Opublikowano 24 października 20177 l A tak serio no to watpie ze gosc ryzykowalby shitstorm i wizerunek [a raczej jego resztki juz po pierwszej akcji z molestowaniem] tylko po to zeby przegonic tych najbardziej zagorzalych lewicowcow.
Opublikowano 24 października 20177 l czyli wyje/bali cały dział offtopic? szkoda, ten temat o Trumpie jako nowym prezydencie był komiczny xD
Opublikowano 24 października 20177 l Tak, z czasem wróci, ale nie będzie można rozmawiać o poglądach politycznych. Co jest oczywiście niemożliwe z wiadomych względów, więc mam nadzieję, że gdy w tematach o filmach i muzyce zaczną się rozmowy o polityce, to admin wejdzie im pod prysznic.
Opublikowano 24 października 20177 l No wlasnie ze dyskusje o polityce wkradaly sie juz od dawna do tematow gierkowych, niektore chore po(pipi)y zaczely juz nawet fanow tej czy tamtej gierki wyzywac od alt-rightow czy innych trump supporterow tylko dlatego ze ich tworca jakiegos tweeta zlego napisal lub w gierce jest cameo jutubera ktory powiedzial ze nie chce imigrantow. o, właśnie z tego powodu przestałem tam wchodzić, kiedyś regularnie odwiedziałem by poczytać ciekawe dyskusje, ale od momentu jak lewackie pojeby roztrząsały każdy pierd twórców na twitterze i wzywały do bojkotu danego tytułu to darowałem sobie, rzygać się chce. Teraz jak widzę te wszystkie e-samobójstwa to tylko utwierdzam się w przekonaniu że Mejm miał 100% racji - gracze są popierdoleni.
Opublikowano 24 października 20177 l 7 godzin w RE7 za mną, mam dobre wrażenia ale też trochę rzeczy nie gra. O tych zarzutach więcej napiszę jak skończę, ale to co chciałbym tylko napisać to to, że wreszcie jest dowód, że SIĘ KUR>WA DA zrobić porządny filmowy horror w fpp, który nie jest pozbawiony walki i którego mechanika gameplayu nie polega na chowaniu się w szafkach. Gatunek horrorów odżył w ostatnich latach, no ale właśnie w wersji zabawy w chowanego + okazyjnie berka. Najbardziej mnie frustrował Outlast 2 w tej kwestii. Nie znoszę tego rodzaju rozgrywki, więc nawet nie myślałem żeby w to grać. Miałem to szczęście, że akurat jak była premiera ja byłem uziemiony w łóżku po wizycie na pogotowiu, więc miałem warunki i je.bnąłem sobie w jednym ciągu 10-godzinnego let's playa na żywo jak ktoś to przechodził na twitchu. No i nie przesadzę mówiąc, że to jedna z najbardziej imponujących wizualnie gier video - dobór kolorów, artystyczne podejście do gore (zrobili wysoką sztukę z brutalności) i po prostu wiele scen, które zapadają w pamięci. Do tego symbolizm i zakończenie, które w pięknie prosty sposób przekazuję pewną emocję. No tylko że gameplay to chowanie się w beczkach na śledzie. Widziałbym to tak: - pierwsze 2-3 godziny gry bez zmian - wtedy dostajesz dubeltówkę czy coś i czujesz się mocny bo możesz po prostu zastrzelić tych przeciwników przed którymi musiałeś się chować albo uciekać - po godzinie gry zabierają ci broń i tym wprowadzają cię w większy stres bo się przyzwyczaiłeś do możliwości obrony - znowu po jakimś czasie dostajesz jakąś broń, ale jest bardzo mało amunicji i rozgrywka polega na tym żeby umiejętnie wybrać w których konfrontacjach użyć broni - ostatnie starcia, które są mixem walki i uciekania Mam nadzieję, że RE7 wpłynie na gatunek i trend się odwróci.
Opublikowano 25 października 20177 l Pisalem o Outlascie 2 jak przeszedłem na premierę i tez jedna z wielu wad dla mnie był brak walki. Tu już nie chodzi nawet o to by biegać z kałasznikowem, ale w grze w której zazwyczaj atakują nas chuderlawi wieśniacy (a nawet wiesniaczki) a dosłownie na każdym kroku są jakieś widły wystające z siana czy łopata to strasznie nienaturalnie to wygląda jak trzeba uciekać. No ale ja tam lubię mimo wszystko tę formułę, najbardziej w Amnesii która poza symulatorem chodzenia była też nawet kompetentną przygodowką. Outlast 2 nią nie był i opierał się tylko na przemykaniu sie przy często niedzialajacym stealth'cie i miotaniu się w ciemnościach przy oskryptowanych ucieczkach. Edytowane 25 października 20177 l przez c0r
Opublikowano 25 października 20177 l Te (pipi).ane horrory, gdzie chodzi tylko o ucieczkę i chowanie to zaorac. Najlepszy przykład, że się da to właśnie RE7 i Obcy Izolacja, gdzie jest i skradanie, i ucieczka, ale walki tez jest sporo jeśli sobie tego zazyczymy.
Opublikowano 25 października 20177 l Właśnie dlatego nie rozumiem co zrobiło FG z Somą. Mogli skopiować mechanikę z Amnesii, dać ekwipunek i zagadki na fizyce. A zrobili grę z mechaniką rodem z Dear Ether. Jeszcze te podziękowania dla Chmielarza w creditsach xD.
Opublikowano 26 października 20177 l https://www.resetera.com/ Nowe forum powstałe na zgliszczach NeoGafa, po moderacji widać, że dobre zastępstwo
Opublikowano 26 października 20177 l O Manson rozstaje sie z Ramirezem. Bo jakas typiara ma comingout #metoo sprzed 20 lat
Opublikowano 27 października 20177 l Gracze Halo przekazali w ponad 220 tysięcy dollarów na pomoc humanitarną ofiarom huraganów, trzęsień ziemi i powodzi. W ramach akcji organizowanej wspólnie z 343 Industries i GlobalGiving.com caly dochód zmiktrotransakcji w Halo 5 z ostatnich kilkunastu dni poszedł na ten właśnie cel. chociaż raz skrzynki się na coś przydały I ciekawy artykuł z Kotaku przedstawiający kulisy zamknięcia Visceral https://kotaku.com/the-collapse-of-viscerals-ambitious-star-wars-game-1819916152 jak to jest w końcu z tą grą? Ostatecznie ją EA skasowało czy zleciła dokończenie innemu swojemu studio (Vancouver?)? Edytowane 27 października 20177 l przez asax
Opublikowano 27 października 20177 l jeśli charytatywnie gracze rzucają tyle kasy na skrzynki to pomyślcie ogólnie ile wydawcy na tym zarabiają. Pewnie chodzi o grube dziesiątki milionów. Nic dziwnego że tak cisną na mikropłatności.
Opublikowano 28 października 20177 l jeśli charytatywnie gracze rzucają tyle kasy na skrzynki to pomyślcie ogólnie ile wydawcy na tym zarabiają. Pewnie chodzi o grube dziesiątki milionów. Nic dziwnego że tak cisną na mikropłatności. To samo przyszlo mi do glowy. Zapomnijcie o braku skrzynek w grach EA. Tyle forsy w kilka dni, przypominaja sie od razu te placze, ze robienie gier jest coraz drozsze.
Opublikowano 29 października 20177 l https://youtu.be/OzXm5A2dq3g Podsumowanie was, graczy kolekcjonerów. Szkoda, że nie mam walca, bo jeździłbym po was. Edytowane 29 października 20177 l przez Rozi
Opublikowano 29 października 20177 l Nrgeek ostatnio mial unboxing tej legendarki z AC Origins. Nie wiedzialem, ze kosztowala... 800$ xD
Opublikowano 29 października 20177 l Panowie, na co zwrócić uwagę przy kupnie Xboxa/PlayStation 2? Których modeli unikać a na które ewentualnie polować? Może ktoś ma na sprzedaż? :D Naszło mnie jak poje.banego na kilka klasyków plus gierki od EA Big, a w sumie kasa nieduża, to po co się męczyć.
Opublikowano 29 października 20177 l Jak PS2 to slima najlepiej cichszy, mniejszy i tańszy, są dwa modele scph-70000 i 90000 zasadniczo czym się różnią to zasilaczem i innym rozmieszczeniem kratek wentylacji jakbyś chciał postawić je pionowo musiałbyś się rozglądać za innym standem dla poszczególnego modelu. Tak do grania nie ma różnicy.
Opublikowano 29 października 20177 l a trzeba bawić się w memorki, czy są jakieś mody, żeby podpiąć pendrive i sie nie pierdzielić z takimi rzeczami?
Opublikowano 29 października 20177 l 7000 mozna latwo przerobic z tego co pamietam (zeby np grac w gry z hamburgeryki), a 9000 sie nie da, chyba ze cos sie zmienilo ostatnio.
Opublikowano 29 października 20177 l bierz pierwszego xboxa z conrtrollerem S, dysk wbudowany wiec nie trzeba memorek, sprzet imo jest nie do zajechania wiec jedyne na co zwroc uwage to pad
Opublikowano 30 października 20177 l NeoGAF chyba już oficjalnie umarł, takiego małego ruchu tam to jeszcze nigdy nie było. Przykładowo trailer TLOU na neogafie ma 4 strony, na reseterze - 30
Opublikowano 30 października 20177 l 7000 mozna latwo przerobic z tego co pamietam (zeby np grac w gry z hamburgeryki), a 9000 sie nie da, chyba ze cos sie zmienilo ostatnio. Niektóre 9000da się przerobić pod fmcb, ale nie pamiętam które dokładnie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.