Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza

Featured Replies

Opublikowano

W scence nawet źrenica reaguje na światło i się zwęża, po teleporcie do ciemniejszego pomieszczenia ponownie się rozszerza, (pipi)any, że też mu się chciało nawet o czymś takim mysleć a co dopiero samemu programowac.

 

btw. xd

 

 

 

Creator - Bing Yang

Lead Producer - Bing Yang

Game Director - Bing Yang

Art Director - Bing Yang

Lead Programmer - Bing Yang

CG Artworks - Bing Yang

Special Effects - Bing Yang

Lead Designer - Bing Yang

Sountrack - Bing Yang

Interface Design - Bing Yang

Runner - Bing Yang

 

 

xD

  • Odpowiedzi 17,1 tys.
  • Wyświetleń 1,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Tak wszyscy wrzucają swoje zaliczone tytuły, ciągiem, bez refleksji, a ja wolałbym, aby każdy dodał do tego dwa, trzy zdania, nadając swojemu zdaniu jakiejś indywidualnej opinii - było warto? Nie? Bo

  • A ja podejmę rękawicę bo to może być ciekawe.    @ogqozo    Na steam w tej marży 30% mam:   - darmowy SteamOS od Valve który mogę sobie zainstalować na dowolnej maszynie

  • No ale co byście powiedzieli na taką Forumkową Bitwę Gierek? Wiadomo, że nie wyszedłby z tego żaden poważny ranking, tylko pewnego rodzaju połączenie popularności, sentymentu, console warsowych antypa

Opublikowano

No a tu news że Bing Yang to zespół 10 typa. :reggie:

Opublikowano

Aaaa... Skąd ten news? Sam autor na fb odpowiedział, że studio to dwie osoby, z czego jedna odwala gros pracy. Oczywiście nie zdziwiłbym się, gdyby to była ściema i jest tam ich więcej, zresztą 10 osób to też niedużo, mając na uwadze kaliber produkcji.

 

Może być i tak, że ich tam jest paręset i ta akcja była dla rozgłosu.

Opublikowano

https://archive.org/details/nintendopower

 

143 numery Nintendo Power, od 1988 do 2001 roku :banderas:

 

Ostrzegam, uzależniające. Te reklamy, te zapowiedzi gierek na SNESa, jezu.

 

b0OaFgW.jpg

 

VNemxLz.jpg

Edytowane przez ragus

Opublikowano

Troche (pipi)em zalatuje, kolejny pseudo survival, mieszanka Xcoma i Dead Space'a w FPP, ze starym Preyem to to nic wspolnego juz nie ma:

 

Opublikowano

Troche (pipi)em zalatuje, kolejny pseudo survival, mieszanka Xcoma i Dead Space'a w FPP, ze starym Preyem to to nic wspolnego juz nie ma:

 

Jestem dokładnie tego samego zdania. Jedynie drobna, cieniusieńka niteczka nadziei pojawia się w 54-tej sekundzie filmiku, która może wskazywać,że portale w jakiejś tam formie będą, tudzież zabawa z grawitacją, co było najciekawszym ficzerem pierwowzoru. Na dodatek multi w jedynce , które gdyby nie totalnie spyerdolony kod sieciowy i zyebany framerate mogłoby się stać kanwą do powstania dzieł równie wiekopomnych jak Unreal Tournament lub Halo, rzecz jasna w swojej specyficznej konwencji...

Opublikowano

Mi się podoba. Czuć znów w tym Half Life.

Opublikowano

Troche (pipi)em zalatuje, kolejny pseudo survival, mieszanka Xcoma i Dead Space'a w FPP, ze starym Preyem to to nic wspolnego juz nie ma:

 

A gdzie było mówione, że ma mieć coś wspólnego ze starym Preyem skoro to jest reboot? 

Opublikowano

Reboot czegos z reguly trzyma sie tego samego gatunku i ma podobna mechanike, tym samym wiele wspolnych elementow (np DMC4 -> DmC / Tomb Raider / NFS / Doom etc.), tutaj robia cos kompletnie innego i jada chyba na ostatniej marce ktora im zostala i jest jeszcze jako tako rozpoznawalna.

Opublikowano

Prey bez portali to jak Dżirsy bez osłon, jak CoD bez perków, jak DoA bez cycków i reversali...Mam wymieniać dalej?

Opublikowano

CoD bez perków to akurat dobra rzecz. 

Opublikowano

CoD bez perków to akurat dobra rzecz. 

...ale nie do pomyślenia.

Opublikowano

No to i Prey może być dobry bez portali.

Opublikowano

Mechanika oryginału była rewelacyjna. Grę ogrywałem, jak poyebany 3 razy pod rząd po każdym skończeniu. Zastawić taki gameplay, po sukcesie Portala 2 na wszystkich platformach, jest dla mnie bez sens.

 

Ograłbym jeszcze raz tego Preya, bo mam wersje w pudełeczku ale nie mam w kompie napędu DVD a steamowej nie ma. :reggie:

Edytowane przez Papaj

Opublikowano

Nie ma gry w steamowym sklepie, ale klucze do niej są. Rok, dwa lata temu kupiłem jeden za pare złotych, ale z tego co widzę, to wszystkie poznikały i można je dostać jedynie na tych stronach typu g2a.

Opublikowano

Właśnie dlatego gry bez wyboru poziomu trudności sa dla mnie bardziej grywalne od tych z takim wyborem. Wolę grać w grę w czystej postaci, jaką sobie twórca wymyślił niż się zastanawiać, dlaczego gra traktuje mnie jak debila, mimo wybrania ostatniego z możliwych poziomów.

Opublikowano

Z puentą się zdecydowanie zgadzam.

 

Bardzo fajny filmik tego schopenhauera gamingu. :cool: 

Opublikowano

Video game dunkey to jeden z nielicznych jutuberów, którego da się oglądać. Poletzcam mocno cały kanał, satysfakcja gwarantowana. 

 

 

 

I klasyka

 

Opublikowano

TheGamingBritshow

 

 

Game Maker's Toolkit (kanał poświęcony game designowi)

 

 

Super Bunnyhop

 

Previously Recorded

 

Najlepsi z najlepszych i bez autystycznych wrzasków do mikrofonu oraz gwiazdorzenia

 

 

Opublikowano

http://metroid2remake.blogspot.cl

 

O (pipi), jest :fsg:

 

Remake Metroida 2 z Gameboya w stylu Zero Mission jest już do ściągnięcia. Nintendo nie potrafi docenić swojej 30 letniej serii, to chociaż fani ich wyręczają.

 

 

BĘDZIE GRANE

Opublikowano

Bardzo fajna gierka. Pierwszy raz ukonczyłem dopiero jakiś rok temu na VC z 3DS'a. Klimat super a największy minus to był brak mapy bo obszary gry był naprawde spory a czarno biała grafika i dosyć podobne otoczenie nie pomagały w orientacji.

Opublikowano

Wróciłem ostatnio do Magic Duels na Xone i stwierdziłem, że gra ma chyba najbardziej chamski model mikrotransakcji jaki widziałem, nawet jak na grę F2P. W grze za singla i potyczki z SI oraz żywymi graczami dostajemy monety, za które kupujemy paczki z kartami. Monety możemy oczywiście kupić także za prawdziwą kasę. Nie byłoby tu nic rażącego, w końcu na czymś gra F2P musi zarabiać, gdyby nie fakt w jaki sposób są umieszczane losowe karty w paczkach, które kupujemy za monety.

 

W grze jest pewna grupa legendarnych i mitycznych kart, które poza oczywistymi walorami w samej rozgrywce, są także potrzebne do 2 osiągnięć (za zebranie wszystkich kart z obu grup). Wszystkich kart w podstawce jest ponad 700, w pojedynczej paczce jest 6 "losowo" wybranych kart. Łatwo policzyć, że trzeba nabyć coś ok. 120 paczek z kartami żeby zebrać wszystkie. Teoretycznie jakby WSZYSTKIE karty były alokowane w paczkach losowo, to mając już grubo ponad połowę kart istniałoby spore prawdopodobieństwo, że zebrałbym przynajmniej jeden komplet mitycznych albo legendarnych kart. Jak się jednak okazuje, karty oczywiście czasem losowo wpadają, ale większość z nich jest przez system "trzymana" aż do ostatniej paczki - zostały mi 3 paczki do wykupienia (na ok. 120) i w dalszym ciągu (mając 98% wszystkich kart :P) nie mam skompletowanej ani jednej z tych dwóch grup. Podejrzewam, że po ostatniej karcie dostanę w ostatniej paczce :)

 

Nie wydałem ani złotówki na monety, ale żeby "wyfarmić" (akurat gram bo lubię) normalną grą wszystkie karty, to spędziłem z grą już 140h. Gra więc ewidentnie daje faktyczną przewagę osobom, które płacą za paczki (i to sporo, bo wykupienie wszystkich kart w podstawce to wydatek prawie 200 zł) bowiem większość najistotniejszych kart dostaje się po wykupieniu ponad 90% paczek z kartami.  

 

A jeszcze zabawniej robi się gdy się weźmie pod uwagę, że podstawka to nie jedyny set kart do zebrania - gra dzieli się na sezony i wszystkich kart jest na dzień dzisiejszy ponad 2400 :P

Edytowane przez DonSterydo

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.