce, są także potrzebne do 2 osiągnięć (za zebranie wszystkich kart z obu grup). Wszystkich kart w podstawce jest ponad 700, w pojedynczej paczce jest 6 "losowo" wybranych kart. Łatwo policzyć, że trzeba nabyć coś ok. 120 paczek z kartami żeby zebrać wszystkie. Teoretycznie jakby WSZYSTKIE karty były alokowane w paczkach losowo, to mając już grubo ponad połowę kart istniałoby spore prawdopodobieństwo, że zebrałbym przynajmniej jeden komplet mitycznych albo legendarnych kart. Jak się jednak okazuje, karty oczywiście czasem losowo wpadają, ale większość z nich jest przez system "trzymana" aż do ostatniej paczki - zostały mi 3 paczki do wykupienia (na ok. 120) i w dalszym ciągu (mając 98% wszystkich kart ) nie mam skompletowanej ani jednej z tych dwóch grup. Podejrzewam, że po ostatniej karcie dostanę w ostatniej paczce Nie wydałem ani złotówki na monety, ale żeby "wyfarmić" (akurat gram bo lubię) normalną grą wszystkie karty, to spędziłem z grą już 140h. Gra więc ewidentnie daje faktyczną przewagę osobom, które płacą za paczki (i to sporo, bo wykupienie wszystkich kart w podstawce to wydatek prawie 200 zł) bowiem większość najistotniejszych kart dostaje się po wykupieniu ponad 90% paczek z kartami. A jeszcze zabawniej robi się gdy się weźmie pod uwagę, że podstawka to nie jedyny set kart do zebrania - gra dzieli się na sezony i wszystkich kart jest na dzień dzisiejszy ponad 2400 Edytowane 8 sierpnia 2016 przez DonSterydo Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.