SlimShady 3 440 Opublikowano 31 lipca 2017 Opublikowano 31 lipca 2017 A można było zrobić gierke w strukturze Ground Zeroes i byłby niszczyciel galaktyki. Unikalne miejscówki, konkretna fabula i tytuł skrojony na 15-25h, gdzie po ukończeniu gracze nie wiedzieliby co ze sobą zrobić, ale nieeeee Pan Hideło chciał zrobić swoja niedorobiona wersje GTA i sandbox zabil kolejny potencjalnie dobry tytul. Fakt, ze skradanka z tego swietna, ale te 100h to zwykly wałek. MGS-y nigdy nie były najlepszymi skradankami i nie tym elementem kupily sobie ludzi. Fajnie, ze im się w końcu udało wejść na wyższy poziom, bo Fox Engine to super silnik na, którym moznaby ladnie odpicować pare rimejkow, ale do MGSV nie ma po co wracac, nawet ciężko się zmusic. P.S.Mafia 3 tez mogla być bardzo dobrym tytulem, ale wtedy bylby płacz ze, tylko 8h i do zyda, wiec postanowili udawac, ze maja gierke na 30-40h i wyszlo jak wyszlo. 3 Cytuj
kotlet_schabowy 2 735 Opublikowano 31 lipca 2017 Opublikowano 31 lipca 2017 Na samą myśl o powrocie do MGSV, męczenia się przez te loadingi i dolatywanie helikopterem na misję rzygać mi się chce. Pierwszy MGS, do którego nie wróciłem (od premiery). Sam mam dużo do zarzucenia czwórce, ale po paru latach jestem w stanie wymienić przynajmniej kilka scenek i patentów, które zapadły mi w pamięć. W piątce jedna z lepszych cutscenek jest opcjonalna i osobiście nie zobaczyłem jej w trakcie mojego przejścia xd. Idź pan w chooj. Cytuj
gkihdghdhj 354 Opublikowano 31 lipca 2017 Opublikowano 31 lipca 2017 Chińskie Soulsy: Nie wiadomo, czy opuści granice kraju, więc nie zakładam tematu. Niby zrzyna na całego, ale pewne rzeczy ciekawie wyglądają, jak kamera, na którą chyba nie ma się wpływu i to jak wolno biega postać, kojarzy się nawet ze starymi platformówkami. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 31 lipca 2017 Opublikowano 31 lipca 2017 No ja bym się pokusił o stwierdzenie, że to niesamowicie ch,ujowy MGS, ale za to bardzo dobra gra. Jeżeli gra z powtarzalnymi misjami i lokacjami można nazwać bardzo dobrą, to Twoja sprawa. Taka Mafia 3 ma w sumie podobna konstrukcję przechodzenia gry (i mimo wszystko ciekawą historią) a została zjechana przez forumek. Ja rozumiem, piątka ma świetny gameplay ale jako całokształt wypada tylko nieźle. misje bywały powtarzalne, ale już sposób ich robienia, łoo panie: - zabijając wszystkich/ usypiając i ogłuszając - po cichu/ wpadając na pełnej (pipi)ie - samotnie/ ze wsparciem AI partnera (pies, snajper, konno) - w skórze Big Bossa/ w skórze każdego z jego najemników - z buta/ przy użyciu jednego z kilku typów pojazdów (robot, czołg, wóz pancerny) do tego rekrutacja ludzi, rozbudowa bazy, crafting, kupno i sprzedaż fantów, wysyłanie oddziałów na misje na całym globie tylko fabułę trzeba se było odsłuchać na taśmach :v 2 Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 31 lipca 2017 Opublikowano 31 lipca 2017 nie no główne misje w MGS V są bardzo w porządeczkutylko te sideopsy i powtórki w 2 rozdziale to gunwa obejszczane 1 Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 1 sierpnia 2017 Opublikowano 1 sierpnia 2017 przekroczylem juz mityczne 30h w zeldzie, zero znużenia jak w poprzednich gierkach - wiec jest wyjatek od reguly wincyyyj Cytuj
SlimShady 3 440 Opublikowano 1 sierpnia 2017 Opublikowano 1 sierpnia 2017 Ta baza w MGSV to zwykla atrapa, to był tak naprawde niepotrzebny pożeracz czasu.Grindowanie i zbieranie g.owien żeby odblokować cos czego i tak nie uzyjesz. Tylko jedna glowna misja trochę usprawiedliwiala idiotyczny pomysl żeby zrobić z tej części PW w wersji 2.0. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 2 sierpnia 2017 Opublikowano 2 sierpnia 2017 no nie ma lepszego speedrunnera niż Siglemic robiący Mario 64. co tam się odjaniepawla to aż głowa boli. Cytuj
c0ŕ 4 834 Opublikowano 5 sierpnia 2017 Opublikowano 5 sierpnia 2017 (edytowane) Games Done Quick to jest ogólnie kopalnia żenujących sytuacji, pierwsze dwie które mi przyszły na myśl: 5:20 a przy oglądaniu tego boli już dosłownie każda część ciała Edytowane 5 sierpnia 2017 przez c0r 1 Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 6 sierpnia 2017 Opublikowano 6 sierpnia 2017 pierwszy filmik i komentarze pod nim - no skisłem XD Cytuj
Plugawy 3 703 Opublikowano 6 sierpnia 2017 Opublikowano 6 sierpnia 2017 To wszystko na serio czy to jakas ustawka pod publike? Cytuj
c0ŕ 4 834 Opublikowano 6 sierpnia 2017 Opublikowano 6 sierpnia 2017 (edytowane) To co Figaro wrzucił ponoć fejk, tak przynajmniej wynika z komentarzy, że ci dwaj goście się znają i specjalnie jeden drugiemu tak ciśnie. Te dwa moje co wrzuciłem wyżej na serio. Szczególnie to drugie pozbawia mnie duszy, ten timing z wyskoczeniem z tą historią o raku gorszy nie mógł być, coś strasznego. Edytowane 6 sierpnia 2017 przez c0r Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 6 sierpnia 2017 Opublikowano 6 sierpnia 2017 Z tym typkiem w 1 filmiku C0ra jest nawet filmik że koleś z wąsami do dzisiaj go nie przeprosił XD Cytuj
Plugawy 3 703 Opublikowano 6 sierpnia 2017 Opublikowano 6 sierpnia 2017 To wszystko wyglada jak sceny wyciagniete z jakiegos serialu na beke xD rzuce plusem potem. Koles z wasami zabija. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 7 sierpnia 2017 Opublikowano 7 sierpnia 2017 (edytowane) Games Done Quick to jest ogólnie kopalnia żenujących sytuacji, pierwsze dwie które mi przyszły na myśl: [najbardziej awkward filimiki z AGDQ ever] o ch,uj dzisiaj do domu z pracy idę piechotą by rozchodzić cringe jaki się nagromadził w moim ciele xddd Edytowane 7 sierpnia 2017 przez raven_raven Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 7 sierpnia 2017 Opublikowano 7 sierpnia 2017 Po takich filmikach troszkę wstyd być graczem. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 7 sierpnia 2017 Opublikowano 7 sierpnia 2017 Po takich filmikach troszkę wstyd być graczem. Lepiej spytać kiedy nie wstyd być graczem. Cytuj
c0ŕ 4 834 Opublikowano 7 sierpnia 2017 Opublikowano 7 sierpnia 2017 To jest też wspaniałe, gość podczas speedrunowania Crasha Bandicoota bez przerwy gada o zabijaniu ludzi i popełnianiu samobójstwa. Widać że goście siedzący po bokach nie czują się zbyt komfortowo xD. Coś w tym musi być że aż taka ilość niezręcznych sytuacji ma miejsce podczas tych eventów. Nie chcę generalizować, ale chyba poświęcanie się speedrunom na taką skalę jak robią to ci ludzie, powtarzanie miesiącami poszczególnych etapów dzień w dzień albo wymaga jakiejś cząstki autyzmu, albo ją tworzy, a potem tacy ludzie wychodzą przed kamerę i widać efekty. Cytuj
c0ŕ 4 834 Opublikowano 7 sierpnia 2017 Opublikowano 7 sierpnia 2017 btw pierwszy od lewej to nie Rayos przypadkiem siedzi? 1 Cytuj
Rayos 3 188 Opublikowano 8 sierpnia 2017 Opublikowano 8 sierpnia 2017 Nie. Ciekawostka, twórca AM2R zaczął pracować w moon studios i będzie projektować poziomy w nowym Ori :D Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 8 sierpnia 2017 Opublikowano 8 sierpnia 2017 Co oznacza, że końcówka 2018 poczatek 2019 to realna premiera drugiego Ori. Jak nie póżniej Cytuj
SlimShady 3 440 Opublikowano 9 sierpnia 2017 Opublikowano 9 sierpnia 2017 W sumie był robiony juz w 96 r. i trwało to 5 lat. Całe szczescie, bo z poczatku miala byc z tego dosyc zwyczajna strzelanka jakich wiele. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.