Gość _Be_ Opublikowano 18 października 2017 Opublikowano 18 października 2017 Na bank nowe SW od EA to będzie looter shooter Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 18 października 2017 Opublikowano 18 października 2017 (edytowane) smutno mi że rzadziej wspomina się w tym kontekście także bardzo dobrą dwójkę. niby z dobrego s.horroru gra przeskakiwała w drugiej fazie do wyżynki ton ścierwa, ale ten sam schemat dręczył już jedynkę. Edytowane 18 października 2017 przez nobody Cytuj
Mejm 15 363 Opublikowano 18 października 2017 Opublikowano 18 października 2017 Na bank nowe SW od EA to będzie looter shooter Nowe nie liczac Battlefronta 2? Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 18 października 2017 Opublikowano 18 października 2017 Visceral? Ci od jednej dobrej gry? Niby zrobili tylko jedna genialna grę ze świetną kontynuacja (DS3 i DI to slabizna), ale czuć było potencjał w tych ludziach. Na pewno coś fajnego zrobią jeszcze, juz nie pod EA tylko w innych studiach. Pierwsza ich gra to obok Goldeneye najlepszy Bond w historii, Simpsonowie i Godfather mimo błędów były naprawdę ok a oba Dead Spejsy były wyje.bane. Liczyłem mocno na tę gierke w świecie SW, fakt, że to pewnie byłby samograj AAA nie oznacza, że od czasów Jedi Academy nie dostaliśmy dobrej singlowej gry w świecie SW. Na bank nowe SW od EA to będzie looter shooter Nowe nie liczac Battlefronta 2? No to dokańczane po Visceral Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 18 października 2017 Opublikowano 18 października 2017 Nawet nie wiedział, że Ojciec 1 to ich gra. Ale się zagrywalem w ten tytuł. Cytuj
Heviro (Fanboy BDG) 155 Opublikowano 18 października 2017 Opublikowano 18 października 2017 (edytowane) Chłopaki robili porządną robotę. Nieraz dostawali zadanie z cyklu mission imposible od EA (masz IP Ojca Chrzestnego , macie odwalić GTA, Simsons - zróbcie coś z tym, Hardline- zróbcie FPS który bedzie rywalizował z Codami jednoczesnie nie będący wojennym fps z marką która w już w tytule jest wojenna . Zawsze będę wspominał ich gry Władcy pierścieni z nostalgią. Nie byli Geniuszami ale takich Solidnych Studiów też mi szkoda. Edytowane 18 października 2017 przez Heviro (Fanboy BDG) Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 18 października 2017 Opublikowano 18 października 2017 Może ich silnik do gier nie był w stanie obsłużyć otwierających się skrzynek i zakupów ingame, więc na EA stali się nieopłacalni. Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 18 października 2017 Opublikowano 18 października 2017 ta gierka chyba w ogole nie miala miec multi i byc typowo singlowa przygoda - na bank sie o to poroznili, ea nie mialo gdzie zbierac hajs od graczy, a wiadomo, ze gierka tylko z singlem w dzisiejszych czasach szybko trafia w drugi obieg i tam juz pieniazkow firmie nie przynosi Cytuj
Mejm 15 363 Opublikowano 18 października 2017 Opublikowano 18 października 2017 Plakac mocno nie bede. W sumie pamietam ich mocno z ds1 i teraz mi przypomnieliscie mi o Dante's Inferno. Wlasciwie myslalem, ze juz dawno ich EA rozmontowalo. A dead space 1 wciaz wydaje mi sie jakims wypadkiem przy pracy elektronikow, ze pozwolili stworzyc tak swietna gre. Bylem mega zdziwiony jak dobra byla. Wciaz jednak bardziej utyskuje za Westwoodem ;( Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 18 października 2017 Opublikowano 18 października 2017 Ale w Jedi Academy 2 to bym zagrał ehh... Cytuj
Mejm 15 363 Opublikowano 18 października 2017 Opublikowano 18 października 2017 Zaczynam drugi watek. gierka tylko z singlem w dzisiejszych czasach szybko trafia w drugi obieg i tam juz pieniazkow firmie nie przynosi Myslicie, ze to bedzie kierunek brazny w nastepnych latach? Ze proprocje sie odwroca i teraz to single bedzie przystawka do multi a nie na odwrot? Nie wszystkie studia raczej podaza ta droga ale gracze AAA wydaja sie ostro kierowac w taki model. Zaczynam drugi wate Cytuj
Heviro (Fanboy BDG) 155 Opublikowano 18 października 2017 Opublikowano 18 października 2017 Myślę ,że tak może niestety być. Wielkie studia polecą w multi dodając słabego singla albo nawet sam tutorial. Będzie to trwało aż w końcu zniszczą rynek gier multi. A mniejsi wydawcy bedą wydawac na plytach co lepsze konwersje gier z singlem w małym nakładzie. Normalne gry pójdą w cyfre. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 18 października 2017 Opublikowano 18 października 2017 Mejm TRIPLEEJ będą wciskać te lootboksy, mikrotransakcje i inne gów,na jak tylko mogą. Gdyby się dało, to jeszcze liczniki i energię jak w gierkach F2P by dodali, pewnie w końcu i do tego dojdzie. Tylko gierki od Nintendo i indie. 3 Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 18 października 2017 Opublikowano 18 października 2017 Zaczynam drugi watek. gierka tylko z singlem w dzisiejszych czasach szybko trafia w drugi obieg i tam juz pieniazkow firmie nie przynosi Myslicie, ze to bedzie kierunek brazny w nastepnych latach? Ze proprocje sie odwroca i teraz to single bedzie przystawka do multi a nie na odwrot? Nie wszystkie studia raczej podaza ta droga ale gracze AAA wydaja sie ostro kierowac w taki model. Zaczynam drugi wate alez trend juz widac w tej generacji ile powstalo wysokobudzetowych gier single player bez multi z rozgrywka na 7-8h? mi na szybko z pamieci przychodzi tylko quantum break i order1886 podczas gdy na zeszlej moglbym wymieniac takie na peczki jak cos w dzisiejszych czasach nie ma multi to jest praktycznie sandboxem, open worldem albo rpg'iem - przesuneli ten prog rozgrywki na te min20h przed puszczeniem na rynek uzywek gdzie juz wydawca nie zarobi nawet nintendo w flagowych seriach singlowych zaczyna tym podazac bo w jaka strone skrecila nowa zelda i zaraz marian chyba kazdy widzi Cytuj
Gość ragus Opublikowano 18 października 2017 Opublikowano 18 października 2017 Ficuś słoneczko, Marian obrał taką drogę już w 1996 roku m'kay? Na mniejszą skalę oczywiście ze względu na sprzęt, ale jednak. Także akurat tutaj nie filozofuj xd. Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 18 października 2017 Opublikowano 18 października 2017 To jak tak jeszcze się wtrącę w wspominki o Visceral - mieli na koncie moją ulubioną grę ze świata "Włady Pierścieni". Na zawsze w serduszku [*] 2 Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 18 października 2017 Opublikowano 18 października 2017 czyli nintendo juz w 96 wiedzialo w jaka strone skreci single player - wizjonerzy btw mi z lotr najbardziej podobala sie podrobka ffx czyli trzecia era 1 Cytuj
Heviro (Fanboy BDG) 155 Opublikowano 18 października 2017 Opublikowano 18 października 2017 czyli nintendo juz w 96 wiedzialo w jaka strone skreci single player - wizjonerzy btw mi z lotr najbardziej podobala sie podrobka ffx czyli trzecia era to też ich gra Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 18 października 2017 Opublikowano 18 października 2017 To jak tak jeszcze się wtrącę w wspominki o Visceral - mieli na koncie moją ulubioną grę ze świata "Włady Pierścieni". Na zawsze w serduszku [*] To był 2003, dla mnie złota era wysypu gierek - NFS:Underground, SSX3, Sim City 4, Def Jam, Freedom Fighters, AVP: Extinction. Takie EA było wtedy. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 18 października 2017 Opublikowano 18 października 2017 Myslicie, ze to bedzie kierunek brazny w nastepnych latach? To jest kierunek branzy od 2013r, a ten dopiero zauwazyl xd Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 18 października 2017 Opublikowano 18 października 2017 juz za chwile tak bedzie wygladac matchmaking w grach?? W Sieci pojawiły się kompletne szczegóły technologii, która ma na celu zachęcanie graczy do kupowania małych transakcji przez system dobierania zawodników. Brzmi dziwnie? Trochę tak, ale ma to głębszy i zarazem złowieszczy sens. W prostych słowach taka innowacja może dobrać świeżaka, który dopiero, co kupił produkcję, z bandą hardcorowców grających od dnia premiery. Zawodnik znajdzie się w tym samym zespole, więc będzie widział ich sprzęt i może pomyśleć „po co będę spędzał wieki na zdobywaniu gnatów, mogę je po prostu kupić”. Technologia działa również w innych sytuacjach – gdy akurat kupimy sobie różowy karabin, to akurat trafimy na serwer, gdzie takie cacuszko będzie wyjątkowo efektowne i pozwoli nam dominować nad osobami z czarnymi pukawkami. Oczywiście kolor broni nie ma tutaj najmniejszego znaczenia – najważniejsze jest fakt, by gracz podświadomie dostrzegł sens sięgania po małe transakcje i zrobił to kolejny raz. Gdyby tego było mało, to maszyna tak układa promocje oraz produkty w sklepie, by pokazać zawodnikowi elementy, które faktycznie mogą go w pewien sposób zainteresować – marzysz od dzieciństwa o staniu się wyczynowym snajperem? Gra zachęci do kupienia mocniejszej broni. Nie musieliśmy długo czekać na reakcją Activision. Firma podkreśla, że patent został zgłoszony w 2015 roku przez zespół badawczo-rozwojowy pracujący niezależnie od zespołów tworzących gry i projekt nie został zaimplementowany do jakiejkolwiek produkcji. http://www.ppe.pl/news/54163/activision-stworzylo-matchmaking-zachecajacy-graczy-do-mikrotransakcji.html Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 18 października 2017 Opublikowano 18 października 2017 Tylko gierki od Nintendo i indie. Jedyna sluszna opcja, a reszte bic po mordach 1 Cytuj
Mejm 15 363 Opublikowano 18 października 2017 Opublikowano 18 października 2017 Myslicie, ze to bedzie kierunek brazny w nastepnych latach? To jest kierunek branzy od 2013r, a ten dopiero zauwazyl xd Aha. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 18 października 2017 Opublikowano 18 października 2017 To jak tak jeszcze się wtrącę w wspominki o Visceral - mieli na koncie moją ulubioną grę ze świata "Włady Pierścieni". Na zawsze w serduszku [*] jaka ta gra byla dobra swego czasu... ehhh :/ Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.