Gość _Be_ Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Gierka jest wyje.bista, odpaliłem raz na chwile i grałem do 1 w nocy, ale dostałem wpier.dol na trzecim piętrze i odechcialo mi się grać na jakis czas. Faktycznie trudna, nie wiem jak z Izakiem bo ku,rwa nienawidze tej gry i w nią nie gram ale Gungeon jest ciężki ale niesamowicie miodny. Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 825 Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 (edytowane) Zaje.bisty design bossów czy giwer i ich nazewnictwo. Jest tez sporo secretow , dodatkowych bossow, lokacji jak w innych roguelike. Ogólnie giera na grubo 100h, ale nie wiem czy dam tyle rade grać na tv, wolałbym wersje handheldowa na vite czy switcha. Edytowane 17 Października 2017 przez XM. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Będzie na switcha :) Cytuj Odnośnik do komentarza
Kmiot 13 579 Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 U mnie z Enter the Gundeon jest klasyczna sytuacja - kupiłem kiedyś w promocji, ale do tej pory nie odpaliłem. Teraz to już się będę bał, bo w rogale jestem okropny lamus, a jak jeszcze mnie pocieszacie, że jest trudny, to wiem, że utknę pewnie na pierwszym piętrze. W ogóle lubię w niektórych rogalach design i ten ich charakterystyczny "pure gameplay" (tak jak Xm. pisze - świetnie sprawdzający się na handheldach), ale np. do Spelunky nie mogę się przekonać, bo szalenie podoba mi się zamysł tej gry, jednak mam tę przykrą przypadłość (ułomność) gracza, że uwielbiam eksplorację oraz czyścić poziomy z wszystkich itemów, więc limity czasowe robią mi podczas gry ogromną krzywdę. Jak to jest z tym Isaaciem? Są tam limity czasowe, pośpiech jest niezbędny? Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Nie, nie musisz się spieszyć, wszystko możesz robić w swoim tempie, ALE są dwa limity czasowe które musisz dotrzymać, jeśli chcesz dostać się do boss rusha i do dodatkowego bossa. Ale te możesz robić kiedy chcesz, nie w tym runie, to w następnym, nie ma absolutnie żadnej spiny, sam sobie ustawiasz podejścia pod siebie ;) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 825 Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Nie tak jak w spelunky gdzie po 2:30 przylatuje duch. Po prostu jak grasz długo etap to chyba secret room się nie odblokuje czy inny pokój, a tak to nie ma większego wpływu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 zresztą, ten dodatkowy boss był finalnym w zwykłym Afterbirth, więc nie ma co do niego się wybierać jak nie masz na liczniku kilkudziesięciu godzin i wiesz co robisz :D Cytuj Odnośnik do komentarza
Bansai 11 198 Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Smiecie z EA zamknely Visceral Games :/ W dodatku w notce prasowej poszedl taki oto tekst o single-playerowym Star Wars ktore robili: Our Visceral studio has been developing an action-adventure title set in the Star Wars universe. In its current form, it was shaping up to be a story-based, linear adventure game. Throughout the development process, we have been testing the game concept with players, listening to the feedback about what and how they want to play, and closely tracking fundamental shifts in the marketplace. It has become clear that to deliver an experience that players will want to come back to and enjoy for a long time to come, we needed to pivot the design. We will maintain the stunning visuals, authenticity in the Star Wars universe, and focus on bringing a Star Wars story to life. Importantly, we are shifting the game to be a broader experience that allows for more variety and player agency, leaning into the capabilities of our Frostbite engine and reimagining central elements of the game to give players a Star Wars adventure of greater depth and breadth to explore. Translacja: trzeba dodac jakis multiplayer i lootboxy c'nie. Cytuj Odnośnik do komentarza
c0ŕ 4 834 Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Gdzie moje Dead Space 4 :[ Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 18 292 Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 no jakie to są frajery :[ Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 595 Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Cytuj Odnośnik do komentarza
Heviro (Fanboy BDG) 155 Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Miałem nadzieje ,że Star Warsy rozruszają Visceral Games . Szkoda bo oprócz Dead Space'a i Dantego to studio dostawało cieżkie zadania od EA.(Hardline Army of Two triad, Ojciec Chrzestny , Simsony) Nie tak legendarni jak inni zabici przez EA ale równie dzielni. Cytuj Odnośnik do komentarza
Cedric 1 313 Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 (edytowane) Ożeż wuje jedne! Gdzie moje Star Warsy bez lootboxów? Obrazek widzę dalej aktualny, tylko zmienić nazwę studia Edytowane 17 Października 2017 przez Cedric Cytuj Odnośnik do komentarza
ireniqs 3 025 Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Pierwszy Dead Space na zawsze w moim serduchu [*] Cytuj Odnośnik do komentarza
hav7n 5 936 Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Gry single player [*] Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 530 Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 ze nintendo dalej zostanie przy single player to raczej pewne bo przy tak nieogarnietej strukturze sieciowej nawet jakby mieli ciagaty w inna strone to po prostu tego nie ogarna ale jestem bardzo ciekaw jaki kierunek obejmie sony po zakonczeniu produkcji gier jakie juz sie robia (god of war, tlou2, days gone), czy czasem po trendzie na tlou everywhere jednak odwroca sie bardziej w kierunku multi i lootboxow Cytuj Odnośnik do komentarza
Pacquiao 889 Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 (edytowane) Po pierwszym Dead Space zaliczali chyba flop za flopem (finansowy), więc nie jest to jakaś zaskakująca wiadomość. Koryto wyschło. Będzie takich przypadków dużo więcej skoro w tej generacji większość dobrych gier sprzedaje się źle albo tragicznie, a przy tym rosną wpływy z płatnych paczek. Nawet sequela Dantego się nie doczekałem. Edytowane 17 Października 2017 przez Pacquiao Cytuj Odnośnik do komentarza
hav7n 5 936 Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Sony nie umie w multi. MS dobrze szło generacje temu, a teraz zostało tylko Halo, trochę Forza (z braku laku) i tyle. Piraci raczej nie zawojują gamingowego świata. Przyszłość niestety należy do Destiny czy Anthem. Koszty produkcji gier AAA są już takie kosmiczne że bez loot boxow nie da rady dla wielkich korporacji. Dla innych zostaje scena indie, rozważne zarządzanie budżetem czy przeniesienie produkcji do Europy wschodniej no taniej ale rozmowa o tym już była. Cytuj Odnośnik do komentarza
Heviro (Fanboy BDG) 155 Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Chromole gry AAA niech robią ABB , do cholery jak nie potrafią utrzymać kosztów w ryzach Cytuj Odnośnik do komentarza
hav7n 5 936 Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Inwestorzy są w stanie wylozyc 100mln zielonych jak będzie szansa że gra zarobi miliardy, a taka kasę zarabiają szpile nastawione na multi i loot boxy. Nikt nie da kasy na to że kochasz gry i starczy ci szacunek fanów i zwrócone koszty produkcji. Dla takich ludzi jest scena indi i Kickstarter. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
MBeniek 3 260 Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Wydało EA chociaż jedno nowe, dobre IP podczas tej generacji?? Titanfall jeśli się uprzeć, ale EA samo postanowiło zaorać tą markę (data premiery dwójki) :P . Przecież to nawet już znienawidzone UBI już sobie lepiej radzi. Widać, że elektronicy nie potrafią się odnaleźć na aktualnej generacji (prawie jak "japończycy" na zeszłej) i znowu mamy powtórkę z androbiedy. Szkoda studia (DS1&2 :3 ) i szkoda gierki, bo czekałem na nią od czasów "1313" :( I w sumie minęło już prawie 5 lat odkąd EA ma wyłączność na licencję SW, a póki co wydali tylko dwie multiplayerowe strzelanki Mam nadzieję, że po zakończeniu umowy Disney się zreflektuje i będzie dawać licencje już poszczególnym deweloperom, tak jak to robi z marvelem i superbohaterami. Przygarnąłbym np. wyścigi od Playground, strategię od Firaxis czy grę akcji/fpp od Arkane, w świecie gwiezdnych wojen. A tak musimy czekać, aż EA się kurna ogarnie... Cytuj Odnośnik do komentarza
szejdj 2 804 Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 Visceral? Ci od jednej dobrej gry? Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 595 Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 pożegnalne zdjęcie Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 825 Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 Niby zrobili tylko jedna genialna grę ze świetną kontynuacja (DS3 i DI to slabizna), ale czuć było potencjał w tych ludziach. Na pewno coś fajnego zrobią jeszcze, juz nie pod EA tylko w innych studiach. Cytuj Odnośnik do komentarza
Hum 3 699 Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 Szkoda, Dante's Inferno i pierwsze Dead Space bardzo dobrze wspominam. Liczyłem po cichu na jakieś odświeżenie w temacie Dantego, a tak... Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.